quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:55 schreef Greys het volgende:
* Greys heeft visite, maar komt toch even binnenvallen en zwaaien
En we kijken hoor
Ja, dat schijnt iedereen te doenquote:
Ik wilde eig. net gaan vragen waar je was!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:55 schreef Greys het volgende:
* Greys heeft visite, maar komt toch even binnenvallen en zwaaien
En we kijken hoor
Beetje wel jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:56 schreef Together het volgende:
"Ik vind dat de jongen het initiatief moet nemen."
Dat is dan weer minder.
Dat hoort. Das romantisch.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:56 schreef Together het volgende:
Dat is dan weer minder.
Die danser heeft 't goed begrepen iig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:56 schreef Together het volgende:
Dat is dan weer minder.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Krijg nou wat, Nikki vals!
Ik had ook al gevraagd waar je was Greys!
Tis ook wel een rotlied.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Wat lief!
Nikki heeft wel eens beter gezongenAi ai ai ai!
Wat is daarmee?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:59 schreef ijsmeis het volgende:
Nikki's goed.
Hij heeft wel gelijk, ze is veel beter geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit Gordon aan de drugs ofzo?? Wat een rare beoordeling van hem.
Jerney is een zij idd, maar verder snap ik je vraag niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat zij Jerney er onderdoor?
en dat nummer was amper disco...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Disco is niet het ding voor deze Idols. Geen van alle heeft die feeling ermee en dat is te horen ook. Alleen Pauline heeft nog maar goed gezongen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jerney is een zij idd, maar verder snap ik je vraag niet.
Dubbel n.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |