abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2008 @ 13:41:42 #101
75556 erkel
back from Dagestan
pi_56022702
quote:
Op maandag 14 januari 2008 12:32 schreef henkway het volgende:

[..]

Joran heeft zich teveel keren vastgeluld en staat duidelijk onder invloed van de Advocaat Pa vd Sloot, om niets meer te zeggen over conflictmomenten
Wanneer heeft hij zich vastgeluld dan, behalve bij ondervragingen? Hij heeft zich prima in zijn eentje gered tijdens interviewen met ABC, DWDD en bij Jensen ( ) Doe maar niet alsof hij een domme jongen is, want dan was ie allang tenonder gegaan aan al die druk van buitenaf.
Weisst
pi_56022914
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:41 schreef erkel het volgende:

[..]
Doe maar niet alsof hij een domme jongen is, want dan was ie allang tenonder gegaan aan al die druk van buitenaf.
Dom is hij niet, maar slim is hij ook niet en dat heeft hij van zijn incompetente vader, die als klap op de vuurpijl ook een typisch PvdA-hoofd heeft.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56022961
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:41 schreef erkel het volgende:

[..]

Wanneer heeft hij zich vastgeluld dan, behalve bij ondervragingen? Hij heeft zich prima in zijn eentje gered tijdens interviewen met ABC, DWDD en bij Jensen ( ) Doe maar niet alsof hij een domme jongen is, want dan was ie allang tenonder gegaan aan al die druk van buitenaf.
Over de gephotoshopte foto bijvoorbeeld? (zie vorige post)
pi_56022995
PS: heeft iemand (een linkje naar) de uitzending van Peter R de Vries over deze zaak?
  maandag 14 januari 2008 @ 14:00:07 #105
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023108
Fantastisch hoevel mensen allerlei conclusies trekken uit het feit dat ie even zijn zelfbeheersing verliest tov De Vries.
Die irritante vent lokt dat soort dingen gewoon uit, of je nou schuldig bent of niet.
-
  maandag 14 januari 2008 @ 14:00:42 #106
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023120
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:51 schreef ZeroVince het volgende:

[..]

Over de gephotoshopte foto bijvoorbeeld? (zie vorige post)
Als Peter iets beweert is dat niet per definitie de waarheid.
-
  maandag 14 januari 2008 @ 14:01:12 #107
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023135
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dom is hij niet, maar slim is hij ook niet en dat heeft hij van zijn incompetente vader, die als klap op de vuurpijl ook een typisch PvdA-hoofd heeft.
Kostelijk hoe jij jezelf keer op keer voor lul weet te zetten.
-
pi_56023140
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

Die irritante vent lokt dat soort dingen gewoon uit, of je nou schuldig bent of niet.
Joran is gewoon een fag, want die gooien drank in iemands gezicht.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56023208
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Als jij dat interview bij P&W hebt gezien, dan zou jij zijn vader ook incompetent vinden.
  maandag 14 januari 2008 @ 14:05:34 #110
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023252
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Joran is gewoon een fag, want die gooien drank in iemands gezicht.
When does the hurting stop......
-
  maandag 14 januari 2008 @ 14:06:17 #111
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023271
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:04 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als jij dat interview bij P&W hebt gezien, dan zou jij zijn vader ook incompetent vinden.
Ik heb het gezien, hoe incompetent jij hem ook vindt. Hij heeft het verder dan jij weten te schoppen.
Zegt op zich ook wel weer genoeg over jou dan, toch?
-
pi_56023274
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

When does the hurting stop......
Een kerel die zijn zelfbeheersing was verloren, was gewoon over die tafel heen gegaan. Alleen fags and women gooien met drank.
pi_56023298
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Fantastisch hoevel mensen allerlei conclusies trekken uit het feit dat ie even zijn zelfbeheersing verliest tov De Vries.
Wie weet was die Nathalie ook irritant, en raakte onze Joran toen ook even zijn zelfbeheersing kwijt.
pi_56023310
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:06 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik heb het gezien, hoe incompetent jij hem ook vindt. Hij heeft het verder dan jij weten te schoppen.
Zegt op zich ook wel weer genoeg over jou dan, toch?
Dat zegt dat iedere boerenlul een universitaire studie kan afronden.

Over mij zegt dat niks, want ik ben minimaal 20 jaar jonger.
  maandag 14 januari 2008 @ 14:09:34 #115
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023353
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:07 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Wie weet was die Nathalie ook irritant, en raakte onze Joran toen ook even zijn zelfbeheersing kwijt.
Ja, want een glas in iemands gezicht leeggooien betekent ook dat je in staat bent iemand te vermoorden als desbetreffende persoon irritant wordt.
Jezus fucking Christ, wat een conclusie .
-
  maandag 14 januari 2008 @ 14:11:20 #116
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023404
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat zegt dat iedere boerenlul een universitaire studie kan afronden.
Hoe graag je dat ook zou willen, toch is het niet zo. Dat je op basis van wat interviews iemand als incompetent afschildert zegt meer over jou dan over zijn pa.
quote:
Over mij zegt dat niks, want ik ben minimaal 20 jaar jonger.
Gezien je posts denk ik dat we wel met enige zekerheid kunnen stellen dat jij nooit zo'n carriere gaat maken. Over het algemeen worden rechters geacht onpartijdig te zijn, daar heb jij nogal eens moeite mee .
-
pi_56023430
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, want een glas in iemands gezicht leeggooien betekent ook dat je in staat bent iemand te vermoorden als desbetreffende persoon irritant wordt.
Jezus fucking Christ, wat een conclusie .
Wel als je bedenkt dat die moeder me een goednieuwsshow zat te houden over Joran. Nee onze Joran zou zoiets nooit doen. Gaat altijd met respect met vrouwen om (waarop hijzelf nog zei: "Ik zou ze niet duwen ofzo" ). En dat het hele verhaal van die moeder op deze wijze wordt onderuit gehaald.

Overigens is De Vries niet het probleem. Hij heeft gewoon wat kritische kanttekeningen. Dat Joran vervolgens zo gefrustreerd raakt, en gaat beweren dat De Vries geen excuses wil gaan maken en ook nog eens met drank gooien. Dat zegt meer over Joran zelf, dan over het irritant-zijn van De Vries.
pi_56023450
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hoe graag je dat ook zou willen, toch is het niet zo. Dat je op basis van wat interviews iemand als incompetent afschildert zegt meer over jou dan over zijn pa.
[..]
Die vader is gewoon incompetent, want bij P&W maakte hij, zijn vrouw en kind er een gigantisch zooitje van.
quote:
Gezien je posts denk ik dat we wel met enige zekerheid kunnen stellen dat jij nooit zo'n carriere gaat maken.
Dan moet jij mijn posts maar eens even goed gaan doorlezen, want mensen weten wel altijd wat ze aan mij hebben, ik ben geen windvaan en kom altijd mijn afspraken na.

Jij komt trouwens over als een wietjunk, daar maak je carrière mee

[ Bericht 3% gewijzigd door JohnDope op 14-01-2008 15:11:10 ]
  maandag 14 januari 2008 @ 14:23:40 #119
75556 erkel
back from Dagestan
pi_56023675
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Gelukkig ziet iemand anders het ook.
Weisst
  maandag 14 januari 2008 @ 14:24:23 #120
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023692
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die vader is gewoon incompetent, want bij P&W maakte hij, zijn vrouw en kind er een gigantisch zooitje van.
Z'n zoon is nog vrij. Dus of hij is onschuldig of ze hebben er gewoon een goed verhaal van gemaakt, ergo niet incompetent.
Eitherway, hij zit niet vast. Dus incompetent, sure dude .
quote:
Dan moet jij mijn posts maar eens even goed gaan doorlezen, want mensen weten wel altijd wat ze aan mij hebben en ik ben geen windvaan.
Nee, je lult alleen maar slap in de ruimte met je pseudo-xenofobistische braaksels van je.
quote:
Jij komt trouwens over als een wietjunk, daar maak je carrière mee
Ik heb al een carriere, pannenkoek.
Overigens al 10 jaar geen wiet meer gerookt. Hash daarentegen. .
-
  maandag 14 januari 2008 @ 14:26:40 #121
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56023746
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Wel als je bedenkt dat die moeder me een goednieuwsshow zat te houden over Joran. Nee onze Joran zou zoiets nooit doen. Gaat altijd met respect met vrouwen om (waarop hijzelf nog zei: "Ik zou ze niet duwen ofzo" ). En dat het hele verhaal van die moeder op deze wijze wordt onderuit gehaald.
Sinds wanneer heeft Peter een kutje? En dan bedoel ik niet dat semi-stoere baardje van hem .
Op een gegeven moment ben je dat eeuwige beschuldigen en etteren gewoon zat, hoe degelijk iemand ook is.
quote:
Overigens is De Vries niet het probleem. Hij heeft gewoon wat kritische kanttekeningen. Dat Joran vervolgens zo gefrustreerd raakt, en gaat beweren dat De Vries geen excuses wil gaan maken en ook nog eens met drank gooien. Dat zegt meer over Joran zelf, dan over het irritant-zijn van De Vries.
Again, menselijke emotie. Op een gegeven moment ben je het gewoon zat.
Je overdrijft zijn actie echt onwijs. Tuurlijk was het niet slim, maar imo heeft ie zeker niet "z'n eigen ramen ingegooid".
Het enige waar hij schuldig aan is, is het hebben van emotie.
-
  maandag 14 januari 2008 @ 14:27:28 #122
75556 erkel
back from Dagestan
pi_56023757
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het was helemaal geen goed nieuws show van de kant van de ouders van Joran. Ik heb haar toch duidelijk horen zeggen dat Joran geen gemakkelijke jongen is en dat hij zelfs gesprekken heeft gehad met een psychiater/psycholoog. Ik heb ze alleen horen zeggen dat hij niet veel verschilt van de gemiddelde jongere die wel eens wat kattekwaad uithaald, maar wel met respect met zijn medemens omgaat. Of ze daar gelijk in heeft qua Joran's omgang met meisjes is de vraag, maar dat betekent nog niet dat hij gelijk in staat is om iemand te vermoorden.
Weisst
  maandag 14 januari 2008 @ 14:30:24 #123
75556 erkel
back from Dagestan
pi_56023834
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hij is gewoon incompetent omdat jij dat zegt Heb je nog meer van zulke wijsheden?
Weisst
pi_56023847
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Z'n zoon is nog vrij. Dus of hij is onschuldig of ze hebben er gewoon een goed verhaal van gemaakt, ergo niet incompetent.
[..]
Jij hebt gewoon duidelijk niet gekeken. Zelfs Plasman zei dat zijn vader er een zooitje van had gemaakt aan tafel bij P&W. En Plasman heeft het ook vaak met Peter aan de stok gehad.
quote:
Nee, je lult alleen maar slap in de ruimte met je pseudo-xenofobistische braaksels van je.
schijndemocratie: Abu Hamza moet vrij komen!!!!
quote:
Ik heb al een carriere, pannenkoek.
Carrière als hasjdealer zeker
quote:
Overigens al 10 jaar geen wiet meer gerookt. Hash daarentegen. .
Hash of wiet, jij bent gewoon een blowjunk zonder discipline && ruggegraat.

[ Bericht 4% gewijzigd door JohnDope op 14-01-2008 14:39:10 ]
pi_56023999
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
Het zal zijn manier van handelen wel zijn. Ik zelf zou het zo nooit aanpakken, hoe gefrustreerd ik zal zijn. Als je zo in het verdomhoekje zit, moet je juist krediet opbouwen bij de mensen. En dan gewoon antwoord geven op de beschuldigingen van De Vries. Maar dat deed hij niet, hij kwam voor mij niet met een helder antwoord op de vraag waarom hij ging liegen, terwijl hij ook gewoon de waarheid had kunnen vertellen als hij niks gedaan had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')