Dank voor deze nuttige bijdrage!quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:33 schreef Shigeru het volgende:
Ik heb echt een hekel aan katten! Die stomme kutbeesten zijn niet te vertrouwen en krabben je zo een oog uit als je niet oplet
.

Katten
 Katten 

Dat is je geraden!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:34 schreef Sanne het volgende:Katten
Nog twee dagen en dan ga ik los met spammen.

Oh wat is 'ie liefquote:

Tsja, ik ben nu eenmaal het middelpunt van de samenleving en alles draait om mij, dus ik dacht: dat wil men hier vast wel weten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:46 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dank voor deze nuttige bijdrage!

quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef tonja het volgende:
Harry is het ergens niet mee eens ofzo
Oh, als je kat(ten) slapen, en je wil dat graag zo houden, klik dan niet op de link
 Briljant is dat! Ik kan ook altijd hele gesprekken met onze lieve reus houden
 Briljant is dat! Ik kan ook altijd hele gesprekken met onze lieve reus houden 

quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Briljant is dat! Ik kan ook altijd hele gesprekken met onze lieve reus houden
Even kijken of ik nog een foto'tje heb van hem...
Ohja, een oudje, waar Eros denkt dat hij minstens 3 kilo kleiner is
[ afbeelding ]

Doet mij aan Snuggles en/of Diddle denkenquote:

Ah, die methode ken ikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:38 schreef Klonk het volgende:
Wabbes vraagt zelden om aandacht, ze eist het gewoon altijd en daar heeft madam zo haar methodes voor
[ afbeelding ]
 Op het toetsenbord gaan liggen of zitten is ook een uitstekende methode om aandacht te krijgen, vooral op de laptop. In elk geval dient het zicht op het scherm van de computerende volledig worden weggenomen. Idem voor boek en krant.
 Op het toetsenbord gaan liggen of zitten is ook een uitstekende methode om aandacht te krijgen, vooral op de laptop. In elk geval dient het zicht op het scherm van de computerende volledig worden weggenomen. Idem voor boek en krant.

Die van ons:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:38 schreef Klonk het volgende:
Wabbes vraagt zelden om aandacht, ze eist het gewoon altijd en daar heeft madam zo haar methodes voor
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |