JIj bent er zo een die wacht tot vrouwen op hem afstappen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:10 schreef Together het volgende:
Nathalie is ook al iemand die wacht tot mannen op haar afstappen. Emancipatie zoals het je uitkomt.
Ik versta alles.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik versta niks van wat ze zegt. Beter articuleren.
Het hoeft niet van 1 kant te komen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
JIj bent er zo een die wacht tot vrouwen op hem afstappen?
Dattequote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze begint goed, maar was bij Naatje ook wel te verwachten....
Naatje 1
Pauline 2
rest BAGGER
A-A-A-A. Staying alive. Staying alive.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik versta niks van wat ze zegt. Beter articuleren.
Wil je het erover hebben? Kom maar, ik heb een goede sofa.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:11 schreef Together het volgende:
[..]
Het hoeft niet van 1 kant te komen.
zal haar familie zijn?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:12 schreef soylent het volgende:
Wie huilde er naaahtalieehiehieeee in het publiek
Jerney K.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:12 schreef itsme het volgende:
Wie hoor ik toch de hele tijd Nathalieeeeeeeeeeeeeeee krijsen?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Hoor het publiek dan! Helemaal uit hun dak!
Nou, de overige rondes van Idols hoeven niet meer gehouden te wordne. We have a winner.
Ja, he, bah, IK WIL FLOORTJEEEEEEEE!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:12 schreef Together het volgende:
Goed, maar wel weer erg over de top hoor.
De tweede stem, die zit in haar haar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:12 schreef itsme het volgende:
Wie hoor ik toch de hele tijd Nathalieeeeeeeeeeeeeeee krijsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |