Jawel hoor, Diddle heeft schijt aan andere kattenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:00 schreef tonja het volgende:
Het zit die rooie (diddles?) niet helemaal lekker dat er een soortgenootje boven hem zit zo te zien
Liefquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Heeft Vinny ook nog zo'n mooie vlek aan de andere kant? As seen here, alleen is die van mij een mager scharminkel.
[ afbeelding ]
Yep... daarom levert het bij ons wel wat 'onrust' op. Ons woongedeelte is op 1 hoog...met balkon, daar speelt het zich allemaal af... gaat altijd goed, maar ze kan uitbreken als ze haar best doet/ op gedachten wordt gebracht of hitsig achter 'simply red' zoals wij hem inmiddels noemen, aanspringt, rent, doet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:07 schreef Adelante het volgende:
jullie poes mocht toch alleen aan een lijntje naar buiten?
Jaquote:
Whehe, Ziggy ookquote:
Moet ze die kap nou weer op? Of laat ze het nu eindelijk met rust?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:24 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb speciale kattenshampoo gekocht bij de dierenwinkel, ze is heel zacht nu
Neequote:Op zondag 20 januari 2008 13:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Moet ze die kap nou weer op? Of laat ze het nu eindelijk met rust?
Ziggy doet dat dus gewoon nietquote:Op zondag 20 januari 2008 13:40 schreef Slush het volgende:
DJ wast zich maar lekker zelf. Ik gok dat ik erg gehavend zou zijn mocht ik het al proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |