TheGeneral verdient alle credits, zijn werkquote:Op zondag 13 januari 2008 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan spelen Serena Williams, Justine Henin en Andy Murray.
TS: uitstekend gedaan. Keep it up.
zie de pollquote:Op maandag 14 januari 2008 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
En bij de dames gaat de strijd tussen Henin en Ivanovic, maar ik weet niet of dat beeld zo is als er meer mensen hun keus over de toekomstige kampioene uitspreken.
Tuurlijk niet, maar ga nu ff eerst op die lelijke Andy wedden, zodat ik Rodd later kan inzetten !quote:Op zondag 13 januari 2008 23:18 schreef Wopper1 het volgende:
Altijd spannend die eerste wedstrijd maar Dlouhy zal toch geen partij mogen zijn?
Heb je de pics?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:21 schreef TheGeneral het volgende:
Ziet er wel mooi uit dat blauw.
En ik zie ook dat Serena haar dikke reet in zo'n strak broekje heeft weten te douwen.
quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 01:41 schreef Colplay het volgende:
Jankovic nu al in de problemen, moet breken om in de set te blijven.
neusoperatie gehad, 3x opgegeven in de hopman cup, daarna toch Sydney gespeeld, terwijl Paszek natuurlijk ook gewoon een van de toptalenten uit het circuit is.quote:Op maandag 14 januari 2008 01:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
Ik weet echt niet waarom Jelena nu zo mat overkomt.
Of bedoel je haar halfzusje Michaëla?quote:Op maandag 14 januari 2008 01:52 schreef Colplay het volgende:
Ben ik de enige die elke keer als Gajdosova in beeld komt aan Richard Krajicek moet denken?
Nee bedoelde Richard en een van zijn bekendste uitspraken...quote:Op maandag 14 januari 2008 01:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of bedoel je haar halfzusje Michaëla?
quote:Op maandag 14 januari 2008 01:55 schreef Colplay het volgende:
Nee bedoelde Richard en een van zijn bekendste uitspraken...
Robredo mag ook bijna Quantas gaan bellen voor een window- of een isle seat.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:06 schreef Tim86 het volgende:
damnnn Frank the Tank gaat er keihard af
Ok thxquote:Op maandag 14 januari 2008 02:17 schreef Tim86 het volgende:
betfair is geen probleem...wel hoop gedoe voordat je gratis op die stream kan alleen vrees ik..er is wel een methode tegen betaling maar weet niet hoe die werkt..nog niet naar gekeken
10 pond (ong 14¤) dokken en mailen is de simpelste methode.quote:Op maandag 14 januari 2008 02:17 schreef Tim86 het volgende:
betfair is geen probleem...wel hoop gedoe voordat je gratis op die stream kan alleen vrees ik..er is wel een methode tegen betaling maar weet niet hoe die werkt..nog niet naar gekeken
Ik kijk liever gratis.quote:1. Email ausopentennis@betfair.com with your name and username thereby authorising TSE Clients Limited to deduct £10 from your Betfair account for payment to Betfair Limited for betting services. You are advised to do this as early as possible (before 6pm GMT on Jan 13) as once the tournament has begun, this process will take 24 hours.
Vrees dat je gelijk hebtquote:Op maandag 14 januari 2008 02:32 schreef Tim86 het volgende:
jankovic gaat eraf hoor..won 2e set haast alleen door fouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |