Zelfs je pluu-handje is blauwquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan blijf je toch weg? Oh, wacht, dat kan natuurlijk niet als je je vervelende zelf aan ons wilt blijven opdringen.
Ja ik vind de "dag" ook erg naar en vervelendquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
he bah wat een nare woorden gebruik jij
Weet je wat. We halen er Francois en Dennis bij en we noemen het de grote Heilige Helden Orgie. Dan heeft ie wat om over te praten! God, Saint Nasty, de Engel, Schaapje en The Beerleader ...... Giiiiiiirl, fun fun fun!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:10 schreef Jerruh het volgende:
Volgens mij ben ik weer één van de weinigen die niet bepaald impressed is.
En ik krijg zelfs een verzonnen relatie met een vriend van mij door de strot geduwd, kende nagaan!
quote:awel, ik ga nu naar mijn vriendje, want ik heb zin in een fijn weekend antwerpen etc.
greetz.
is dat blauwe omdat je mr.Fok bent?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het stond anders slecht bij mijn naam.
Nee, omdat ik moderator ben bij FOT.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dat blauwe omdat je mr.Fok bent?
Nee da's omdat ie mod is geworden van fotquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dat blauwe omdat je mr.Fok bent?
Dat wordt het nieuwe beleid daar.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:40 schreef DennisMoore het volgende:
Flikkers On Tour
*proest* mja.quote:
Zo dacht ik er dus ook over. En misschien is lifestyle ook wel een goeie, maar dan zou de topic inhoudelijk moeten ingaan op de homolifestyle en daar is dit draadje niet voor bestemd.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:59 schreef DennisMoore het volgende:
(..) maar ik vind ook dat General Chat logischer zou zijn dan Onzin.
We kunnen ook een scheiding maken tussen de GC-homo en de ONZ-homoquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*proest* mja.
Ik vind ons toch behoorlijk onzin hoor
Mja... we hadden 'm daar 's geopend, en toen ging remlof (vzmh) meteen een gastslotje zettenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:09 schreef Steve_Perry het volgende:
Nee, GC lijkt me het meest logisch.
Nou ja, als jij jezelf graag in het hokje onzin laat stoppen, be my guest,quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We kunnen ook een scheiding maken tussen de GC-homo en de ONZ-homo. Hokjes in hokjes enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |