quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:55 schreef Greys het volgende:
* Greys heeft visite, maar komt toch even binnenvallen en zwaaien
En we kijken hoor
Ja, dat schijnt iedereen te doenquote:
Ik wilde eig. net gaan vragen waar je was!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:55 schreef Greys het volgende:
* Greys heeft visite, maar komt toch even binnenvallen en zwaaien
En we kijken hoor
Beetje wel jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:56 schreef Together het volgende:
"Ik vind dat de jongen het initiatief moet nemen."
Dat is dan weer minder.
Dat hoort. Das romantisch.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:56 schreef Together het volgende:
Dat is dan weer minder.
Die danser heeft 't goed begrepen iig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:56 schreef Together het volgende:
Dat is dan weer minder.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Krijg nou wat, Nikki vals!
Ik had ook al gevraagd waar je was Greys!
Tis ook wel een rotlied.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Wat lief!
Nikki heeft wel eens beter gezongenAi ai ai ai!
Wat is daarmee?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:59 schreef ijsmeis het volgende:
Nikki's goed.
Hij heeft wel gelijk, ze is veel beter geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit Gordon aan de drugs ofzo?? Wat een rare beoordeling van hem.
Jerney is een zij idd, maar verder snap ik je vraag niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat zij Jerney er onderdoor?
en dat nummer was amper disco...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Disco is niet het ding voor deze Idols. Geen van alle heeft die feeling ermee en dat is te horen ook. Alleen Pauline heeft nog maar goed gezongen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jerney is een zij idd, maar verder snap ik je vraag niet.
Dubbel n.quote:
Nee gek, Jim heeft warmere stem.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Neil klinkt steeds meer hetzelfde als Jim.
Maar wel mooier.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:05 schreef Together het volgende:
Verschrikkelijk, hij wordt met de week slechter.
Dat het afgelopen is ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:05 schreef Svensational het volgende:
Goed.
Bakvis ftwquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:06 schreef itsme het volgende:
Dat belachelijke publiek. Die zijn echt doof.
Haha ja nu is het echt officieel hequote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:06 schreef Cee het volgende:
OMFG Gordon![]()
IDO4 is gewoon een grote grap nu.
Dan geef je hem weer gelijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben echt geneigd om op Neil te stemmen om die hufter van Gordon een lesje te leren
Iedereen weet toch dat hij gelijk heeft? Nederlanders stemmen nu eenmaal op medelij, niet op zangtalent.quote:
JIj bent er zo een die wacht tot vrouwen op hem afstappen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:10 schreef Together het volgende:
Nathalie is ook al iemand die wacht tot mannen op haar afstappen. Emancipatie zoals het je uitkomt.
Ik versta alles.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik versta niks van wat ze zegt. Beter articuleren.
Het hoeft niet van 1 kant te komen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
JIj bent er zo een die wacht tot vrouwen op hem afstappen?
Dattequote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze begint goed, maar was bij Naatje ook wel te verwachten....
Naatje 1
Pauline 2
rest BAGGER
A-A-A-A. Staying alive. Staying alive.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik versta niks van wat ze zegt. Beter articuleren.
Wil je het erover hebben? Kom maar, ik heb een goede sofa.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:11 schreef Together het volgende:
[..]
Het hoeft niet van 1 kant te komen.
zal haar familie zijn?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:12 schreef soylent het volgende:
Wie huilde er naaahtalieehiehieeee in het publiek
Jerney K.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:12 schreef itsme het volgende:
Wie hoor ik toch de hele tijd Nathalieeeeeeeeeeeeeeee krijsen?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Hoor het publiek dan! Helemaal uit hun dak!
Nou, de overige rondes van Idols hoeven niet meer gehouden te wordne. We have a winner.
Ja, he, bah, IK WIL FLOORTJEEEEEEEE!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:12 schreef Together het volgende:
Goed, maar wel weer erg over de top hoor.
De tweede stem, die zit in haar haar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:12 schreef itsme het volgende:
Wie hoor ik toch de hele tijd Nathalieeeeeeeeeeeeeeee krijsen?
Vind je het gek, het publiek heeft ook die baggeroptredens van daarvoor moeten aanhorenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Hoor het publiek dan! Helemaal uit hun dak!
Nou, de overige rondes van Idols hoeven niet meer gehouden te wordne. We have a winner.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
De tweede stem, die zit in haar haar.
Dit is gewoon altijd goedquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind je het gek, het publiek heeft ook die baggeroptredens van daarvoor moeten aanhoren
Helemaal mee eens.quote:
Charlene moet nogquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:12 schreef bbfakir het volgende:
Beste van vanavond, veruit de beste.
Neil op 3, dat hoop ik toch echt niet he..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:16 schreef BVO het volgende:
In omgedraaide volgorde is de optreedvolgorde dus:
1. Charlene.
2. Nathalie.
3. Neil.
4. Nikki.
5. Tiffany.
6. Pauline.
7. Bas.
8. Nigel.
9. Mirjam.
Het zou zomaar de eindstand kunnen worden.
Ah, en nu Charlene! Gelukkig zit die reclame ertussen, anders viel ze misschien zo in het niet.
Dat meen je toch niet he?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:12 schreef Together het volgende:
Goed, maar wel weer erg over de top hoor.
Zeg ik ergens dat het niet goed wasquote:
Nee die is echt briljantquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:18 schreef vw_caddy het volgende:
Kan die drukke reclame met de koffiemevrouw trouwens van de buis af?
Je kan hopen wat je wil, maar Neil haalt dietop 4 echt wel. En als hij dan met Nikki, Nathalie en Charlene over is, kan er zomaar een Hind-achtige exit plaatsvinden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:18 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Neil op 3, dat hoop ik toch echt niet he..
verder ziet het er goed uit.
Nee, ik vind ze beiden heel allround. Nathalie associeer ik zeker niet met disco in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Charlene kan dit niet overtreffen. Nathalie is disco, Charlene is ballad.
Linda-Estelle?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:19 schreef MNR het volgende:
Heb gisteren op een feestje nog een optreden gezien van Anita (2 Unlimited) Desiree en nog een diva) en ze had er zo tussen kunnen staan. Without a doubt
Laten we nou even het optreden van Charlene afwachten voor we conclusies gaan trekken ...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Charlene kan dit niet overtreffen. Nathalie is disco, Charlene is ballad.
Tommy Cooper maakte betere grapjes...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:16 schreef BVO het volgende:
In omgedraaide volgorde is de optreedvolgorde dus:
1. Charlene.
2. Nathalie.
3. Neil.
4. Nikki.
5. Tiffany.
6. Pauline.
7. Bas.
8. Nigel.
9. Mirjam.
Het zou zomaar de eindstand kunnen worden.
Ah, en nu Charlene! Gelukkig zit die reclame ertussen, anders viel ze misschien zo in het niet.
He Greys, ik ben er alleen met de reclame, want de computer staat hier boven.....Waar was jij?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet he?
Laten we lekker allemaal tam doen op het podium anders
Oh kom op zegquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:20 schreef Riparius het volgende:
[..]
Laten we nou even het optreden van Charlene afwachten voor we conclusies gaan trekken ...
Met Neil en Bas wordt het nooit wat. Zelfs niet op Dolby surround 5.1quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:19 schreef conleche het volgende:
Ik vond Nathalie echt fantastisch en ik heb het geluid op de stereo aangesloten en nu klinkt alles sowieso veel beter. Nou ja Neil niet natuurlijkEn Bas ook niet
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kan hopen wat je wil, maar Neil haalt dietop 4 echt wel. En als hij dan met Nikki, Nathalie en Charlene over is, kan er zomaar een Hind-achtige exit plaatsvinden.
Ja! (heb er net even op gegoogled)quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Linda-Estelle?
Ik zou juist mono en op volume 0 zetten.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:21 schreef Riparius het volgende:
[..]
Met Neil en Bas wordt het nooit wat. Zelfs niet op Dolby surround 5.1
Ik ook. Is totaal niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:22 schreef Treezz het volgende:
Btw, ik kan die stem van Neil niet aanhoren,, dan vind ik de stem van jim veel fijner![]()
Ik heb visite, dan is het zo stom om telkens naar de compu te rennen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:21 schreef conleche het volgende:
[..]
He Greys, ik ben er alleen met de reclame, want de computer staat hier boven.....Waar was jij?
Net na het optreden van Nathalie mis je de kracht in de stem.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
Charlene zingt het goed,maar het raakt me niet.
Echt jammer ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is toch te slecht dat er teveel keuze hebt wie eruit moet??
Precies ja. Ze zingt het echt prima, maar het imponeert me nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
Charlene zingt het goed,maar het raakt me niet.
Ik niet hoor. Kracht wordt zwaar overschat.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:25 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Net na het optreden van Nathalie mis je de kracht in de stem.
Heb je gezien hoe groot dat podium is?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:26 schreef Cee het volgende:
Al dat gesjouw met dansers en kandidaten hoeft van mij echt niet bij zo'n show.
compleet eens!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bijstelling
1. Nathalie (met stip)
2. Pauline
3. Charlene
rest bagger
Groot?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe groot dat podium is?
Lekker als je daar in je uppie moet staan...
Ze moeten eerst maar eens bewijzen dat ze in hun eentje genoeg uitstraling en beweging in zich hebben om indruk te maken op het publiek. Al moeten ze optreden op een voetbalveld.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe groot dat podium is?
Lekker als je daar in je uppie moet staan...
Tiffany, Bas en Neil waren dramatisch.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:29 schreef Svensational het volgende:
Nou, Tiffany was duidelijk het slechtst
Wat knap van je, ik kan dus echt niet kiezen....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:29 schreef Svensational het volgende:
Nou, Tiffany was duidelijk het slechtst
Als echte relnicht zijnde,quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:29 schreef Wilskracht het volgende:
Als Charlene of Nathalie er vandaag uit zou moeten zou Gordon dan opstappen
Mijn prono gaat de goede kant op als het zich ook echt zo uitquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Tiffany, Bas en Neil waren dramatisch.
Nee, dan zouden de kijkcijfers nog verder dalenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:29 schreef Wilskracht het volgende:
Als Charlene of Nathalie er vandaag uit zou moeten zou Gordon dan opstappen
eej, ik ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:29 schreef MissJ het volgende:
Ik had 2 keer kippenvel vanavond: bij Pauline en Nathalie
Bas en Neil waren nog redelijk goed wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Tiffany, Bas en Neil waren dramatisch.
Ze is al bezet hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:32 schreef robert2006 het volgende:
tiffany was minder slecht dan neil en bas, en mag er ook niet uit, ze heeft haar uiterlijk mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |