hehe, wat een verbaasde blik!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:31 schreef Sanne het volgende:
DC gaat er eens goed voor zitten:
[ afbeelding ]
(foto: Saffron)
DC kijkt altijd een beetje verbaasd.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
DC kijkt altijd een beetje verbaasd.![]()
In tegenstelling tot AC.
[ afbeelding ]
(ook Saffron)
Wat een lievie !quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:31 schreef Sanne het volgende:
DC gaat er eens goed voor zitten:
[ afbeelding ]
(foto: Saffron)
Hij is echtquote:Op zondag 13 januari 2008 17:18 schreef Sanne het volgende:
Nog eentje dan omdat ie zois.
[ afbeelding ]
alsof ze een fotomodel is!quote:Op zondag 13 januari 2008 17:18 schreef Sanne het volgende:
Nog eentje dan omdat ie zois.
[ afbeelding ]
en dit is nog wel AC, die eigenlijk niet stil kan zitten!quote:
nog 13 dagen Bluezz, ik ben vanmiddag wel bij ze op visite geweest.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Sanne, heb je ze nu al eigenlijk, de fotomodelletjes?![]()
weet ik ook welquote:Op zondag 13 januari 2008 21:29 schreef Twinky het volgende:
Hallo, hoe lang heb je nou je kat? Niks is katsafe. Zeker niets zachts of lekkers of spannends of gewoon alles
Nou, dit was vorige week... inmiddels is hij weer opquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:31 schreef MissBliss het volgende:
Nou, dit was vorige week... inmiddels is hij weer op
Ja, het ging een hele middag goedquote:
Nicequote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:13 schreef tonja het volgende:
Ik sloot het vorige top af met deze post:
@ gateway: Zo zit Loes ook heel vaak op mijn knie als ik op de bank zit te internetten
Loes op de televisie. Dat mocht ze eerst niet, maar ze heeft gewonnen.![]()
[ afbeelding ]
Game on!
Ohw, ik heb tot nu toe 2 Europese Kortharen gehad en een "mislukte" Japanse Bobtailquote:Op maandag 14 januari 2008 15:12 schreef tonja het volgende:
Oosterse korthaar. Een siamees zeg maar, met een europees vachtje.
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:18 schreef Frutsel het volgende:
Ik zou wel graag een Bengaal willen
[ afbeelding ]
Dat is het idee zo'n beetje jahquote:Op maandag 14 januari 2008 16:13 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Mooie foto gevonden ook...![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dankje,*noteert op poezenverlanglijstje dat steeds langer wordt..*
Ik heb ook een kraaktunnelquote:Op maandag 14 januari 2008 20:07 schreef tonja het volgende:
Nee, daar heb ik ze nog niet op kunnen betrappen.
Die dozen gaan trouwens een dezer dagen de deur uit, ze vinden het niet echt superleuk, en het staat best wel lelijk.
De tunnel is overigens wel een succes. Ik heb ook een kraaktunnel, als ik dat kraakding omhoog hou springen ze er als volleerde circuspoezen in.
Ik heb dezelfde als jij, die op de foto is een andere. (tis hier best wel een grote kattenspeeltuin eigenlijk)quote:Op maandag 14 januari 2008 20:22 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb ook een kraaktunnelMaar mijn buitenkant is niet lekker zacht, is van dat vliegermateriaal.
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:58 schreef Twinky het volgende:
ik ga deze halen volgende weekhttp://www.lidl.nl/nl/hom(...)21.p.Kattenwoontoren
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:37 schreef KrnKje het volgende:
Wij zijn in blijde verwachting:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Morgen mogen we d'r ophalen, dan dus zeker vaker foto's....
AAWWWquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ook goedemorgen!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Deze nog even om te laten zien hoe ze toch wel flink gegroeid is.
[ afbeelding ]
Congratz Krnkquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:32 schreef KrnKje het volgende:We zijn bevallen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze heeft het hele huisje al verkend en zit zich nu uitgebreid te wassen na een flinke schrans-partij... Weer een asiel-poesje blij gemaakt met minstens zo blije eigenaars
quote:
Nou inderdaad! Heeft Vinny ook nog zo'n mooie vlek aan de andere kant? As seen here, alleen is die van mij een mager scharminkel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:37 schreef Brahimov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die lijkt best veel op Vinny
niet qua omvang trouwens
jullie poes mocht toch alleen aan een lijntje naar buiten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ze is zooo flieft, als ze maar even een ''vreemd" geluidje hoort of dénkt dat ze een mauwtje hoort, rent ze door het kattenluik om te zien of HIJ er is
Die van mij is 6 jaar, en zodra de printer aan gaat kijkt ze er even heel indringend naar, en maakt dan dat ze weg komt! Beetje jammer als ze net lekker op je schoot ligt...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu zijn ze bijna 4 maanden en zodra de printer aangaat komen ze aanrennen en staren er naar alsof het wereld wonder nummero 8 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |