hehe, wat een verbaasde blik!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:31 schreef Sanne het volgende:
DC gaat er eens goed voor zitten:
[ afbeelding ]
(foto: Saffron)
DC kijkt altijd een beetje verbaasd.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
DC kijkt altijd een beetje verbaasd.![]()
In tegenstelling tot AC.
[ afbeelding ]
(ook Saffron)
Wat een lievie !quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:31 schreef Sanne het volgende:
DC gaat er eens goed voor zitten:
[ afbeelding ]
(foto: Saffron)
Hij is echtquote:Op zondag 13 januari 2008 17:18 schreef Sanne het volgende:
Nog eentje dan omdat ie zois.
[ afbeelding ]
alsof ze een fotomodel is!quote:Op zondag 13 januari 2008 17:18 schreef Sanne het volgende:
Nog eentje dan omdat ie zois.
[ afbeelding ]
en dit is nog wel AC, die eigenlijk niet stil kan zitten!quote:
nog 13 dagen Bluezz, ik ben vanmiddag wel bij ze op visite geweest.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Sanne, heb je ze nu al eigenlijk, de fotomodelletjes?![]()
weet ik ook welquote:Op zondag 13 januari 2008 21:29 schreef Twinky het volgende:
Hallo, hoe lang heb je nou je kat? Niks is katsafe. Zeker niets zachts of lekkers of spannends of gewoon alles
Nou, dit was vorige week... inmiddels is hij weer opquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:31 schreef MissBliss het volgende:
Nou, dit was vorige week... inmiddels is hij weer op
Ja, het ging een hele middag goedquote:
Nicequote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:13 schreef tonja het volgende:
Ik sloot het vorige top af met deze post:
@ gateway: Zo zit Loes ook heel vaak op mijn knie als ik op de bank zit te internetten
Loes op de televisie. Dat mocht ze eerst niet, maar ze heeft gewonnen.![]()
[ afbeelding ]
Game on!
Ohw, ik heb tot nu toe 2 Europese Kortharen gehad en een "mislukte" Japanse Bobtailquote:Op maandag 14 januari 2008 15:12 schreef tonja het volgende:
Oosterse korthaar. Een siamees zeg maar, met een europees vachtje.
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:18 schreef Frutsel het volgende:
Ik zou wel graag een Bengaal willen
[ afbeelding ]
Dat is het idee zo'n beetje jahquote:Op maandag 14 januari 2008 16:13 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Mooie foto gevonden ook...![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dankje,*noteert op poezenverlanglijstje dat steeds langer wordt..*
Ik heb ook een kraaktunnelquote:Op maandag 14 januari 2008 20:07 schreef tonja het volgende:
Nee, daar heb ik ze nog niet op kunnen betrappen.
Die dozen gaan trouwens een dezer dagen de deur uit, ze vinden het niet echt superleuk, en het staat best wel lelijk.
De tunnel is overigens wel een succes. Ik heb ook een kraaktunnel, als ik dat kraakding omhoog hou springen ze er als volleerde circuspoezen in.
Ik heb dezelfde als jij, die op de foto is een andere. (tis hier best wel een grote kattenspeeltuin eigenlijk)quote:Op maandag 14 januari 2008 20:22 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb ook een kraaktunnelMaar mijn buitenkant is niet lekker zacht, is van dat vliegermateriaal.
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:58 schreef Twinky het volgende:
ik ga deze halen volgende weekhttp://www.lidl.nl/nl/hom(...)21.p.Kattenwoontoren
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:37 schreef KrnKje het volgende:
Wij zijn in blijde verwachting:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Morgen mogen we d'r ophalen, dan dus zeker vaker foto's....
AAWWWquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ook goedemorgen!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Deze nog even om te laten zien hoe ze toch wel flink gegroeid is.
[ afbeelding ]
Congratz Krnkquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:32 schreef KrnKje het volgende:We zijn bevallen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze heeft het hele huisje al verkend en zit zich nu uitgebreid te wassen na een flinke schrans-partij... Weer een asiel-poesje blij gemaakt met minstens zo blije eigenaars
quote:
Nou inderdaad! Heeft Vinny ook nog zo'n mooie vlek aan de andere kant? As seen here, alleen is die van mij een mager scharminkel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:37 schreef Brahimov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die lijkt best veel op Vinny
niet qua omvang trouwens
jullie poes mocht toch alleen aan een lijntje naar buiten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ze is zooo flieft, als ze maar even een ''vreemd" geluidje hoort of dénkt dat ze een mauwtje hoort, rent ze door het kattenluik om te zien of HIJ er is
Die van mij is 6 jaar, en zodra de printer aan gaat kijkt ze er even heel indringend naar, en maakt dan dat ze weg komt! Beetje jammer als ze net lekker op je schoot ligt...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu zijn ze bijna 4 maanden en zodra de printer aangaat komen ze aanrennen en staren er naar alsof het wereld wonder nummero 8 is.
Ik ben verliefdquote:
Jawel hoor, Diddle heeft schijt aan andere kattenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:00 schreef tonja het volgende:
Het zit die rooie (diddles?) niet helemaal lekker dat er een soortgenootje boven hem zit zo te zien
Liefquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Heeft Vinny ook nog zo'n mooie vlek aan de andere kant? As seen here, alleen is die van mij een mager scharminkel.
[ afbeelding ]
Yep... daarom levert het bij ons wel wat 'onrust' op. Ons woongedeelte is op 1 hoog...met balkon, daar speelt het zich allemaal af... gaat altijd goed, maar ze kan uitbreken als ze haar best doet/ op gedachten wordt gebracht of hitsig achter 'simply red' zoals wij hem inmiddels noemen, aanspringt, rent, doet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:07 schreef Adelante het volgende:
jullie poes mocht toch alleen aan een lijntje naar buiten?
Jaquote:
Whehe, Ziggy ookquote:
Moet ze die kap nou weer op? Of laat ze het nu eindelijk met rust?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:24 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb speciale kattenshampoo gekocht bij de dierenwinkel, ze is heel zacht nu
Neequote:Op zondag 20 januari 2008 13:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Moet ze die kap nou weer op? Of laat ze het nu eindelijk met rust?
Ziggy doet dat dus gewoon nietquote:Op zondag 20 januari 2008 13:40 schreef Slush het volgende:
DJ wast zich maar lekker zelf. Ik gok dat ik erg gehavend zou zijn mocht ik het al proberen
Dat mandje hebben wij ookquote:Op maandag 21 januari 2008 10:27 schreef tinkerbell- het volgende:
Wat een mooie poezefoto's allemaal![]()
Mijn moeder heeft 'm bij de Neckermann besteld met Nex:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Waar zijn die mandjes te koop? Al denk ik toch dat die van ons er niets mee doen. Het bed ligt veel en veel lekkerder dat hangmandjes ed.
Altijd lachen die geluidenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef tonja het volgende:
Harry is het ergens niet mee eens ofzo
Oh, als je kat(ten) slapen, en je wil dat graag zo houden, klik dan niet op de link![]()
Zo, die kunnen flink mauwen. Dat ben ik niet echt gewendquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef tonja het volgende:
Oh, als je kat(ten) slapen, en je wil dat graag zo houden, klik dan niet op de link![]()
Beter dan de wind van achterenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:03 schreef tonja het volgende:
Elke keer als ik in de keuken bezig ben krijg ik de wind van voren
Dat kan harder!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef tonja het volgende:
Wat een mooie kat(ten)quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:23 schreef ijsmeis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muisjes.
En ze vinden het serieus leuk om er mee te spelen.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:23 schreef ijsmeis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muisjes.
En ze vinden het serieus leuk om er mee te spelen.
Dank voor deze nuttige bijdrage!quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:33 schreef Shigeru het volgende:
Ik heb echt een hekel aan katten! Die stomme kutbeesten zijn niet te vertrouwen en krabben je zo een oog uit als je niet oplet
.
Dat is je geraden!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:34 schreef Sanne het volgende:Katten
Nog twee dagen en dan ga ik los met spammen.
Oh wat is 'ie liefquote:
Tsja, ik ben nu eenmaal het middelpunt van de samenleving en alles draait om mij, dus ik dacht: dat wil men hier vast wel weten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:46 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dank voor deze nuttige bijdrage!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef tonja het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Briljant is dat! Ik kan ook altijd hele gesprekken met onze lieve reus houden
Even kijken of ik nog een foto'tje heb van hem...
Ohja, een oudje, waar Eros denkt dat hij minstens 3 kilo kleiner is
[ afbeelding ]
Doet mij aan Snuggles en/of Diddle denkenquote:
Ah, die methode ken ikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:38 schreef Klonk het volgende:
Wabbes vraagt zelden om aandacht, ze eist het gewoon altijd en daar heeft madam zo haar methodes voor![]()
[ afbeelding ]
Die van ons:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:38 schreef Klonk het volgende:
Wabbes vraagt zelden om aandacht, ze eist het gewoon altijd en daar heeft madam zo haar methodes voor![]()
[ afbeelding ]
Wat een prachtige kattenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:37 schreef Droeke het volgende:
Hallo!
Ik zit met mijn handen in het haar. Ik weet niet of ik dit hier mag zetten, maar anders moeten de modjes het maar verplaatsen.
We hebben 2 gesteriliseerde poezen van ongeveer 4 (Snow, blue lynx mitted) en 5 (Jules; seal lynx mitted)jaar oud. Het zijn Ragdolls (met stamboom) en ontzettend lief. Het zijn binnenkatten; ze mogen alleen onder supervisie af en toe de tuin in. We hebben in december een zoon gekregen en jawel: hij lijkt niet goed te reageren op onze poezen. Vandaar dat we graag onze poezen willen herplaatsen, liefst samen. Wie kan ons helpen?!?!
Voor geinteresseerden: onze Jules:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en onze Snow:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's een goed idee! Ik ga het meteen doen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou overigens even een apart topic aanmaken, dan zien meer mensen dat.
Oooh, wat zijn ze mooi!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:37 schreef Droeke het volgende:
Hallo!
Ik zit met mijn handen in het haar. Ik weet niet of ik dit hier mag zetten, maar anders moeten de modjes het maar verplaatsen.
We hebben 2 gesteriliseerde poezen van ongeveer 4 (Snow, blue lynx mitted) en 5 (Jules; seal lynx mitted)jaar oud. Het zijn Ragdolls (met stamboom) en ontzettend lief. Het zijn binnenkatten; ze mogen alleen onder supervisie af en toe de tuin in. We hebben in december een zoon gekregen en jawel: hij lijkt niet goed te reageren op onze poezen. Vandaar dat we graag onze poezen willen herplaatsen, liefst samen. Wie kan ons helpen?!?!
Voor geinteresseerden: onze Jules:
[afbeelding]
[afbeelding]
en onze Snow:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verhuizen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooh, wat zijn ze mooi!
Ik denk alleen dat Ziggy het niet leuk gaat vindenEn ons huis is een beetje klein ook voor 3 katten
Mja, over een paar jaar ofzo, denk niet dat die katjes zo lang kunnen wachtenquote:
Zijn favoriete bezigheid is vast etenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:32 schreef Bluezz het volgende:
Haha, een kleine variatie hierop :
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:39 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
toen tessa nog klein was viel ze gewoon zo in slaap.
Heusquote:
Ja, en we hebben de omheining op het balkon maar weggehaald, ze hebben het samen gesloopt om bij elkaar te kunnen zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:18 schreef tonja het volgende:
Is Simply Red nog in the picture?
Het is een zij, en nu ze dus los buiten magquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn favoriete bezigheid is vast eten?
omg wat een geweldige kat!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:39 schreef NieTTus het volgende:
Hij is echt super leuk die kat! Hij is ook heel groot, bijna formaat hondmaar tis de liefste kat die je je maar kunt wensen!
(op zijn buik heeft ie allemaal krulletjes, en dat ziet er zo ubercute uit als ie op zijn rug ligt te rollen! Heb er geen foto van bij de hand, maar zal mijn camera in de aanslag houden
)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een ontzettende leuke poezen weer allemaal!
Dit vond ik wel een heel briljante:
[..]
Heus![]()
Wij![]()
Liggen![]()
WEL![]()
Lekker![]()
In![]()
Dit![]()
Mandje![]()
![]()
Wat een schatjesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:01 schreef Sanne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben er ook nog eentje bijbesteld want de hond vind het ook een lekker plekjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat mandje hebben wij ook. En als het ding er niet ligt, gaat Tommy ook niet meer op de bank liggen.
Hij is er verslaafd aan!
We hebben pas ook maar weer een nieuwe besteld, zodat we deze toch eens in de was kunnen doen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:18 schreef mieke1962 het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier, heb hier al ontzettend mooie katten mogen aanschouwen.
Bezit zelf 2 oosterse kortharen en 1 htk katje.
Hoe kan ik foto s plaatsen ,?
quote:Plaatje posten: [ img ]http://www.jouwadres.nl/jouwplaatje.jpg[ /img ]
Plaatje gecentreerd: [ cimg ]http://www.jouwadres.nl/jouwplaatje.jpg[ /cimg ]
Plaatje links uitgelijnd: [ limg ]http://www.jouwadres.nl/jouwplaatje.jpg[ /limg ]
Plaatje rechts uitgelijnd: [ rimg ]http://www.jouwadres.nl/jouwplaatje.jpg[ /rimg ]
Plaatje met andere maten: [ img=30,70 ] [ /img ]
Bij de [img=*,*] kun je ook 1 getal opgeven (de breedte) en de hoogte wordt dan automatisch aangepast aan de verhoudingen van het plaatje.
De maximale breedte voor een plaatje is 610 pixels, je kan dus de [img=610] tag handig gebruiken om de layout niet te verneuken én het plaatje automatisch klikbaar te maken voor het grote formaat.
ze is gelukkig niet al te dominantquote:
Wat een poepiesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:01 schreef Sanne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind doorgaans het ordinaire huis-tuin-en-keuken schorem véél leuker dan raskatten, maar die van jou zijn toch wel erg schattig Sanne!
een Lush kat!quote:
*jaloers*quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dankjewel!
Alle credits gaan naar Lotje en Lucky.
Ik kan nergens anders meer naar kijken, ze zijn veel leuker dan tv of internet.
Je had toch nog een kat, of vergis ik me?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dankjewel!
Alle credits gaan naar Lotje en Lucky.
Ik kan nergens anders meer naar kijken, ze zijn veel leuker dan tv of internet.
Oh, ook oosterse korthaartjesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:57 schreef mieke1962 het volgende:
[ afbeelding ]
Salomon, osh cinnamon
[ afbeelding ]
Minneke, een ontzettend lief htk poesje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:01 schreef Sanne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat pootje!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:07 schreef blue_funk het volgende:
@Sanne: Die twee kleintjes! *smelt*![]()
Weer een paar van Robin (inmiddels al weer 15 weekjes oud):
[ afbeelding ]
Zweetvoeten? Wat nou zweetvoeten? Ze ruiken hartstikke fris!
[ afbeelding ]
Wat een mooi koppiequote:Op zondag 27 januari 2008 13:07 schreef blue_funk het volgende:
@Sanne: Die twee kleintjes! *smelt*![]()
Weer een paar van Robin (inmiddels al weer 15 weekjes oud):
[ afbeelding ]
Zweetvoeten? Wat nou zweetvoeten? Ze ruiken hartstikke fris!
[ afbeelding ]
Hij was inderdaad zijn pootje aan het wassen. Een kat die zichzelf onder zijn kin aait?! Hahaha, dat moet wel een erg geinig gezicht zijnquote:Op zondag 27 januari 2008 13:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een mooi koppie![]()
Even een vraagje tussendoor: Die laatste foto, wast hij daar zijn achterpoot of 'aait' hij zichzelf ermee onder zijn kin?
Wij hebben namelijk een kat die dat doet en vinden dat nogal gestoord, maar misschien doen meer katten dat dus.
Wat ligt ze er weer lief bij! Vooral op de derde fotoquote:Op zondag 27 januari 2008 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lag net zo mooooi dus nog wat spam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dawast!
Wat een schatjes zeg!quote:Op zondag 27 januari 2008 12:41 schreef Sanne het volgende:
Even een crosspost (als jullie het erg vinden dat ik de foto's dubbel post hoor ik het hè?)
AC gisteravond onder de bank als Bora binnenkomt.
[ afbeelding ]
AC in de vensterbank
[ afbeelding ]
De krabpaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:36 schreef Cybje het volgende:
Dit is mijn Bengaalse poes Panthera. Bij de tweede foto gaapt ze (let op: niet voor jonge kinderen, dit is geen fijn gezicht).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb de poes exclusief intelligentie gekocht. Achteraf gezien niet zo handig, maarwat doe je ertegen. Ik heb er ook een Youtube filmpje van: http://www.youtube.com/watch?v=2IcrFffuMJU
Hehe, oke, zijn intellect mag dan twijfelachtig zijn, maar zijn doorzettingsvermogen is dat zeker niet!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:36 schreef Cybje het volgende:
Dit is mijn Bengaalse poes Panthera. Bij de tweede foto gaapt ze (let op: niet voor jonge kinderen, dit is geen fijn gezicht).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb de poes exclusief intelligentie gekocht. Achteraf gezien niet zo handig, maarwat doe je ertegen. Ik heb er ook een Youtube filmpje van: http://www.youtube.com/watch?v=2IcrFffuMJU
Wat een geweldige krabpaal is dat!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:36 schreef Cybje het volgende:
Naamgenootje!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:36 schreef Cybje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een superquote:Op maandag 28 januari 2008 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de krabpaal is er
Zo te zien vindt Rosa het een geslaagde aanwinst!quote:Op maandag 28 januari 2008 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de krabpaal is er
Geweldige foto's!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:30 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Leatherface must die!!![]()
[ afbeelding ]
* Brahimov smeltquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:33 schreef Sanne het volgende:
Ik geloof dat ik deze in een lijstje wil.
[ afbeelding ]
Geweldige serie!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:30 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen van die laatste fotoquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:30 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
ruilen? om een leuke foto te maken moet ik de hele dag klaarstaan met de camera, tot op het moment dat Mozes wakker wordt. Meestal gaat hij dan eten, poepen en dan weer slapen. Heel soms iets andersquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:38 schreef ook_gek het volgende:
dat die katten allemaal zo rustig blijven zitten voor de foto. Doet tessa echt niet. en al helemaal niet slapen
heb je een punt. Ik ga er een nieuw topic voor makenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind deze foto's niet zo passen in dit topic eerlijk gezeit
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:33 schreef Sanne het volgende:
Ik geloof dat ik deze in een lijstje wil.
[ afbeelding ]
Mwoa, zo dom is ze niet. Na 1 minuut 44 sec. heeft zij al door dat ze bij dat touwtje moet zijn, om aan alle ellende een einde te maken. En ze is nog jong, dus er is hoop! Wat een lieverdje zegquote:Op zondag 27 januari 2008 19:36 schreef Cybje het volgende:
Ik heb de poes exclusief intelligentie gekocht.
Tessa is een niet te stoppen stormquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:40 schreef Twinky het volgende:
[..]
ruilen? om een leuke foto te maken moet ik de hele dag klaarstaan met de camera, tot op het moment dat Mozes wakker wordt. Meestal gaat hij dan eten, poepen en dan weer slapen. Heel soms iets anders
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:53 schreef Litso het volgende:
Sanne, ik geloof dat ik je ga verbieden in dit topic te posten. Zo is er geen lol meer aan, de jouwe zijn toch hoe dan ook het liefst [afbeelding]
[afbeelding]
OMG ik wil door dat beest gebeten wordenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]. Mijne is veel liever, hier het bewijs.
[ afbeelding ]
Je mag mijn portie hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OMG ik wil door dat beest gebeten worden [afbeelding]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:53 schreef Litso het volgende:
Sanne, ik geloof dat ik je ga verbieden in dit topic te posten. Zo is er geen lol meer aan, de jouwe zijn toch hoe dan ook het liefst![]()
Wat een geweldig filmpjequote:
Hoe ze op die laatstre foto kijkt naar de muisquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
crosspost...poes net in actie:
grmbl kl***kat net![]()
[ afbeelding ]
slaat ze die dode rakker ook nogeens mijn kant op![]()
[ afbeelding ]
cul_non_kul to the rescue is dan wel weer![]()
[ afbeelding ]
muizen
Yumi goed inwrijven met het dekentje dat bij de DA geweest is met Myra. Waarschijnlijk moet Myra zo'n lampekap op en dat kan Yumi eng vinden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:33 schreef The_Tankgirl het volgende:
Myra wordt maandag gesteriliseerd... Daar had ik allang een afspraak voor gemaakt, maar nu is ze toch krols geworden..aaaarghh!! en ik wilde dit juist voorkomen![]()
Maar goed.. waar ik mee zit is dat Yumi (mijn eerste kat) de vorige keer mee is gegaan naar de DA (ze moesten allebei ingeent worden). Dat deed ik ook om ze allebei dezelfde geur te geven (DA-geur) om ruzie te voorkomen. Tussen Yumi en Myra ging het prima, totdat we dus bij de DA zijn geweest. Het heeft meer als een maand geduurd voordat Yumi haar weer in haar buurt liet komen!
Dadelijk gaat Myra alleen naar de DA.. en ik ben bang dat het dadelijk weer misgaat. Wat kan ik doen om ruzie tussen Yumi en Myra te voorkomen, naast het lievelingsdekentje van Yumi in de reismand van Myra leggen?
Heb medelijden met mij, ik moet nog tot maandag wachten totdat het kattengejank ophoudt van Myra.. weeheheh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |