Dan kun je net zo goed alle fora dichtpleuren. FOK! (Frontpage) al helemaal. Kunnen we ons allemaal lekker aanmelden op het EO-forum. Gezellig...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:32 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand die achterlijke site niet uit de lucht halen?
Je haalt een aantal dingen door elkaar. Criminaliteit en overlast zitten in dezelfde categorie, extremisme is een heel aparte categorie, net als de groep die een beroep doet op sociale voorzieningen. Er zit een overlap tussen, maar die is vaak marginaal. En dit soort forumposts....hebben er vaak helemaal geen zak mee te maken.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef Perecules het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat er niet structureel iets mis is met deze groep? Criminaliteit, extremisme, overlast en een groot beroep op de sociale voorzieningen kenmerkt deze groep.
Welke groep? Die 40 hardcore gasten in Slotervaart. En wat is precies het verschil met een grote groep nederlanders? Owja, je hoort het niet. Niet interessant genoeg.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef Perecules het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat er niet structureel iets mis is met deze groep? Criminaliteit, extremisme, overlast en een groot beroep op de sociale voorzieningen kenmerkt deze groep.
Inderdaad. Te gek voor woorden. Paul Cliteur stopt enkele weken eerder dan gepland omdat hij zich bedreigd voelt door Marcel van Dam en Marokko.nl wordt nog steeds gesubsidiëerd. Waar gaat het heen met de wereld?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef kawotski het volgende:
Cliteur monddood
Gesubsidieerde M...'s. Da's een geweldig principe, hoe werkt zoiets?quote:auto's worden volop in brand gestoken door een gesubsideerde groepje M... en politiebureau's
Elke maand krijg ik subsidie als er een auto in de fik vliegt.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Inderdaad. Te gek voor woorden. Paul Cliteur stopt enkele weken eerder dan gepland omdat hij zich bedreigd voelt door Marcel van Dam en Marokko.nl wordt nog steeds gesubsidiëerd. Waar gaat het heen met de wereld?
[..]
Gesubsidieerde M...'s. Da's een geweldig principe, hoe werkt zoiets?
Volgens mij heb ik het op FOK! in FB in 1999/2000 eens aangekaart, maastchappelijke functie/jongeren/multicultureel ect ect. Zat toen op een aardig bedrag aan subsidiemogelijkheden (1 dag uitzoek en informatielijn info btw.) alleen was er vanuit de crew geen animo voor om daar iets mee te doen helaas.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom moet die site zoveel subsidie krijgen, krijgt Fok toch ook niet? Ze redden zich ook wel prima zonder financiele injectie's van de overheid. Onzin dus dit.
ja moet toch oppassen op mn woorden, blijkbaar is al dat geld dat in terrorisme bestrijding zou worden gestoken omgezet in subsidie voor een Marrokaanse site.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gesubsidieerde M...'s. Da's een geweldig principe, hoe werkt zoiets?
Volgens mij blijkt het dat acht jaar na dato, dit ook geheel niet nodig is geweest.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het op FOK! in FB in 1999/2000 eens aangekaart, maastchappelijke functie/jongeren/multicultureel ect ect. Zat toen op een aardig bedrag aan subsidiemogelijkheden (1 dag uitzoek en informatielijn info btw.) alleen was er vanuit de crew geen animo voor om daar iets mee te doen helaas.
Ze hadden dat geld beter kunnen steken in scholen.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef kawotski het volgende:
[..]
ja moet toch oppassen op mn woorden, blijkbaar is al dat geld dat in terrorisme bestrijding zou worden gestoken omgezet in subsidie voor een Marrokaanse site.
Hoe bedoel je, waarom, van wie, wat mag je niet zeggen dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef kawotski het volgende:
ja moet toch oppassen op mn woorden
Die subsidie was voor terrorismebestrijding bedoeld, maar is toch naar Marokko.nl gegaan, waaraan het niet had moeten worden gegeven. Ik denk dat je hier best wel een schandaal op het spoor bent gekomen. Stap je naar de pers, ofzo, of ga het zelf openbaren? Ik ben benieuwd!quote:blijkbaar is al dat geld dat in terrorisme bestrijding zou worden gestoken omgezet in subsidie voor een Marrokaanse site.
Ze bestaan nog.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:53 schreef Kosmopoliet het volgende:
Natuurlijk is het kwetsend wat enkele personen op deze site geschreven hebben, maar laten we niet vergeten dat het maar om enkele personen gaat. Het is geen reden om gelijk deze site aan te vallen of alle Marokkanen over een kam te scheren. Kijk maar eens naar Fok en wat voor walgelijke meningen daar vaak voorbij komen.
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:53 schreef Kosmopoliet het volgende:
Natuurlijk is het kwetsend wat enkele personen op deze site geschreven hebben, maar laten we niet vergeten dat het maar om enkele personen gaat. Het is geen reden om gelijk deze site aan te vallen of alle Marokkanen over een kam te scheren. Kijk maar eens naar Fok en wat voor walgelijke meningen daar vaak voorbij komen.
Daat laatste wordt zoals gewoonlijk door de meesten dan ook overgeslagen en/of niet gelezen. Boeit ook verder niet of dat nu weer marrokanen of nederlanders zijn, het zijn medegebruikers van datzelfde forum, dus ook daar wordt wel 'gediscusieerd', met dat uitschot. Valt me mee dat de PVV wel melding maakt van deze gebruikers.quote:Op het forum zijn verschillende vreugdekreten terug te vinden zoals "Dankzij deze topic kan ik lekkerder slapen. Allahu Akbar! Prachtig nieuws!" en "2 criminelen opgeruimd allahu akbar!" Ook gaan verschillende gebruikers van het forum tegen de plaatsers van deze berichten in.
Kom niet met onzin aanzetten. Het is een feit dat er onder Marokkanen aanzienlijk meer criminaliteit en beroep op sociale voorzieningen voorkomt dan onder autochtonen. Vergelijkingen kan je inderdaad maken en die laten grote en duidelijke verschillen zien.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Welke groep? Die 40 hardcore gasten in Slotervaart. En wat is precies het verschil met een grote groep nederlanders? Owja, je hoort het niet. Niet interessant genoeg.
Meld de PVV dat, of staat het gewoon in het nieuwsbericht zelf?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Daat laatste wordt zoals gewoonlijk door de meesten dan ook overgeslagen en/of niet gelezen. Boeit ook verder niet of dat nu weer marrokanen of nederlanders zijn, het zijn medegebruikers van datzelfde forum, dus ook daar wordt wel 'gediscusieerd', met dat uitschot. Valt me mee dat de PVV wel melding maakt van deze gebruikers.
Klopt, en gecorrigeerd naar sociaal-economische omstandigheden zijn die verschillen er amper.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:56 schreef Perecules het volgende:
[..]
Kom niet met onzin aanzetten. Het is een feit dat er onder Marokkanen aanzienlijk meer criminaliteit en beroep op sociale voorzieningen voorkomt dan onder autochtonen. Vergelijkingen kan je inderdaad maken en die laten grote en duidelijke verschillen zien.
Nee.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meld de PVV dat, of staat het gewoon in het nieuwsbericht zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |