Wat een homofoob zielig excuus voor een kutmod is dat zeg!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja... we hadden 'm daar 's geopend, en toen ging remlof (vzmh) meteen een gastslotje zetten.
Kunnen we geen handtekeningenactie op touw zetten!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:23 schreef Vlarp het volgende:
Overigens! Ik ben ook voor General Chat.. want chatten doen we hier wel..
zou wel erg kleingeestig zijn he!?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:26 schreef Cairon het volgende:
Ik dacht dat het was omdat Danny en een aantal modjes en admins vrij negatief stonden tegenover homoseksualiteit, de mannelijke variant, dat [homo] nooit in een serieus subforum mocht staan.
Dezelfde reden waarom de banners bovenaan altijd versierd worden met halfnaakte vrouwen, en waarom Danny zich altijd uitspreekt tegen diversificatie in die banners.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:26 schreef Cairon het volgende:
Ik dacht dat het was omdat Danny en een aantal modjes en admins vrij negatief stonden tegenover homoseksualiteit, de mannelijke variant, dat [homo] nooit in een serieus subforum mocht staan.
Dezelfde reden waarom de banners bovenaan altijd versierd worden met halfnaakte vrouwen, en waarom Danny zich altijd uitspreekt tegen diversificatie in die banners.
Neuh, hij houdt juist zo van ons dat ie niet wil dat we uit ONZ vertrekkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:22 schreef Steve_Perry het volgende:
Wat een homofoob zielig excuus voor een kutmod is dat zeg!![]()
Die discussie is volgens mij al ooit geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:33 schreef Cairon het volgende:
ik zou zeggen maak een topic over de banners aan, vraag waarom er geen mannen op voorkomen, of beter gezegd waarom er in negen van de tien gevallen een halfnaakte vrouw op staat...
ik garandeer je dat ook al krijg je bijval van users... mannen en vrouwen, er komt een slotje op je topic.
het L topic heeft gewoon op eigen aangeven de oversteek gemaakt en niemand wat gevraagd en geen van de mods hebben problemen gemaaktquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft eigenlijk iemand gewoon al eens gevraagd of we naar GC mogen?
Het is zijn hut. Dus we zullen idd moeten respecteren wat zijn wensen zijn. Ik zou ook die houding aannemen als ik eigenaar was van dit forum.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Uiteindelijk blijft het toch zijn forum.
Eensch met betreffende user mod.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Cairon stel je alsjeblieft niet zo aan zeg, verrekte dramakoningin.
Maar hoe kom je er bij dat je op dit forum minder rechten hebt? Je kan toch gewoon overal meeposten enzo. Baseer je die hele mening alleen op een pietluttig dingetje als dat [HOMO] in ONZ moet huizen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:49 schreef Cairon het volgende:
tha_Erik ben eens wat minder een hielenlikker.
Het is juist goed dat bepaalde dingen aan de kaak worden gesteld. Ik doe een claim, kom met voorbeelden die mijn claim bijstaan... nou laat het management dan eens mijn claim ontkennen en aantonen dat ik het volledig mis heb?
ik wil het graag mis hebben... maar tot dusver... sjah, ik krijg weinig inhoudelijks terug...
Hap hap hapquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom ga ik toch elke keer de discussie aan!
doe eens lezen ik baseer het tevens op opmerkingen die door andere users gemaakt kunnen worden. Je kan met alle gemak van de wereld hier een opmerking maken dat homo's vies zijn, verschillende users maken zelfs opmerkingen dat ze minderwaardig zijn. Geen mod die er om maalt, de reacties worden niet verwijderd, mods gaan er niet tegenin, in sommige gevallen gaan ze er zelfs in mee...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hoe kom je er bij dat je op dit forum minder rechten hebt? Je kan toch gewoon overal meeposten enzo. Baseer je die hele mening alleen op een pietluttig dingetje als dat [HOMO] in ONZ moet huizen?
Waarom ga ik toch elke keer de discussie aan!
Koppigheid noemen ze datquote:
Nou, ik kan begrijpen dat de nekharen van de mods bij het lezen van jouw reacties overeind gaan...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:49 schreef Cairon het volgende:
tha_Erik ben eens wat minder een hielenlikker.
Het is juist goed dat bepaalde dingen aan de kaak worden gesteld. Ik doe een claim, kom met voorbeelden die mijn claim bijstaan... nou laat het management dan eens mijn claim ontkennen en aantonen dat ik het volledig mis heb?
ik wil het graag mis hebben... maar tot dusver... sjah, ik krijg weinig inhoudelijks terug...
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:12 schreef Steve_Perry het volgende:
[..]
Ergo: een iets toegankelijkere houding zou je inhoudelijk meer opleveren.....
In dát geval moeten wij ook niet zeiken en zelf de overstap initiëren.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het L topic heeft gewoon op eigen aangeven de oversteek gemaakt en niemand wat gevraagd en geen van de mods hebben problemen gemaakt
Nou nou, niet zo bitter! Maar wat dan? Maak je een overstap?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:36 schreef Cairon het volgende:
Ik ben lelijk aan de buitenkant EN aan de binnenkant.
Wees gerust lieve [homo]-fokkers, over een tijdje zijn jullie van me verlost.
Oh, wat nu weer?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:36 schreef Cairon het volgende:
Ik ben lelijk aan de buitenkant EN aan de binnenkant.
Wees gerust lieve [homo]-fokkers, over een tijdje zijn jullie van me verlost.
Pffft, dat is misschien de droom van mijn vijanden, maar nee dat gun ik ze niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:41 schreef Steve_Perry het volgende:
Nou nou, niet zo bitter! Maar wat dan? Maak je een overstap?
Omdat dit geen Onzin topic is zoals de meeste ONZ bagger-like topics. 't is gewoon een Slowchat topic waar soms best inhoud in zit..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:48 schreef remlof het volgende:
Willen jullie naar GC? Op zich heb ik daar geen moeite mee, maar waarom precies?
Nou, ik kom hier nog niet zo lang, maar wat mij direct opviel was dat bijvoorbeeld 'Turken op Fok' hun chat topic gewoon in GC hebben, maar dat de homo's hun chat voeren in 'onzin.' Ik vroeg me dus hardop af in dit draadje waarom dat onderscheid.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:48 schreef remlof het volgende:
Willen jullie naar GC? Op zich heb ik daar geen moeite mee, maar waarom precies?
Ik zal eens vragen wat de GCmodjes er van vindenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat dit geen Onzin topic is zoals de meeste ONZ bagger-like topics. 't is gewoon een Slowchat topic waar soms best inhoud in zit..
Oke, soms ook niet.
Het zou logischer zijn, maar aan de andere kant is het juist wel leuk om te blijven zitten waar het gestart is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:48 schreef remlof het volgende:
Thx.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen wat de GCmodjes er van vinden
Welkom in GC beste mensen, Zie General Chat FAQ voor infoquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal eens vragen wat de GCmodjes er van vinden
Was dat niet Gellarboy?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:00 schreef DennisMoore het volgende:
Als bedenker van 't topic, mag ik beslissen.
Kniel, wormen!
Dankjewel o gij machtige modquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Welkom in GC beste mensen, Zie General Chat FAQ voor info
en dan komt alles vast wel in orde hier.
Ow, begrijp niet verkeerd hoor Ik hou wel van een beetje tegengas. Wat mij betreft: blijven!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:50 schreef Cairon het volgende:
[..]
Pffft, dat is misschien de droom van mijn vijanden, maar nee dat gun ik ze niet.
Ik mag dan wel een drama queen zijn, maar zo erg is het niet gesteld met me hoor. Als ik al die overstap zou maken, dan zouden jullie er echt niet achterkomen hoor. Dan zou ik gewoon van de een op de andere dag verdwijnen, en misschien dat er dan over een maand of drie iemand in stilte zich af zou vragen: "hmmm vroeger was het rellen leuker... toen Cairon er nog was... waar zou die eigenlijk uithangen tegenwoordig, al een tijdje niet meer gezien?".
Dus nee, ik echt niet mezelf van kant maken.
Ow, we laten ze zoals relnichten betaamt toch nog even stemmen, al staat het al in GCquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Moet dat?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, we laten ze zoals relnichten betaamt toch nog even stemmen, al staat het al in GC
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, we laten ze zoals relnichten betaamt toch nog even stemmen, al staat het al in GC
Ik vind Fok! Nu al leuk....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, ik zei ergens in een topic iets als: "Begin dan een centraal homo topic ofzo" en toen deed hij hetquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Betekent dit ook dat een aantal users ons niet meer terug kunnen vinden![]()
![]()
?
Há! Je bent waarschijnlijk méér man dan samjustme sommigen hierquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:11 schreef BrandX het volgende:
Mag ik als vrouw eigenlijk wel in jullie topic posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Val je op mannen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:11 schreef BrandX het volgende:
HeatWave: man, vooral lurker, zal je weinig van merkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
Nou moet ik weer wennen aan nieuwe mods, die ken ik toch heul niet [ afbeelding ]!
Ik wilde eigenlijk zeggen: "Ja hoor, dit is het turkentopic nietquote:
jij en peter hebben toch al een lange tijd iets samen hoeveel jaar ondertussen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:08 schreef Dragonwizard het volgende:
Voor mijn part staat het gewoon in fok!'s 'Babes Archief'
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Há! Je bent waarschijnlijk méér man dan samjustme sommigen hier!
quote:
Die is ook in ONZ begonnen, maar al snel op verzoek naar GC verhuisdquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:14 schreef BrandX het volgende:
Overigens hebben we hier ook het Lesbo SC reeks lopen, dus jullie zijn hier denk ik redelijk op jullie plek
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:11 schreef BrandX het volgende:
Whehehehe.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen: "Ja hoor, dit is het turkentopic niet." Maar dat doe ik niet.
BX is een wattequote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:19 schreef Cairon het volgende:
BrandX = topic fag-hag?
Welkom!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is ook in ONZ begonnen, maar al snel op verzoek naar GC verhuisd
Ik ben de uitzondering op de regelquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:23 schreef Cairon het volgende:
een fag-hag
Bijna alle homofielen in de leeftijdscatagorie van 18 t/m 30 hebben er wel een.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:13 schreef hierissieweer het volgende:
ik lees nu een boek van horney, waar denken jullie aan!?Haha You fooled me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:19 schreef Cairon het volgende:
BrandX = topic fag-hag?
waar google al niet goed voor is!quote:
Ik kan dat op zich gewoon doenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Welkom!
Ik twijfel tussen twee verschillende aanpakken.. welke werkt het best?
1. [puppyface] Worden wij vanaf nu dan ook centraal geplaatst? [/puppyfeace]
2. Discriminatie! Ik zeg het je! Zij wel en wij nog steeds niet!!!!![]()
ach voor zover dat nodig is... de SC's gaan in GC zo hard dat er niet centraal tegen op te zetten isquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan dat op zich gewoon doen.
Waar wacht je op dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan dat op zich gewoon doen.
[Lesbeau] gaat echt niet hardquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach voor zover dat nodig is... de SC's gaan in GC zo hard dat er niet centraal tegen op te zetten is
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach voor zover dat nodig is... de SC's gaan in GC zo hard dat er niet centraal tegen op te zetten is
prima hoor, wat mij betreft geen puntquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[Lesbeau] gaat echt niet hard. En ik kom er toch, dan kan ik net zo goed af en toe een centraaltje maken. Bovendien train ik dan de knoppen
.
Was dat niet op verzoek van de homo's?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:17 schreef remlof het volgende:
Die is ook in ONZ begonnen, maar al snel op verzoek naar GC verhuisd
Jongen toch, we zijn net nog naar GC geplaatst toen we er om vroegen zonder problemen. Ik heb een turkengrapje gemaakt en ben niet genote daarvoor én dat topic is gewoon dichtgegaan omdat de discussie al zo vaak voorbij is gekomen dat de conclusie al lang bekend is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:32 schreef Cairon het volgende:
Hi! Vraagje over de tietenbanners op Fok!
steve perry --- told you so
in plaats van fatsoenlijke reactie van onze oppergoeroe alleen maar een debiele *zucht*
ornung muss sein, er is geen plaats voor compromis!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jongen toch, we zijn net nog naar GC geplaatst toen we er om vroegen zonder problemen. Ik heb een turkengrapje gemaakt en ben niet genote daarvoor én dat topic is gewoon dichtgegaan omdat de discussie al zo vaak voorbij is gekomen dat de conclusie al lang bekend is.
quote:
Zulke grappen mogen vaker, ik kan er om lachen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een turkengrapje gemaakt en ben niet genote daarvoor
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry, ik las het anders...
Ja tof hequote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-eens-notes-kunnen-lezen opmerking!
Ow, maar dat geeft ook verder niet. Hij weet niet wie ik ben, en de eerst volgende keer dat ik uit hoofde van mijn functie weer een fokker aan de lijn heb voor wat aanvragen, krijg 'ie gewoon *zucht* op zijn request.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:32 schreef Cairon het volgende:
Hi! Vraagje over de tietenbanners op Fok!
steve perry --- told you so
in plaats van fatsoenlijke reactie van onze oppergoeroe alleen maar een debiele *zucht*
ornung muss sein, er is geen plaats voor compromis!
*kwijl*quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:44 schreef DennisMoore het volgende:
Kijk, een mooie-man-plaatje in GC.
[ afbeelding ]
ik heb er 2quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:23 schreef Cairon het volgende:
een fag-hag
Bijna alle homofielen in de leeftijdscatagorie van 18 t/m 30 hebben er wel een.
wat voor feedbackopdracht?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:00 schreef hierissieweer het volgende:
nog 50 bladzijdes over geile karen en dan weet ik nog steeds niet wat ze wilt :S
dit is het boek trouwens http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=w4u1aMW59TG1B4IwziqLXyVhWWjR5zdxRy4=?BOL_OWNER_ID=666857281&Section=BOOK
daarna nog gedragsmodificatie leren, gelukkig snap ik dat dan weer wel...
volgens mij gaat het leuk worden aankomende maandag
P.s. ik moet ook nog even, tussen de bedrijven door, een feedback opdracht verzinnen voor mijn team
We zijn een beginnend team op een nieuwe groep. Nu heb ik geconstateerd dat om verder te groeien we "intensiever met elkaar bezig moeten" dit heeft als doel dat we meer op elkaar ingespeeld raken en we als team meet binding krijgen dus beter/zelfstandiger gaan functioneren. Tevens is er in het team behoefte aan feedback aan elkaar.quote:
op de valreep kanik je wel een leuke meegeven:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
We zijn een beginnend team op een nieuwe groep. Nu heb ik geconstateerd dat om verder te groeien we "intensiever met elkaar bezig moeten" dit heeft als doel dat we meer op elkaar ingespeeld raken en we als team meet binding krijgen dus beter/zelfstandiger gaan functioneren. Tevens is er in het team behoefte aan feedback aan elkaar.
Ik wou een opdracht doen met het kwaliteiten spel maar die kan ik helaas niet optijd krijgen dus het word een andere oefening...Maar wat? Hoe krijg ik de teamleden op een speelse manier aan het feedbacken.
Maar dit zijn dus ook dingen die ik met mijn fag-hag bespreek, en ik zie haar morgen ochtend weeralleen is het dan 6:15
wel leuk om samen naar het werk te rijden.
ja en nee? Want ik denk dat je nu de regels van feedback bedoelt en ik bedoel echt een activiteit met feedback, of bedoel jij dat ook? In dat geval uitlegquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
op de valreep kanik je wel een leuke meegeven:
"Ik zie, ik denk, ik voel," ken je die?
die is altijd weer leuk en enerverend om te doen.
naja, wij deden hem als oefening in de communcatietraining die we aan de afdelnigen gaven.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ja en nee? Want ik denk dat je nu de regels van feedback bedoelt en ik bedoel echt een activiteit met feedback, of bedoel jij dat ook? In dat geval uitleg
Terug kunnen vinden?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:10 schreef wonderer het volgende:
Ja hoi.
Ik klik altijd op de naam van de laatste poster. Die heeft meestal het nieuwe topicquote:
Slimquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik klik altijd op de naam van de laatste poster. Die heeft meestal het nieuwe topic
Ik ben nu eenmaal geniaal. Ik mag wel zeggen, zéér geniaalquote:
Ow dat was ook een manier geweest...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik klik altijd op de naam van de laatste poster. Die heeft meestal het nieuwe topic
Nou zeg, ik lees dit nu pasquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:22 schreef Steve_Perry het volgende:
[..]
Wat een homofoob zielig excuus voor een kutmod is dat zeg!![]()
Gelukkig ben je geen mod meer.quote:
quote:
die eerste vind ik niet zo. Maar de 2de vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
ook een leuke is, om iedereen op een blaadje een zelfstandignaamwoord te laten neerzetten die bji je past. op een blaadje die die persoon bij zichzelf meot houden in drie steekwoorden waarom dat woord.
Die zelfstandignaamwoorden bij elkaar verzamelen en op een bord zetten
Vervolgens iedereen voro zichzelf de zelfstandignaamwoord bij de persoon laten zoeken, en drie steekwoorden laten opschrijven waarom juist dat woord bij die persoon, en dat met elkaar bespreken. Geeft komische situaties en dwingt iedereen onbevangen open en eerlijk naar elkaar te luisteren. want soms is het nit leuk waarom iemand iemand een kat vind
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
die eerste vind ik niet zo. Maar de 2de vind ik wel leuk.
Althans ik interperteer het zo en zo ga ik het ook doenIedereen schrijft voor iedereen en zichzelf een punt op(het mag positieve/negatieve feedback zijn of een verwachting) over hoe hij zij zich vind functioneren in het team. Dit mag negatief of positief zijn. Iedereen geeft deze punten door aan de teamleider, en zij bundelt ze bijeen en noemt dan per persoon de genoemde punten op. Dan mag iedereen zijn punt uitleggen. op deze manier komen we een beetje te weten over hoe we over elkaar denken en wat we verwachten. In het bredere plaatje past dat ook in het vormingsfase van ons team (aftasten/machtsverhoudingen/verwachtingen)
Lijkt me leuk! brandx ik heb je als hetro in mijn armen gesloten! (wil je mijn fag-hag worden? Heb er namelijk nog geen op fok)
helemaal niet in psychologie gelukkig. Ik ben changemanager (verandermanager voor wondererquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:28 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb niet zo heel veel met groepsdynamica en feedback, vind het oke om te ondergaan, maar kan er zelf niet zo heel veel mee. Ik ben beter in ziekteleer en psychologie(sche processen) en de informatie daaruit vertalen naar de werkvloer.
Maar jij bent werkzaam in?
yep, maar dat vind ik jusit weer leuk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:29 schreef hierissieweer het volgende:
Maar wel een hoop georganiseer of niet?
Maar ik ga naar bed moet morgen om 5:30 al weer uitmaar goed, wel lekker een zondag ochtendje, lekker rustig aan enzo
het is helaas niet mogelijk om afzonderlijke posters naar ONZ te schoppen....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vin er niks an hier zo, wil weer terug naar onz
van harte welkom in dit gezellige hoekje van FOK!quote:Op zondag 13 januari 2008 00:07 schreef Andyvie het volgende:
Loop ik me rot te zoeken naar het nieuwe topic omdat ik even een paar dagen niet gelurkt heb, zijn jullie naar GC verhuisd!
Blijft dit permanent? Want dan heb ik een reden om wat vaker in GC te kijken en geen reden meer om naar ONZ te gaan
Gefeliciteerd in ieder geval, ik vind dit een logischere plek
Ik word welkom geheten! En wel door een Modje ook!quote:Op zondag 13 januari 2008 00:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
van harte welkom in dit gezellige hoekje van FOK!![]()
scroll pagina 1 en 2 door, en je bent helemaal op de hoogte van de verhuizing naar GC en wie de modjes hier zjin en zulks![]()
En GC heeft sowieso betere topics dan ONZ
goed moment om daar verandering in te brengenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:19 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik word welkom geheten! En wel door een Modje ook!![]()
Ik vind het hier nu al leuker dan in ONZ. Laat maar staan hierzo!
*zich netjes voorstelt*
Hoi! Ik ben Andyvie. Ik was iemand die heel lang mee heeft gedaan met deze reeks (volgens mij is mijn geschiedenis voor 95% [homo]), maar de laatste maanden eigenlijk niet meer gepost heeft
quote:Op zondag 13 januari 2008 00:26 schreef Andyvie het volgende:
Jullie kunnen het in ieder geval met minder modjes af dan in ONZ
Fag-hag zijn is overrated hoor, maar wel gezellig altijd. Kun je altijd leuk mee kletsen en zo
da\s inderdaad een poos geleden dat jij hier gepost hebtquote:Op zondag 13 januari 2008 00:07 schreef Andyvie het volgende:
Loop ik me rot te zoeken naar het nieuwe topic omdat ik even een paar dagen niet gelurkt heb, zijn jullie naar GC verhuisd!
Blijft dit permanent? Want dan heb ik een reden om wat vaker in GC te kijken en geen reden meer om naar ONZ te gaan
Gefeliciteerd in ieder geval, ik vind dit een logischere plek
Ik heb nog gelukkig nieuwjaar gewenst!quote:Op zondag 13 januari 2008 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da\s inderdaad een poos geleden dat jij hier gepost hebt![]()
TheErik is opeens een smurf!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jongen toch, we zijn net nog naar GC geplaatst toen we er om vroegen zonder problemen. Ik heb een turkengrapje gemaakt en ben niet genote daarvoor én dat topic is gewoon dichtgegaan omdat de discussie al zo vaak voorbij is gekomen dat de conclusie al lang bekend is.
okay wellicht moet ik het beter formuleren en opmerken dat je aantal postings hier in het verleden wel eens frequenter geweest zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 00:37 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb nog gelukkig nieuwjaar gewenst!Dus zo heel lang geleden is het ook weer niet
@BX: niet? Ik dacht dat dat een heel bekende term was
jij wil gewoon weten of dat b.v. Sam of Nuno hier ons nog wel kunnen vinden ?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
TheErik is opeens een smurf!
Dit topic staat opeens in GC!
Wat is er gebeurd! Of beter, wat is er nog meer gebeurd!
ik had er nog nooit van gehoord, en ken toch wel de nodige homo'squote:Op zondag 13 januari 2008 00:37 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb nog gelukkig nieuwjaar gewenst!Dus zo heel lang geleden is het ook weer niet
@BX: niet? Ik dacht dat dat een heel bekende term was
Alles is prima hoor. Het leven gaat zijn gangetje, nog steeds op zoek naar een huis en nog steeds vrijgezel, hahahaha. Dus weinig veranderingquote:Op zondag 13 januari 2008 00:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay wellicht moet ik het beter formuleren en opmerken dat je aantal postings hier in het verleden wel eens frequenter geweest zijn
maar alles wel met je ?
aaaahquote:
ow jeetje...quote:Op zondag 13 januari 2008 13:20 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind het leuk om naar een defragmenterende harde schijf te kijken... waarbij de kleurtjes veranderen, en blokjes zich verplaatsen....
Mja, 'k ben nog uit 't pctools-tijdperk...quote:
Ik kijk geen tvquote:neem het op, maak er een dvdtje van en speel em af op de tv
Naja dan kun je het nog vaker op je computer kijken...quote:Op zondag 13 januari 2008 13:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, 'k ben nog uit 't pctools-tijdperk...
[..]
Ik kijk geen tv.
Afgrijselijk..quote:Op zondag 13 januari 2008 13:55 schreef Zakje het volgende:
Ik heb gisteren met mijn ex gezoend in de palace. Gelukkig had 1 van mijn fag-hags het door ( en ik had er 5 bij me
) en heeft ze me weggetrokken
.
Ze hadden in 't Bölke altijd een regel dat er niet te veel vrouwen naar binnen mochten. Die werden gewoon geweigerd bij de deur, en zéker groepjes vrouwenquote:Op zondag 13 januari 2008 14:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga toch naar de Palace om leuke jongens (??) te zien? Niet om al die fag-hags te ontwijken?
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze hadden in 't Bölke altijd een regel dat er niet te veel vrouwen naar binnen mochten. Die werden gewoon geweigerd bij de deur, en zéker groepjes vrouwen.
OMG. De wereld vergaat.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:55 schreef Zakje het volgende:
Ik heb gisteren met mijn ex gezoend in de palace. Gelukkig had 1 van mijn fag-hags het door ( en ik had er 5 bij me
) en heeft ze me weggetrokken
.
2 ervan zijn lesbischquote:Op zondag 13 januari 2008 14:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Afgrijselijk..
Ik ga toch naar de Palace om leuke jongens (??) te zien? Niet om al die fag-hags te ontwijken?
Er is vast een reden dat ik bijna nooit in de Palace kom
Ja zeg, hoe kun je dan een posse meenemen van enig formaatquote:Op zondag 13 januari 2008 14:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze hadden in 't Bölke altijd een regel dat er niet te veel vrouwen naar binnen mochten. Die werden gewoon geweigerd bij de deur, en zéker groepjes vrouwen.
Als je als homo 5 vrouwen bij je had, dan kwam je er gewoon niet inquote:Op zondag 13 januari 2008 15:21 schreef Zakje het volgende:
Ja zeg, hoe kun je dan een posse meenemen van enig formaat. Als je uitgaat wil je toch zoveel mogelijk vrienden en vriendinnen meenemen om mee te dansen en plezier mee te maken
?.
Waarom zouden uberhaupt al die vrouwen mee moeten.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je als homo 5 vrouwen bij je had, dan kwam je er gewoon niet in.
In principe max 1 vrouw per homo.
Ik ben gelukkig nog nooit ergens geweigerd, gewoon grote ogen opzetten en liefjes lachenquote:Op zondag 13 januari 2008 15:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je als homo 5 vrouwen bij je had, dan kwam je er gewoon niet in.
In principe max 1 vrouw per homo.
Omdat dat goede vriendinnen zijn waar ik graag plezier mee maak wanneer ik uitga!quote:Op zondag 13 januari 2008 15:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom zouden uberhaupt al die vrouwen mee moeten.
O, dan ben ik gelukkig niet de enige die dat leuk vind om naar te kijkenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:20 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind het leuk om naar een defragmenterende harde schijf te kijken... waarbij de kleurtjes veranderen, en blokjes zich verplaatsen....
*meldquote:Op zondag 13 januari 2008 15:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O, dan ben ik gelukkig niet de enige die dat leuk vind om naar te kijken
't Heeft iets te maken denk ik met het waarderen van 't scheppen van orde in de chaos.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:42 schreef Andyvie het volgende:
O, dan ben ik gelukkig niet de enige die dat leuk vind om naar te kijken
CDP wannabequote:Op zondag 13 januari 2008 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Robyn was erg leuk!En tijdens het concetr stond ik heerlijk naast Jacqueline van Krezip te springen. Daarna naar Noodlanding in de Paradiso met o.a. Goose, Does it offend you, yeah? en The Electrons... en toen stond ik ineens naast Robyn te springen
Ja eey hallo, ik ga er niet bewust ergens voor heen. Het was meer zo van *kijk* "Ow, verrek!" en daarna weer gewoon doordansen.quote:
I've trained him well.quote:
Alsof ik op elke BNer af ben die ik hier in Oud Zuid of i/d stad zie lopen? Hell no!quote:Op zondag 13 januari 2008 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ja eey hallo, ik ga er niet bewust ergens voor heen. Het was meer zo van *kijk* "Ow, verrek!" en daarna weer gewoon doordansen.
Ja. Niet dus.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:22 schreef hierissieweer het volgende:
Ang3l je moet de 3de tekening nemen, die vleugeltjes zijn nog wel enigszins gay, past wel bij jou
wat niet dus?quote:
Neequote:Op zondag 13 januari 2008 16:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I've trained him well.
[..]
Alsof ik op elke BNer af ben die ik hier in Oud Zuid of i/d stad zie lopen? Hell no!
Nee. Niet dus. Vind dat veruit de minste en ik wil gaan gayish tattoo. Dan had ik wel regenboogjes en my little ponies laten zettenquote:
Ja he? Denk ik zelf ook. Gaat mijn voorkeur ook naar uit. Gewoon sierlijk, rustig, beetje abstract. Niet te veel krulletjes en tierlantijntjes en zo.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
2. Rustig en subtiel.
Steltlopen.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:35 schreef hierissieweer het volgende:
leraar wat?
Dat zegt genoeg dunkt mijquote:Op zondag 13 januari 2008 15:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
2 ervan zijn lesbisch, en het zijn leuke, lieve dames. Zelfs Sam mocht ze wel geloof ik
.
Waar kunnen we stemmen?quote:Op zondag 13 januari 2008 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he? Denk ik zelf ook. Gaat mijn voorkeur ook naar uit. Gewoon sierlijk, rustig, beetje abstract. Niet te veel krulletjes en tierlantijntjes en zo.
Lifestyle, tattoo-topicquote:
steltlopen?quote:
*mee eens.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind de 2de ook de mooiste
Volgens mij vindt Ang3l dat helemaal niet ergquote:Op zondag 13 januari 2008 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij heeft de raad besloten dat het 2 moet worden Ang3l.
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:04 schreef hierissieweer het volgende:
ik ben voor 3Angel, ik zou er geen een nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
doe eensaardigquote:
Hij was aardig. Voor Ang3l.quote:
doe eens aardigquote:
Ja. Dus geen gepraat over seks meer.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:46 schreef Nuno_G het volgende:
verhuist ? moeten we nu ook serieus zijn
helemaal niet meerquote:Op zondag 13 januari 2008 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Dus geen gepraat over seks meer.
Vergeef me beste remlof. Misschien helpt het om te weten dat ik met deze opmerking natuurlijk inhoudelijk helegaar niets zeg/bedoel, maar dat sarcasme en cynisme hier de boventoon voeren. Het was een reactie op die treurwilg. Maar dan he-le-maal aangepast naar zijn demomische kijk op Fok!quote:
Erg he?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hebben ze dat geneuzel van nu eindelijk als serieus bestempeld?
Ik bekijkt de posts van Sam opeens met hele andere ogen.quote:
Het valt me op dat Sam al een tijdje vrij stil is, misschien heeft de jongen de liefde van zijn leven ontmoetquote:Op zondag 13 januari 2008 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu kan sam niet meer zeggen "we zitten hier in onzin dus je moet niet alles wat ik zeg serieus nemen."
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het valt me op dat Sam al een tijdje vrij stil is, misschien heeft de jongen de liefde van zijn leven dag ontmoet!
soms ben je zo grappigquote:Op zondag 13 januari 2008 23:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het valt me op dat Sam al een tijdje vrij stil is, misschien heeft de jongen de liefde van zijn leven ontmoet!
Hoe dan ook, ik vond zijn posts altijd wel vermakelijk en zeer smeuïg , hij moet maar snel weer terug komenquote:
quote:
Laat 'm toch lekker wegblijven.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik vond zijn posts altijd wel vermakelijk en zeer smeuïg , hij moet maar snel weer terug komen.
Ik zie het ook weer helemaal zitten! Na een lang gesprek met een goede vriendin vanavond ben ik tot de conclusie gekomen mezelf weer op de relatiemarkt te plaatsen. Het heeft totaal geen zin om maar te dubben over iets wat niet gingquote:
was hij daar niet al heel de tijd op uit, dat hij eens een keer flink, serieus "genomen" zou wordenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu kan sam niet meer zeggen "we zitten hier in onzin dus je moet niet alles wat ik zeg serieus nemen."
Maar hij is toch wel een beetje de 'bitch you love to hate'quote:
Neuken?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:24 schreef Zakje het volgende:
Ik zie het ook weer helemaal zitten! Na een lang gesprek met een goede vriendin vanavond ben ik tot de conclusie gekomen mezelf weer op de relatiemarkt te plaatsen. Het heeft totaal geen zin om maar te dubben over iets wat niet ging, en ik word er ook niet mooier op
.
Je hebt hem gisteren in de Palace toch wel een verhuisbericht gegeven dat we tegenwoordig in GC te vinden zijn ?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik vond zijn posts altijd wel vermakelijk en zeer smeuïg , hij moet maar snel weer terug komen.
Dat meer. Zijn oppervlakkigheid en zijn waardeoordelen zijn gewoon vervelend.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar hij is toch wel een beetje de 'bitch you hate'?
Ik ben woensdag in Den Haag. Dan zak ik wel af.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:28 schreef Zakje het volgende:
Ik heb donderdag wel een gaatje in mijn agenda.
Sam durft niet meer met me te dansen vrees ikquote:Op zondag 13 januari 2008 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt hem gisteren in de Palace toch wel een verhuisbericht gegeven dat we tegenwoordig in GC te vinden zijn ?
ja ja, ouderdom komt met gebreken,quote:Op zondag 13 januari 2008 23:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik zie het ook weer helemaal zitten! Na een lang gesprek met een goede vriendin vanavond ben ik tot de conclusie gekomen mezelf weer op de relatiemarkt te plaatsen. Het heeft totaal geen zin om maar te dubben over iets wat niet ging, en ik word er ook niet mooier op
.
Zakje als afzakkertje...zo had ik het nog nooit bekeken.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben woensdag in Den Haag. Dan zak ik wel af.
klinkt niet echt opwindend om met zo'n gaatje in de agend sex te moeten hebbenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb donderdag wel een gaatje in mijn agenda.
oh, dear, je hebt de Pann truc weer toegepast ?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Sam durft niet meer met me te dansen vrees ik.
Och ik boek vooruitgang, op de vorige meet werd ik door een bepaald iemand ''het voorafje' genoemd'quote:Op zondag 13 januari 2008 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zakje als afzakkertje...zo had ik het nog nooit bekeken.
Daar zakt zijn broek toch van af.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij blijft een mals hapje.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat ? Welke truc ?!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, dear, je hebt de Pann truc weer toegepast ?
that leaves only the main course for the next meetingquote:Op zondag 13 januari 2008 23:34 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och ik boek vooruitgang, op de vorige meet werd ik door een bepaald iemand ''het voorafje' genoemd'.
Ik heb een dure eed gezworen niet meer naar Fok! meets te gaan, alhoewel het gezellig was op de dag zelf, was de nasleep te dramatischquote:Op zondag 13 januari 2008 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
that leaves only the main course for the next meeting
Mede dankzij je eigen schuld door met bepaalde mensen op te trekken. *kuch* Cairon *kuch*quote:Op zondag 13 januari 2008 23:39 schreef Zakje het volgende:
Ik heb een dure eed gezworen niet meer naar Fok! meets te gaan, alhoewel het gezellig was op de dag zelf, was de nasleep te dramatisch.
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En blij dat je nu niet meer naar Oslo in het barre noorden toe hoeft ?
Ooooh dat met dat shirtje een beetje opstropen zodat er net een randje skin zichtbaar is en dan een beetje euhm....''hoerig'' dansenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
a certain way of ...euh, "dancing"
Hij zag er vrij normaal uit, onaantrekkelijk tot het bot, maar vrij normaal, hoe kon ik weten dat het een soort van psycho-freak was! Ik had net 3 dagen meegepostquote:Op zondag 13 januari 2008 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mede dankzij je eigen schuld door met bepaalde mensen op te trekken. *kuch* Cairon *kuch*
Alsof ik dat niet heb gedaan in het algemeen?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef Zakje het volgende:
Hij zag er vrij normaal uit, onaantrekkelijk tot het bot, maar vrij normaal, hoe kon ik weten dat het een soort van psycho-freak was! Ik had net 3 dagen meegepost. Jullie hadden me moeten waarschuwen.
Bij wat voor mensen?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ooooh dat met dat shirtje een beetje opstropen zodat er net een randje skin zichtbaar is en dan een beetje euhm....''hoerig'' dansen, dat is 1 van mijn meest succesvolle trucs ja
![]()
Oh, die!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:44 schreef Weemz het volgende:
Met ^ eens is.
het is net als met beleggenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb een dure eed gezworen niet meer naar Fok! meets te gaan, alhoewel het gezellig was op de dag zelf, was de nasleep te dramatisch.
helaas niet dusquote:Op zondag 13 januari 2008 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat is dat nu?
dat project liep toch maar tot 1 jan 2008 ?
Palace volk, maar het is volgens mij toepasbaar in verscheidene situaties en in verscheidene gelegenhedenquote:
werkt altijd inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2008 23:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ooooh dat met dat shirtje een beetje opstropen zodat er net een randje skin zichtbaar is en dan een beetje euhm....''hoerig'' dansen, dat is 1 van mijn meest succesvolle trucs ja
![]()
Ja dat sloeg op een post van jou, maar toen hadden er stiekem al tig mensen weer gepost...quote:
Ah vandaarquote:Op zondag 13 januari 2008 23:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Palace volk, maar het is volgens mij toepasbaar in verscheidene situaties en in verscheidene gelegenheden.
volgens mij heeft TMM die middag ook wel de nodige signalen afgegevenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hij zag er vrij normaal uit, onaantrekkelijk tot het bot, maar vrij normaal, hoe kon ik weten dat het een soort van psycho-freak was! Ik had net 3 dagen meegepost. Jullie hadden me moeten waarschuwen.
Wederom een situatie van ,, laat de mensen zien wat ze willen zien'' , maar je moet wel een beetje opletten, niet ieder type is er van gediendquote:
Weliswaar met een ander motief..quote:Op zondag 13 januari 2008 23:49 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij heeft TMM die middag ook wel de nodige signalen afgegeven
Ik was bang van TMM om de één of andere redenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heeft TMM die middag ook wel de nodige signalen afgegeven
Kan het je niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:51 schreef Zakje het volgende:
Ik was bang van TMM om de één of andere reden![]()
.
Och welneeeeeeee ik vond de meeste mensen van het topic aardig en interessant, en de avond zelf heb ik me prima vermaakt. Beetje vertrouwen hebben in de mensenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:53 schreef Weemz het volgende:
Mijn advies: Niet naar Pann gaan met mensen die je pas net 'kent'.
blaffende honden bijten nietquote:Op zondag 13 januari 2008 23:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik was bang van TMM om de één of andere reden![]()
.
Oh, maar dan heb ik e.e.a. een beetje verkeerd begrepen... Gelukkig maar.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:55 schreef Zakje het volgende:
Och welneeeeeeee ik vond de meeste mensen van het topic aardig en interessant, en de avond zelf heb ik me prima vermaakt. Beetje vertrouwen hebben in de mensen.
ik kan hier nu een hele gemakkelijke opmerking maken over over worst of puppy training, en sommige mensen zullen dat ook verwachten.quote:
Je zat avances te maken richting mij, alleen met oog op mijn uiterlijk, aangezien je later een keer postte dat ik een akelige persoonlijkheid hebquote:Op maandag 14 januari 2008 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat heb ik iemand ooit aan gedaan om te verdienen dat men bang voor me hoort te zijn?
My point exactly.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:04 schreef Zakje het volgende:
Je zat avances te maken richting mij, alleen met oog op mijn uiterlijk, aangezien je later een keer postte dat ik een akelige persoonlijkheid hebJe vroeg me zelfs ten huwelijk
, Verder vermoed ik ook dat het feit dat je er zo op aanspoorde dat ik meeging niet helemaal in de haak was, er zat wat achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |