Jawel hoor, Diddle heeft schijt aan andere kattenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:00 schreef tonja het volgende:
Het zit die rooie (diddles?) niet helemaal lekker dat er een soortgenootje boven hem zit zo te zien
Liefquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Heeft Vinny ook nog zo'n mooie vlek aan de andere kant? As seen here, alleen is die van mij een mager scharminkel.
[ afbeelding ]
Yep... daarom levert het bij ons wel wat 'onrust' op. Ons woongedeelte is op 1 hoog...met balkon, daar speelt het zich allemaal af... gaat altijd goed, maar ze kan uitbreken als ze haar best doet/ op gedachten wordt gebracht of hitsig achter 'simply red' zoals wij hem inmiddels noemen, aanspringt, rent, doet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:07 schreef Adelante het volgende:
jullie poes mocht toch alleen aan een lijntje naar buiten?
Jaquote:
Whehe, Ziggy ookquote:
Moet ze die kap nou weer op? Of laat ze het nu eindelijk met rust?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:24 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb speciale kattenshampoo gekocht bij de dierenwinkel, ze is heel zacht nu
Neequote:Op zondag 20 januari 2008 13:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Moet ze die kap nou weer op? Of laat ze het nu eindelijk met rust?
Ziggy doet dat dus gewoon nietquote:Op zondag 20 januari 2008 13:40 schreef Slush het volgende:
DJ wast zich maar lekker zelf. Ik gok dat ik erg gehavend zou zijn mocht ik het al proberen
Dat mandje hebben wij ookquote:Op maandag 21 januari 2008 10:27 schreef tinkerbell- het volgende:
Wat een mooie poezefoto's allemaal![]()
Mijn moeder heeft 'm bij de Neckermann besteld met Nex:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Waar zijn die mandjes te koop? Al denk ik toch dat die van ons er niets mee doen. Het bed ligt veel en veel lekkerder dat hangmandjes ed.
Altijd lachen die geluidenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef tonja het volgende:
Harry is het ergens niet mee eens ofzo
Oh, als je kat(ten) slapen, en je wil dat graag zo houden, klik dan niet op de link![]()
Zo, die kunnen flink mauwen. Dat ben ik niet echt gewendquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef tonja het volgende:
Oh, als je kat(ten) slapen, en je wil dat graag zo houden, klik dan niet op de link![]()
Beter dan de wind van achterenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:03 schreef tonja het volgende:
Elke keer als ik in de keuken bezig ben krijg ik de wind van voren
Dat kan harder!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef tonja het volgende:
Wat een mooie kat(ten)quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:23 schreef ijsmeis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muisjes.
En ze vinden het serieus leuk om er mee te spelen.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:23 schreef ijsmeis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muisjes.
En ze vinden het serieus leuk om er mee te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |