Toen ben ik gestopt met lezen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:54 schreef Borkydude het volgende:
Vanmiddag op school: Ik kom om kwart voor 12 op school, net terug van de tandarts. Ga rustig een beetje sudoku's maken met m'n matties
Zo hey, en nu ben je cool.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Toen ben ik gestopt met lezen.![]()
Vind je het erg raar als ik je niet geloof?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:54 schreef Borkydude het volgende:
Vanmiddag op school: Ik kom om kwart voor 12 op school, net terug van de tandarts. Ga rustig een beetje sudoku's maken met m'n matties, kwart over 12, bel gaat, we besluiten even te blijven zitten in de klas en sudoku's te maken in de pauze. 2 Minuten later begint een van de 7/8 marokkanen die er zat marokkaanse muziek te spelen op zo'n box waardoor iedereen kan meegenieten. Gekrijs, dus wij besluiten op onze spot te gaan hangen.
Pauze voorbij. Wij komen terug de klas in. Staan er allemaal hakenkruizen op de muur (die we aan het begin van het jaar met de hele klas groen hebben geverfd), met Palestina ernaast, Hamas, Jihad en zelfs de tekst "Hitler heeft het begrepen". Dat deze dingen op het bord staan zijn we inmiddels wel gewend, maar op de muur...
Iedereen zit in de klas. Geschiedenisles gaat beginnen. Leraar ziet het en haalt een gast die wat te zeggen heeft. Hij zegt: "We gaan uitzoeken wie dit gedaan heeft en diegenen zullen gestraft worden. Vervolgens plakt hij een paar A4'tjes eroverheen. Leraar besluit geen les te geven, maar een discussie te houden over de situatie in Denemarken en met die ambassades en alles. Mensen houden hun verhaaltje. <"Nee, kan echt niet dit" >"Wij worden gediscrimineerd"
Mafkezen joh bij me in de klas. Misschien onverwacht, maar dit is dus een VWO-school. 5e klas. 1 Van die gasten heeft zelfs nog scheikunde 2 dus dan weet je het wel.
Reactiecheil misschienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:06 schreef Borkydude het volgende:
Dan niet.
Edit: Wat wil je zeggen? Dat ik een of andere racist ben die hier de boel loopt op te stoken? Dat gebeurt al goenoeg.
Zie je wel. Je opleiding zegt lang niet zo veel over je intelligentie.quote:Mafkezen joh bij me in de klas. Misschien onverwacht, maar dit is dus een VWO-school. 5e klas. 1 Van die gasten heeft zelfs nog scheikunde 2 dus dan weet je het wel.
* En toen verloor je mijn aandachtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:54 schreef Borkydude het volgende:
Van die gasten heeft zelfs nog scheikunde 2 dus dan weet je het wel.
Complotquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:02 schreef Forcefuzz het volgende:
Uhm, waarom zouden moslims hakenkruizen op de muur zetten? Is me niet geheel duidelijk...
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:54 schreef Borkydude het volgende:
Vanmiddag op school: Ik kom om kwart voor 12 op school, net terug van de tandarts. Ga rustig een beetje sudoku's maken met m'n matties.....
lekker kinderachtigmohammed boeit ons niks, hakenkruizen hun niet...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:02 schreef Forcefuzz het volgende:
Uhm, waarom zouden moslims hakenkruizen op de muur zetten? Is me niet geheel duidelijk...
Dude je hebt een hakenkruis in je avatarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar OT:
Zeer triest natuurlijk, op een vwo school nogwel, dat is nogwel het ergste....
Namen met een hoofdletterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:06 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
lekker kinderachtigMohammed boeit ons niks, hakenkruizen hun niet...
Nee, dat is een cover van een CD....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dude je hebt een hakenkruis in je avatar![]()
![]()
![]()
![]()
!~!111
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |