Neuken?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:24 schreef Zakje het volgende:
Ik zie het ook weer helemaal zitten! Na een lang gesprek met een goede vriendin vanavond ben ik tot de conclusie gekomen mezelf weer op de relatiemarkt te plaatsen. Het heeft totaal geen zin om maar te dubben over iets wat niet ging, en ik word er ook niet mooier op
.
Je hebt hem gisteren in de Palace toch wel een verhuisbericht gegeven dat we tegenwoordig in GC te vinden zijn ?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik vond zijn posts altijd wel vermakelijk en zeer smeuïg , hij moet maar snel weer terug komen.
Dat meer. Zijn oppervlakkigheid en zijn waardeoordelen zijn gewoon vervelend.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar hij is toch wel een beetje de 'bitch you hate'?
Ik ben woensdag in Den Haag. Dan zak ik wel af.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:28 schreef Zakje het volgende:
Ik heb donderdag wel een gaatje in mijn agenda.
Sam durft niet meer met me te dansen vrees ikquote:Op zondag 13 januari 2008 23:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt hem gisteren in de Palace toch wel een verhuisbericht gegeven dat we tegenwoordig in GC te vinden zijn ?
ja ja, ouderdom komt met gebreken,quote:Op zondag 13 januari 2008 23:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik zie het ook weer helemaal zitten! Na een lang gesprek met een goede vriendin vanavond ben ik tot de conclusie gekomen mezelf weer op de relatiemarkt te plaatsen. Het heeft totaal geen zin om maar te dubben over iets wat niet ging, en ik word er ook niet mooier op
.
Zakje als afzakkertje...zo had ik het nog nooit bekeken.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben woensdag in Den Haag. Dan zak ik wel af.
klinkt niet echt opwindend om met zo'n gaatje in de agend sex te moeten hebbenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb donderdag wel een gaatje in mijn agenda.
oh, dear, je hebt de Pann truc weer toegepast ?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Sam durft niet meer met me te dansen vrees ik.
Och ik boek vooruitgang, op de vorige meet werd ik door een bepaald iemand ''het voorafje' genoemd'quote:Op zondag 13 januari 2008 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zakje als afzakkertje...zo had ik het nog nooit bekeken.
Daar zakt zijn broek toch van af.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij blijft een mals hapje.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat ? Welke truc ?!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, dear, je hebt de Pann truc weer toegepast ?
that leaves only the main course for the next meetingquote:Op zondag 13 januari 2008 23:34 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och ik boek vooruitgang, op de vorige meet werd ik door een bepaald iemand ''het voorafje' genoemd'.
Ik heb een dure eed gezworen niet meer naar Fok! meets te gaan, alhoewel het gezellig was op de dag zelf, was de nasleep te dramatischquote:Op zondag 13 januari 2008 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
that leaves only the main course for the next meeting
Mede dankzij je eigen schuld door met bepaalde mensen op te trekken. *kuch* Cairon *kuch*quote:Op zondag 13 januari 2008 23:39 schreef Zakje het volgende:
Ik heb een dure eed gezworen niet meer naar Fok! meets te gaan, alhoewel het gezellig was op de dag zelf, was de nasleep te dramatisch.
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En blij dat je nu niet meer naar Oslo in het barre noorden toe hoeft ?
Ooooh dat met dat shirtje een beetje opstropen zodat er net een randje skin zichtbaar is en dan een beetje euhm....''hoerig'' dansenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
a certain way of ...euh, "dancing"
Hij zag er vrij normaal uit, onaantrekkelijk tot het bot, maar vrij normaal, hoe kon ik weten dat het een soort van psycho-freak was! Ik had net 3 dagen meegepostquote:Op zondag 13 januari 2008 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mede dankzij je eigen schuld door met bepaalde mensen op te trekken. *kuch* Cairon *kuch*
Alsof ik dat niet heb gedaan in het algemeen?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef Zakje het volgende:
Hij zag er vrij normaal uit, onaantrekkelijk tot het bot, maar vrij normaal, hoe kon ik weten dat het een soort van psycho-freak was! Ik had net 3 dagen meegepost. Jullie hadden me moeten waarschuwen.
Bij wat voor mensen?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ooooh dat met dat shirtje een beetje opstropen zodat er net een randje skin zichtbaar is en dan een beetje euhm....''hoerig'' dansen, dat is 1 van mijn meest succesvolle trucs ja
![]()
Oh, die!quote:Op zondag 13 januari 2008 23:44 schreef Weemz het volgende:
Met ^ eens is.
het is net als met beleggenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb een dure eed gezworen niet meer naar Fok! meets te gaan, alhoewel het gezellig was op de dag zelf, was de nasleep te dramatisch.
helaas niet dusquote:Op zondag 13 januari 2008 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat is dat nu?
dat project liep toch maar tot 1 jan 2008 ?
Palace volk, maar het is volgens mij toepasbaar in verscheidene situaties en in verscheidene gelegenhedenquote:
werkt altijd inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2008 23:41 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ooooh dat met dat shirtje een beetje opstropen zodat er net een randje skin zichtbaar is en dan een beetje euhm....''hoerig'' dansen, dat is 1 van mijn meest succesvolle trucs ja
![]()
Ja dat sloeg op een post van jou, maar toen hadden er stiekem al tig mensen weer gepost...quote:
Ah vandaarquote:Op zondag 13 januari 2008 23:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Palace volk, maar het is volgens mij toepasbaar in verscheidene situaties en in verscheidene gelegenheden.
volgens mij heeft TMM die middag ook wel de nodige signalen afgegevenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hij zag er vrij normaal uit, onaantrekkelijk tot het bot, maar vrij normaal, hoe kon ik weten dat het een soort van psycho-freak was! Ik had net 3 dagen meegepost. Jullie hadden me moeten waarschuwen.
Wederom een situatie van ,, laat de mensen zien wat ze willen zien'' , maar je moet wel een beetje opletten, niet ieder type is er van gediendquote:
Weliswaar met een ander motief..quote:Op zondag 13 januari 2008 23:49 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij heeft TMM die middag ook wel de nodige signalen afgegeven
Ik was bang van TMM om de één of andere redenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heeft TMM die middag ook wel de nodige signalen afgegeven
Kan het je niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:51 schreef Zakje het volgende:
Ik was bang van TMM om de één of andere reden![]()
.
Och welneeeeeeee ik vond de meeste mensen van het topic aardig en interessant, en de avond zelf heb ik me prima vermaakt. Beetje vertrouwen hebben in de mensenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:53 schreef Weemz het volgende:
Mijn advies: Niet naar Pann gaan met mensen die je pas net 'kent'.
blaffende honden bijten nietquote:Op zondag 13 januari 2008 23:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik was bang van TMM om de één of andere reden![]()
.
Oh, maar dan heb ik e.e.a. een beetje verkeerd begrepen... Gelukkig maar.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:55 schreef Zakje het volgende:
Och welneeeeeeee ik vond de meeste mensen van het topic aardig en interessant, en de avond zelf heb ik me prima vermaakt. Beetje vertrouwen hebben in de mensen.
ik kan hier nu een hele gemakkelijke opmerking maken over over worst of puppy training, en sommige mensen zullen dat ook verwachten.quote:
Je zat avances te maken richting mij, alleen met oog op mijn uiterlijk, aangezien je later een keer postte dat ik een akelige persoonlijkheid hebquote:Op maandag 14 januari 2008 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat heb ik iemand ooit aan gedaan om te verdienen dat men bang voor me hoort te zijn?
My point exactly.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:04 schreef Zakje het volgende:
Je zat avances te maken richting mij, alleen met oog op mijn uiterlijk, aangezien je later een keer postte dat ik een akelige persoonlijkheid hebJe vroeg me zelfs ten huwelijk
, Verder vermoed ik ook dat het feit dat je er zo op aanspoorde dat ik meeging niet helemaal in de haak was, er zat wat achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |