abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34875386

We leven in een dicatuur, de PvdA roept op tot censuur en Abu Hamza wordt voor een beetje haatzaaien 7 jaar vast gezet (met aftrek) om vervolgens uitgeleverd te worden aan Amerika.

Ik ben iemand die vindt dat de moslims hun ware gezicht hebben laten zien na die paar cartoons (ik ben zelfs best wel geschrokken dat een paar tekeningetjes de moslim wereld in staat van oorlog brengt).
Dagelijks verschijnen er in arabische media schrijnende anti-joodse cartoons, maar dat ter zijde.

Ik vind gewoon dat die Abu zijn mening moet kunnen geven, ze klauwen en oog zijn er af- en uit geblazen, ik vind het meer dan normaal dat hij haat zaait, je kan beter een moord plegen in het Romeinse rijk dan je mening geven.
Langzamerhand begint Het RomeinseRijk cq Europa een sinistere politiestaat te worden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 8 februari 2006 @ 20:03:33 #2
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_34875811
Iemand die te beroerd is zich fatsoenlijk te scheren voor hij zich in het openbaar vertoond mag wel langer zitten dan 7 jaar, de smeerlap....bah!

Verder vind ik het een lulverhaal.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 20:04:24 #3
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_34875843
Als ik die kop van die gast zie dan heb ik al gegeten en gedronken, laat staan dat ik naar zijn gebral moet luisteren...

ps: opzich wel een goede figurant voor één of andere lugubere film oid
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_34876148
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 20:03 schreef navvy het volgende:

Verder vind ik het een lulverhaal.
Ik kan even niet zo snel een link vinden, maar het was gister op het nieuws.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 8 februari 2006 @ 20:11:37 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34876182
we worden doodgegooid met topics over de cartoons, en dat loopt de spuigaten uit nu.
Extremistisch Tuig daar verder
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')