truste Timmiequote:
Ohnee jij bent die op Roddick geilt hequote:Op maandag 14 januari 2008 03:52 schreef kleinzusje het volgende:
WTF !!!![]()
Al bijna 3 uur op de baan
Ik wil Andy
Hij heeft een goede loting.quote:Op maandag 14 januari 2008 03:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ohnee jij bent die op Roddick geilt he
Jij bent trouwens die op oudere dames valt, hè?quote:Op maandag 14 januari 2008 03:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ohnee jij bent die op Roddick geilt he
Dat is niet het juiste woordquote:
Euhm ligt eraan hoeveel ouder hequote:Op maandag 14 januari 2008 03:55 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent trouwens die op oudere dames valt, hè?
Een of andere nono, Paul Fritzcowich, een qualifyer uit Turkmenistan.quote:
Whehehequote:Op maandag 14 januari 2008 03:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is niet het juiste woord![]()
Ik mag hem graag zien spelen en vind het een wijs man met vele talenten![]()
100 aces lets goquote:Op maandag 14 januari 2008 03:57 schreef APK het volgende:
[..]
Een of andere nono, Paul Fritzcowich, een qualifyer uit Turkmenistan.
Ben jaloers op jequote:Op maandag 14 januari 2008 04:19 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi moment om de wekker te zetten, het eerste wat ik hoor is dat Paszek al 5 keer voor de wedstrijd heeft geserveerd.
.
quote:AO: Jankovic ontsnapt
Jelena Jankovic ontsnapte in haar eerste ronde partij op de Australian Open. De als derde geplaatste Jankovic won in drie sets van Tamira Paszek.
De eerste set ging verrassend naar de Oostenrijkse Paszek met 6-2. Jankovic sloeg in die set zes dubbele fouten en twintig onnodige fouten.
In de tweede set herpakte de Servische zich en trok die set met 6-2 naar haar toe. Jankovic sloeg in die tweede set zestien winners tegenover zes in de eerste set.
De derde set was een ware thriller. De ene break na de andere volgde, en na vijftien breaks, waarin Jankovic nog drie matchpoints weg wist te werken, trok de Servische de derde set op haar tweede matchpoint met 12-10 naar zich toe.
BBC2 Tim: Tsonga - Murrayquote:Op maandag 14 januari 2008 05:08 schreef Tim86 het volgende:
pff ik lag half te woelen en sta dus maar weer op..is fucking Davenport op tv
quote:Op maandag 14 januari 2008 05:08 schreef Tim86 het volgende:
pff ik lag half te woelen en sta dus maar weer op..is fucking Davenport op tv
Andy heeft een makkiequote:Op maandag 14 januari 2008 05:19 schreef Tim86 het volgende:
ohhh bedankt..totaal niet aan gedacht..zit me kapot te ergeren hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |