Dit is een verrassende uitschakeling van Moya. Dat van Murray boeit me totaal niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Koubek speelde wel erg lekker hoor
Oei, heerlijk wakker worden met Blakert en dan Fedje er achter aanquote:Op maandag 14 januari 2008 17:32 schreef Wopper1 het volgende:
Laat de 2e tennisnacht maar weer beginnen.
Ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 14 januari 2008 18:11 schreef Nalbandian het volgende:
Ik ben benieuwd hoe fit Nalbandian vannacht is. Hopelijk heeft dat trainingspotje tegen Safin geen nare gevolgen gehad.
Nalby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
die scan liet zien dat er geen blessure was. dus ik denk dat het goedmet hem is nuquote:Op maandag 14 januari 2008 18:11 schreef Nalbandian het volgende:
Ik ben benieuwd hoe fit Nalbandian vannacht is. Hopelijk heeft dat trainingspotje tegen Safin geen nare gevolgen gehad.
Nalby
En hij heeft ook wel een zeer gelukkige loting ''op papier''. Zelfs op 50% zou die nog moeten kunnen winnen van Smeets.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:20 schreef hayrabet het volgende:
[..]
die scan liet zien dat er geen blessure was. dus ik denk dat het goedmet hem is nu(hoopik )
hierquote:Op maandag 14 januari 2008 21:00 schreef hayrabet het volgende:
weet iemand of er een live stream is voor nalby behale betfair?
Ga een paar uur slapenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef TheGeneral het volgende:
Pfff. Nog 2,5 uur.
Hier gaat de wekker om 5:00 uur.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Vannacht maar niet middenin de nacht opstaan. Ik pak Kraai mee en dan hou ik het voor gezien denk ik.
Klinkt wel aantrekkelijk jaquote:Op maandag 14 januari 2008 22:55 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hier gaat de wekker om 5:00 uur.
Eerst Gulbis - Safin en dan Blake - Massu kijken.
Na die partij zal Venus al wel bezig zijn, en dan Federer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |