abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2008 @ 13:41:42 #101
75556 erkel
back from Dagestan
pi_56022702
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:32 schreef henkway het volgende:

[..]

Joran heeft zich teveel keren vastgeluld en staat duidelijk onder invloed van de Advocaat Pa vd Sloot, om niets meer te zeggen over conflictmomenten
Wanneer heeft hij zich vastgeluld dan, behalve bij ondervragingen? Hij heeft zich prima in zijn eentje gered tijdens interviewen met ABC, DWDD en bij Jensen ( ) Doe maar niet alsof hij een domme jongen is, want dan was ie allang tenonder gegaan aan al die druk van buitenaf.
Weisst
pi_56022914
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:41 schreef erkel het volgende:

[..]
Doe maar niet alsof hij een domme jongen is, want dan was ie allang tenonder gegaan aan al die druk van buitenaf.
Dom is hij niet, maar slim is hij ook niet en dat heeft hij van zijn incompetente vader, die als klap op de vuurpijl ook een typisch PvdA-hoofd heeft.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56022961
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:41 schreef erkel het volgende:

[..]

Wanneer heeft hij zich vastgeluld dan, behalve bij ondervragingen? Hij heeft zich prima in zijn eentje gered tijdens interviewen met ABC, DWDD en bij Jensen ( ) Doe maar niet alsof hij een domme jongen is, want dan was ie allang tenonder gegaan aan al die druk van buitenaf.
Over de gephotoshopte foto bijvoorbeeld? (zie vorige post)
pi_56022995
PS: heeft iemand (een linkje naar) de uitzending van Peter R de Vries over deze zaak?
  maandag 14 januari 2008 @ 14:00:07 #105
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023108
Fantastisch hoevel mensen allerlei conclusies trekken uit het feit dat ie even zijn zelfbeheersing verliest tov De Vries.
Die irritante vent lokt dat soort dingen gewoon uit, of je nou schuldig bent of niet.
-
  maandag 14 januari 2008 @ 14:00:42 #106
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023120
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:51 schreef ZeroVince het volgende:

[..]

Over de gephotoshopte foto bijvoorbeeld? (zie vorige post)
Als Peter iets beweert is dat niet per definitie de waarheid.
-
  maandag 14 januari 2008 @ 14:01:12 #107
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023135
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dom is hij niet, maar slim is hij ook niet en dat heeft hij van zijn incompetente vader, die als klap op de vuurpijl ook een typisch PvdA-hoofd heeft.
Kostelijk hoe jij jezelf keer op keer voor lul weet te zetten.
-
pi_56023140
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

Die irritante vent lokt dat soort dingen gewoon uit, of je nou schuldig bent of niet.
Joran is gewoon een fag, want die gooien drank in iemands gezicht.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56023208
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Als jij dat interview bij P&W hebt gezien, dan zou jij zijn vader ook incompetent vinden.
  maandag 14 januari 2008 @ 14:05:34 #110
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023252
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Joran is gewoon een fag, want die gooien drank in iemands gezicht.
When does the hurting stop......
-
  maandag 14 januari 2008 @ 14:06:17 #111
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023271
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:04 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als jij dat interview bij P&W hebt gezien, dan zou jij zijn vader ook incompetent vinden.
Ik heb het gezien, hoe incompetent jij hem ook vindt. Hij heeft het verder dan jij weten te schoppen.
Zegt op zich ook wel weer genoeg over jou dan, toch?
-
pi_56023274
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

When does the hurting stop......
Een kerel die zijn zelfbeheersing was verloren, was gewoon over die tafel heen gegaan. Alleen fags and women gooien met drank.
pi_56023298
quote:
Fantastisch hoevel mensen allerlei conclusies trekken uit het feit dat ie even zijn zelfbeheersing verliest tov De Vries.
Wie weet was die Nathalie ook irritant, en raakte onze Joran toen ook even zijn zelfbeheersing kwijt.
pi_56023310
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:06 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik heb het gezien, hoe incompetent jij hem ook vindt. Hij heeft het verder dan jij weten te schoppen.
Zegt op zich ook wel weer genoeg over jou dan, toch?
Dat zegt dat iedere boerenlul een universitaire studie kan afronden.

Over mij zegt dat niks, want ik ben minimaal 20 jaar jonger.
  maandag 14 januari 2008 @ 14:09:34 #115
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023353
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:07 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Wie weet was die Nathalie ook irritant, en raakte onze Joran toen ook even zijn zelfbeheersing kwijt.
Ja, want een glas in iemands gezicht leeggooien betekent ook dat je in staat bent iemand te vermoorden als desbetreffende persoon irritant wordt.
Jezus fucking Christ, wat een conclusie .
-
  maandag 14 januari 2008 @ 14:11:20 #116
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023404
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat zegt dat iedere boerenlul een universitaire studie kan afronden.
Hoe graag je dat ook zou willen, toch is het niet zo. Dat je op basis van wat interviews iemand als incompetent afschildert zegt meer over jou dan over zijn pa.
quote:
Over mij zegt dat niks, want ik ben minimaal 20 jaar jonger.
Gezien je posts denk ik dat we wel met enige zekerheid kunnen stellen dat jij nooit zo'n carriere gaat maken. Over het algemeen worden rechters geacht onpartijdig te zijn, daar heb jij nogal eens moeite mee .
-
pi_56023430
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, want een glas in iemands gezicht leeggooien betekent ook dat je in staat bent iemand te vermoorden als desbetreffende persoon irritant wordt.
Jezus fucking Christ, wat een conclusie .
Wel als je bedenkt dat die moeder me een goednieuwsshow zat te houden over Joran. Nee onze Joran zou zoiets nooit doen. Gaat altijd met respect met vrouwen om (waarop hijzelf nog zei: "Ik zou ze niet duwen ofzo" ). En dat het hele verhaal van die moeder op deze wijze wordt onderuit gehaald.

Overigens is De Vries niet het probleem. Hij heeft gewoon wat kritische kanttekeningen. Dat Joran vervolgens zo gefrustreerd raakt, en gaat beweren dat De Vries geen excuses wil gaan maken en ook nog eens met drank gooien. Dat zegt meer over Joran zelf, dan over het irritant-zijn van De Vries.
pi_56023450
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hoe graag je dat ook zou willen, toch is het niet zo. Dat je op basis van wat interviews iemand als incompetent afschildert zegt meer over jou dan over zijn pa.
[..]
Die vader is gewoon incompetent, want bij P&W maakte hij, zijn vrouw en kind er een gigantisch zooitje van.
quote:
Gezien je posts denk ik dat we wel met enige zekerheid kunnen stellen dat jij nooit zo'n carriere gaat maken.
Dan moet jij mijn posts maar eens even goed gaan doorlezen, want mensen weten wel altijd wat ze aan mij hebben, ik ben geen windvaan en kom altijd mijn afspraken na.

Jij komt trouwens over als een wietjunk, daar maak je carrière mee

[ Bericht 3% gewijzigd door JohnDope op 14-01-2008 15:11:10 ]
  maandag 14 januari 2008 @ 14:23:40 #119
75556 erkel
back from Dagestan
pi_56023675
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Gelukkig ziet iemand anders het ook.
Weisst
  maandag 14 januari 2008 @ 14:24:23 #120
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023692
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die vader is gewoon incompetent, want bij P&W maakte hij, zijn vrouw en kind er een gigantisch zooitje van.
Z'n zoon is nog vrij. Dus of hij is onschuldig of ze hebben er gewoon een goed verhaal van gemaakt, ergo niet incompetent.
Eitherway, hij zit niet vast. Dus incompetent, sure dude .
quote:
Dan moet jij mijn posts maar eens even goed gaan doorlezen, want mensen weten wel altijd wat ze aan mij hebben en ik ben geen windvaan.
Nee, je lult alleen maar slap in de ruimte met je pseudo-xenofobistische braaksels van je.
quote:
Jij komt trouwens over als een wietjunk, daar maak je carrière mee
Ik heb al een carriere, pannenkoek.
Overigens al 10 jaar geen wiet meer gerookt. Hash daarentegen. .
-
  maandag 14 januari 2008 @ 14:26:40 #121
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023746
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Wel als je bedenkt dat die moeder me een goednieuwsshow zat te houden over Joran. Nee onze Joran zou zoiets nooit doen. Gaat altijd met respect met vrouwen om (waarop hijzelf nog zei: "Ik zou ze niet duwen ofzo" ). En dat het hele verhaal van die moeder op deze wijze wordt onderuit gehaald.
Sinds wanneer heeft Peter een kutje? En dan bedoel ik niet dat semi-stoere baardje van hem .
Op een gegeven moment ben je dat eeuwige beschuldigen en etteren gewoon zat, hoe degelijk iemand ook is.
quote:
Overigens is De Vries niet het probleem. Hij heeft gewoon wat kritische kanttekeningen. Dat Joran vervolgens zo gefrustreerd raakt, en gaat beweren dat De Vries geen excuses wil gaan maken en ook nog eens met drank gooien. Dat zegt meer over Joran zelf, dan over het irritant-zijn van De Vries.
Again, menselijke emotie. Op een gegeven moment ben je het gewoon zat.
Je overdrijft zijn actie echt onwijs. Tuurlijk was het niet slim, maar imo heeft ie zeker niet "z'n eigen ramen ingegooid".
Het enige waar hij schuldig aan is, is het hebben van emotie.
-
  maandag 14 januari 2008 @ 14:27:28 #122
75556 erkel
back from Dagestan
pi_56023757
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het was helemaal geen goed nieuws show van de kant van de ouders van Joran. Ik heb haar toch duidelijk horen zeggen dat Joran geen gemakkelijke jongen is en dat hij zelfs gesprekken heeft gehad met een psychiater/psycholoog. Ik heb ze alleen horen zeggen dat hij niet veel verschilt van de gemiddelde jongere die wel eens wat kattekwaad uithaald, maar wel met respect met zijn medemens omgaat. Of ze daar gelijk in heeft qua Joran's omgang met meisjes is de vraag, maar dat betekent nog niet dat hij gelijk in staat is om iemand te vermoorden.
Weisst
  maandag 14 januari 2008 @ 14:30:24 #123
75556 erkel
back from Dagestan
pi_56023834
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hij is gewoon incompetent omdat jij dat zegt Heb je nog meer van zulke wijsheden?
Weisst
pi_56023847
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Z'n zoon is nog vrij. Dus of hij is onschuldig of ze hebben er gewoon een goed verhaal van gemaakt, ergo niet incompetent.
[..]
Jij hebt gewoon duidelijk niet gekeken. Zelfs Plasman zei dat zijn vader er een zooitje van had gemaakt aan tafel bij P&W. En Plasman heeft het ook vaak met Peter aan de stok gehad.
quote:
Nee, je lult alleen maar slap in de ruimte met je pseudo-xenofobistische braaksels van je.
schijndemocratie: Abu Hamza moet vrij komen!!!!
quote:
Ik heb al een carriere, pannenkoek.
Carrière als hasjdealer zeker
quote:
Overigens al 10 jaar geen wiet meer gerookt. Hash daarentegen. .
Hash of wiet, jij bent gewoon een blowjunk zonder discipline && ruggegraat.

[ Bericht 4% gewijzigd door JohnDope op 14-01-2008 14:39:10 ]
pi_56023999
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
Het zal zijn manier van handelen wel zijn. Ik zelf zou het zo nooit aanpakken, hoe gefrustreerd ik zal zijn. Als je zo in het verdomhoekje zit, moet je juist krediet opbouwen bij de mensen. En dan gewoon antwoord geven op de beschuldigingen van De Vries. Maar dat deed hij niet, hij kwam voor mij niet met een helder antwoord op de vraag waarom hij ging liegen, terwijl hij ook gewoon de waarheid had kunnen vertellen als hij niks gedaan had.
  maandag 14 januari 2008 @ 14:41:06 #126
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56024085
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon duidelijk niet gekeken. Zelfs Plasman zei dat zijn vader er een zooitje van had gemaakt aan tafel bij P&W. En Plasman heeft het ook vaak met Peter aan de stok gehad.
Bedankt, maar ik keek wel.
Het viel reuze mee.
quote:
Goed, en nu?
quote:
Carrière als hasjdealer zeker
Nee. Toen ik studeerde verdiende ik zo wel wat bij though .
quote:
Hash of wiet, jij bent gewoon een blowjunk zonder discipline && ruggegraat.
Ja, dat zal het zijn. Zal aan je denken als ik m'n uitkering weer ga innen.
-
  maandag 14 januari 2008 @ 14:42:23 #127
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56024119
Overigens blijf jij wel een van de grootste debielen sinds Meki en BHFH trouwens.
-
pi_56024271
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:27 schreef erkel het volgende:

[..]
. Of ze daar gelijk in heeft qua Joran's omgang met meisjes is de vraag, maar dat betekent nog niet dat hij gelijk in staat is om iemand te vermoorden.
Er is nergens gezegd dat hjij haar vermoord heeft alleen dat ze in de auto van de drie jongens is gestapt vanwege? (lift naar hotel of afterparty?) en dat ze onderweg verdwenen is en mogelijk het leven heeft gelaten aangezien alle spullen paspoort, rijbewijs, cerditcard, kleding nog in het hotel zijn gebleven.
Dat iemand met haar kamerID snachts bij de hotelingang heeft gescand.

Wel is duidelijk dat Joran gek op meisjes is en met de andere twee samen wel vaker uit de disco een meisje meenamen naar het hok van Joran.
Misschien is ze door de alcohol gevallen tegen een muur
pi_56024512
quote:

[..]

Als Peter iets beweert is dat niet per definitie de waarheid.
Volgens mij zei ik dan ook:
quote:
Ten tweede, vond ik het verhaal over de gephotoshopte foto erg dubieus. Joran lijkt daar zijn ik-verklaar-niets-houding aan te willen nemen door een beetje dom te kijken en zijn schouders op te halen en de vraag terug te spelen naar de Vries. Maar die heeft het daar niet zo moeilijk mee en beweert een e-mail te hebben waaruit zou moeten blijken dat Joran voor de foto betaald heeft. Als dat zo zou blijken te zijn, zou dat beteken dat er ook leugens zitten in 'de waarheid' die Joran nu vertelt. En als dat zo zou blijken te zijn, heeft hij tijdens het hele onderzoek alleen nog maar gelogen of gezwegen. Dubieus dus.
Dat gequote hebbende, ik hecht meer waarde aan het woord van Peter R de Vries dan aan dat van Joran van der Sloot (gelet op het feit dat hij reeds eerder in dit onderzoek gelogen heeft).
pi_56024670
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens blijf jij wel een van de grootste debielen sinds Meki en BHFH trouwens.
Een debiel is tenminste beter dan een ongedisciplineerde en ruggengraatloze blowjunk die fan is van een liegende moordenaar.

Het zou je sieren als je nu ook even in gaat op Dhr Plasman die ook vond dat Pa van der Sloot er een gigantisch zooitje van had gemaakt.
  maandag 14 januari 2008 @ 15:15:04 #131
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56024786
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Een debiel is tenminste beter dan een ongedisciplineerde en ruggengraatloze blowjunk die fan is van een liegende moordenaar.

Het zou je sieren als je nu ook even in gaat op Dhr Plasman die ook vond dat Pa van der Sloot er een gigantisch zooitje van had gemaakt.
Just wondering, waar baseer je ongedisciplineerd en ruggengraatloos op? Op het feit dat ik in mijn jeugd regelmatig blowde. .
Right, dan vraag ik mij af wat Bush en Obama in jouw ogen zijn. Gezien hun cokeverleden. Om nog maar te zwijgen over JFK, die vanalles en nogwat gebruikte tegen al z'n fysieke ongemakken. Van coke tot amfetamines.

Overigens spreek je jezelf tegen. Want als Joran echt een moordenaar is, is z'n pa alles behalve incompetent. Gezien het feit dat Joran nog steeds vrij is .
-
pi_56024940
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Just wondering, waar baseer je ongedisciplineerd en ruggengraatloos op? Op het feit dat ik in mijn jeugd regelmatig blowde. .
Right, dan vraag ik mij af wat Bush en Obama in jouw ogen zijn. Gezien hun cokeverleden. Om nog maar te zwijgen over JFK, die vanalles en nogwat gebruikte tegen al z'n fysieke ongemakken. Van coke tot amfetamines.
Van blowen word je suf en verlies je ruggengraat en word je ongedisciplineerd. Kortgezegd; van blowen word je een hippie.
Coke en pep werken tegenovergesteld.
quote:
Overigens spreek je jezelf tegen. Want als Joran echt een moordenaar is, is z'n pa alles behalve incompetent. Gezien het feit dat Joran nog steeds vrij is .
Nee hoor het hele clubje daar op aruba is corrupt en als iedereen achter de vader van Joran blijft staan (dat ook wel begrijpelijk is, want als blanke heb je echt geen leven in de arubaanse gevangenis) , dan kom je daar als buitenstaande onderzoeker met geen mogelijkheid tussen.
pi_56025138
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:23 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Van blowen word je suf en verlies je ruggengraat en word je ongedisciplineerd. Kortgezegd; van blowen word je een hippie.
Daar wordt je... establishment van?
quote:
(Flashback to Stewie on stage at Woodstock with long hair and a guitar)
Stewie: Uh, excuse me, it's been brought to my attention that a few bad apples are smoking marijuana. Uh, I've got news for you, my friend: marijuana's illegal, not cool! (Starts playing the guitar) Establishment, establishment, you always know what's best...
Hippie: You suck!
Stewie: Learn the rules
  maandag 14 januari 2008 @ 15:35:32 #134
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56025178
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:23 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Whahahahahahahahahwheheahahahahahaha .
Mijn hemel, ik heb echt medelijden met je ouders .
quote:
Nee hoor het hele clubje daar op aruba is corrupt en als iedereen achter de vader van Joran blijft staan (dat ook wel begrijpelijk is, want als blanke heb je echt geen leven in de arubaanse gevangenis) , dan kom je daar als buitenstaande onderzoeker met geen mogelijkheid tussen.
Ja, dat zal het zijn.
De groeten pik, ik kom je wel opzoeken als je weer in de Van Mesdagkliniek zit.
-
pi_56025210
Die Joran is niet zo slim, die zou na een week ondervraging al doorslaan.
Ik denk dat hij het echt niet weet.
pi_56025234
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Whahahahahahahahahwheheahahahahahaha .
Mijn hemel, ik heb echt medelijden met je ouders .
[..]

Ja, dat zal het zijn.
De groeten pik, ik kom je wel opzoeken als je weer in de Van Mesdagkliniek zit.
Het lijkt wel of ik tegen een muur praat. Steek anders nog even een bloowtje aan
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:09 schreef JohnDope het volgende:

pi_56025271
quote:
Op zondag 13 januari 2008 21:34 schreef Tomatenboer het volgende:

Ik snap niet dat er nog steeds mensen in zijn onschuld geloven.
Laten we even wel zijn: bewijs van het tegendeel is ook onvoldoende voorhanden...
quote:
maar de omstandigheden waarin hij verkeerde waren bijzonder verdacht,
Nou en?
quote:
en daarnaast zal zijn vader ook wel een grote vinger in de pap hebben gehad in dat corrupte rechtssysteem aldaar.
Pure suggestie
quote:
Als je aantoonbaar hebt gelogen op een aantal punten (wie gaat met wie naar huis, waar zijn je schoenen, liegen over je schoenmaat) je verklaringen afwijken van de verklaringen van je vrienden en je nog steeds dingen achterhoudt en verdraait dan heb je wat te verbergen.
Mee eens, alleen de vraag is dan of dat iets met Natalee te maken heeft...
quote:
Daarnaast snap ik niet dat hij wegkomt met zijn verklaring dat hij het meisje alleen heeft achtergelaten op het strand in dronken toestand. Moest zij dan maar alleen naar haar hotel lopen?
Weet jij hoeveel mensen dagelijks thuis komen in dronken toestand?
quote:
alsmede het feit dat hij niet heeft meegewerkt met het onderzoek waardoor de zoektocht naar Holloway vertraging heeft opgelopen.
Een verdachte mag dit nu eenmaal...
quote:
Verder kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat die ouders hun eigen zoon amper kennen - in de zin van hoe hij in het bijzijn met vrienden en meisjes is, of hoe hij zich gedraagt op feestjes - en maar naief lopen te verkondigen wat een brave jongen het is.
Het zijn net "ouders"...

Feit is dat niemand hier kan oordelen over de zaak. Ja, Joran heeft de schijn tegen. Maar dat is met name door het beeld dat de pers schetst. In hoeverre dat een correct beeld is? Geen idee.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 14 januari 2008 @ 15:40:33 #138
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56025277
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het lijkt wel of ik tegen een muur praat. Steek anders nog even een bloowtje aan
[..]
Als je een keer wat zinnigers zei, had ik misschien nog overwogen om je serieus te nemen.
Maar met zulke uitspraken ga ik de moeite niet eens nemen. Als jij de effecten van langdurig cokegebruik positiever acht dan blowen in je jeugd moet je je echt na laten kijken.
Adolf Hitler met z'n amfetamineverslaving was ook zo'n fijne jongen .
-
pi_56025280
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:36 schreef Scorpie het volgende:
Die Joran is niet zo slim, die zou na een week ondervraging al doorslaan.
Ik denk dat hij het echt niet weet.
Op zich ben ik het met je eens, ware het niet dat hij niet meer verklaart. Als hij wel zou verklaren zou hij zich denk ik al snel in rare bochten moeten wringen en bepaalde dingen niet meer kunnen uitleggen, waarna hij na een tijdje 'gebroken' zou worden. Maar... hij verklaart dus niets en zo moeilijk is het niet om te blijven herhalen "ik heb al gezegd dat ik niets meer zou verklaren", "daar ga ik niet op antwoorden", et cetera (ik zou bijna zeggen: hoe minder intellect hoe beter in dat geval).
pi_56025313
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Als je een keer wat zinnigers zei, had ik misschien nog overwogen om je serieus te nemen.
Maar met zulke uitspraken ga ik de moeite niet eens nemen. Als jij de effecten van langdurig cokegebruik positiever acht dan blowen in je jeugd moet je je echt na laten kijken.
Adolf Hitler met z'n amfetamineverslaving was ook zo'n fijne jongen .
Jij bent door die blowbrein van je alweer vergeten waar je mij allemaal in deze korte tijd voor hebt uitgemaakt.

Maargoed je draait weer om de hete brij heen. Probeer nou even 1 keer met die blowmind van je intelligent over te komen.
pi_56025352
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:24 schreef Fockker het volgende:

de vrouw van Peter R de Vries.
Die zou er verstandig aan doen om Peter wat beter in de gaten te houden... maar dat even terzijde.
pi_56025377
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Die zou er verstandig aan doen om Peter wat beter in de gaten te houden... maar dat even terzijde.
Net of jij je door jouw vrouwtje goed in de gaten laat houden
  maandag 14 januari 2008 @ 15:49:28 #143
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56025488
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij bent door die blowbrein van je alweer vergeten waar je mij allemaal in deze korte tijd voor hebt uitgemaakt.

Maargoed je draait weer om de hete brij heen. Probeer nou even 1 keer met die blowmind van je intelligent over te komen.
, , !!!
Kostelijk dit. . Je moet wel een kloon zijn, toch? , , !
-
pi_56025548
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:37 schreef ZeroVince het volgende:
Dat je eigenlijk alleen met een veilig gevoel tegenover de politie kan liegen over wat er met het meisje gebeurd is, als je weet dat ze dat niet meer (levend) boven water komt.
Tenzij je iets verbergt wat eigenlijk niet zoveel met Natalee te maken heeft en de vonst van een levende Natalee zou ook onmiddellijk betekenen dat het onderzoek naar haar dood zou eindigen...

Allemaal vermoedens. Vage ook nog...
pi_56025645
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:45 schreef JohnDope het volgende:

Net of jij je door jouw vrouwtje goed in de gaten laat houden
Denk jij mij te kennen ofzo?
pi_56025887
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:55 schreef DS4 het volgende:

[..]

Denk jij mij te kennen ofzo?
nee.
pi_56026345
quote:
Op zondag 13 januari 2008 20:40 schreef livelink het volgende:
Was ook een item over in Nova gisteravond. Ik moest wel lachen om die vrouw die de ogen van Peter de Vries was aan het deppen en woedend tegen de moeder van Joran zei: "Nou, dat heb je goed opgevoed!"

In Nova was er ook een advocaat die het optreden van de familie van der Sloot in Pauw en Witteman echt ongelofelijk stom vond.

Dat zei de vrouw van Peter. Als je op youtube kijkt zie je dat zij ook drinken over Joran gooit...
pi_56026524
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:24 schreef crohntje het volgende:

[..]

Als je op youtube kijkt zie je dat zij ook drinken over Joran gooit...
Zij is dus ook behoorlijk onvolwassen en kan schijnbaar ook niet met haar emoties omgaan.

Dat is dan eigenlijk nog triester dan dat Joran over de rooie gaat na alle spanning.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56026865
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:07 schreef Urquhart het volgende:

[..]

wat een flauwekul zeg.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56026953
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:45 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wat een flauwekul zeg.
Ik sluit niets uit he. Ik ben tegen tunnelvisie
pi_56027036
Ik vond dit PV (zie scan onderin van 16- juni 2005) wel interessant, alleen heb ik geen idee of dit de originele leugen is of het uiteindelijke verhaal.

Meisje vermist op Aruba #10 - Zoektocht naar de waarheid

Het komt wel echt over, alleen niet objectief te beoordelen.

Het is wel ff zoeken naar echt info ipv geblaat..

Dus echte links zijn welkom.
pi_56027048
ze had nooit in de auto moeten stappen bij Joran en zijn vrienden , dat is duidelijk, dom dom dom.

Ook al was ze niet op de hoogte was van de reputatie van de jongens

[ Bericht 29% gewijzigd door henkway op 14-01-2008 18:00:19 ]
pi_56027595
Er staat gewoon een Proces Verbaal van het verhoor in dat topic !

Geen idee of het echt is overigens.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56027931
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:51 schreef ilrenato het volgende:
Ik vond dit PV (zie scan onderin van 16- juni 2005) wel interessant, alleen heb ik geen idee of dit de originele leugen is of het uiteindelijke verhaal.

Meisje vermist op Aruba #10 - Zoektocht naar de waarheid

Het komt wel echt over, alleen niet objectief te beoordelen.

Het is wel ff zoeken naar echt info ipv geblaat..

Dus echte links zijn welkom.
Zover ik begrijp was het eerste verhaal waarover werd gelogen dat ze haar hadden afgezet bij haar hotel. Deze verklaring houdt in dat Joran haar heeft achtergelaten op het strand en Deepak hem daar heeft opgepikt. Ook staat daarin dat het Deepak's idee was om in eerste instantie te verklaren dat ze NH bij haar hotel af hadden gezet. Ook staat daarin dat Deepak "Satish al had verteld wat hij moest verklaren".

Een opvallende stukje (slecht Nederlands staat zo in origineel PV) m.b.t. rol vader:
quote:
Ik had Deepak 's avonds opgebeld en hem verteld en hem verteld dat mijn vader mij had gezegd dat onze telefonen waarschijnlijk door de FBI afgeluisterd zouden worden en dat de FBI onze "chat" conversaties kunnen lezen ...... Deepak en ik hadden afgesproken dat wij veel op de telefoon en internetten moesten chatten dat onze verhaal geloofwaardig zou zijn.
En dan als klap op de vuurpijl, vergelijk deze statements, beiden uit dezelfde verklaring, die volgens Joran tot op de dag van vandaag 'de waarheid' bevat over de avond dat NH verdween:
quote:
Ik had Deepak, op 30 mei, ongeveer om 03.00, op zijn mobiele telefoon opgebeld ... ik had Deepak gezegd dat het meisje niet wilde luisteren en dat zij op het strand sliep. Ik vroeg Deepak of hij mij kon komen ophalen. Ik was terug naar Natalee gelopen. Zij was nog steeds aan het slapen. Ongeveer om 03.30, kwam Deepak mij bij de Fisherman's hut opgehaald .... Ik werd op 30 mei, omstreeks 03.45, door Deepak bij mijn woning afgezet.
quote:
U stelt mij op de hoogte dat ik op 30 mei 2005, te 03.15, een bericht via mijn mobiele telefoon naar de mobiele telefoon van Deepak heb gestuurd met het volgende bericht: "Hey Swa ik ben nu thuis en ik zie je morgen". Hierna stuurde Deepak jou ook een bericht vermeldende "Okay" terug. Op uw vraag wat ik U hierover kan verklaren, antwoord ik U het volgende. Dat is waar. Ik heb het bericht inderdaad naar Deepak gestuurd.
Oftewel, in dezelfde verklaring (die volgens Joran dus 'de waarheid' bevat) verklaart hij zowel dat Deepak hem om 03.30 heeft opgehaald en dat hij om 03.45 thuis was, als dat hij verklaart dat hij om 03.15 een bericht naar Deepak heeft gestuurd dat hij thuis was. Als Deepak hem inderdaad heeft thuis gebracht, hoeft hij hem geen smsje te sturen om te laten weten dat hij thuis is. Daarnaast heeft Deepak dus verklaart Joran die avond niet thuis te hebben gebracht!

Edit: f*ck , ik heb hem deze vraag maar gewoon even op zijn hyves gesteld..

[ Bericht 2% gewijzigd door opgezegd250420142210 op 14-01-2008 18:09:01 ]
pi_56028136
Zou overigens wel zijn boek willen lezen... maar ik vertik het om ervoor te betalen, omdat het zomaar zou kunnen zijn dat het een geval van profiteren-van-een-misdaad betreft (en dat is wettelijk verboden).

Torrent linkje anyone?

[ Bericht 22% gewijzigd door opgezegd250420142210 op 14-01-2008 17:56:01 ]
pi_56028423
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:43 schreef ZeroVince het volgende:
Zou overigens wel zijn boek willen lezen... maar ik vertik het om ervoor te betalen, omdat het zomaar zou kunnen zijn dat het een geval van profiteren-van-een-misdaad betreft (en dat is wettelijk verboden).

Torrent linkje anyone?
ik wacht wel tot hij de filmrechten heeft verkocht aan hollywood
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_56028456
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:34 schreef ZeroVince het volgende:

pi_56028750
In het topic waarvan hierboven zojuist een linkje was gepost stond ook dat er meerdere malen contact is geweest tussen Joran en/of Deepak met Paul van der Sloot, de vader van Joran, en dat Paul van der Sloot de bewuste nacht in zijn auto is gestapt en is vertrokken vanuit zijn woning (midden in de nacht dus).

Wat is hiervan waar, en wie heeft hiervan bronnen?
  maandag 14 januari 2008 @ 18:17:01 #159
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56028805
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:34 schreef ZeroVince het volgende:

Hoe kansloos is dat? .
Hij is jou natuurlijk ook echt antwoord verschuldigd .
-
pi_56028906
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:14 schreef Tomatenboer het volgende:
In het topic waarvan hierboven zojuist een linkje was gepost stond ook dat er meerdere malen contact is geweest tussen Joran en/of Deepak met Paul van der Sloot, de vader van Joran, en dat Paul van der Sloot de bewuste nacht in zijn auto is gestapt en is vertrokken vanuit zijn woning (midden in de nacht dus).

Wat is hiervan waar, en wie heeft hiervan bronnen?
echte bewijzen zijn daar geloof ik niet van, wel van meerdere telefoongesprekken van Pa van de Sloot midden in de nacht.
  maandag 14 januari 2008 @ 18:25:48 #161
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_56028995
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

ik wacht wel tot hij de filmrechten heeft verkocht aan hollywood
Ik denk dat ze hem hem niet willen hebben. Door die Amerikanen is hij al verooordeeld.

Overigens is er nu weer "zeik"over NOVA hoe zij aan die beelden komen. Omdat het programma afgelopen was mogen de beelden die daarna gemaakt zijn niet meer buiten de studio komen. Dit ter bescherming van de gasten, link

Dossier zaak Holloway

[ Bericht 10% gewijzigd door Fockker op 14-01-2008 18:33:33 ]
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_56029006
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hoe kansloos is dat? .
Hij is jou natuurlijk ook echt antwoord verschuldigd .
Wat mij betreft is hij iedereen die hij probeert te overtuigen van zijn onschuld, antwoord verschuldigd op tegenstrijdigheden in zijn 'waarheid'. Aangezien ik een kijker van Pauw & Witteman ben en aangezien hij via die weg heeft gepoogd mij te overtuigen van zijn onschuld, vind ik het nog niet zo vreemd dat ik daar dan nog verdere vragen bij heb en hem deze zo mogelijk stel. Als je geen moeilijke vragen wil beantwoorden van volslagen vreemden, moet je je ook niet proberen vrij te pleiten in the court of public opinion.

In ieder geval vind ik mijn reactie passender dan andere reacties op zijn hyves zoals b.v.
quote:
vanaf het moment dat ze jou hebben beschuldigd. dat jij ook maar iets bij nathalee gedaan zou hebben, geloof ik in jou onschuld.
je hebt natuurlijk dingen gezegd die niet kloppen en die tegenstrijdig zijn.
maar ik weet hoe jij, je voelt de hele dag verhoord worden ze vragen net zolang door todat je, je verpreekt terwijl je helemaal niks hebt gedaan!!
en dat glas bij peter r de vries vind ik echt een meesterlijke actie echt geniaal!!
joran ik sta achter je!!
groetjes monica
  maandag 14 januari 2008 @ 18:29:35 #163
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56029087
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:26 schreef ZeroVince het volgende:

[..]

Wat mij betreft is hij iedereen die hij probeert te overtuigen van zijn onschuld, antwoord verschuldigd op tegenstrijdigheden in zijn 'waarheid'. Aangezien ik een kijker van Pauw & Witteman ben en aangezien hij via die weg heeft gepoogd mij te overtuigen van zijn onschuld, vind ik het nog niet zo vreemd dat ik daar dan nog verdere vragen bij heb.
!
Ja, echt. Hij moest iedereen persoonlijk overtuigen. Welk een arrogantie .
De enige die hij moet overtuigen was de rechter en dat deed hij met verve. De rest kan de spreekwoordelijke kanker krijgen. Geloof me. Of ben je echt zo naief dat hij wil dat iedereen hem gelooft?
quote:
In ieder geval vind ik mijn reactie passender dan andere reacties op zijn hyves zoals b.v.
Want? Jij bent er toch ook van overtuigd dat hij het wel heeft gedaan zonder duidelijk bewijs?
Hell, het is niet eens zeker of ze dood is. Misschien zit ze ergens in Zuid-Amerika met een of andere lover. Heb je die moeder wel eens gezien van d'r? .

[/quote]
-
pi_56029261
Mededeling:

Willen alle quasi-detectives zich bij de FBI melden met hun aanwijzingen. Jullie kunnen no-doubt het helemaal oplossen, want blijkbaar is al het bewijs er.

Bij voorbaat dank.

--

PS: Wat een 9/11 conspiracy kerels zijn jullie zeg precies dezelfde methodes, elk (half)feitje gebruiken jullie om de volgende 20 gebeurtenissen te 'bewijzen'..

get a life, lol
  maandag 14 januari 2008 @ 18:37:07 #165
3542 Gia
User under construction
pi_56029300
Of hij schuldig is of niet, zou ik niet weten. Wel vond ik hem overkomen bij P & W alsof hij genoot van de aandacht. Iemand die onschuldig is zou m.i. het vreselijk vinden om verdacht te zijn. Zo kwam hij niet over.

Maar zoals gezegd, ik heb geen idee.
pi_56029335
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

!
Ja, echt. Hij moest iedereen persoonlijk overtuigen. Welk een arrogantie .
De enige die hij moet overtuigen was de rechter en dat deed hij met verve. De rest kan de spreekwoordelijke kanker krijgen. Geloof me. Of ben je echt zo naief dat hij wil dat iedereen hem gelooft?
[..]

Want? Jij bent er toch ook van overtuigd dat hij het wel heeft gedaan zonder duidelijk bewijs?
Hell, het is niet eens zeker of ze dood is. Misschien zit ze ergens in Zuid-Amerika met een of andere lover. Heb je die moeder wel eens gezien van d'r? .
Uit de betreffende uitzending krijg ik het idee dat de familie van der Sloot inderdaad heeft gepoogd de kijkers te overtuigen dat Joran onschuldig is. Sterker nog, ik betwijfel of ze dat zouden ontkennen. De rechter heeft hij niet overtuigd dat hij 'onschuldig' is. De zaak tegen hem is niet ontvankelijk bevonden en dat is niet hetzelfde als een vrijspraak. Oftewel, misschien was de rechter er persoonlijk van overtuigd dat Joran er meer mee te maken had, maar hij had niet genoeg juridisch kwalificeerbaar bewijs om hem op grond daarvan vast te houden. Dat is heel wat anders.

Ik ben er daarnaast niet van overtuigd dat hij het wel heeft gedaan. Die statement maak ik dan ook helemaal niet. Voor mij is wel duidelijk, ondere andere op basis van de door mij aangehaalde tegenstrijdigheid in zijn 'waarheid' (laatste verklaring), dat hij nog steeds niet eerlijk is over het verloop van die avond. Of dat betekent dat hij het heeft gedaan, of hij iets anders heeft gedaan wat strafbaar is of dat hij een van zijn vrienden dekt, daar hoor je mij geen uitspraken over doen.

Als je al niet meer gewoon mag vaststellen dat zijn verklaring niet waar kan zijn... wat mag je dan nog wel?

PS: Joran is ieder geval niet van plan mijn vraag te beantwoorden en heeft mijn krabbel verwijderd.
pi_56029415
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:37 schreef ZeroVince het volgende:

De zaak tegen hem is niet ontvankelijk bevonden en dat is niet hetzelfde als een vrijspraak.
Nee hoor. Het OM vond dat er onvoldoende bewijs was om hem te dagvaarden. Dat staat gelijk aan vrijspraak+.
quote:
Oftewel, misschien was de rechter er persoonlijk van overtuigd dat Joran er meer mee te maken had, maar hij had niet genoeg juridisch kwalificeerbaar bewijs om hem op grond daarvan vast te houden. Dat is heel wat anders.
Als de rechter dat had geoordeeld was hij tot vrijspraak gekomen hoor...
  maandag 14 januari 2008 @ 18:44:44 #168
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_56029515
ff lezen straks
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_56029599
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee hoor. Het OM vond dat er onvoldoende bewijs was om hem te dagvaarden. Dat staat gelijk aan vrijspraak+.
Dat de zaak is geseponeerd en niet niet-ontvankelijk is verklaard: my bad.

Dat seponeren van de zaak gelijk staat aan vrijspraak is echter simpelweg niet waar. Bij vrijspraak gaat het juridische principe op dat je niet meer voor dezelfde zaak kan worden vervolgd (ne bis in idem). Bij seponeren gaat dit niet op en kan je als er b.v. nieuw bewijs wordt gevonden, gewoon weer worden vervolgd. Dit blijkt ook uit het volgende:
quote:
Volgens het OM is strafvervolging overigens nog steeds mogelijk als er nieuwe, zwaarwegende bewijzen worden gevonden.
Source: http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/184456/
  maandag 14 januari 2008 @ 18:57:04 #170
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56029803
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:37 schreef ZeroVince het volgende:

Als je al niet meer gewoon mag vaststellen dat zijn verklaring niet waar kan zijn... wat mag je dan nog wel?
En wie ben jij dan wel precies om hem daar mee te confronteren?
quote:
PS: Joran is ieder geval niet van plan mijn vraag te beantwoorden en heeft mijn krabbel verwijderd.
En terecht.
Verder sluit ik mij bij Xith aan.....
-
pi_56029848
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:57 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En wie ben jij dan wel precies om hem daar mee te confronteren?
Een van de mensen die hij probeerde te overtuigen van zijn verhaal en daarmee zijn onschuld?

If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
pi_56029991
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:47 schreef ZeroVince het volgende:

Dat seponeren van de zaak gelijk staat aan vrijspraak is echter simpelweg niet waar.
Dat was ook niet wat ik bedoelde. Wat ik bedoelde was dat er zo weinig bewijs was dat het OM het niet eens aan de rechter wilde voorleggen. Je hebt ook zaken waarbij het OM twijfelt of het bewijs voldoende is en de rechter er naar laat kijken en die geeft dan een oordeel uiteraard.

In die zin is het dus vrijspraak+, er is zo weinig bewijs dat het OM besloot om niet te dagvaarden.
pi_56030024
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:58 schreef ZeroVince het volgende:

Een van de mensen die hij probeerde te overtuigen van zijn verhaal en daarmee zijn onschuld?
Een groep willen overtuigen is niet gelijk aan ieder individu in de groep willen overtuigen.
pi_56030188
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat was ook niet wat ik bedoelde. Wat ik bedoelde was dat er zo weinig bewijs was dat het OM het niet eens aan de rechter wilde voorleggen. Je hebt ook zaken waarbij het OM twijfelt of het bewijs voldoende is en de rechter er naar laat kijken en die geeft dan een oordeel uiteraard.

In die zin is het dus vrijspraak+, er is zo weinig bewijs dat het OM besloot om niet te dagvaarden.
Daar ben ik het nog steeds niet mee eens. Het OM is dus blijkbaar van mening dat er niet genoeg bewijs is om wettelijk en overtuigend te bewijzen dat Joran medeplichtig danwel schuldig is aan doodslag of moord. Dat is niet zo heel vreemd, want daarvoor zal je op zijn minst moeten bewijzen dat er iemand dood is.

Dat ze medeplichtigheid/daderschap aan doodslag/moord niet kunnen bewijzen, betekent niet dat het niet als een paal boven water staat dat zijn laatste verklaring (die volgens hem de waarheid is) niet kan kloppen. Dat betekent ook niet dat ze misschien niet zouden kunnen bewijzen dat Joran meer weet dan dat hij wil vertellen.

Vergelijk het even met de Hells Angels zaak. Daar staat het zelfs vast dat er iemand dood is en dat de mensen die werd vervolgd meer wisten van deze doodsoorzaak. Echter, omdat er niet vast te stellen was wie er medeplicht/dader was aan doodslag/moord, konden ze uiteindelijk geen van allen veroordeeld worden. Betekent dit dat niemand meer weet van de zaak of zelfs medeplichtig of schuldig was aan doodslag of moord? Nee natuurlijk niet, dat betekent alleen dat het strafbare feit niet wettelijk en overtuigend bewezen kan worden.
pi_56030215
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Een groep willen overtuigen is niet gelijk aan ieder individu in de groep willen overtuigen.
Wat is een groep precies behalve een aantal min of meer bijeenhorende individuen?
pi_56030247
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:11 schreef ZeroVince het volgende:
dat betekent alleen dat het strafbare feit niet wettelijk en overtuigend bewezen kan worden.
En dus... vrijspraak...
pi_56030369
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

En dus... vrijspraak...
Nee, niet ontvankelijk.
quote:
De rechtbank in Amsterdam heeft de omvangrijke rechtszaak tegen 22 Hells Angels stopgezet. Het Openbaar Ministerie (OM) is niet ontvankelijk verklaard.
Source: http://www.elsevier.nl/ni(...)zoeken/ja/index.html
Een feit wordt geacht niet te zijn vervolgd als de strafrechter op het strafproces in een formele kwestie is blijven steken en de nietigheid van de dagvaarding, onbevoegdheid van de rechter of niet-ontvankelijkheid van het OM heeft uitgesproken.

Ook daar gaat ne bis in idem niet op.

[ Bericht 17% gewijzigd door opgezegd250420142210 op 14-01-2008 19:25:28 ]
pi_56030640
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

En dus... vrijspraak...
nee niet vrijspraak, geen bewijs voorlopig!! om tot verdere vervolging over te gaan, maar dat kan heropend worden, allen geen lijk, blijft geen lijk.
Maar een doodverklaring kan dit wijzigen.
pi_56030680
Ik snap niet dat hier nog mensen zijn die Joran verdedigen?! Kom op zeg, natuurlijk weet hij hier meer van. Je zag Peter R. de Vries gisteren Joran strak in de ogen kijken, daar kon hij niet tegen. Hij was al zenuwachtig, maar van Peter werd hij nog zenuwachtiger. En laten we eerlijk zijn. Peter heeft wel een mensenkennis opgedaan in al die jaren en weet meer van de zaak af dan wij allemaal bij elkaar.
En dan die ouders...ze gaven een paar foutjes van hun zoon toe...hij was een beetje dom,zoiets...en liegen? Ja, dat had ie niet moeten doen...En hij zat daar maar met z'n domme grijns, die Joran. Arrogant...die blik van;niemand kan mij nog wat maken...Maar Peter bleef hem maar aankijken en observeren. En dan had ie nog mazzel dat Peter vaak werd afgekapt als ie even wat doorvroeg! En dan pa met z'n LOI cursus. Met z'n wijfelende,langzame zinnen En die wil rechter worden?
Joran werd steeds gefrustreerder, maar moest zich inhouden met al die camera's. Maar daarna kon ie toeslaan! Met het glaasje wijn! En nu gaat ie de hele wereld over! De sukkel! En hij wordt in Amerika al vergeleken met O.J. Simpson! Net zo dom en arrogant...of in elk geval 1 van die 2... Eens valt ie door de mand. Met z'n domme gedoe zoals bijv. die foto laten maken. Zo reageren jongens van die leeftijd zich af, zei hij. Ik moet er mee leren omgaan. Dat doe ik door deze humor... humor??? Hij heeft een zieke geest!
pi_56031108
Ja precies die foto is gewoon sick. Joran toont geen enkele emotie. Geen medeleven met de familie van nathalie. Daarnaast vond ik het vreemd dat hij ook niet echt boos was over het feit dat hij "onschuldig" vast zat. Als je echt onschuldig ben zou je daar toch helemaal gek voor worden.

Wat ik ook raar vond, was dat die moeder van Joran graag peter verder wil helpen met zijn onderzoek hoe wil ze dat doen dan? Ze was er niet eens bij toen alles gebeurde. Daarnaast wil Joran op sommige vragen / leugens niet meer verder ingaan, waarschijnlijk omdat hij bang is zich te verspreken..
Elke reis begint met de eerste stap...
  maandag 14 januari 2008 @ 19:49:33 #181
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56031143
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:58 schreef ZeroVince het volgende:

[..]

If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
Maar jij bent niet degene die uiteindelijk bepaalt of hij wel of niet de bak in moet.
Dus is er geen heat....Waarom dan weg uit de kitchen?
-
pi_56031188
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:48 schreef Retro-Marcel het volgende:
Ja precies die foto is gewoon sick. Joran toont geen enkele emotie. Geen medeleven met de familie van nathalie. Daarnaast vond ik het vreemd dat hij ook niet echt boos was over het feit dat hij "onschuldig" vast zat. Als je echt onschuldig ben zou je daar toch helemaal gek voor worden.
Ik vind het sowieso raar dat wanneer je onschuldig bent voor de camera's gaat zitten.
  maandag 14 januari 2008 @ 19:52:07 #183
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56031219
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:50 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso raar dat wanneer je onschuldig bent voor de camera's gaat zitten.
Ach, als ie dat niet zou doen zou iedereen zeggen "hij komt niet voor de camera! Hij liegt!!"
-
pi_56031486
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ach, als ie dat niet zou doen zou iedereen zeggen "hij komt niet voor de camera! Hij liegt!!"
Ja maar waarom komt hij nu op dit moment? Het was net een beetje rustig en dan geeft hij een interview??? Daarna gooit hij ook nog wijn in het gezicht van peter wat de boel alleen maar opnieuw heeft aangewakkerd.

Deepak en Satish hebben geen hyves
Elke reis begint met de eerste stap...
pi_56031519
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Had jij het geweten als ie door meerdere programma's gevraagd zou worden? Nu hoorden we toch ook opeens; morgen bij P en W; Joran vd Sloot en Peter R. de V.? Hij heeft zichzelf overschat door daar te gaan zitten. Hij dacht, nu hij was vrijgelaten, dat ie Nederland wel voor zich kon winnen ofzo...Maar hij had z'n emoties niet onder controle....enne..liegen deed ie zowieso.
pi_56031532
Dit moet echt het topic van de drogredenen zijn zeg, vreselijk.

Je zag Peter R. de Vries gisteren Joran strak in de ogen kijken, daar kon hij niet tegen.
Dus is Joran schuldig. - Deze drogreden staat een stuk of 10x in jouw post.

Peter heeft wel een mensenkennis opgedaan in al die jaren en weet meer van de zaak af dan wij allemaal bij elkaar.
Dus heeft Peter gelijk.

Daarnaast vond ik het vreemd dat hij ook niet echt boos was over het feit dat hij "onschuldig" vast zat. Als je echt onschuldig ben zou je daar toch helemaal gek voor worden.
Omdat hij niet reageert zoals, in jou ogen, een normale persoon zou reageren, is hij schuldig.

Daarnaast wil Joran op sommige vragen / leugens niet meer verder ingaan, waarschijnlijk omdat hij bang is zich te verspreken..
Joran wilt niet in detail praten over vragen / leugens, dus is hij schuldig.

Wat een top detectives zijn jullie!
pi_56031678
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:00 schreef Retro-Marcel het volgende:

[..]
Deepak en Satish hebben geen hyves
binnen tien jaar gaat een van de twee door de knieën voor veel geld en vrijspraak en gaat alles vertellen.
Let maar op, dat is het zwakke gedeelte en dat weet de vader van Joran ook
  maandag 14 januari 2008 @ 20:15:57 #188
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_56031859
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:19 schreef ZeroVince het volgende:

Nee, niet ontvankelijk.
Nee, vrijspraak. Als ze hem met deze bewijzen hadden gedagvaard was het vrijspraak. DATt is de reden dat het OM hem niet voor de rechter bracht. Als ze dat hadden gedaan gaat het volgende op:
quote:
ne bis in idem
en kunnen ze hem niet meer voor de rechter brengen MOCHT er ooit nog iets opduiken aan bewijs.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_56032083
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar jij bent niet degene die uiteindelijk bepaalt of hij wel of niet de bak in moet.
Dus is er geen heat....Waarom dan weg uit de kitchen?
Heat bedoelde ik in de zin van vragen die je gesteld zullen worden. Met de kitchen bedoelde ik je mengen in een publiek debat. Blijkbaar ervaart Joran dit als heat, aangezien kwalificaties zoals 'moordenaar' op zijn hyves blijven staan, terwijl mijn legitieme vraag (die ik ook nog eens netjes in een "ik zou je graag geloven alleen heb ik daar nog opheldering over dit punt voor nodig"-vorm had gegoten) is verwijderd.

Wat ik opvallend vind is dat je je telkens maar richt op een woord of zinsnede uit mijn reactie. Waarom niet op de strekking ervan?
pi_56032167
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:03 schreef Xith het volgende:
Aangezien je nu generaliseert naar 'jullie' zou ik graag van je vernemen wat voor drogredenering ik in de volgende observatie heb gemaakt. Ik quote ze nog even voor je.
quote:
Ik had Deepak, op 30 mei, ongeveer om 03.00, op zijn mobiele telefoon opgebeld ... ik had Deepak gezegd dat het meisje niet wilde luisteren en dat zij op het strand sliep. Ik vroeg Deepak of hij mij kon komen ophalen. Ik was terug naar Natalee gelopen. Zij was nog steeds aan het slapen. Ongeveer om 03.30, kwam Deepak mij bij de Fisherman's hut opgehaald .... Ik werd op 30 mei, omstreeks 03.45, door Deepak bij mijn woning afgezet.
quote:
U stelt mij op de hoogte dat ik op 30 mei 2005, te 03.15, een bericht via mijn mobiele telefoon naar de mobiele telefoon van Deepak heb gestuurd met het volgende bericht: "Hey Swa ik ben nu thuis en ik zie je morgen". Hierna stuurde Deepak jou ook een bericht vermeldende "Okay" terug. Op uw vraag wat ik U hierover kan verklaren, antwoord ik U het volgende. Dat is waar. Ik heb het bericht inderdaad naar Deepak gestuurd.
Oftewel, in dezelfde verklaring (die volgens Joran dus 'de waarheid' bevat) verklaart hij zowel dat Deepak hem om 03.30 heeft opgehaald en dat hij om 03.45 thuis was, als dat hij verklaart dat hij om 03.15 een bericht naar Deepak heeft gestuurd dat hij thuis was. Als Deepak hem inderdaad heeft thuis gebracht, hoeft hij hem geen smsje te sturen om te laten weten dat hij thuis is. Daarnaast heeft Deepak dus verklaart Joran die avond niet thuis te hebben gebracht.

Nou?
pi_56032215
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:15 schreef __________ het volgende:

[..]

Nee, vrijspraak. Als ze hem met deze bewijzen hadden gedagvaard was het vrijspraak. DATt is de reden dat het OM hem niet voor de rechter bracht. Als ze dat hadden gedaan gaat het volgende op:
[..]

en kunnen ze hem niet meer voor de rechter brengen MOCHT er ooit nog iets opduiken aan bewijs.
Wij hadden het daar over de analogie met de Hells Angels zaak. Dat hij zei "vrijspraak" en ik zei, "nee, niet ontvankelijk" ging over die zaak.
pi_56032333
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:15 schreef __________ het volgende:

Zover ik weet kan een zaak die is geseponeerd wel weer heropend worden toch? Mocht er dan nieuw bewijs zijn waaruit een meer dan redelijke verdenking valt op Joran dan mag hij volgens mij gewoon opnieuw als verdachte worden aangemerkt en in het onderzoek betrokken toch?
pi_56032471
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zover ik weet kan een zaak die is geseponeerd wel weer heropend worden toch? Mocht er dan nieuw bewijs zijn waaruit een meer dan redelijke verdenking valt op Joran dan mag hij volgens mij gewoon opnieuw als verdachte worden aangemerkt en in het onderzoek betrokken toch?
Hij had het over de situatie als Joran voor de rechter gebracht zou zijn en hij daar zou zijn vrijgesproken (hypothetische situatie). In casu gaat het over het seponeren van een zaak. Dat ligt juridisch een stuk lastiger met betrekking tot ne bis in idem (het OM kan b.v. na een sepot gedwongen worden alsnog te vervolgen op grond van een klaagschrift van een belanghebbende naar aanleiding van haar sepot-beslissing: art. 12 Strafvordering). In ieder geval is het OM ervan overtuigd dat ze bij substantieel nieuw bewijs opnieuw tot vervolging over zouden kunnen gaan.
pi_56032488
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:03 schreef Xith het volgende:
Dit moet echt het topic van de drogredenen zijn zeg, vreselijk.

Je zag Peter R. de Vries gisteren Joran strak in de ogen kijken, daar kon hij niet tegen.
Dus is Joran schuldig. - Deze drogreden staat een stuk of 10x in jouw post.

Peter heeft wel een mensenkennis opgedaan in al die jaren en weet meer van de zaak af dan wij allemaal bij elkaar.
Dus heeft Peter gelijk.

Ik beperk me even tot de 2 stukjes uit mijn post. Ja, 2x heb ik het beschreven dat Peter Joran strak aankeek. En daar kon hij niet tegen staat er. Meer niet! Ik zeg alleen maar dat ik denk dat ie er meer vanaf weet. Kom zeg. Hij zag haar voor het laatst. Hij liet haar achter...??? Hij loog!

En over Peter zijn mensenkennis. Nou ja, hij heeft meer inzicht in de, wel dan niet, criminele mens dan jij en ik, denk ik. En jij hebt je helemaal ingelezen in deze zaak? Hij weet vast veel meer. En hij heeft zich alleen maar aan feiten en vragen gehouden. En natuurlijk heeft Peter niet altijd gelijk! Maar ik speculeer, net zoals iedereen hier. Jij ook.
  maandag 14 januari 2008 @ 20:38:59 #195
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_56032579
@Zerovince. Joran heeft later weer zijn verklaring herroepen en gezegd dat hij door Satish is opgehaald en niet door Deepak zoals hij eerder had verklaard. Die ommezwaai zal dus wel te maken hebben met die discrepantie in zijn eerdere verklaring.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_56032731
Van die dingen! Je weet gewoon door wie je bent opgehaald!? Ook al ben je jong en vind je alles eng. Als je niets te vrezen hebt, vertel je de waarheid. Dan schrik je je wild als je hoort dat het meisje waar jij mee gezien bent weg is! Dan wil je helpen.
  maandag 14 januari 2008 @ 20:50:38 #197
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_56032902
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:

Ja, maar ik zal het even duidelijker uitleggen dan wat Zero deed voor leken: Als er bij een rechtzaak een uitspraak is gedaan kan je iemand niet voor de 2e keer berechten voor dezelfde zaak. Bij een seponering is er geen uitspraak gedaan. Bij vrijspraak wel.

Daarom is Joran nog niet voor de rechter gekomen, de kans op vrijspraak is vrijwel 100% nu. En daarbij dus je kans vergaan om bij nieuwe bewijzen opnieuw te vervolgen. (mocht je hem nu vervolgen)

Overigens voor Zero, ik heb het gemist dat het over de HA ging daar
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_56033427
Ik kan me wel wat voorstellen bij die reactie van Joran. Als ie onschuldig is en zo'n gast loopt de hele tijd te insinueren dat je een iemand vermoord hebt dan ga je op een gegeven moment door slaan.
pi_56033805
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:19 schreef ZeroVince het volgende:

Nee, niet ontvankelijk.
Eigenwijs...

Als het strafbare feit niet wettelijk en overtuigend bewezen kan worden hoort vrijspraak te volgen. Punt. Lees anders 350 Sv. eens.
pi_56033865
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:30 schreef henkway het volgende:

nee niet vrijspraak
Wat ik bedoel is dat bij geen wettig en overtuigend bewijs vrijspraak zou moeten volgen ipv de niet-ontvankelijkheid. De vragen van 348 en 350 Sv. komen natuurlijk pas aan de orde indien de rechter wordt gevraagd te oordelen en dat is hier niet het geval, maar een situatie waar onvoldoende bewijs is past bij "vrijspraak" ipv de niet-ontvankelijkheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')