Dank voor deze nuttige bijdrage!quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:33 schreef Shigeru het volgende:
Ik heb echt een hekel aan katten! Die stomme kutbeesten zijn niet te vertrouwen en krabben je zo een oog uit als je niet oplet
.
Dat is je geraden!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:34 schreef Sanne het volgende:Katten
Nog twee dagen en dan ga ik los met spammen.
Oh wat is 'ie liefquote:
Tsja, ik ben nu eenmaal het middelpunt van de samenleving en alles draait om mij, dus ik dacht: dat wil men hier vast wel weten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:46 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dank voor deze nuttige bijdrage!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef tonja het volgende:
Harry is het ergens niet mee eens ofzo
Oh, als je kat(ten) slapen, en je wil dat graag zo houden, klik dan niet op de link![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Briljant is dat! Ik kan ook altijd hele gesprekken met onze lieve reus houden
Even kijken of ik nog een foto'tje heb van hem...
Ohja, een oudje, waar Eros denkt dat hij minstens 3 kilo kleiner is
[ afbeelding ]
Doet mij aan Snuggles en/of Diddle denkenquote:
Ah, die methode ken ikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:38 schreef Klonk het volgende:
Wabbes vraagt zelden om aandacht, ze eist het gewoon altijd en daar heeft madam zo haar methodes voor![]()
[ afbeelding ]
Die van ons:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:38 schreef Klonk het volgende:
Wabbes vraagt zelden om aandacht, ze eist het gewoon altijd en daar heeft madam zo haar methodes voor![]()
[ afbeelding ]
Wat een prachtige kattenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:37 schreef Droeke het volgende:
Hallo!
Ik zit met mijn handen in het haar. Ik weet niet of ik dit hier mag zetten, maar anders moeten de modjes het maar verplaatsen.
We hebben 2 gesteriliseerde poezen van ongeveer 4 (Snow, blue lynx mitted) en 5 (Jules; seal lynx mitted)jaar oud. Het zijn Ragdolls (met stamboom) en ontzettend lief. Het zijn binnenkatten; ze mogen alleen onder supervisie af en toe de tuin in. We hebben in december een zoon gekregen en jawel: hij lijkt niet goed te reageren op onze poezen. Vandaar dat we graag onze poezen willen herplaatsen, liefst samen. Wie kan ons helpen?!?!
Voor geinteresseerden: onze Jules:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en onze Snow:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's een goed idee! Ik ga het meteen doen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou overigens even een apart topic aanmaken, dan zien meer mensen dat.
Oooh, wat zijn ze mooi!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:37 schreef Droeke het volgende:
Hallo!
Ik zit met mijn handen in het haar. Ik weet niet of ik dit hier mag zetten, maar anders moeten de modjes het maar verplaatsen.
We hebben 2 gesteriliseerde poezen van ongeveer 4 (Snow, blue lynx mitted) en 5 (Jules; seal lynx mitted)jaar oud. Het zijn Ragdolls (met stamboom) en ontzettend lief. Het zijn binnenkatten; ze mogen alleen onder supervisie af en toe de tuin in. We hebben in december een zoon gekregen en jawel: hij lijkt niet goed te reageren op onze poezen. Vandaar dat we graag onze poezen willen herplaatsen, liefst samen. Wie kan ons helpen?!?!
Voor geinteresseerden: onze Jules:
[afbeelding]
[afbeelding]
en onze Snow:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verhuizen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooh, wat zijn ze mooi!
Ik denk alleen dat Ziggy het niet leuk gaat vindenEn ons huis is een beetje klein ook voor 3 katten
Mja, over een paar jaar ofzo, denk niet dat die katjes zo lang kunnen wachtenquote:
Zijn favoriete bezigheid is vast etenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:32 schreef Bluezz het volgende:
Haha, een kleine variatie hierop :
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:39 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
toen tessa nog klein was viel ze gewoon zo in slaap.
Heusquote:
Ja, en we hebben de omheining op het balkon maar weggehaald, ze hebben het samen gesloopt om bij elkaar te kunnen zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:18 schreef tonja het volgende:
Is Simply Red nog in the picture?
Het is een zij, en nu ze dus los buiten magquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn favoriete bezigheid is vast eten?
omg wat een geweldige kat!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:39 schreef NieTTus het volgende:
Hij is echt super leuk die kat! Hij is ook heel groot, bijna formaat hondmaar tis de liefste kat die je je maar kunt wensen!
(op zijn buik heeft ie allemaal krulletjes, en dat ziet er zo ubercute uit als ie op zijn rug ligt te rollen! Heb er geen foto van bij de hand, maar zal mijn camera in de aanslag houden
)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |