Misschien een idee voor Danny om het aan te gaan vragenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:23 schreef marcel-o het volgende:
hoeveel subsidie krijgt fok! ?
Met het verschil dat Fok! geen rijkssubsidie krijgt van 135.000 euro op jaarbasis.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:25 schreef Devrim_ het volgende:
Op de FOK! Frontpage heb je precies dezelfde berichten maar dan bij andere mensen (Bij Moslims dus).
Dus ipv huillie te gaan doen bij Marokko.nl kan de PVV iets zeggen over FOK
Marokko.nl krijgt ook geen subsidie voor het forum gedeeltequote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Met het verschil dat Fok! geen rijkssubsidie krijgt van 135.000 euro op jaarbasis.
Wat is er precies racistisch aan Wilders?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:31 schreef Zyggie het volgende:
Wat reageert iedereen lichtgeraakt. Ook op fok zijn sporadisch verwerpelijke meningen te lezen, alhoewel die wel redelijk snel worden verwijderd. De partij van Wilders zoekt gewoon weer wat nieuws om hun racistische naam hoog te houden; ik stel me een aantal corpulente kale rechtse mannen met lonsdaletruitjes voor die 24 uur per dag zitten te F5-en op marokko.nl, en bij het zien van een foute reactie dit meteen doorgeven aan hun baasje.
Nee, maar Fok! krijgt ook geen subsidie voor de frontpage.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:30 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Marokko.nl krijgt ook geen subsidie voor het forum gedeelte
als dat toch eens zou kunnenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:08 schreef jslavenburg het volgende:
Site meteen down zetten en alle members uit het land zetten
Och god daar is er weer zo 1 hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:31 schreef Zyggie het volgende:
Wat reageert iedereen lichtgeraakt. Ook op fok zijn sporadisch verwerpelijke meningen te lezen, alhoewel die wel redelijk snel worden verwijderd. De partij van Wilders zoekt gewoon weer wat nieuws om hun racistische naam hoog te houden; ik stel me een aantal corpulente kale rechtse mannen met lonsdaletruitjes voor die 24 uur per dag zitten te F5-en op marokko.nl, en bij het zien van een foute reactie dit meteen doorgeven aan hun baasje.
Vind je dit dan normaal? Dit is ongeveer zo'n zelfde voorbeeld als toen die vliegtuigen het WTC invlogen en die berbers de straat in Ede op gingen, feest vieren.quote:Wat reageert iedereen lichtgeraakt
Ohnee, sorry zeg, one-issue, anti-islamitisch en anti-multicultureel. Vreemd genoeg vloeit er uit die twee een soort populistisch-verkapte racisme, maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen, hè? Want dan ben ik een van hen.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:33 schreef Perecules het volgende:
[..]
Wat is er precies racistisch aan Wilders?
sure DoS anyonequote:Op maandag 14 januari 2008 21:39 schreef robbedoes het volgende:
Kan het forum niet enkele dagen offline gaan?
Ja, inderdaad. Het gaat per slot van rekening maar om twee doden en een zwaar gewonde. Slechts drie kuffars.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:31 schreef Zyggie het volgende:
Marokko is dan ook een derde-wereld land.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:36 schreef Perecules het volgende:
Marokkanen hebben al zo'n slechte naam door het criminele, extremistische en overlast veroorzakende gedrag van veel leden van deze groep. Denk echt niet dat in Marokko ooit het wangedrag van een groep Nederlanders zo zou worden getolereerd als hier in Nederland met Marokkanen. Niet door de overheid en niet door de burgers zelf.
het fokforum?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:39 schreef robbedoes het volgende:
Kan het forum niet enkele dagen offline gaan?
Iedereen zit wel érg tussen de regels door te lezen. Ik stel toch echt in mijn tweede regel dat de 'feestvierende berichten' verwerpelijk zijn. Tegelijk erken ik dat op FOK ook vaak dat soort troep te lezen is, dat heb je nou eenmaal met fora.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:41 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het gaat per slot van rekening maar om twee doden en een zwaar gewonde. Slechts drie kuffars.
En de naam van de partij van Wilders, Partij Voor de Vrijheid is natuurlijk racistisch.
Ik vroeg wat er precies racistisch aan Wilders was. Graag antwoord.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:39 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ohnee, sorry zeg, one-issue, anti-islamitisch en anti-multicultureel. Vreemd genoeg vloeit er uit die twee een soort populistisch-verkapte racisme, maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen, hè? Want dan ben ik een van hen.
Omdat de doelgroep van dat forum veel overlast en problemen veroorzaakt in de Nederlandse maatschappij. Is toch logisch? Zelfde reden waarom Marokkaans-Nederlandse schrijvers gesubsidieerd mogen uitgeven. etc. etc. Chinezenforums worden bijvoorbeeld niet gesubsidieerd. Chinezenhangplekken ook niet. En Chinese buurtvaders ook niet. Omdat Chinezen geen overlast veroorzaken.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:16 schreef Mr_Memory het volgende:
Waarom krijgt die site 135.000 euro subsidie![]()
Met zoveel hits per dag moet het zichzelf toch wel kunnen bekostigen.
Misselijkmakende post vind je op heel veel fora, maar waarom regerings steun?
Of je een van hen (wat dat ook moge zijn) bent, dat weet ik niet. Maar je bent wel een ontzettende huilie.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:39 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ohnee, sorry zeg, one-issue, anti-islamitisch en anti-multicultureel. Vreemd genoeg vloeit er uit die twee een soort populistisch-verkapte racisme, maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen, hè? Want dan ben ik een van hen.
Half fok! dat even 10 minuten flink gaat F5'en is vast wel voldoende.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
waar kan je dat aanvragen?
misschien wat duistere russische IRC's?
Ik opteer voor het dichtdraaien van de subsidie-kraan.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:08 schreef jslavenburg het volgende:
Site meteen down zetten en alle members uit het land zetten
Ik begrijp niet helemaal waarom jij het relativerende element, verwerpelijke berichten op Fok!, nodig hebt om stelling te nemen in deze casus.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:47 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Iedereen zit wel érg tussen de regels door te lezen. Ik stel toch echt in mijn tweede regel dat de 'feestvierende berichten' verwerpelijk zijn. Tegelijk erken ik dat op FOK ook vaak dat soort troep te lezen is, dat heb je nou eenmaal met fora.
De doelgroep die overlast geeft zit nu buiten hoor. Dat zijn niet deze personen die hun ongenoegen rustig op het internet uitten.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat de doelgroep van dat forum veel overlast en problemen veroorzaakt in de Nederlandse maatschappij. Is toch logisch? Zelfde reden waarom Marokkaans-Nederlandse schrijvers gesubsidieerd mogen uitgeven. etc. etc. Chinezenforums worden bijvoorbeeld niet gesubsidieerd. Chinezenhangplekken ook niet. En Chinese buurtvaders ook niet. Omdat Chinezen geen overlast veroorzaken.
Het heeft dus niets met racisme te maken, maar enkel met gedrag. Want als Chinezen de overlast veroorzaakten, zouden de subsides naar hen gaan. Ies logisch.
Ja, maar dat had al eerder moeten gebeuren.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:57 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik opteer voor het dichtdraaien van de subsidie-kraan.
Ja maar op internet heb je geen brommertjes en kunnen ze niet met z'n allen op straat staan, dus hoe weet je nu wanneer ze feestvieren?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:58 schreef Mutant01 het volgende:
God, feesten ook.. hoe bedoel je overdrijven. Ik weet niet wat voor "feestjes" deze mensen bezoeken hoor, dat ze posts op een forum al de naam "feest" geven.
Ik niet. Dan kan je deze site ook net zo goed sluiten.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:57 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik opteer voor het dichtdraaien van de subsidie-kraan.
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef Jarno het volgende:
Jaja, lastig he, die vrijheid van meningsuiting.
Gelukkig noemen we dat vrijheid van meningsuiting. Niemand verplicht de PVV om die website te bezoeken.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:07 schreef Frutsel het volgende:
PVV: feest op Marokkaanse site na dood militairen
De PVV eist maatregelen tegen de website marokko.nl. Op het forum is het volgens de partij 'groot feest' nadat zaterdag twee Nederlandse militairen in Afghanistan door eigen vuur om het leven kwamen. Het is volgens de partij de druppel die de emmer doet overlopen.
Dus ?!?!quote:Op maandag 14 januari 2008 22:03 schreef Mutant01 het volgende:
Afgezien daarvan, de helft van de userbase van Marokko.nl is gewoon oerautochtoon.
Probeer maar niet te nuanceren. Je zal weer bedolven worden onder Wilders one-liners.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik niet. Dan kan je deze site ook net zo goed sluiten.
Trouwens, de reacties zijn al vewijderd, net als de betreffende users..
Dat dus. Non-nieuws. En PVV en vrijheid:quote:Op maandag 14 januari 2008 21:29 schreef Pool het volgende:
Ik snap die subsidie ook niet. Ik neem aan dat fok! die ook niet krijgt?
Maar goed, foute forumposts zouden niet moeten uitmaken voor de behandeling van het nieuwsgedeelte. Ik zie eigenlijk twee verschillende problemen:
1. Zo'n nieuwssite krijgt subsidie
2. Op het forum worden moreel verwerpelijke posts geplaatst
Beide staan wat mij betreft los van elkaar. Ik vind 1) wel een terecht kritiekpunt, maar 2) is geen zaak van de politiek.
Jawel, want dit bericht wordt in het nieuws gebracht. Er valt te twijfelen aan de nieuwswaarde van anonieme berichten op internetfora; fok dient als voorbeeld van een ander forum waarop ook radicale, eveneens verwerpelijke, berichten worden gezet.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:59 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waarom jij het relativerende element, verwerpelijke berichten op Fok!, nodig hebt om stelling te nemen in deze casus.
Inzake de missie Uruzgan, de dood van militairen en de reacties op Marokko.nl is het, mijn inziens, volstrekt nutteloos verwerpelijke berichten van Fok! te berde te brengen anders dan de feiten die hier zijn gepresenteerd te bagatelliseren.
Die onverschilligheid vind ik ongepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |