Leer eerst Nederlands.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:08 schreef salutem het volgende:
[..]
Dus ?!?!
Flikker tog op man je probeert verkapt je mede maten te verdedigen, marokko.nl of maroc.nl het is allemaal een pot nat !!
Maroc.nl is een totaal andere website, maagoed. Kan je er niet tegen dat dat zo is ofzo? En ik ben inderdaad voor vrijheid van meningsuiting. Jij wil toch ook open en bloot kankeren op allochtonen zonder dat ik je posts weghaal?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:08 schreef salutem het volgende:
[..]
Dus ?!?!
Flikker tog op man je probeert verkapt je mede maten te verdedigen, marokko.nl of maroc.nl het is allemaal een pot nat !!
Hij kan nog altijd met het oog op de toekomst een Fok!poland.nl beginnen.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:06 schreef worldpimber het volgende:
135.000 euro voor een website. Altijd leuk de overheid
Danny pwned
Hallo Modquote:Op maandag 14 januari 2008 22:10 schreef popolon het volgende:
Maar waarom zo'n site subsidie krijgt is me werkelijk een raadsel.
Dat is wel vreemd, ja.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:10 schreef popolon het volgende:
Dat is een heel andere discussie lijkt mij.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:10 schreef popolon het volgende:
Des te erger, als die "rustige" personen als dit soort posts maken.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De doelgroep die overlast geeft zit nu buiten hoor. Dat zijn niet deze personen die hun ongenoegen rustig op het internet uitten.
Het staat op de frontpage in hetzelfde stukje waar staat geschreven, dat Plasterk onderzoekt of de subsidie moet worden ingetrokken.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Probeer maar niet te nuanceren. Je zal weer bedolven worden onder Wilders one-liners.
Dit soort dingen horen we natuurlijk niet massaal, net als dat Youssef en Kamal bijvoorbeeld geen Marokkaan zijn. Tja..
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Probeer maar niet te nuanceren. Je zal weer bedolven worden onder Wilders one-liners.
Dit soort dingen horen we natuurlijk niet massaal, net als dat Youssef en Kamal bijvoorbeeld geen Marokkaan zijn. Tja..
Welke discussie? Ik zie een paar gillende Nederlandse keukenmeiden, wat normale reacties en nog iets. Ergens.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hallo Mod. Houden we het wel effe bij de discussie.
Ik heb alles al gezegd.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]Waar heb je het in godsnaam over
Ik daag je uit geef één voorbeeld !quote:Op maandag 14 januari 2008 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maroc.nl is een totaal andere website, maagoed. Kan je er niet tegen dat dat zo is ofzo? En ik ben inderdaad voor vrijheid van meningsuiting. Jij wil toch ook open en bloot kankeren op allochtonen zonder dat ik je posts weghaal?
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:11 schreef Rossoneri het volgende:
Mja was te verwachten he, ach geeft ze nog maar eens een ton subsidie![]()
Kut land.
Een portaalsite voor Maroc-Nederlanders klinkt wel cultureel genoeg voor een subsidie. Zal wel een overvol potje zijn geweest.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:10 schreef popolon het volgende:
Prima, maar ik blijf het onverschillig vinden.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:09 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jawel, want dit bericht wordt in het nieuws gebracht. Er valt te twijfelen aan de nieuwswaarde van anonieme berichten op internetfora; fok dient als voorbeeld van een ander forum waarop ook radicale, eveneens verwerpelijke, berichten worden gezet.
hoop problemen minderquote:Op maandag 14 januari 2008 21:36 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als dat toch eens zou kunnendan zou de criminaliteit ook meteen met tientallen procenten dalen en hadden we minder werklozen
Helemaal niet des te erger. Hier op Fok! hebben we evengoed dat soort tuig. Anonimiteit zorgt nu eenmaal voor dat soort achterlijke reacties.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:12 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Des te erger, als die "rustige" personen als dit soort posts maken.
Ook die Marokkanen zijn toch Nederlander?
Er zijn hier op Fok! genoeg tegenstanders van die oorlog, maar ik heb nog niemand zien juichen bij een dode Nederlandse soldaat.
Zullen we ff een datum en tijd afspreken met z'n allen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |