quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach voor zover dat nodig is... de SC's gaan in GC zo hard dat er niet centraal tegen op te zetten is
prima hoor, wat mij betreft geen puntquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[Lesbeau] gaat echt niet hard. En ik kom er toch, dan kan ik net zo goed af en toe een centraaltje maken. Bovendien train ik dan de knoppen
.
Was dat niet op verzoek van de homo's?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:17 schreef remlof het volgende:
Die is ook in ONZ begonnen, maar al snel op verzoek naar GC verhuisd
Jongen toch, we zijn net nog naar GC geplaatst toen we er om vroegen zonder problemen. Ik heb een turkengrapje gemaakt en ben niet genote daarvoor én dat topic is gewoon dichtgegaan omdat de discussie al zo vaak voorbij is gekomen dat de conclusie al lang bekend is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:32 schreef Cairon het volgende:
Hi! Vraagje over de tietenbanners op Fok!
steve perry --- told you so
in plaats van fatsoenlijke reactie van onze oppergoeroe alleen maar een debiele *zucht*
ornung muss sein, er is geen plaats voor compromis!
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jongen toch, we zijn net nog naar GC geplaatst toen we er om vroegen zonder problemen. Ik heb een turkengrapje gemaakt en ben niet genote daarvoor én dat topic is gewoon dichtgegaan omdat de discussie al zo vaak voorbij is gekomen dat de conclusie al lang bekend is.
quote:
Zulke grappen mogen vaker, ik kan er om lachen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een turkengrapje gemaakt en ben niet genote daarvoor
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry, ik las het anders...
Ja tof hequote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-eens-notes-kunnen-lezen opmerking!
Ow, maar dat geeft ook verder niet. Hij weet niet wie ik ben, en de eerst volgende keer dat ik uit hoofde van mijn functie weer een fokker aan de lijn heb voor wat aanvragen, krijg 'ie gewoon *zucht* op zijn request.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:32 schreef Cairon het volgende:
Hi! Vraagje over de tietenbanners op Fok!
steve perry --- told you so
in plaats van fatsoenlijke reactie van onze oppergoeroe alleen maar een debiele *zucht*
ornung muss sein, er is geen plaats voor compromis!
*kwijl*quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:44 schreef DennisMoore het volgende:
Kijk, een mooie-man-plaatje in GC.
[ afbeelding ]
ik heb er 2quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:23 schreef Cairon het volgende:
een fag-hag
Bijna alle homofielen in de leeftijdscatagorie van 18 t/m 30 hebben er wel een.
wat voor feedbackopdracht?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:00 schreef hierissieweer het volgende:
nog 50 bladzijdes over geile karen en dan weet ik nog steeds niet wat ze wilt :S
dit is het boek trouwens http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=w4u1aMW59TG1B4IwziqLXyVhWWjR5zdxRy4=?BOL_OWNER_ID=666857281&Section=BOOK
daarna nog gedragsmodificatie leren, gelukkig snap ik dat dan weer wel...
volgens mij gaat het leuk worden aankomende maandag
P.s. ik moet ook nog even, tussen de bedrijven door, een feedback opdracht verzinnen voor mijn team
We zijn een beginnend team op een nieuwe groep. Nu heb ik geconstateerd dat om verder te groeien we "intensiever met elkaar bezig moeten" dit heeft als doel dat we meer op elkaar ingespeeld raken en we als team meet binding krijgen dus beter/zelfstandiger gaan functioneren. Tevens is er in het team behoefte aan feedback aan elkaar.quote:
op de valreep kanik je wel een leuke meegeven:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
We zijn een beginnend team op een nieuwe groep. Nu heb ik geconstateerd dat om verder te groeien we "intensiever met elkaar bezig moeten" dit heeft als doel dat we meer op elkaar ingespeeld raken en we als team meet binding krijgen dus beter/zelfstandiger gaan functioneren. Tevens is er in het team behoefte aan feedback aan elkaar.
Ik wou een opdracht doen met het kwaliteiten spel maar die kan ik helaas niet optijd krijgen dus het word een andere oefening...Maar wat? Hoe krijg ik de teamleden op een speelse manier aan het feedbacken.
Maar dit zijn dus ook dingen die ik met mijn fag-hag bespreek, en ik zie haar morgen ochtend weeralleen is het dan 6:15
wel leuk om samen naar het werk te rijden.
ja en nee? Want ik denk dat je nu de regels van feedback bedoelt en ik bedoel echt een activiteit met feedback, of bedoel jij dat ook? In dat geval uitlegquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
op de valreep kanik je wel een leuke meegeven:
"Ik zie, ik denk, ik voel," ken je die?
die is altijd weer leuk en enerverend om te doen.
naja, wij deden hem als oefening in de communcatietraining die we aan de afdelnigen gaven.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ja en nee? Want ik denk dat je nu de regels van feedback bedoelt en ik bedoel echt een activiteit met feedback, of bedoel jij dat ook? In dat geval uitleg
Terug kunnen vinden?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:10 schreef wonderer het volgende:
Ja hoi.
Ik klik altijd op de naam van de laatste poster. Die heeft meestal het nieuwe topicquote:
Slimquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik klik altijd op de naam van de laatste poster. Die heeft meestal het nieuwe topic
Ik ben nu eenmaal geniaal. Ik mag wel zeggen, zéér geniaalquote:
Ow dat was ook een manier geweest...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik klik altijd op de naam van de laatste poster. Die heeft meestal het nieuwe topic
Nou zeg, ik lees dit nu pasquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:22 schreef Steve_Perry het volgende:
[..]
Wat een homofoob zielig excuus voor een kutmod is dat zeg!![]()
Gelukkig ben je geen mod meer.quote:
quote:
die eerste vind ik niet zo. Maar de 2de vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
ook een leuke is, om iedereen op een blaadje een zelfstandignaamwoord te laten neerzetten die bji je past. op een blaadje die die persoon bij zichzelf meot houden in drie steekwoorden waarom dat woord.
Die zelfstandignaamwoorden bij elkaar verzamelen en op een bord zetten
Vervolgens iedereen voro zichzelf de zelfstandignaamwoord bij de persoon laten zoeken, en drie steekwoorden laten opschrijven waarom juist dat woord bij die persoon, en dat met elkaar bespreken. Geeft komische situaties en dwingt iedereen onbevangen open en eerlijk naar elkaar te luisteren. want soms is het nit leuk waarom iemand iemand een kat vind
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
die eerste vind ik niet zo. Maar de 2de vind ik wel leuk.
Althans ik interperteer het zo en zo ga ik het ook doenIedereen schrijft voor iedereen en zichzelf een punt op(het mag positieve/negatieve feedback zijn of een verwachting) over hoe hij zij zich vind functioneren in het team. Dit mag negatief of positief zijn. Iedereen geeft deze punten door aan de teamleider, en zij bundelt ze bijeen en noemt dan per persoon de genoemde punten op. Dan mag iedereen zijn punt uitleggen. op deze manier komen we een beetje te weten over hoe we over elkaar denken en wat we verwachten. In het bredere plaatje past dat ook in het vormingsfase van ons team (aftasten/machtsverhoudingen/verwachtingen)
Lijkt me leuk! brandx ik heb je als hetro in mijn armen gesloten! (wil je mijn fag-hag worden? Heb er namelijk nog geen op fok)
helemaal niet in psychologie gelukkig. Ik ben changemanager (verandermanager voor wondererquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:28 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb niet zo heel veel met groepsdynamica en feedback, vind het oke om te ondergaan, maar kan er zelf niet zo heel veel mee. Ik ben beter in ziekteleer en psychologie(sche processen) en de informatie daaruit vertalen naar de werkvloer.
Maar jij bent werkzaam in?
yep, maar dat vind ik jusit weer leuk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:29 schreef hierissieweer het volgende:
Maar wel een hoop georganiseer of niet?
Maar ik ga naar bed moet morgen om 5:30 al weer uitmaar goed, wel lekker een zondag ochtendje, lekker rustig aan enzo
het is helaas niet mogelijk om afzonderlijke posters naar ONZ te schoppen....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vin er niks an hier zo, wil weer terug naar onz
van harte welkom in dit gezellige hoekje van FOK!quote:Op zondag 13 januari 2008 00:07 schreef Andyvie het volgende:
Loop ik me rot te zoeken naar het nieuwe topic omdat ik even een paar dagen niet gelurkt heb, zijn jullie naar GC verhuisd!
Blijft dit permanent? Want dan heb ik een reden om wat vaker in GC te kijken en geen reden meer om naar ONZ te gaan
Gefeliciteerd in ieder geval, ik vind dit een logischere plek
Ik word welkom geheten! En wel door een Modje ook!quote:Op zondag 13 januari 2008 00:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
van harte welkom in dit gezellige hoekje van FOK!![]()
scroll pagina 1 en 2 door, en je bent helemaal op de hoogte van de verhuizing naar GC en wie de modjes hier zjin en zulks![]()
En GC heeft sowieso betere topics dan ONZ
goed moment om daar verandering in te brengenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:19 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik word welkom geheten! En wel door een Modje ook!![]()
Ik vind het hier nu al leuker dan in ONZ. Laat maar staan hierzo!
*zich netjes voorstelt*
Hoi! Ik ben Andyvie. Ik was iemand die heel lang mee heeft gedaan met deze reeks (volgens mij is mijn geschiedenis voor 95% [homo]), maar de laatste maanden eigenlijk niet meer gepost heeft
quote:Op zondag 13 januari 2008 00:26 schreef Andyvie het volgende:
Jullie kunnen het in ieder geval met minder modjes af dan in ONZ
Fag-hag zijn is overrated hoor, maar wel gezellig altijd. Kun je altijd leuk mee kletsen en zo
da\s inderdaad een poos geleden dat jij hier gepost hebtquote:Op zondag 13 januari 2008 00:07 schreef Andyvie het volgende:
Loop ik me rot te zoeken naar het nieuwe topic omdat ik even een paar dagen niet gelurkt heb, zijn jullie naar GC verhuisd!
Blijft dit permanent? Want dan heb ik een reden om wat vaker in GC te kijken en geen reden meer om naar ONZ te gaan
Gefeliciteerd in ieder geval, ik vind dit een logischere plek
Ik heb nog gelukkig nieuwjaar gewenst!quote:Op zondag 13 januari 2008 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da\s inderdaad een poos geleden dat jij hier gepost hebt![]()
TheErik is opeens een smurf!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jongen toch, we zijn net nog naar GC geplaatst toen we er om vroegen zonder problemen. Ik heb een turkengrapje gemaakt en ben niet genote daarvoor én dat topic is gewoon dichtgegaan omdat de discussie al zo vaak voorbij is gekomen dat de conclusie al lang bekend is.
okay wellicht moet ik het beter formuleren en opmerken dat je aantal postings hier in het verleden wel eens frequenter geweest zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 00:37 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb nog gelukkig nieuwjaar gewenst!Dus zo heel lang geleden is het ook weer niet
@BX: niet? Ik dacht dat dat een heel bekende term was
jij wil gewoon weten of dat b.v. Sam of Nuno hier ons nog wel kunnen vinden ?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
TheErik is opeens een smurf!
Dit topic staat opeens in GC!
Wat is er gebeurd! Of beter, wat is er nog meer gebeurd!
ik had er nog nooit van gehoord, en ken toch wel de nodige homo'squote:Op zondag 13 januari 2008 00:37 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb nog gelukkig nieuwjaar gewenst!Dus zo heel lang geleden is het ook weer niet
@BX: niet? Ik dacht dat dat een heel bekende term was
Alles is prima hoor. Het leven gaat zijn gangetje, nog steeds op zoek naar een huis en nog steeds vrijgezel, hahahaha. Dus weinig veranderingquote:Op zondag 13 januari 2008 00:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay wellicht moet ik het beter formuleren en opmerken dat je aantal postings hier in het verleden wel eens frequenter geweest zijn
maar alles wel met je ?
aaaahquote:
ow jeetje...quote:Op zondag 13 januari 2008 13:20 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind het leuk om naar een defragmenterende harde schijf te kijken... waarbij de kleurtjes veranderen, en blokjes zich verplaatsen....
Mja, 'k ben nog uit 't pctools-tijdperk...quote:
Ik kijk geen tvquote:neem het op, maak er een dvdtje van en speel em af op de tv
Naja dan kun je het nog vaker op je computer kijken...quote:Op zondag 13 januari 2008 13:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, 'k ben nog uit 't pctools-tijdperk...
[..]
Ik kijk geen tv.
Afgrijselijk..quote:Op zondag 13 januari 2008 13:55 schreef Zakje het volgende:
Ik heb gisteren met mijn ex gezoend in de palace. Gelukkig had 1 van mijn fag-hags het door ( en ik had er 5 bij me
) en heeft ze me weggetrokken
.
Ze hadden in 't Bölke altijd een regel dat er niet te veel vrouwen naar binnen mochten. Die werden gewoon geweigerd bij de deur, en zéker groepjes vrouwenquote:Op zondag 13 januari 2008 14:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga toch naar de Palace om leuke jongens (??) te zien? Niet om al die fag-hags te ontwijken?
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze hadden in 't Bölke altijd een regel dat er niet te veel vrouwen naar binnen mochten. Die werden gewoon geweigerd bij de deur, en zéker groepjes vrouwen.
OMG. De wereld vergaat.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:55 schreef Zakje het volgende:
Ik heb gisteren met mijn ex gezoend in de palace. Gelukkig had 1 van mijn fag-hags het door ( en ik had er 5 bij me
) en heeft ze me weggetrokken
.
2 ervan zijn lesbischquote:Op zondag 13 januari 2008 14:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Afgrijselijk..
Ik ga toch naar de Palace om leuke jongens (??) te zien? Niet om al die fag-hags te ontwijken?
Er is vast een reden dat ik bijna nooit in de Palace kom
Ja zeg, hoe kun je dan een posse meenemen van enig formaatquote:Op zondag 13 januari 2008 14:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze hadden in 't Bölke altijd een regel dat er niet te veel vrouwen naar binnen mochten. Die werden gewoon geweigerd bij de deur, en zéker groepjes vrouwen.
Als je als homo 5 vrouwen bij je had, dan kwam je er gewoon niet inquote:Op zondag 13 januari 2008 15:21 schreef Zakje het volgende:
Ja zeg, hoe kun je dan een posse meenemen van enig formaat. Als je uitgaat wil je toch zoveel mogelijk vrienden en vriendinnen meenemen om mee te dansen en plezier mee te maken
?.
Waarom zouden uberhaupt al die vrouwen mee moeten.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je als homo 5 vrouwen bij je had, dan kwam je er gewoon niet in.
In principe max 1 vrouw per homo.
Ik ben gelukkig nog nooit ergens geweigerd, gewoon grote ogen opzetten en liefjes lachenquote:Op zondag 13 januari 2008 15:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je als homo 5 vrouwen bij je had, dan kwam je er gewoon niet in.
In principe max 1 vrouw per homo.
Omdat dat goede vriendinnen zijn waar ik graag plezier mee maak wanneer ik uitga!quote:Op zondag 13 januari 2008 15:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom zouden uberhaupt al die vrouwen mee moeten.
O, dan ben ik gelukkig niet de enige die dat leuk vind om naar te kijkenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:20 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind het leuk om naar een defragmenterende harde schijf te kijken... waarbij de kleurtjes veranderen, en blokjes zich verplaatsen....
*meldquote:Op zondag 13 januari 2008 15:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O, dan ben ik gelukkig niet de enige die dat leuk vind om naar te kijken
't Heeft iets te maken denk ik met het waarderen van 't scheppen van orde in de chaos.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:42 schreef Andyvie het volgende:
O, dan ben ik gelukkig niet de enige die dat leuk vind om naar te kijken
CDP wannabequote:Op zondag 13 januari 2008 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Robyn was erg leuk!En tijdens het concetr stond ik heerlijk naast Jacqueline van Krezip te springen. Daarna naar Noodlanding in de Paradiso met o.a. Goose, Does it offend you, yeah? en The Electrons... en toen stond ik ineens naast Robyn te springen
Ja eey hallo, ik ga er niet bewust ergens voor heen. Het was meer zo van *kijk* "Ow, verrek!" en daarna weer gewoon doordansen.quote:
I've trained him well.quote:
Alsof ik op elke BNer af ben die ik hier in Oud Zuid of i/d stad zie lopen? Hell no!quote:Op zondag 13 januari 2008 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Ja eey hallo, ik ga er niet bewust ergens voor heen. Het was meer zo van *kijk* "Ow, verrek!" en daarna weer gewoon doordansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |