hoop problemen minderquote:Op maandag 14 januari 2008 21:36 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als dat toch eens zou kunnendan zou de criminaliteit ook meteen met tientallen procenten dalen en hadden we minder werklozen
Helemaal niet des te erger. Hier op Fok! hebben we evengoed dat soort tuig. Anonimiteit zorgt nu eenmaal voor dat soort achterlijke reacties.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:12 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Des te erger, als die "rustige" personen als dit soort posts maken.
Ook die Marokkanen zijn toch Nederlander?
Er zijn hier op Fok! genoeg tegenstanders van die oorlog, maar ik heb nog niemand zien juichen bij een dode Nederlandse soldaat.
Zullen we ff een datum en tijd afspreken met z'n allen?quote:
Idd. Dan hebben de niet zo tolerante nederlanders geen last meer van ''anders uitzienden''. Kunnen ze nog meer de drugsmarkt controleren, kinderen verkrachten onder het mom Pedo zijn is ook een recht of gewoon hun vrouw en kinderen uitmoorden.quote:
Wil jij zeggen dat jij de vrijheid niet wil hebben? Dus dat ik bijvoorbeeld enige post die negatief uitvalt jegens allochtonen, verwijder?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:16 schreef salutem het volgende:
[..]
Ik daag je uit geef één voorbeeld !
Maar dat is toch ook gewoon zo? Vrijheid van meningsuiting heeft iedereen toch? Of nu ineens niet omdat jij het er niet mee eens bent? Wilders mag blaten maar andersom worden er mensen opgepakt... Hoe scheefquote:Op maandag 14 januari 2008 22:19 schreef MrDrako het volgende:
Dat er mensen die onzin posten is al erg genoeg, maar dat de beheerder enkele van die berichten laat staan omdat het vrijheid van meningsuiting is geeft ook meteen het niveau van die kerel daar aan.
Vies misselijkmakend volk daar. Je wenst ze haast toe dat er van hun een familielid kei hard word afgeschoten.
Maar dat is het verschil met hun en met mij, ik wens ze dat niet toe. Niemand niet.
EDIT: Prima dat je wilt discussieren maar laat elkaar in waarde. Schelden is nergens voor nodig, dus kap daar mee aub. Probeer het nog maar eens opnieuwquote:Op maandag 14 januari 2008 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat jij de vrijheid niet wil hebben? Dus dat ik bijvoorbeeld enige post die negatief uitvalt jegens allochtonen, verwijder?
Maar zitten er hier dan, zielige, kansloze jongeren dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Misschien een idee voor Danny om het aan te gaan vragen
De FP wel eens bekeken?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Maar zitten er hier dan, zielige, kansloze jongeren dan?
Hoezo een held trouwens? Helden onstaan bij iets spontaans. Dit is gewoon werk.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef salutem het volgende:
[..]
lamme zak, leer lezen. laat een post van mij zien waar ik juig over de dood van een held.
iemand die met gevaar voor eigen leven meewerkt aan de wederopbouw van een land waar ie niks mee heeft !
zak er maar in met je ingenomen mening.
Leer jij eens lezen. Ik zeg nergens dat je een dergelijke post heb geplaatst namelijk. Volgens mij heeft er iemand last van een kort lontje.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef salutem het volgende:
[..]
lamme zak, leer lezen. laat een post van mij zien waar ik juig over de dood van een held.
iemand die met gevaar voor eigen leven meewerkt aan de wederopbouw van een land waar ie niks mee heeft !
zak er maar in met je ingenomen mening.
Wat noem jij scheef?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook gewoon zo? Vrijheid van meningsuiting heeft iedereen toch? Of nu ineens niet omdat jij het er niet mee eens bent? Wilders mag blaten maar andersom worden er mensen opgepakt... Hoe scheef
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:16 schreef salutem het volgende:
[..]
Ik daag je uit geef één voorbeeld !
quote:Op maandag 14 januari 2008 @ 22:05 schreef Parkinson_XTC het volgende:
schurftige honden... ik hoop dat die tyfuskakkerlakken allemaal de pijnlijkste vorm van kanker krijgen en een eenzame pijnlijke dood sterven zonder ooit beloond te worden met die zoveel maagden en dat ze op hun sterfbed nog net kunnen zien hoe hun kinderen verkracht worden door die pedofiel Mohammed.
Ben ik met je eens, zie mijn eerdere posts in dit topic, idioten heb je op elk forum.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Helemaal niet des te erger. Hier op Fok! hebben we evengoed dat soort tuig. Anonimiteit zorgt nu eenmaal voor dat soort achterlijke reacties.
quote:
Hoe zwart wit. wilders waarschuwt niet, maar zaait haat.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat noem jij scheef?
Iemand die iets zegt over een boek, wat geschreven is door -een- God!?
Oftewel, dat hierdoor mensen extreme denkwijzen ontwikkelen en hiervoor waarschuwt!
Of ,
mensen die zich kapot lachen, omdat een 'medelander' de dood vindt?
Niet zomaar een medelander....een potentiele moordenaar van iemand anders.... of een held... Dat is natuurlijk een kwestie van perspectief.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat noem jij scheef?
Iemand die iets zegt over een boek, wat geschreven is door -een- God!?
Oftewel, dat hierdoor mensen extreme denkwijzen ontwikkelen en hiervoor waarschuwt!
Of ,
mensen die zich kapot lachen, omdat een 'medelander' de dood vindt?
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hoe zwart wit. wilders waarschuwt niet, maar zaait haat.
En blijf een beetje in de richting van mijn reactie als je quote en ga niet zo afdwalen..
Zie, daar gaat die subsidie dus heen!quote:Op maandag 14 januari 2008 22:27 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die reclame zit op het verkeerde forum.
NIet kunnen jij, niet kunnen jijquote:
Nu bepaal jij ook al mijn richting?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
NIet kunnen jij, niet kunnen jij![]()
![]()
Maargoed, makkelijk te zien welke richting jij bent. Want je kan het ook omdraaien. Miljoenen moslims in de wereld en in Nederland over 1 kam scheren, leugens over de islam vertellen en opruiende acties zoals het maken van een film zonder doel voorbereiden.
Of een paar kwajongens die wat op internet roepen en verder geen vlieg kwaad doen/een deuk in een pakje boter slaan.
Je wilt toch niet beweren dat er niet structureel iets mis is met deze groep? Criminaliteit, extremisme, overlast en een groot beroep op de sociale voorzieningen kenmerkt deze groep.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
NIet kunnen jij, niet kunnen jij![]()
![]()
Maargoed, makkelijk te zien welke richting jij bent. Want je kan het ook omdraaien. Miljoenen moslims in de wereld en in Nederland over 1 kam scheren, leugens over de islam vertellen en opruiende acties zoals het maken van een film zonder doel voorbereiden.
Of een paar kwajongens die wat op internet roepen en verder geen vlieg kwaad doen/een deuk in een pakje boter slaan.
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:20 schreef Cage333 het volgende:
Wordt hoog tijd dant we Bush inseinen om Marokko aan te vallen, desnoods met nuclaire wapens.
Dan kun je net zo goed alle fora dichtpleuren. FOK! (Frontpage) al helemaal. Kunnen we ons allemaal lekker aanmelden op het EO-forum. Gezellig...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:32 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand die achterlijke site niet uit de lucht halen?
Je haalt een aantal dingen door elkaar. Criminaliteit en overlast zitten in dezelfde categorie, extremisme is een heel aparte categorie, net als de groep die een beroep doet op sociale voorzieningen. Er zit een overlap tussen, maar die is vaak marginaal. En dit soort forumposts....hebben er vaak helemaal geen zak mee te maken.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef Perecules het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat er niet structureel iets mis is met deze groep? Criminaliteit, extremisme, overlast en een groot beroep op de sociale voorzieningen kenmerkt deze groep.
Welke groep? Die 40 hardcore gasten in Slotervaart. En wat is precies het verschil met een grote groep nederlanders? Owja, je hoort het niet. Niet interessant genoeg.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef Perecules het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat er niet structureel iets mis is met deze groep? Criminaliteit, extremisme, overlast en een groot beroep op de sociale voorzieningen kenmerkt deze groep.
Inderdaad. Te gek voor woorden. Paul Cliteur stopt enkele weken eerder dan gepland omdat hij zich bedreigd voelt door Marcel van Dam en Marokko.nl wordt nog steeds gesubsidiëerd. Waar gaat het heen met de wereld?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef kawotski het volgende:
Cliteur monddood
Gesubsidieerde M...'s. Da's een geweldig principe, hoe werkt zoiets?quote:auto's worden volop in brand gestoken door een gesubsideerde groepje M... en politiebureau's
Elke maand krijg ik subsidie als er een auto in de fik vliegt.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Inderdaad. Te gek voor woorden. Paul Cliteur stopt enkele weken eerder dan gepland omdat hij zich bedreigd voelt door Marcel van Dam en Marokko.nl wordt nog steeds gesubsidiëerd. Waar gaat het heen met de wereld?
[..]
Gesubsidieerde M...'s. Da's een geweldig principe, hoe werkt zoiets?
Volgens mij heb ik het op FOK! in FB in 1999/2000 eens aangekaart, maastchappelijke functie/jongeren/multicultureel ect ect. Zat toen op een aardig bedrag aan subsidiemogelijkheden (1 dag uitzoek en informatielijn info btw.) alleen was er vanuit de crew geen animo voor om daar iets mee te doen helaas.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom moet die site zoveel subsidie krijgen, krijgt Fok toch ook niet? Ze redden zich ook wel prima zonder financiele injectie's van de overheid. Onzin dus dit.
ja moet toch oppassen op mn woorden, blijkbaar is al dat geld dat in terrorisme bestrijding zou worden gestoken omgezet in subsidie voor een Marrokaanse site.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gesubsidieerde M...'s. Da's een geweldig principe, hoe werkt zoiets?
Volgens mij blijkt het dat acht jaar na dato, dit ook geheel niet nodig is geweest.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het op FOK! in FB in 1999/2000 eens aangekaart, maastchappelijke functie/jongeren/multicultureel ect ect. Zat toen op een aardig bedrag aan subsidiemogelijkheden (1 dag uitzoek en informatielijn info btw.) alleen was er vanuit de crew geen animo voor om daar iets mee te doen helaas.
Ze hadden dat geld beter kunnen steken in scholen.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef kawotski het volgende:
[..]
ja moet toch oppassen op mn woorden, blijkbaar is al dat geld dat in terrorisme bestrijding zou worden gestoken omgezet in subsidie voor een Marrokaanse site.
Hoe bedoel je, waarom, van wie, wat mag je niet zeggen dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef kawotski het volgende:
ja moet toch oppassen op mn woorden
Die subsidie was voor terrorismebestrijding bedoeld, maar is toch naar Marokko.nl gegaan, waaraan het niet had moeten worden gegeven. Ik denk dat je hier best wel een schandaal op het spoor bent gekomen. Stap je naar de pers, ofzo, of ga het zelf openbaren? Ik ben benieuwd!quote:blijkbaar is al dat geld dat in terrorisme bestrijding zou worden gestoken omgezet in subsidie voor een Marrokaanse site.
Ze bestaan nog.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:53 schreef Kosmopoliet het volgende:
Natuurlijk is het kwetsend wat enkele personen op deze site geschreven hebben, maar laten we niet vergeten dat het maar om enkele personen gaat. Het is geen reden om gelijk deze site aan te vallen of alle Marokkanen over een kam te scheren. Kijk maar eens naar Fok en wat voor walgelijke meningen daar vaak voorbij komen.
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:53 schreef Kosmopoliet het volgende:
Natuurlijk is het kwetsend wat enkele personen op deze site geschreven hebben, maar laten we niet vergeten dat het maar om enkele personen gaat. Het is geen reden om gelijk deze site aan te vallen of alle Marokkanen over een kam te scheren. Kijk maar eens naar Fok en wat voor walgelijke meningen daar vaak voorbij komen.
Daat laatste wordt zoals gewoonlijk door de meesten dan ook overgeslagen en/of niet gelezen. Boeit ook verder niet of dat nu weer marrokanen of nederlanders zijn, het zijn medegebruikers van datzelfde forum, dus ook daar wordt wel 'gediscusieerd', met dat uitschot. Valt me mee dat de PVV wel melding maakt van deze gebruikers.quote:Op het forum zijn verschillende vreugdekreten terug te vinden zoals "Dankzij deze topic kan ik lekkerder slapen. Allahu Akbar! Prachtig nieuws!" en "2 criminelen opgeruimd allahu akbar!" Ook gaan verschillende gebruikers van het forum tegen de plaatsers van deze berichten in.
Kom niet met onzin aanzetten. Het is een feit dat er onder Marokkanen aanzienlijk meer criminaliteit en beroep op sociale voorzieningen voorkomt dan onder autochtonen. Vergelijkingen kan je inderdaad maken en die laten grote en duidelijke verschillen zien.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Welke groep? Die 40 hardcore gasten in Slotervaart. En wat is precies het verschil met een grote groep nederlanders? Owja, je hoort het niet. Niet interessant genoeg.
Meld de PVV dat, of staat het gewoon in het nieuwsbericht zelf?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Daat laatste wordt zoals gewoonlijk door de meesten dan ook overgeslagen en/of niet gelezen. Boeit ook verder niet of dat nu weer marrokanen of nederlanders zijn, het zijn medegebruikers van datzelfde forum, dus ook daar wordt wel 'gediscusieerd', met dat uitschot. Valt me mee dat de PVV wel melding maakt van deze gebruikers.
Klopt, en gecorrigeerd naar sociaal-economische omstandigheden zijn die verschillen er amper.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:56 schreef Perecules het volgende:
[..]
Kom niet met onzin aanzetten. Het is een feit dat er onder Marokkanen aanzienlijk meer criminaliteit en beroep op sociale voorzieningen voorkomt dan onder autochtonen. Vergelijkingen kan je inderdaad maken en die laten grote en duidelijke verschillen zien.
Nee.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meld de PVV dat, of staat het gewoon in het nieuwsbericht zelf?
Goed punt, het staat in het nieuwsbericht zelf... dacht dat het dan ook van de PVV afkomstig was.. maar dat zou idd wel eens niet zo kunnen zijn...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meld de PVV dat, of staat het gewoon in het nieuwsbericht zelf?
Dan gaat het nog maar om een gedeelte van de Marokkanen en niet om alle Marokkanen. Het heeft dus geen enkele zin om deze hele groep in een kwaad daglicht te stellen. Het zijn gewone mensen die ook gewoon een normaal leven willen leiden in vrede.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:56 schreef Perecules het volgende:
[..]
Kom niet met onzin aanzetten. Het is een feit dat er onder Marokkanen aanzienlijk meer criminaliteit en beroep op sociale voorzieningen voorkomt dan onder autochtonen. Vergelijkingen kan je inderdaad maken en die laten grote en duidelijke verschillen zien.
Precies en veel mensen 'vergeten' om daar naar te kijken.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, en gecorrigeerd naar sociaal-economische omstandigheden zijn die verschillen er amper.
Ja. Een of ander persoon logt ergens in op een computer, plaatst (anoniem) een bijzonder beledigend bericht op een forum, en uiteraard begint Geert Wilders meteen te huilen over "moslimradicalen", die zogenaamd subsidie krijgen.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
Dat dacht ik dus al... en de tering... nog suggestiever zeg die vragen.
Nou, het zou wel lachen zijn als ie morgen een persconferentie geeft waarin ie uitlegt dat zijn persoon en optreden een sociaal experiment was om aan te tonen hoe achterlijk een groot deel van de Nederlanders zelf eigenlijk is. Je mag dromen toch ?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geert Wilders zelf is de grootste parodie op Geert Wilders.
Het zijn zulke schatjes.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:01 schreef Kosmopoliet het volgende:
[..]
Dan gaat het nog maar om een gedeelte van de Marokkanen en niet om alle Marokkanen. Het heeft dus geen enkele zin om deze hele groep in een kwaad daglicht te stellen. Het zijn gewone mensen die ook gewoon een normaal leven willen leiden in vrede.
Jeuh, het lijkt Fok wel kerel.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:03 schreef Detroit het volgende:
Wat een vreselijke uitspraken van mensen die in dezelfde zin ook nog aan komen zetten met allahu akbar en dergelijk geneuzel. Stelletje toetsenbordhelden...
Bron.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, en gecorrigeerd naar sociaal-economische omstandigheden zijn die verschillen er amper.
Een of ander onderzoek een paar jaar terug.. ben te lui om er nu naar te gaan zoeken. Vergeef het me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |