Nee bij mij ook niet. Maar dit in wel het princiepe van een cartoon natuurlijk, die andere dingen zijn halve romans.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:36 schreef Adelante het volgende:
sorry, maar nog steeds geen lach op m'n gezicht
Dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:15 schreef Rikketik het volgende:
Jezus.![]()
Ik moest lachen, al ben ik er nog niet helemaal achter waarom.
Nee die was niet sterk, omdat die achterlijke graflosert het nodig vond om er tekst bij te zetten. Terwijl echt IEDEREEN wel snapte wat ie uit probeerde te beelden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:45 schreef James1988 het volgende:
Wow, die van KPN is echt ijzersterk. Net zoals die dollar-dinges met dat vliegtuigje van vorige week of de week ervoor.
Maak een nieuw topic er over en post de plaatjes er elke vrijdag in...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Telt klagen over seymour sheep ook? Die tragiek staat namelijk elke vrijdag in de NRC.Next
[ afbeelding ]
DAT is wel zo ongelooflijk erg. daar zijn deze strips niks bij.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Telt klagen over seymour sheep ook? Die tragiek staat namelijk elke vrijdag in de NRC.Next
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Eentje om het lege Nu.nl weekend mee door te komen:
[ afbeelding ]
Waar de fok slaat deze op? iemand die hem even uit wil leggen?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:09 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik kan er niet mee lachen, kutgrap. Weeeeer die ellenlange teksten! Metin, mensen willen visueel door grappen worden geprikkelt.
[ afbeelding ]
Dat dus... de grap gaat ook aan mij volledig voorbijquote:Op maandag 11 februari 2008 00:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waar de fok slaat deze op? iemand die hem even uit wil leggen?
Monsterquote:
www.sevensheaven.nlquote:Met ingang van juni 2008 verandert de frequentie van de Sevensheaven cartoons voor de Nu.nl nieuwswebsite van dagelijks naar wekelijks.
Na ruim anderhalf jaar dagelijkse publicatie op Nu.nl zijn de kenmerkende cartoons bij een zeer breed publiek bekend geworden. De cartoons onderscheiden zich vooral doordat ze volledig in digitaal 3D worden vervaardigd, en lenen zich daardoor goed voor publicaties die op zoek zijn naar eigentijdse vernieuwing.
Geïnteresseerde websites, tijdschriften, kranten, bedrijfspublicaties en overige media zijn van harte uitgenodigd om de cartoons van Sevensheaven in te zetten. Neem gerust vrijblijvend contact op voor meer info.
Toch wel jammer eigenlijk. Metin is een cultheld.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
www.sevensheaven.nl
Nou, nu.nl heeft eindelijk het licht gezien. Maar hoe moet ik me na 1 juni nou dagelijks vermaken?
Bij dit plaatje heb ik meer gelachen dan bij alle andere plaatsjes bij elkaar.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |