Idd. Dan hebben de niet zo tolerante nederlanders geen last meer van ''anders uitzienden''. Kunnen ze nog meer de drugsmarkt controleren, kinderen verkrachten onder het mom Pedo zijn is ook een recht of gewoon hun vrouw en kinderen uitmoorden.quote:
Wil jij zeggen dat jij de vrijheid niet wil hebben? Dus dat ik bijvoorbeeld enige post die negatief uitvalt jegens allochtonen, verwijder?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:16 schreef salutem het volgende:
[..]
Ik daag je uit geef één voorbeeld !
Maar dat is toch ook gewoon zo? Vrijheid van meningsuiting heeft iedereen toch? Of nu ineens niet omdat jij het er niet mee eens bent? Wilders mag blaten maar andersom worden er mensen opgepakt... Hoe scheefquote:Op maandag 14 januari 2008 22:19 schreef MrDrako het volgende:
Dat er mensen die onzin posten is al erg genoeg, maar dat de beheerder enkele van die berichten laat staan omdat het vrijheid van meningsuiting is geeft ook meteen het niveau van die kerel daar aan.
Vies misselijkmakend volk daar. Je wenst ze haast toe dat er van hun een familielid kei hard word afgeschoten.
Maar dat is het verschil met hun en met mij, ik wens ze dat niet toe. Niemand niet.
EDIT: Prima dat je wilt discussieren maar laat elkaar in waarde. Schelden is nergens voor nodig, dus kap daar mee aub. Probeer het nog maar eens opnieuwquote:Op maandag 14 januari 2008 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat jij de vrijheid niet wil hebben? Dus dat ik bijvoorbeeld enige post die negatief uitvalt jegens allochtonen, verwijder?
Maar zitten er hier dan, zielige, kansloze jongeren dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Misschien een idee voor Danny om het aan te gaan vragen
De FP wel eens bekeken?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Maar zitten er hier dan, zielige, kansloze jongeren dan?
Hoezo een held trouwens? Helden onstaan bij iets spontaans. Dit is gewoon werk.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef salutem het volgende:
[..]
lamme zak, leer lezen. laat een post van mij zien waar ik juig over de dood van een held.
iemand die met gevaar voor eigen leven meewerkt aan de wederopbouw van een land waar ie niks mee heeft !
zak er maar in met je ingenomen mening.
Leer jij eens lezen. Ik zeg nergens dat je een dergelijke post heb geplaatst namelijk. Volgens mij heeft er iemand last van een kort lontje.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef salutem het volgende:
[..]
lamme zak, leer lezen. laat een post van mij zien waar ik juig over de dood van een held.
iemand die met gevaar voor eigen leven meewerkt aan de wederopbouw van een land waar ie niks mee heeft !
zak er maar in met je ingenomen mening.
Wat noem jij scheef?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook gewoon zo? Vrijheid van meningsuiting heeft iedereen toch? Of nu ineens niet omdat jij het er niet mee eens bent? Wilders mag blaten maar andersom worden er mensen opgepakt... Hoe scheef
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:16 schreef salutem het volgende:
[..]
Ik daag je uit geef één voorbeeld !
quote:Op maandag 14 januari 2008 @ 22:05 schreef Parkinson_XTC het volgende:
schurftige honden... ik hoop dat die tyfuskakkerlakken allemaal de pijnlijkste vorm van kanker krijgen en een eenzame pijnlijke dood sterven zonder ooit beloond te worden met die zoveel maagden en dat ze op hun sterfbed nog net kunnen zien hoe hun kinderen verkracht worden door die pedofiel Mohammed.
Ben ik met je eens, zie mijn eerdere posts in dit topic, idioten heb je op elk forum.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Helemaal niet des te erger. Hier op Fok! hebben we evengoed dat soort tuig. Anonimiteit zorgt nu eenmaal voor dat soort achterlijke reacties.
quote:
Hoe zwart wit. wilders waarschuwt niet, maar zaait haat.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat noem jij scheef?
Iemand die iets zegt over een boek, wat geschreven is door -een- God!?
Oftewel, dat hierdoor mensen extreme denkwijzen ontwikkelen en hiervoor waarschuwt!
Of ,
mensen die zich kapot lachen, omdat een 'medelander' de dood vindt?
Niet zomaar een medelander....een potentiele moordenaar van iemand anders.... of een held... Dat is natuurlijk een kwestie van perspectief.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat noem jij scheef?
Iemand die iets zegt over een boek, wat geschreven is door -een- God!?
Oftewel, dat hierdoor mensen extreme denkwijzen ontwikkelen en hiervoor waarschuwt!
Of ,
mensen die zich kapot lachen, omdat een 'medelander' de dood vindt?
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hoe zwart wit. wilders waarschuwt niet, maar zaait haat.
En blijf een beetje in de richting van mijn reactie als je quote en ga niet zo afdwalen..
Zie, daar gaat die subsidie dus heen!quote:Op maandag 14 januari 2008 22:27 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die reclame zit op het verkeerde forum.
NIet kunnen jij, niet kunnen jijquote:
Nu bepaal jij ook al mijn richting?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
NIet kunnen jij, niet kunnen jij![]()
![]()
Maargoed, makkelijk te zien welke richting jij bent. Want je kan het ook omdraaien. Miljoenen moslims in de wereld en in Nederland over 1 kam scheren, leugens over de islam vertellen en opruiende acties zoals het maken van een film zonder doel voorbereiden.
Of een paar kwajongens die wat op internet roepen en verder geen vlieg kwaad doen/een deuk in een pakje boter slaan.
Je wilt toch niet beweren dat er niet structureel iets mis is met deze groep? Criminaliteit, extremisme, overlast en een groot beroep op de sociale voorzieningen kenmerkt deze groep.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
NIet kunnen jij, niet kunnen jij![]()
![]()
Maargoed, makkelijk te zien welke richting jij bent. Want je kan het ook omdraaien. Miljoenen moslims in de wereld en in Nederland over 1 kam scheren, leugens over de islam vertellen en opruiende acties zoals het maken van een film zonder doel voorbereiden.
Of een paar kwajongens die wat op internet roepen en verder geen vlieg kwaad doen/een deuk in een pakje boter slaan.
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:20 schreef Cage333 het volgende:
Wordt hoog tijd dant we Bush inseinen om Marokko aan te vallen, desnoods met nuclaire wapens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |