abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56036104
af en toe baal ik dat ik een 'gewone' Nederlander ben, kom nooit in aanmerking voor zulke subsidies, want ik ben geen minderheid, niet zielig, niet onderdrukt, heb een baan, gedraag me netjes, spreek ouderen nog met U aan, sta af en toe in de file, en ga zo maar door..

er is in ieder geval nog niets veranderd na 9/11 dat is wel duidelijk en daar hebben we dan Fortuyn gehad en daar had zgn. iedereen van geleerd, Theo neergeschoten, Cliteur monddood, auto's worden volop in brand gestoken door een gesubsideerde groepje M... en politiebureau's aangevallen.. gaat goed zo.. Maar Wilders is degene die zich stil moet houden, wat een grap, ben geen sympathisant van W maar volgens mij houden de Doekles van deze wereld zich wel erg van de domme..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_56036151
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef Perecules het volgende:

[..]

Je wilt toch niet beweren dat er niet structureel iets mis is met deze groep? Criminaliteit, extremisme, overlast en een groot beroep op de sociale voorzieningen kenmerkt deze groep.
Je haalt een aantal dingen door elkaar. Criminaliteit en overlast zitten in dezelfde categorie, extremisme is een heel aparte categorie, net als de groep die een beroep doet op sociale voorzieningen. Er zit een overlap tussen, maar die is vaak marginaal. En dit soort forumposts....hebben er vaak helemaal geen zak mee te maken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56036173
Aanpakken die mensen op die site met extreme uitspraken en trek hun IP-adres maar eens na!

Waarom moet die site zoveel subsidie krijgen, krijgt Fok toch ook niet? Ze redden zich ook wel prima zonder financiele injectie's van de overheid. Onzin dus dit.
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2008 @ 22:38:57 #105
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2008 @ 22:39:45 #106
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_56036202
Die banner hierboven stond net onder deze thread
  maandag 14 januari 2008 @ 22:41:58 #107
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_56036259
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef Perecules het volgende:

[..]

Je wilt toch niet beweren dat er niet structureel iets mis is met deze groep? Criminaliteit, extremisme, overlast en een groot beroep op de sociale voorzieningen kenmerkt deze groep.
Welke groep? Die 40 hardcore gasten in Slotervaart. En wat is precies het verschil met een grote groep nederlanders? Owja, je hoort het niet. Niet interessant genoeg.
pi_56036262
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef kawotski het volgende:
Cliteur monddood
Inderdaad. Te gek voor woorden. Paul Cliteur stopt enkele weken eerder dan gepland omdat hij zich bedreigd voelt door Marcel van Dam en Marokko.nl wordt nog steeds gesubsidiëerd. Waar gaat het heen met de wereld?
quote:
auto's worden volop in brand gestoken door een gesubsideerde groepje M... en politiebureau's
Gesubsidieerde M...'s. Da's een geweldig principe, hoe werkt zoiets?
pi_56036280
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Inderdaad. Te gek voor woorden. Paul Cliteur stopt enkele weken eerder dan gepland omdat hij zich bedreigd voelt door Marcel van Dam en Marokko.nl wordt nog steeds gesubsidiëerd. Waar gaat het heen met de wereld?
[..]

Elke maand krijg ik subsidie als er een auto in de fik vliegt.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2008 @ 22:42:50 #110
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_56036281
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

Waarom moet die site zoveel subsidie krijgen, krijgt Fok toch ook niet? Ze redden zich ook wel prima zonder financiele injectie's van de overheid. Onzin dus dit.
Volgens mij heb ik het op FOK! in FB in 1999/2000 eens aangekaart, maastchappelijke functie/jongeren/multicultureel ect ect. Zat toen op een aardig bedrag aan subsidiemogelijkheden (1 dag uitzoek en informatielijn info btw.) alleen was er vanuit de crew geen animo voor om daar iets mee te doen helaas.
pi_56036429
Snapt Wilders het principe achter fora wel, dat je zegmaar niet eerst je Id kaart moet inscannen en opsturen om te mogen posten ? Wie weet post ie daar zelf wel opruiende teksten onder de naam Achmed om weer een onzinnige kamervraag te kunnen stellen. Je gaat je snel vervelen in zo'n betonnen bunker natuurlijk. Dan is posten op een forum al snel een feestje.
pi_56036439
Allemaal over de kling jagen.
pi_56036440
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

ja moet toch oppassen op mn woorden, blijkbaar is al dat geld dat in terrorisme bestrijding zou worden gestoken omgezet in subsidie voor een Marrokaanse site.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_56036474
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik het op FOK! in FB in 1999/2000 eens aangekaart, maastchappelijke functie/jongeren/multicultureel ect ect. Zat toen op een aardig bedrag aan subsidiemogelijkheden (1 dag uitzoek en informatielijn info btw.) alleen was er vanuit de crew geen animo voor om daar iets mee te doen helaas.
Volgens mij blijkt het dat acht jaar na dato, dit ook geheel niet nodig is geweest.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_56036484
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef kawotski het volgende:

[..]

ja moet toch oppassen op mn woorden, blijkbaar is al dat geld dat in terrorisme bestrijding zou worden gestoken omgezet in subsidie voor een Marrokaanse site.
Ze hadden dat geld beter kunnen steken in scholen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56036588
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef kawotski het volgende:
ja moet toch oppassen op mn woorden
Hoe bedoel je, waarom, van wie, wat mag je niet zeggen dan?
quote:
blijkbaar is al dat geld dat in terrorisme bestrijding zou worden gestoken omgezet in subsidie voor een Marrokaanse site.
Die subsidie was voor terrorismebestrijding bedoeld, maar is toch naar Marokko.nl gegaan, waaraan het niet had moeten worden gegeven. Ik denk dat je hier best wel een schandaal op het spoor bent gekomen. Stap je naar de pers, ofzo, of ga het zelf openbaren? Ik ben benieuwd!

En dan verdeelt Marokko.nl het dus weer onder de M...'s (Marokkanen?), die dat als aansporing zien om auto's in de brand te steken. Toch? Of komt dat geld pas als je een auto in de fik hebt gestoken? Alle M...'s, of wordt bijgehouden wie die auto's in de fik steekt? Ik ben erg benieuwd.
pi_56036591
Natuurlijk is het kwetsend wat enkele personen op deze site geschreven hebben, maar laten we niet vergeten dat het maar om enkele personen gaat. Het is geen reden om gelijk deze site aan te vallen of alle Marokkanen over een kam te scheren. Kijk maar eens naar Fok en wat voor walgelijke meningen daar vaak voorbij komen.
Zorg goed voor de wereld en voor elkaar. Op naar een wereld zonder grenzen voor mensen.
pi_56036625
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:53 schreef Kosmopoliet het volgende:
Natuurlijk is het kwetsend wat enkele personen op deze site geschreven hebben, maar laten we niet vergeten dat het maar om enkele personen gaat. Het is geen reden om gelijk deze site aan te vallen of alle Marokkanen over een kam te scheren. Kijk maar eens naar Fok en wat voor walgelijke meningen daar vaak voorbij komen.
Ze bestaan nog.
  maandag 14 januari 2008 @ 22:55:52 #119
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_56036665
Mosterd na de maaltijd natuurlijk maar laatst was er een item op VPRO radio dat de uitrusting beschamend is .
Kogelvrij vest wat defensie verstrekt kost ongeveer ¤35,- ,veel militairen kopen daarom zelf behoorlijk spul.
Niet tegenstaande het feit dat ik tegen onze aanwezigheid daar ben ,vind ik wel dat als we onze manschappen daar heen sturen we alles in het werk moeten stellen om ze zo veilig mogelijk hun werk te laten doen.
Blijkt dat nu erg zuinig met de centjes word omgesprongen.
Dus wat is de waarde van een Nederlander volgens dit kabinet? .
Klaar?
Ik niet!
  Moderator maandag 14 januari 2008 @ 22:56:28 #120
8781 crew  Frutsel
pi_56036687
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:53 schreef Kosmopoliet het volgende:
quote:
Op het forum zijn verschillende vreugdekreten terug te vinden zoals "Dankzij deze topic kan ik lekkerder slapen. Allahu Akbar! Prachtig nieuws!" en "2 criminelen opgeruimd allahu akbar!" Ook gaan verschillende gebruikers van het forum tegen de plaatsers van deze berichten in.
Daat laatste wordt zoals gewoonlijk door de meesten dan ook overgeslagen en/of niet gelezen. Boeit ook verder niet of dat nu weer marrokanen of nederlanders zijn, het zijn medegebruikers van datzelfde forum, dus ook daar wordt wel 'gediscusieerd', met dat uitschot. Valt me mee dat de PVV wel melding maakt van deze gebruikers.
pi_56036688
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:41 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Welke groep? Die 40 hardcore gasten in Slotervaart. En wat is precies het verschil met een grote groep nederlanders? Owja, je hoort het niet. Niet interessant genoeg.
Kom niet met onzin aanzetten. Het is een feit dat er onder Marokkanen aanzienlijk meer criminaliteit en beroep op sociale voorzieningen voorkomt dan onder autochtonen. Vergelijkingen kan je inderdaad maken en die laten grote en duidelijke verschillen zien.
pi_56036722
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:56 schreef Frutsel het volgende:

[..]

[..]

Daat laatste wordt zoals gewoonlijk door de meesten dan ook overgeslagen en/of niet gelezen. Boeit ook verder niet of dat nu weer marrokanen of nederlanders zijn, het zijn medegebruikers van datzelfde forum, dus ook daar wordt wel 'gediscusieerd', met dat uitschot. Valt me mee dat de PVV wel melding maakt van deze gebruikers.
Meld de PVV dat, of staat het gewoon in het nieuwsbericht zelf?
Allah Al Watan Al Malik
pi_56036746
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:56 schreef Perecules het volgende:

[..]

Kom niet met onzin aanzetten. Het is een feit dat er onder Marokkanen aanzienlijk meer criminaliteit en beroep op sociale voorzieningen voorkomt dan onder autochtonen. Vergelijkingen kan je inderdaad maken en die laten grote en duidelijke verschillen zien.
Klopt, en gecorrigeerd naar sociaal-economische omstandigheden zijn die verschillen er amper.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56036756
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee.
pi_56036811
Dat dacht ik dus al... en de tering... nog suggestiever zeg die vragen.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator maandag 14 januari 2008 @ 23:01:06 #126
8781 crew  Frutsel
pi_56036824
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Goed punt, het staat in het nieuwsbericht zelf... dacht dat het dan ook van de PVV afkomstig was.. maar dat zou idd wel eens niet zo kunnen zijn...
pi_56036843
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:56 schreef Perecules het volgende:

[..]

Dan gaat het nog maar om een gedeelte van de Marokkanen en niet om alle Marokkanen. Het heeft dus geen enkele zin om deze hele groep in een kwaad daglicht te stellen. Het zijn gewone mensen die ook gewoon een normaal leven willen leiden in vrede.
Zorg goed voor de wereld en voor elkaar. Op naar een wereld zonder grenzen voor mensen.
pi_56036865
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Klopt, en gecorrigeerd naar sociaal-economische omstandigheden zijn die verschillen er amper.
Precies en veel mensen 'vergeten' om daar naar te kijken.
pi_56036872
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
Dat dacht ik dus al... en de tering... nog suggestiever zeg die vragen.
Ja. Een of ander persoon logt ergens in op een computer, plaatst (anoniem) een bijzonder beledigend bericht op een forum, en uiteraard begint Geert Wilders meteen te huilen over "moslimradicalen", die zogenaamd subsidie krijgen.

Geert Wilders zelf is de grootste parodie op Geert Wilders.
  maandag 14 januari 2008 @ 23:03:29 #130
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_56036890
Wat een vreselijke uitspraken van mensen die in dezelfde zin ook nog aan komen zetten met allahu akbar en dergelijk geneuzel. Stelletje toetsenbordhelden...
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_56036937
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:02 schreef Monidique het volgende:

[..]

Geert Wilders zelf is de grootste parodie op Geert Wilders.
Nou, het zou wel lachen zijn als ie morgen een persconferentie geeft waarin ie uitlegt dat zijn persoon en optreden een sociaal experiment was om aan te tonen hoe achterlijk een groot deel van de Nederlanders zelf eigenlijk is. Je mag dromen toch ?
  maandag 14 januari 2008 @ 23:05:19 #132
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_56036938
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:01 schreef Kosmopoliet het volgende:

[..]

Dan gaat het nog maar om een gedeelte van de Marokkanen en niet om alle Marokkanen. Het heeft dus geen enkele zin om deze hele groep in een kwaad daglicht te stellen. Het zijn gewone mensen die ook gewoon een normaal leven willen leiden in vrede.
Het zijn zulke schatjes. . Knuffel eens een wahabist of een salafist, zij willen ook gewoon een fijn leven hebben. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_56036947
Oh nee, Vrije menings uiting vlucht naar de bergen!!

Alsof er niet hier elke dag tientalle feest emoticons gepost worden als er ergens moslims over de kling worden gejaagd, weet nog dat er een FP nieuws bericht was over een iraakse trouwerij die gebombardeerd werd, en iemand schreef: "dat zijn er weer 40 minder! *feest emoticon*"..

Allebei is natuurlijk fout, maar 1. als je wilders-like pro vrije menings uitting bent, weed dan niet hypokriet en 2. als je tegen dit soort 'feesten' bent, wees dan niet hypokriet per topic.
pi_56036950
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:03 schreef Detroit het volgende:
Wat een vreselijke uitspraken van mensen die in dezelfde zin ook nog aan komen zetten met allahu akbar en dergelijk geneuzel. Stelletje toetsenbordhelden...
Jeuh, het lijkt Fok wel kerel.
pi_56036952
Doet me denken aan de dreigmail die die LPF-er naar zichzelf stuurde.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56036963
Natuurlijk, moslims die op zo een laffe manier gebruik maken van hun vrijheid van meningsuiting bevestigen gelukkig voor PVV weer eens wat vooroordelen, ze voldoen met zulks gedrag weer eens aan de stereotyperingen.

Als moslim die in Nederland woont kan je alleen maar je afschuw uiten over mensen die juigen op dood van een landgenoot, niet omdat ik er slechter van word, maar omdat het vele inzet van maatschappelijke werkers, moslims die wel iets willen bijdragen aan Nederland in de media in vele maten diskwalificeert.

Kan iemand bewijzen dat het geen idiote stemmer van de PVV is, danwel iemand van zijn campagne die weer een slag wil slaan voor Geert en zulke posts achterlaat? Kunnen we bewijzen dat het hier niet het een maar het ander betreft? Ach waar heb ik het over, loze woorden, loze uitspraken, laat vooroordelen, generalisaties en bashen maar praten, tenslotte allochtoon of autochtoon, PVV probeert hier wat uit te halen, een idiote moslim kan weer gaan slapen, win-win situatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2008 23:13:13 ]
  maandag 14 januari 2008 @ 23:07:20 #137
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_56036993
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bron.
Zyggie.
pi_56037011
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:07 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Bron.
Een of ander onderzoek een paar jaar terug.. ben te lui om er nu naar te gaan zoeken. Vergeef het me.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56037027
PVV is zo laag bij de grond, pure lijkpikkerij dit - politiek gewin krijgen over jonge dode Nederlanders door anoniem te posten op forums.
  maandag 14 januari 2008 @ 23:08:59 #140
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_56037039
Anti-westerse sympathieën broeien wel onder moslims, dit ontkennen of wegnuanceren is jammer.
Zyggie.
  maandag 14 januari 2008 @ 23:09:07 #141
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_56037042
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Jeuh, het lijkt Fok wel kerel.
Gelukkig til jij het vijf niveaus omhoog.
  maandag 14 januari 2008 @ 23:09:43 #142
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_56037097
Het is net fok
pi_56037110
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:08 schreef Zyggie het volgende:
Anti-westerse sympathieën broeien wel onder moslims, dit ontkennen of wegnuanceren is jammer.
Je kan iets niet wegnuanceren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56037113
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:09 schreef Detroit het volgende:

[..]

Gelukkig til jij het vijf niveaus omhoog.
Ik vergelijk het liever zo : jij bent de keutel die men achteloos wegspoelt, ik de keutel waar je toch vol bewondering nog even naar gaat staan kijken voordat je doortrekt.
  Moderator maandag 14 januari 2008 @ 23:13:37 #146
8781 crew  Frutsel
pi_56037159
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:08 schreef Xith het volgende:
PVV is zo laag bij de grond, pure lijkpikkerij dit - politiek gewin krijgen over jonge dode Nederlanders door anoniem te posten op forums.
Geloof je dit echt?
pi_56037205
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:06 schreef Triggershot het volgende:
Natuurlijk, moslims die op zo een laffe manier gebruik maken van hun vrijheid van meningsuiting bevestigen gelukkig voor PVV weer eens wat vooroordelen, ze voldoen met zulks gedrag weer eens aan de stereotyperingen.

Als moslim die in Nederland woont kan je alleen maar je afschuw uiten over mensen die juigen op dood van een landgenoot, niet omdat ik er slechter van word, maar omdat het vele inzet van maatschappelijke werkers, moslims die wel iets willen bijdragen aan Nederland in de media in vele maten diskwalificeert.

Kan iemand bewijzen dat het geen idiote stemmer van de PVV is, danwel iemand van zijn campagne die weer een slag wil slaan voor Geert en zulke posts achterlaat? Kunnen we bewijzen dat het hier niet het een maar het ander betreft? Ach waar heb ik het over, loze woorden, loze uitspraken, laat vooroordelen, generalisaties en bashen maar praten, tenslotte allochtoon of autochtoon, PVV probeert hier wat uit te halen, een idiote moslim kan weer gaan slapen, win-win situatie.
Het is niet alleen nu, en dit soort opmerkingen op dat forum.

Dat forum kom je wel vaker dit soort uitspraken tegen. Ik snap dat gewoonweg niet.
Je woont godverdomme in het land dat je afkraakt, waarom kunnen ze niet gewoon opflikkeren als het ze hier niet aanstaat?
pi_56037234
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:15 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat forum kom je wel vaker dit soort uitspraken tegen. Ik snap dat gewoonweg niet.
Je woont godverdomme in het land dat je afkraakt, waarom kunnen ze niet gewoon opflikkeren als het ze hier niet aanstaat?
Jij denkt dat Fok! dit alleen heeft sinds de afgelopen 2 jaar ofzo?
Allah Al Watan Al Malik
pi_56037271
Die mensen leven in een wereldje dat compleet losstaat van de Nederlandse samenleving. Ik snap steeds minder goed wat ze hier in vredesnaam nog doen. Wat mij betreft gaat de regering mensen stimuleren om te remigreren.
  maandag 14 januari 2008 @ 23:17:37 #150
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_56037273
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je kan iets niet wegnuanceren.
Jawel.
Zyggie.
pi_56037300
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:08 schreef Xith het volgende:
Misschien is deze topic toch meer voor BNW.
pi_56037312
Het zijn maar enkele mensen die dat soort berichten schrijven. Net als dat andere mensen weer andere kwetsende en vreemde meningen verkondigen op internet. Autochtonen emigreren toch ook niet altijd als hen bepaalde zaken in Nederland niet aanstaan.
pi_56037342
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
Die mensen leven in een wereldje dat compleet losstaat van de Nederlandse samenleving. Ik snap steeds minder goed wat ze hier in vredesnaam nog doen. Wat mij betreft gaat de regering mensen stimuleren om te remigreren.
Ik snap dit echt niet he. Een reactie op een internetforum heeft een gigantische bijdrage aan het beeld dat jij over Marokkanen hebt?
pi_56037343
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:18 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Misschien is deze topic toch meer voor BNW.
Dacht je dat ook bij de bedreiging van die LPF-er? Waarna toch bleek dat hij het zelf was? Of Youssef en Kemal? Of de hoax islamitische partij? Of?
Allah Al Watan Al Malik
pi_56037344
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:15 schreef McKillem het volgende:

[..]

Het hypocriete aan PVV is dat GS ook bekend staat om zulke reacties, maar niemand bekritiseert het feit dat Wilders een 'columnist' is van Nieuwnieuws.
quote:
Je hoeft ze niet te snappen, auto of allochtoon, betreft uitschot van onze maatschappij, ze zijn evenveel waard als de aandacht die ze van ons krijgen. Probleem is juist dat ze hier blijven omdat ze hier uitschot mogen blijven uithangen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2008 23:20:56 ]
pi_56037380
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij denkt dat Fok! dit alleen heeft sinds de afgelopen 2 jaar ofzo?
Waar ik mij zo opwind is dat ze zich zo verzetten tegen dit land en haar inwoners terwijl niemand hen een geweer op de kop zet om hier te blijven.
pi_56037403
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe zie je dat voor je? Een groep ambtenaren bekijkt Marokkaanse forums, vraagt dan de IP-adressen van de gebruikers die iets ongewenst zeggen -volgens welke criteria?- en stuurt dan een uitnodiging naar het adres dat hoort bij dat IP-adres om naar een ander land te verhuizen, met een door de staat betaalde bonus? Zoiets? Het klinkt niet praktisch.
pi_56037416
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:20 schreef McKillem het volgende:

[..]

Waar ik mij zo opwind is dat ze zich zo vertzetten tegen dit land en hun inwoners terwijl niemand hun een geweer op de kop zet om hier te blijven.
Daar kan je je over opwinden, maar dat valt ook gewoon onder vrijheid van meningsuiting.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56037426
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:19 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik snap dit echt niet he. Een reactie op een internetforum heeft een gigantische bijdrage aan het beeld dat jij over Marokkanen hebt?
Ik denk dat velen sowieso hun beeld van Marokkanen enkel op mediaberichten baseren .... Het overgrote deel van Wilders' aanhang woont in gebieden waar nauwelijks tot geen overlast is van Marokkanen, laat staan de islam.
pi_56037434
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dacht je dat ook bij de bedreiging van die LPF-er? Waarna toch bleek dat hij het zelf was? Of Youssef en Kemal? Of de hoax islamitische partij? Of?
Maakt dat uit?

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
pi_56037437
Mensen geef je medemens toch een kans en beoordeel hem of haar op zijn eigen gedrag en niet op het gedrag van andere personen, waarmee hij of zij een kenmerk deelt.
pi_56037458
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:22 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Maakt dat uit?

Dat maakt wat uit ja... jij begint toch meteen met BNW te roepen? Alsof het scenario wat geschetst word zo raar is?
Allah Al Watan Al Malik
pi_56037469
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar kan je je over opwinden, maar dat valt ook gewoon onder vrijheid van meningsuiting.
Helemaal correct helaas.
Maar wat denk je dat er gebeurt als ik me zoals deze gasten ga gedragen in Marokko?
Juist.
Laten wij dan hetzelfde doen.
pi_56037478
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je? Een groep ambtenaren bekijkt Marokkaanse forums, vraagt dan de IP-adressen van de gebruikers die iets ongewenst zeggen -volgens welke criteria?- en stuurt dan een uitnodiging naar het adres dat hoort bij dat IP-adres om naar een ander land te verhuizen, met een door de staat betaalde bonus? Zoiets? Het klinkt niet praktisch.
Gewoon een negatief klimaat creëren jegens mosilms zodat ze zich hier niet thuis voelen.

Hij is niet eens in de regering en is toch al aardig op weg.
  Moderator maandag 14 januari 2008 @ 23:24:42 #165
8781 crew  Frutsel
pi_56037488
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:22 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik denk dat velen sowieso hun beeld van Marokkanen enkel op mediaberichten baseren .... Het overgrote deel van Wilders' aanhang woont in gebieden waar nauwelijks tot geen overlast is van Marokkanen, laat staan de islam.
Daarbij komt dat misschien een groot deel van de Wilders aanhang zich hier niet druk om maakt en het geen zak interesseert en soms ook vind dat Wilders te ver gaat. Net zoals elke ander lid van welke andere partij dan ook het niet altijd eens zal zijn met het eigen partijprogramma.
Toch worden de Wilders aanhangers makkelijker op één hoop (racisten) gegooid dan bijv die van welke andere partij dan ook.
pi_56037499
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:24 schreef McKillem het volgende:

[..]

Helemaal correct helaas.
Maar wat denk je dat er gebeurt als ik me zoals deze gasten ga gedragen in Marokko?
Juist.
Het is hier geen Marokko.
pi_56037502
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:24 schreef McKillem het volgende:

[..]

Helemaal correct helaas.
Juist.
Ik denk niet dat ze dan op basis van jouw gedrag alle Nederlanders het land uit zullen zetten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56037514
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:22 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Maakt dat uit?

Zoek naar de waarheid, maar vlucht van de mensen die zeggen dat ze het hebben gevonden.
'Waarheid' in onderwerpen als deze zijn net zo subjectief als Turks brood is lekker.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2008 23:27:58 ]
pi_56037568
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zoek naar de waarheid, maar vlucht van de mensen die zeggen dat ze het hebben gevonden.
'Waarheid' in onderwerpen zijn net zo subjectief als Turks brood is lekker.
Turks brood is lekker , maar goed veel mensen hebben hun 'eigen waarheid' en helaas pakt die voor andere mensen dan weer in een oneerlijke en bevooroordeelde beoordeling uit.
pi_56037582
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:24 schreef IHVK het volgende:

[..]

Gewoon een negatief klimaat creëren jegens mosilms zodat ze zich hier niet thuis voelen.

Hij is niet eens in de regering en is toch al aardig op weg.
Even toevoeging:

Dit zorgt er juist voor dat de aso-moslims blijven, omdat het hen toch aan hun reet kan roesten wat men over ze denkt.

En dat de mensen die het wel goed bedoelen weg willen.
pi_56037587
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:24 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het is hier geen Marokko.
Ohnee?
Maar even serieus, het boeit me geen flikker. Ik trek hier een verglijking.
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze dan op basis van jouw gedrag alle Nederlanders het land uit zullen zetten.
Zeg ik dan dat ze dat moeten? Ze moeten gewoon selectief dat rellende pleuristuig terugflikkeren.
Of iig bij hun ouders wegtrekken want kennerlijk weten die van geen opvoeden.
pi_56037630
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:27 schreef IHVK het volgende:

[..]

Even toevoeging:

Dit zorgt er juist voor dat de aso-moslims blijven, omdat het hen toch aan hun reet kan roesten wat men over ze denkt.

En dat de mensen die het wel goed bedoelen weg willen.
Sorry hoor, maar ik vind het verrekte moeilijk positief over die gasten te blijven terwijl ik stelselmatig geouwehoer heb met dat volk.
pi_56037643
Goeie vraag waarom krijgt FOK geen subsidie FOK is immers wel de grootste community van Nederland. Is dat omdat FOK comercieel gericht is? Dat is marokko.nl toch ook? Wij eisen subsidie!!! Danny ga daar eens snel achter aan
pi_56037645
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:24 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Toch worden de Wilders aanhangers makkelijker op één hoop (racisten) gegooid dan bijv die van welke andere partij dan ook.
Ik ben er nog geen 1 tegengekomen die geen hekel had aan Marokkanen en andere "niet-westerse allochtonen" in het algemeen. Maar ik laat mij graag verrassen natuurlijk. Wat denk je dat voor hen de hoofdreden (of de enige reden) is om Wilders een fantastisch figuur te vinden ? "Hij zegt waar het op staat" en dat is dat moslims en Marokkanen kut zijn. Daar valt verder weinig aan te nuanceren, andere partijen doen evengoed wat aan problemen binnen die groep, alleen scheren die partijen niet elk "lid" van die groep over 1 kam.
pi_56037655
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:28 schreef McKillem het volgende:
Zeg ik dan dat ze dat moeten? Ze moeten gewoon selectief dat rellende pleuristuig terugflikkeren.
Of iig bij hun ouders wegtrekken want kennerlijk weten die van geen opvoeden.
Als we dat met al het rellende pleuristuig doen, heb je mijn steun. Dit soort posts echter, vallen niet onder rellen...
Allah Al Watan Al Malik
pi_56037677
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:29 schreef McKillem het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik vind het verrekte moeilijk positief over die gasten te blijven terwijl ik stelselmatig geouwehoer heb met dat volk.
Hoeft ook niet. Als je maar, hoe cliché het ook klinkt, blijft nuanceren en niet allemaal over één kam scheert.

Als je last hebt van sommige mensen mag je daar best over klagen.
pi_56037683
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:29 schreef Wouser het volgende:
Goeie vraag waarom krijgt FOK geen subsidie FOK is immers wel de grootste community van Nederland. Is dat omdat FOK comercieel gericht is? Dat is marokko.nl toch ook? Wij eisen subsidie!!! Danny ga daar eens snel achter aan
Subsidie moet je vragen, dat krijg je niet zomaar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56037693
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het hypocriete aan PVV is dat GS ook bekend staat om zulke reacties, maar niemand bekritiseert het feit dat Wilders een 'columnist' is van Nieuwnieuws.
Onder het artikel staat J. Ruijter. Dat is waarschijnlijk de pseudoniem voor G. Wilders.
quote:
Je hoeft ze niet te snappen, auto of allochtoon, betreft uitschot van onze maatschappij, ze zijn evenveel waard als de aandacht die ze van ons krijgen. Probleem is juist dat ze hier blijven omdat ze hier uitschot mogen blijven uithangen.
Ik denk dat de gehele samenleving de hand in eigen boezem moet steken.
Wat is er in de afgelopen decennia gebeurd met de handhaving van westerse waarden, normen en Nederlandse gebruiken?
De samenleving heeft het zelf laten gebeuren, dat een onderlaag zich heeft weten te ontwikkelen en de macht heeft gegrepen daar waar het om verbaal en fysiek geweld gaat.
pi_56037713
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als we dat met al het rellende pleuristuig doen, heb je mijn steun. Dit soort posts echter, vallen niet onder rellen...
Om maar even een leuk voorbeeld er uit te trekken.
"lekker voor hun, moeten die roze varkens daar maar niet naartoe gaan"
Volgens mij valt dat best wel onder discriminatie.
pi_56037717
PVV heeft wel gelijk over de subsidie.
Ookal is vorig jaar aangegeven dat de site subsidie ontvangt voor de nieuwssectie, moet men dat toch overwegen.

Ik hoop dat ze het forum opdoeken. In de 'Islam & Ik' sectie worden zeer sektarische artikelen met extremistische boodschap verspreid door een groepje users dat daarmee zeker al een aantal jaren bezig is. De AIVD zal er blij mee zijn dat dit openlijk gebeurt, maar ik vind het gevaarlijk en heb al eerder mijn verbazing erover geuit dat het beheer daar er, ogenschijnlijk, niets aan doet.
X
pi_56037718
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Subsidie moet je vragen, dat krijg je niet zomaar.
Doen we dat toch? Van mij betreft stuurt iemand hier nu meteen een email naar Geert Wilders dat je een alternatief hebt gevonden waar die subsidie heen kan namelijk FOK.NL!!!!

nu ik er zo even over nadenk is dat helemaal geen slecht idee
pi_56037732
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat maakt wat uit ja... jij begint toch meteen met BNW te roepen? Alsof het scenario wat geschetst word zo raar is?
Ik vind inderdaad, dat zonder enige summiere aanwijzing dit roepen erg raar is.
pi_56037757
Waarom krijgt een partij dat dingen roept als "moslims uitsluiten van Artikel 1 van de grondwet" eigenlijk subsidie?
pi_56037760
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:32 schreef McKillem het volgende:

[..]

Om maar even een leuk voorbeeld er uit te trekken.
"lekker voor hun, moeten die roze varkens daar maar niet naartoe gaan"
Volgens mij valt dat best wel onder discriminatie.
Als geitenneukers daar niet onder valt.....
Allah Al Watan Al Malik
pi_56037767
Tja, het getuigt niet van goede smaak of van fatsoen. Maar van mij mag iedereen dat vinden en zeggen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_56037773
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:29 schreef McKillem het volgende:

[..]

Je weet dat elk land en elke grote stad wel een groep probleemjongeren heeft die voor overlast zorgen en dat dat niet overal Marokkanen zijn, maar evengoed Mexicanen, Antillianen, Algarijnen, Koreanen, Chinezen, Italianen, Ieren, etc. etc. afhankelijk van welk land of welke stad je bekijkt ?

Er is ook niemand die je van je verlangt dat overlastveroorzakende tuig positief te bekijken, men verlangt alleen van je dat je niet iedereen met een gelijkend uiterlijk of afkomst daarop aankijkt. Hoe moeilijk is het ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2008 23:36:27 ]
pi_56037781
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:31 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Onder het artikel staat J. Ruijter. dat is waarschijnlijk de pseudoniem voor G. Wilders.
[..]

Ik denk dat de gehele samenleving de hand in eigen boezem moet steken.
Wat is er in de afgelopen decennia gebeurd met de handhaving van westerse waarden, normen en Nederlandse gebruiken?
De samenleving heeft het zelf laten gebeuren, dat een onderlaag zich heeft weten te ontwikkelen en de macht heeft gegrepen daar waar het om verbaal en fysiek geweld gaat.
In mijn ogen krijg je alleen eruit wat je erin stopt, ooit was er nog een uitspraak als 'ze zijn wel onze kutmarokkanen', nu hebben we zoiets van alleen maar stereotyperingen en generalisaties met zulke nieuwskoppen, natuurlijk zijn vele statistisch niet onterecht, maar elk onterecht verdeelde individu is een persoon waarvan wij niet in zijn schoenen zouden staan en telt dus.
pi_56037809
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:34 schreef IHVK het volgende:
Waarom krijgt een partij dat dingen roept als "moslims uitsluiten van Artikel 1 van de grondwet" eigenlijk subsidie?
Ook een goeie maar we kunnen Wilders nu wel even misbruiken om ervoor te zorgen dat ie de subsidie van marokko.nl naar fok.nl schuift
pi_56037819
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:30 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Als je maar, hoe cliché het ook klinkt, blijft nuanceren en niet allemaal over één kam scheert.

Als je last hebt van sommige mensen mag je daar best over klagen.
Maar het zijn geen "sommige" mensen meer, daar zit hem het probleem.
Zonder overdrijven zijn 8 van de 10 mensen die een conflict met me zoeken Marokkanen. (moet er dan wel even bij vermelden dat ik den haag woon)
Ik zie dat niet als een beetje, ik zie dat als een overweldigende meerderheid.
Ik heb gewoon een argwaan tegenover iedere Marokkaan onder de 25. Klinkt hard, maar ze maken het er zelf naar.
pi_56037822
De screenshot die onder het artikel werd geplaatst:

Moderator maandag 14 januari 2008 @ 23:37:08 #191
8781 crew  Frutsel
pi_56037835
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:29 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik ben er nog geen 1 tegengekomen die geen hekel had aan Marokkanen en andere "niet-westerse allochtonen" in het algemeen. Maar ik laat mij graag verrassen natuurlijk. Wat denk je dat voor hen de hoofdreden (of de enige reden) is om Wilders een fantastisch figuur te vinden ? "Hij zegt waar het op staat" en dat is dat moslims en Marokkanen kut zijn. Daar valt verder weinig aan te nuanceren, andere partijen doen evengoed wat aan problemen binnen die groep, alleen scheren die partijen niet elk "lid" van die groep over 1 kam.
Tja Wilders slaat om zich heen, anders als Fortuyn deed, maar spreekt genoeg mensen kennelijk aan. Die man haalt niet voor niets zoveel zetels. Hebben we dan zoveel racisten in Nederland? Hebben honderduizenden dan een hekel aan alle marokkanen? Vast niet. Het immigratiebeleid is misschien het speerpunt, maar veiligheid, criminaliteit en ook zorg en belastingen spreekt burgers ongetwijfeld aan. En dat veel mensen idd denken/vinden dat 'buitenlanders' zich schuldig maken aan criminele activiteiten zal hij extra veel stemmers krijgen. Maar om ze op één hoop te gooien vind ik te ver gaan
pi_56037875
Dat roze varkens
Al die roze varkens die werken, en werkten om o.a hun een leven te geven in dit land..

tis wat...roze varkens...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 14 januari 2008 @ 23:38:38 #193
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_56037879
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:55 schreef Foo_niks het volgende:
Mosterd na de maaltijd natuurlijk maar laatst was er een item op VPRO radio dat de uitrusting beschamend is .
Kogelvrij vest wat defensie verstrekt kost ongeveer ¤35,- ,veel militairen kopen daarom zelf behoorlijk spul.
Niet tegenstaande het feit dat ik tegen onze aanwezigheid daar ben ,vind ik wel dat als we onze manschappen daar heen sturen we alles in het werk moeten stellen om ze zo veilig mogelijk hun werk te laten doen.
Blijkt dat nu erg zuinig met de centjes word omgesprongen.
Dus wat is de waarde van een Nederlander volgens dit kabinet? .
De VPRO moet zijn huiswerk beter gaan maken, het klopt dat er militairen zijn die zelf handige dingen aanschaffen (omdat het makkelijker is of beter zit) Maar geloof mij, Jan Soldaat gaat met zeer goed materiaal op pad. De tijd dat we die oude groene pukkel en ransel hadden ligt al jaren achter ons. Enne een kogelvrijvest van 35 euro
  maandag 14 januari 2008 @ 23:38:41 #194
125878 Gabry
Lento Violento
pi_56037882
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
Afgezien daarvan, de helft van de userbase van Marokko.nl is gewoon oerautochtoon.
Dat geloof ik best. Nederland barst van de landverraders. Ik kan er niet aan wennen.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_56037903
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Tja Wilders slaat om zich heen, anders als Fortuyn deed, maar spreekt genoeg mensen kennelijk aan. Die man haalt niet voor niets zoveel zetels. Hebben we dan zoveel racisten in Nederland? Hebben honderduizenden dan een hekel aan alle marokkanen? Vast niet. Het immigratiebeleid is misschien het speerpunt, maar veiligheid, criminaliteit en ook zorg en belastingen spreekt burgers ongetwijfeld aan. En dat veel mensen idd denken/vinden dat 'buitenlanders' zich schuldig maken aan criminele activiteiten zal hij extra veel stemmers krijgen. Maar om ze op één hoop te gooien vind ik te ver gaan
Dat betwijfel ik.
pi_56037906
quote:

[..]

Als het speerpunt van deze partij je niet bevalt, dan heb je automatisch ook weinig met de rest van het programma, vermoed ik.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_56037908
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:38 schreef Gabry het volgende:

[..]

Dat geloof ik best. Nederland barst van de landverraders. Ik kan er niet aan wennen.
Wat heeft dat in Gabry's naam met landverraad te maken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_56037912
quote:

[..]

Hebben we dan zoveel racisten in Nederland?
Ja.
pi_56037924
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:38 schreef Gabry het volgende:

[..]

Ja je bent meteen een landverrader als je op een Marokkaans forum post.
pi_56037962

[..]

Hebben we dan zoveel racisten in Nederland?
[..]

Je moest eens weten hoe racistisch ze zijn in die arabische landen
whahaha
dat is veeeeel en veeeeel erger dan wat dan ook hier.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_56037987
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In mijn ogen krijg je alleen eruit wat je erin stopt, ooit was er nog een uitspraak als 'ze zijn wel onze kutmarokkanen', nu hebben we zoiets van alleen maar stereotyperingen en generalisaties met zulke nieuwskoppen, natuurlijk zijn vele statistisch niet onterecht, maar elk onterecht verdeelde individu is een persoon waarvan wij niet in zijn schoenen zouden staan en telt dus.
Ik vind dat we ook niet uit het oog moeten verliezen, dat Wilders beperkt representatief is en dat er niet alleen maar stereo typeringen en generalisaties zijn.
Dat is feitelijk ook een generalisatie, overigens.
pi_56037997
Deze reactie van Wilders past gewoon binnen zijn strategie. Hij grijpt iedere mogelijkheid aan om de media te manipuleren. Dat werkt heel goed voor hem. Al is het bij een tragische gebeurtenis als deze natuurlijk volslagen ongepast. Maar dat politici over lijken gaan mag bekend zijn.
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')