Ik ook. Is totaal niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:22 schreef Treezz het volgende:
Btw, ik kan die stem van Neil niet aanhoren,, dan vind ik de stem van jim veel fijner![]()
Ik heb visite, dan is het zo stom om telkens naar de compu te rennen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:21 schreef conleche het volgende:
[..]
He Greys, ik ben er alleen met de reclame, want de computer staat hier boven.....Waar was jij?
Net na het optreden van Nathalie mis je de kracht in de stem.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
Charlene zingt het goed,maar het raakt me niet.
Echt jammer ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is toch te slecht dat er teveel keuze hebt wie eruit moet??
Precies ja. Ze zingt het echt prima, maar het imponeert me nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
Charlene zingt het goed,maar het raakt me niet.
Ik niet hoor. Kracht wordt zwaar overschat.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:25 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Net na het optreden van Nathalie mis je de kracht in de stem.
Heb je gezien hoe groot dat podium is?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:26 schreef Cee het volgende:
Al dat gesjouw met dansers en kandidaten hoeft van mij echt niet bij zo'n show.
compleet eens!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bijstelling
1. Nathalie (met stip)
2. Pauline
3. Charlene
rest bagger
Groot?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe groot dat podium is?
Lekker als je daar in je uppie moet staan...
Ze moeten eerst maar eens bewijzen dat ze in hun eentje genoeg uitstraling en beweging in zich hebben om indruk te maken op het publiek. Al moeten ze optreden op een voetbalveld.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe groot dat podium is?
Lekker als je daar in je uppie moet staan...
Tiffany, Bas en Neil waren dramatisch.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:29 schreef Svensational het volgende:
Nou, Tiffany was duidelijk het slechtst
Wat knap van je, ik kan dus echt niet kiezen....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:29 schreef Svensational het volgende:
Nou, Tiffany was duidelijk het slechtst
Als echte relnicht zijnde,quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:29 schreef Wilskracht het volgende:
Als Charlene of Nathalie er vandaag uit zou moeten zou Gordon dan opstappen
Mijn prono gaat de goede kant op als het zich ook echt zo uitquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Tiffany, Bas en Neil waren dramatisch.
Nee, dan zouden de kijkcijfers nog verder dalenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:29 schreef Wilskracht het volgende:
Als Charlene of Nathalie er vandaag uit zou moeten zou Gordon dan opstappen
eej, ik ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:29 schreef MissJ het volgende:
Ik had 2 keer kippenvel vanavond: bij Pauline en Nathalie
Bas en Neil waren nog redelijk goed wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Tiffany, Bas en Neil waren dramatisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |