Val je op mannen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:11 schreef BrandX het volgende:
Mag ik als vrouw eigenlijk wel in jullie topic posten?
HeatWave: man, vooral lurker, zal je weinig van merkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
Nou moet ik weer wennen aan nieuwe mods, die ken ik toch heul niet [ afbeelding ]!
Ik wilde eigenlijk zeggen: "Ja hoor, dit is het turkentopic nietquote:
jij en peter hebben toch al een lange tijd iets samen hoeveel jaar ondertussen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:08 schreef Dragonwizard het volgende:
Voor mijn part staat het gewoon in fok!'s 'Babes Archief'
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Há! Je bent waarschijnlijk méér man dan samjustme sommigen hier!
quote:
Die is ook in ONZ begonnen, maar al snel op verzoek naar GC verhuisdquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:14 schreef BrandX het volgende:
Overigens hebben we hier ook het Lesbo SC reeks lopen, dus jullie zijn hier denk ik redelijk op jullie plek
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:11 schreef BrandX het volgende:
Mag ik als vrouw eigenlijk wel in jullie topic posten?
Whehehehe.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen: "Ja hoor, dit is het turkentopic niet." Maar dat doe ik niet.
BX is een wattequote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:19 schreef Cairon het volgende:
BrandX = topic fag-hag?
Welkom!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is ook in ONZ begonnen, maar al snel op verzoek naar GC verhuisd
Ik ben de uitzondering op de regelquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:23 schreef Cairon het volgende:
een fag-hag
Bijna alle homofielen in de leeftijdscatagorie van 18 t/m 30 hebben er wel een.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:13 schreef hierissieweer het volgende:
ik lees nu een boek van horney, waar denken jullie aan!?Haha You fooled me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:19 schreef Cairon het volgende:
BrandX = topic fag-hag?
waar google al niet goed voor is!quote:
Ik kan dat op zich gewoon doenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Welkom!
Ik twijfel tussen twee verschillende aanpakken.. welke werkt het best?
1. [puppyface] Worden wij vanaf nu dan ook centraal geplaatst? [/puppyfeace]
2. Discriminatie! Ik zeg het je! Zij wel en wij nog steeds niet!!!!![]()
ach voor zover dat nodig is... de SC's gaan in GC zo hard dat er niet centraal tegen op te zetten isquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan dat op zich gewoon doen.
Waar wacht je op dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan dat op zich gewoon doen.
[Lesbeau] gaat echt niet hardquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach voor zover dat nodig is... de SC's gaan in GC zo hard dat er niet centraal tegen op te zetten is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |