7-5quote:Op maandag 14 januari 2008 05:28 schreef Tim86 het volgende:
Tsongah is gangstah met zijn coole petjah
Hope so, zie het straks welquote:Op maandag 14 januari 2008 05:40 schreef Tim86 het volgende:
tsonga heeft dit ook een keer tegen roddick gehad op een GS maar was het toen ineens helemaal kwijt..
Helaas gaat de BBC er zo uit, dat wordt streams opstarten straks.quote:Op maandag 14 januari 2008 06:36 schreef Wopper1 het volgende:
Wat een wedstrijd moet dat zijn.. Schakel nu in.
Gelukkig laten ze bij eurosport de partij van Mauresmo voor wat het isquote:Op maandag 14 januari 2008 06:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helaas gaat de BBC er zo uit, dat wordt streams opstarten straks.
Al uren klaar. 3-0 easy.quote:Op maandag 14 januari 2008 07:30 schreef Lobasca het volgende:
Wedstrijd van Roddick nog niet begonnen?
En toch staat JWT er gelijk weer, rare speler is het ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 07:29 schreef Ambrosius het volgende:
Tsonga slaat een DF op BP tegen. 5-5, zou JWT nu geslagen zijn..
6-3 6-4 7-5.quote:
Ben blij, maar lig er dus uit door die loserquote:
quote:De eerste dag van de Australian Open heeft maandag direct een verrassing opgeleverd. Andy Murray, de nummer negen van de plaatsingslijst, moest het met 5-7, 4-6, 6-0, 6-7 (5) afleggen tegen de Fransman Jo-Wilfried Tsonga
Andy Roddickmaakte geen fout in de eerste ronde. De Amerikaan ontdeed zich met 6-3, 6-4, 7-5 vrij eenvoudig van de Tsjech Lukas Dlouhy. Ook Nikolay Davydenko drong door tot de tweede ronde. De Rus had eveneens drie sets nodig tegen de Fransman Michael Llodra: 7-5, 7-5, 6-3.
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dit topic maar effe gebookmarkedWat is die Serena een lekker wijf zeg!
Aahh goeie herrineringen:) ik was vroeger fan van Anna Kournikova en ging snachts altijd inbellen om de scoren te checken!
quote:
quote:AO: Murray naar huis
Andy Murray is de eerste geplaatste speler die niet de tweede ronde haalt op de Australian Open. De Brit verloor van de Fransman Jo-Wilfried Tsonga in vier sets.
De Brit werd vooraf gekoppeld aan een gevaarlijke tegenstander. Tsonga is de nummer 38 van de wereld en Andy Roddick won vorig jaar nog moeizaam in de eerste ronde in vier sets van de Franse hardhitter.
Tsonga won de wedstrijd met 7-5 6-4 0-6 en 7-6(5). Opvallend waren het aantal onnodige fouten: 61 voor Tsonga tegenover 27 voor Murray. Daartegenover zette Tsonga meer winners (57 om 38).
Zo verrassend vind ik het niet echt. Als ik van één iemand uit de top 12 had verwacht dat hij de eerste ronde eruit zou vliegen, dan was het Murray wel. Tsonga is gewoon een cultheld (ook al moet hij normaal doen met zijn petje)quote:Op maandag 14 januari 2008 09:58 schreef TheGeneral het volgende:
Verassend dat Murray eruit ligt...![]()
Jelena en de youzhmeister door![]()
Van mij mag eurosport dit blijven uitzenden, begint steeds leuker te worden.quote:
Dat was echt een geweldig puntquote:Op maandag 14 januari 2008 03:12 schreef Tim86 het volgende:
WAT EEN MATCHPOINT
geweldige rally..jankovic naar deuce
Nu goede streams op Sopcastquote:Op maandag 14 januari 2008 11:55 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Van mij mag eurosport dit blijven uitzenden, begint steeds leuker te worden.
Niet dus![]()
En dan krijgen we ook nog eens Ted als commentator.
Begint lekker voor Jankovic.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:48 schreef kleinzusje het volgende:
Uitslagen:
Jankovic - Paszek 2-6, 6-2, 12-10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |