Dat flash scoreboard geeft alleen de games, niet de punten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dacht al dat het internet hier supertraag was
Een gapende wond joh!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:33 schreef Tim86 het volgende:
djokovic alweeer fysio..kom op zeg..je staat 5-0 voor
Ach, met die blessure was dat te verwachten.quote:
Djoko vraagt al een fysio aan als hij zelf gaaptquote:
Heb je geld op Moneybookers / Netteller staan? Anders is credit card de snelste optie.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zoek de snelste manier om geld op Betfair te krijgen, iemand?
Mn neteller account is leeg, en credit card heb ik nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je geld op Moneybookers / Netteller staan? Anders is credit card de snelste optie.
Dan gaat het niet lukken binnen een paar werkdagen, helaas.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mn neteller account is leeg, en credit card heb ik niet
Je kunt daar toch gewoon geld opzetten, maar niet withdrawen, of is dat ook veranderd?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:45 schreef Tim86 het volgende:
The_BoezelaaR je hebt een australian wallet nodig om het backen/layen te doen en als je toch gewoon wil betalen duurt het 24 uur en moet je eerst mailen..gaat voor vandaag helaas niet lukken dus..morgen kan het wel..
Moet je tijdens kantooruren via click and buy storten..die werken met ideal
Volgens mij kan dat idd. Je moet verifiëren voordat je het kunt opnemen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt daar toch gewoon geld opzetten, maar niet withdrawen, of is dat ook veranderd?
Denk dat de ondergrond te langzaam is voor Ljub trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |