Wat een homofoob zielig excuus voor een kutmod is dat zeg!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja... we hadden 'm daar 's geopend, en toen ging remlof (vzmh) meteen een gastslotje zetten.
Kunnen we geen handtekeningenactie op touw zetten!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:23 schreef Vlarp het volgende:
Overigens! Ik ben ook voor General Chat.. want chatten doen we hier wel..
zou wel erg kleingeestig zijn he!?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:26 schreef Cairon het volgende:
Ik dacht dat het was omdat Danny en een aantal modjes en admins vrij negatief stonden tegenover homoseksualiteit, de mannelijke variant, dat [homo] nooit in een serieus subforum mocht staan.
Dezelfde reden waarom de banners bovenaan altijd versierd worden met halfnaakte vrouwen, en waarom Danny zich altijd uitspreekt tegen diversificatie in die banners.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:26 schreef Cairon het volgende:
Ik dacht dat het was omdat Danny en een aantal modjes en admins vrij negatief stonden tegenover homoseksualiteit, de mannelijke variant, dat [homo] nooit in een serieus subforum mocht staan.
Dezelfde reden waarom de banners bovenaan altijd versierd worden met halfnaakte vrouwen, en waarom Danny zich altijd uitspreekt tegen diversificatie in die banners.
Neuh, hij houdt juist zo van ons dat ie niet wil dat we uit ONZ vertrekkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:22 schreef Steve_Perry het volgende:
Wat een homofoob zielig excuus voor een kutmod is dat zeg!![]()
Die discussie is volgens mij al ooit geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:33 schreef Cairon het volgende:
ik zou zeggen maak een topic over de banners aan, vraag waarom er geen mannen op voorkomen, of beter gezegd waarom er in negen van de tien gevallen een halfnaakte vrouw op staat...
ik garandeer je dat ook al krijg je bijval van users... mannen en vrouwen, er komt een slotje op je topic.
het L topic heeft gewoon op eigen aangeven de oversteek gemaakt en niemand wat gevraagd en geen van de mods hebben problemen gemaaktquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft eigenlijk iemand gewoon al eens gevraagd of we naar GC mogen?
Het is zijn hut. Dus we zullen idd moeten respecteren wat zijn wensen zijn. Ik zou ook die houding aannemen als ik eigenaar was van dit forum.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Uiteindelijk blijft het toch zijn forum.
Eensch met betreffende user mod.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Cairon stel je alsjeblieft niet zo aan zeg, verrekte dramakoningin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |