TheGeneral verdient alle credits, zijn werkquote:Op zondag 13 januari 2008 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan spelen Serena Williams, Justine Henin en Andy Murray.
TS: uitstekend gedaan. Keep it up.
zie de pollquote:Op maandag 14 januari 2008 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
En bij de dames gaat de strijd tussen Henin en Ivanovic, maar ik weet niet of dat beeld zo is als er meer mensen hun keus over de toekomstige kampioene uitspreken.
Tuurlijk niet, maar ga nu ff eerst op die lelijke Andy wedden, zodat ik Rodd later kan inzetten !quote:Op zondag 13 januari 2008 23:18 schreef Wopper1 het volgende:
Altijd spannend die eerste wedstrijd maar Dlouhy zal toch geen partij mogen zijn?
Heb je de pics?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:21 schreef TheGeneral het volgende:
Ziet er wel mooi uit dat blauw.
En ik zie ook dat Serena haar dikke reet in zo'n strak broekje heeft weten te douwen.
quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 01:41 schreef Colplay het volgende:
Jankovic nu al in de problemen, moet breken om in de set te blijven.
neusoperatie gehad, 3x opgegeven in de hopman cup, daarna toch Sydney gespeeld, terwijl Paszek natuurlijk ook gewoon een van de toptalenten uit het circuit is.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
Ik weet echt niet waarom Jelena nu zo mat overkomt.
Of bedoel je haar halfzusje Michaëla?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:52 schreef Colplay het volgende:
Ben ik de enige die elke keer als Gajdosova in beeld komt aan Richard Krajicek moet denken?
Nee bedoelde Richard en een van zijn bekendste uitspraken...quote:Op maandag 14 januari 2008 01:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of bedoel je haar halfzusje Michaëla?
quote:Op maandag 14 januari 2008 01:55 schreef Colplay het volgende:
Nee bedoelde Richard en een van zijn bekendste uitspraken...
Robredo mag ook bijna Quantas gaan bellen voor een window- of een isle seat.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:06 schreef Tim86 het volgende:
damnnn Frank the Tank gaat er keihard af
Ok thxquote:Op maandag 14 januari 2008 02:17 schreef Tim86 het volgende:
betfair is geen probleem...wel hoop gedoe voordat je gratis op die stream kan alleen vrees ik..er is wel een methode tegen betaling maar weet niet hoe die werkt..nog niet naar gekeken
10 pond (ong 14¤) dokken en mailen is de simpelste methode.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:17 schreef Tim86 het volgende:
betfair is geen probleem...wel hoop gedoe voordat je gratis op die stream kan alleen vrees ik..er is wel een methode tegen betaling maar weet niet hoe die werkt..nog niet naar gekeken
Ik kijk liever gratis.quote:1. Email ausopentennis@betfair.com with your name and username thereby authorising TSE Clients Limited to deduct £10 from your Betfair account for payment to Betfair Limited for betting services. You are advised to do this as early as possible (before 6pm GMT on Jan 13) as once the tournament has begun, this process will take 24 hours.
Vrees dat je gelijk hebtquote:Op maandag 14 januari 2008 02:32 schreef Tim86 het volgende:
jankovic gaat eraf hoor..won 2e set haast alleen door fouten
Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 14 januari 2008 02:39 schreef Tim86 het volgende:
ben benieuwd naar A-Rod maar ga denk ik toch maar eens slapen..
Waren twee weken geleden al klachten over.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:39 schreef Tim86 het volgende:
blijkbaar is de baan dus niet zo snel..
En weerquote:Op maandag 14 januari 2008 03:12 schreef Tim86 het volgende:
WAT EEN MATCHPOINT
geweldige rally..jankovic naar deuce
quote:Op maandag 14 januari 2008 03:14 schreef Tim86 het volgende:
eurosport beeld ook weg bij jullie?
whehehequote:Op maandag 14 januari 2008 01:21 schreef TheGeneral het volgende:
Ziet er wel mooi uit dat blauw.
En ik zie ook dat Serena haar dikke reet in zo'n strak broekje heeft weten te douwen.
truste Timmiequote:
Ohnee jij bent die op Roddick geilt hequote:Op maandag 14 januari 2008 03:52 schreef kleinzusje het volgende:
WTF !!!![]()
Al bijna 3 uur op de baan
Ik wil Andy
Hij heeft een goede loting.quote:Op maandag 14 januari 2008 03:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ohnee jij bent die op Roddick geilt he
Jij bent trouwens die op oudere dames valt, hè?quote:Op maandag 14 januari 2008 03:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ohnee jij bent die op Roddick geilt he
Dat is niet het juiste woordquote:
Euhm ligt eraan hoeveel ouder hequote:Op maandag 14 januari 2008 03:55 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent trouwens die op oudere dames valt, hè?
Een of andere nono, Paul Fritzcowich, een qualifyer uit Turkmenistan.quote:
Whehehequote:Op maandag 14 januari 2008 03:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is niet het juiste woord![]()
Ik mag hem graag zien spelen en vind het een wijs man met vele talenten![]()
100 aces lets goquote:Op maandag 14 januari 2008 03:57 schreef APK het volgende:
[..]
Een of andere nono, Paul Fritzcowich, een qualifyer uit Turkmenistan.
Ben jaloers op jequote:Op maandag 14 januari 2008 04:19 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi moment om de wekker te zetten, het eerste wat ik hoor is dat Paszek al 5 keer voor de wedstrijd heeft geserveerd.
.
quote:AO: Jankovic ontsnapt
Jelena Jankovic ontsnapte in haar eerste ronde partij op de Australian Open. De als derde geplaatste Jankovic won in drie sets van Tamira Paszek.
De eerste set ging verrassend naar de Oostenrijkse Paszek met 6-2. Jankovic sloeg in die set zes dubbele fouten en twintig onnodige fouten.
In de tweede set herpakte de Servische zich en trok die set met 6-2 naar haar toe. Jankovic sloeg in die tweede set zestien winners tegenover zes in de eerste set.
De derde set was een ware thriller. De ene break na de andere volgde, en na vijftien breaks, waarin Jankovic nog drie matchpoints weg wist te werken, trok de Servische de derde set op haar tweede matchpoint met 12-10 naar zich toe.
BBC2 Tim: Tsonga - Murrayquote:Op maandag 14 januari 2008 05:08 schreef Tim86 het volgende:
pff ik lag half te woelen en sta dus maar weer op..is fucking Davenport op tv
quote:Op maandag 14 januari 2008 05:08 schreef Tim86 het volgende:
pff ik lag half te woelen en sta dus maar weer op..is fucking Davenport op tv
Andy heeft een makkiequote:Op maandag 14 januari 2008 05:19 schreef Tim86 het volgende:
ohhh bedankt..totaal niet aan gedacht..zit me kapot te ergeren hier
7-5quote:Op maandag 14 januari 2008 05:28 schreef Tim86 het volgende:
Tsongah is gangstah met zijn coole petjah
Hope so, zie het straks welquote:Op maandag 14 januari 2008 05:40 schreef Tim86 het volgende:
tsonga heeft dit ook een keer tegen roddick gehad op een GS maar was het toen ineens helemaal kwijt..
Helaas gaat de BBC er zo uit, dat wordt streams opstarten straks.quote:Op maandag 14 januari 2008 06:36 schreef Wopper1 het volgende:
Wat een wedstrijd moet dat zijn.. Schakel nu in.
Gelukkig laten ze bij eurosport de partij van Mauresmo voor wat het isquote:Op maandag 14 januari 2008 06:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helaas gaat de BBC er zo uit, dat wordt streams opstarten straks.
Al uren klaar. 3-0 easy.quote:Op maandag 14 januari 2008 07:30 schreef Lobasca het volgende:
Wedstrijd van Roddick nog niet begonnen?
En toch staat JWT er gelijk weer, rare speler is het ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 07:29 schreef Ambrosius het volgende:
Tsonga slaat een DF op BP tegen. 5-5, zou JWT nu geslagen zijn..
6-3 6-4 7-5.quote:
Ben blij, maar lig er dus uit door die loserquote:
quote:De eerste dag van de Australian Open heeft maandag direct een verrassing opgeleverd. Andy Murray, de nummer negen van de plaatsingslijst, moest het met 5-7, 4-6, 6-0, 6-7 (5) afleggen tegen de Fransman Jo-Wilfried Tsonga
Andy Roddickmaakte geen fout in de eerste ronde. De Amerikaan ontdeed zich met 6-3, 6-4, 7-5 vrij eenvoudig van de Tsjech Lukas Dlouhy. Ook Nikolay Davydenko drong door tot de tweede ronde. De Rus had eveneens drie sets nodig tegen de Fransman Michael Llodra: 7-5, 7-5, 6-3.
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dit topic maar effe gebookmarkedWat is die Serena een lekker wijf zeg!
Aahh goeie herrineringen:) ik was vroeger fan van Anna Kournikova en ging snachts altijd inbellen om de scoren te checken!
quote:
quote:AO: Murray naar huis
Andy Murray is de eerste geplaatste speler die niet de tweede ronde haalt op de Australian Open. De Brit verloor van de Fransman Jo-Wilfried Tsonga in vier sets.
De Brit werd vooraf gekoppeld aan een gevaarlijke tegenstander. Tsonga is de nummer 38 van de wereld en Andy Roddick won vorig jaar nog moeizaam in de eerste ronde in vier sets van de Franse hardhitter.
Tsonga won de wedstrijd met 7-5 6-4 0-6 en 7-6(5). Opvallend waren het aantal onnodige fouten: 61 voor Tsonga tegenover 27 voor Murray. Daartegenover zette Tsonga meer winners (57 om 38).
Zo verrassend vind ik het niet echt. Als ik van één iemand uit de top 12 had verwacht dat hij de eerste ronde eruit zou vliegen, dan was het Murray wel. Tsonga is gewoon een cultheld (ook al moet hij normaal doen met zijn petje)quote:Op maandag 14 januari 2008 09:58 schreef TheGeneral het volgende:
Verassend dat Murray eruit ligt...![]()
Jelena en de youzhmeister door![]()
Van mij mag eurosport dit blijven uitzenden, begint steeds leuker te worden.quote:
Dat was echt een geweldig puntquote:Op maandag 14 januari 2008 03:12 schreef Tim86 het volgende:
WAT EEN MATCHPOINT
geweldige rally..jankovic naar deuce
Nu goede streams op Sopcastquote:Op maandag 14 januari 2008 11:55 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Van mij mag eurosport dit blijven uitzenden, begint steeds leuker te worden.
Niet dus![]()
En dan krijgen we ook nog eens Ted als commentator.
Begint lekker voor Jankovic.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:48 schreef kleinzusje het volgende:
Uitslagen:
Jankovic - Paszek 2-6, 6-2, 12-10
Hij wilde niet luisteren.quote:
En hij gaat er nog mee weg komen ookquote:Op maandag 14 januari 2008 13:36 schreef KP het volgende:
Nadal speelt vandaag echt als een dweil zeg.
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:55 schreef Tim86 het volgende:
het is een combinatie van koffie, een boterham met pindakaas en chronische bronchitis zo te horen..
Het is de Evert ten Napel van het Tennisquote:Op maandag 14 januari 2008 13:56 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft ook weer een paar heerlijke ''inkoppertjes''
''Je kan maar beter niet met 2-0 in sets achterkomen tegen Nadal, dan zie ik het somber in voor 'm''.
Alweer de zoveelste Britse tennisser die de eer van het land niet hoog kan houden.quote:
Dit is een verrassende uitschakeling van Moya. Dat van Murray boeit me totaal niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Koubek speelde wel erg lekker hoor
Oei, heerlijk wakker worden met Blakert en dan Fedje er achter aanquote:Op maandag 14 januari 2008 17:32 schreef Wopper1 het volgende:
Laat de 2e tennisnacht maar weer beginnen.
Ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 14 januari 2008 18:11 schreef Nalbandian het volgende:
Ik ben benieuwd hoe fit Nalbandian vannacht is. Hopelijk heeft dat trainingspotje tegen Safin geen nare gevolgen gehad.
Nalby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
die scan liet zien dat er geen blessure was. dus ik denk dat het goedmet hem is nuquote:Op maandag 14 januari 2008 18:11 schreef Nalbandian het volgende:
Ik ben benieuwd hoe fit Nalbandian vannacht is. Hopelijk heeft dat trainingspotje tegen Safin geen nare gevolgen gehad.
Nalby
En hij heeft ook wel een zeer gelukkige loting ''op papier''. Zelfs op 50% zou die nog moeten kunnen winnen van Smeets.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:20 schreef hayrabet het volgende:
[..]
die scan liet zien dat er geen blessure was. dus ik denk dat het goedmet hem is nu(hoopik )
hierquote:Op maandag 14 januari 2008 21:00 schreef hayrabet het volgende:
weet iemand of er een live stream is voor nalby behale betfair?
Ga een paar uur slapenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef TheGeneral het volgende:
Pfff. Nog 2,5 uur.
Hier gaat de wekker om 5:00 uur.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Vannacht maar niet middenin de nacht opstaan. Ik pak Kraai mee en dan hou ik het voor gezien denk ik.
Klinkt wel aantrekkelijk jaquote:Op maandag 14 januari 2008 22:55 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hier gaat de wekker om 5:00 uur.
Eerst Gulbis - Safin en dan Blake - Massu kijken.
Na die partij zal Venus al wel bezig zijn, en dan Federer.
Goed plan !quote:Op maandag 14 januari 2008 22:55 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hier gaat de wekker om 5:00 uur.
Eerst Gulbis - Safin en dan Blake - Massu kijken.
Na die partij zal Venus al wel bezig zijn, en dan Federer.
Rustig zeg, er wordt nu ingespeeld, binnen enkele minuten de eerste punten.quote:
Welke Tim ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:05 schreef Tim86 het volgende:
ik doe alleen de eerste wedstrijd vanavond
Channel en Sopquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Welke streams gebruiken we, en zijn Krajicek en of Haasse erop te zien?
beetje zappen...Djoko op tv en momenteel kraaij op streamquote:
Idd, 14 euro om precies te zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op betfair is het 10 pond toch?
Ik moet daar nog wel ergens een account van hebben ....
Dacht al dat het internet hier supertraag wasquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:24 schreef Tim86 het volgende:
livescore van de helft vd banen zit vast..
Je hebt 2 mogelijkheden, als ik het goed hebquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:24 schreef Tim86 het volgende:
livescore van de helft vd banen zit vast..
Dat flash scoreboard geeft alleen de games, niet de punten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dacht al dat het internet hier supertraag was
Een gapende wond joh!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:33 schreef Tim86 het volgende:
djokovic alweeer fysio..kom op zeg..je staat 5-0 voor
Ach, met die blessure was dat te verwachten.quote:
Djoko vraagt al een fysio aan als hij zelf gaaptquote:
Heb je geld op Moneybookers / Netteller staan? Anders is credit card de snelste optie.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zoek de snelste manier om geld op Betfair te krijgen, iemand?
Mn neteller account is leeg, en credit card heb ik nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je geld op Moneybookers / Netteller staan? Anders is credit card de snelste optie.
Dan gaat het niet lukken binnen een paar werkdagen, helaas.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mn neteller account is leeg, en credit card heb ik niet
Je kunt daar toch gewoon geld opzetten, maar niet withdrawen, of is dat ook veranderd?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:45 schreef Tim86 het volgende:
The_BoezelaaR je hebt een australian wallet nodig om het backen/layen te doen en als je toch gewoon wil betalen duurt het 24 uur en moet je eerst mailen..gaat voor vandaag helaas niet lukken dus..morgen kan het wel..
Moet je tijdens kantooruren via click and buy storten..die werken met ideal
Volgens mij kan dat idd. Je moet verifiëren voordat je het kunt opnemen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt daar toch gewoon geld opzetten, maar niet withdrawen, of is dat ook veranderd?
Denk dat de ondergrond te langzaam is voor Ljub trouwens...
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:56 schreef Tim86 het volgende:
ik ben allang blij dat ze weer haar heeft
Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:53 schreef APK het volgende:
Ze staat ook zo lekker positief op de baan, heeft er echt vertrouwen in.
Mag even bellen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:53 schreef APK het volgende:
Ze staat ook zo lekker positief op de baan, heeft er echt vertrouwen in.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:56 schreef Tim86 het volgende:
ik ben allang blij dat ze weer haar heeft
Inderdaad. In de eerste set een bagel geproduceerd en leidt de tweede set met 4-2. Becker heeft het niet getroffen vandaag.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja.
Wat staat Djokovic trouwens ontzettend goed te spelen.
Ja, vreemd toch met twee big servers.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:12 schreef wimderon het volgende:
2-4 inmiddels, minibreak Ljub, lijkt alsof ze enorm lange punten spelen![]()
Hij heeft nog drie (of mogelijk vier) sets de kans om voor een stunt te zorgen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:13 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Eerst set met 7-6 naar Ljubicic. Zonde, want Haase heeft toch aardig wat kansen gehad.
Inmiddels 6-0 6-2, Novak heeft nog een set nodig, maar dat zal hem wel lukken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad. In de eerste set een bagel geproduceerd en leidt de tweede set met 4-2. Becker heeft het niet getroffen vandaag.
Geweldig kansloos iddquote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:16 schreef wimderon het volgende:
Waarom zingen de Nederlandse fans 'het is stil aan de overkant' bij een 6-2 5-2 achterstand bij Krajicek
Cynisme, want Morigami heeft zojuist de laatste game binnengehaald.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:16 schreef wimderon het volgende:
Waarom zingen de Nederlandse fans 'het is stil aan de overkant' bij een 6-2 5-2 achterstand bij Krajicek
Laat ze ook een keertje plezier hebben, ja!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:21 schreef wimderon het volgende:
De Japanse groupies op de tribune verdringen zich voor een handtekening van Morigami, die denken nu vast dat ze de nieuwe Henin hebben
Maar hij wint wel ...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:37 schreef Tim86 het volgende:
monaco staat ook kut te spelen trouwens
Low on cash. Misschien dat ik wel wat stort voor die streams.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 03:08 schreef Tim86 het volgende:
misschien wel bij de zenders zelf maar er is niet echt een site van volgens mij..
dubbele break haase trouwens
Bliksemschigt..jij bent/was ook better toch..je kan dan toch betfair doen?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 03:09 schreef Lobasca het volgende:
Tis hier weer lekker overzichtelijjk![]()
Wie, wat waar en hoeveel?
Of Haase is de nieuwe Verkerk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 03:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Of Ljubo is geblesseerd, of hij staat te tanken ...
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 15 januari 2008 03:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hele tweede set een break achter, en toch 7-5 winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |