Er simpeltjes in zitten zijn is ook leukquote:Op zondag 16 december 2007 11:48 schreef mrcool het volgende:
[..]
Herkenbaar dit, onze kat weigert er tot op de dag van vandaag in te gaan! Kartonnen doosjes zijn veel fijner!
Haha, die krijg ik volgende week, zit altijd van dat leuke snipperpapier in!quote:Op zondag 16 december 2007 12:52 schreef Woepsie het volgende:
Mijn katten zijn dit jaar ook weer erg blij met de doos van het kerstpakket. Eens even kijken of er iemand wil poseren..
Waarom heeft ie iets om dr kopje? Operatie (hechting) ofzo?quote:Op zondag 16 december 2007 12:54 schreef MissBliss het volgende:
Jaa, hier dan ook even kerstZiggy:
[ afbeelding ]
Sterkte!quote:Op zondag 16 december 2007 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Nee, ze heeft oormijt gehad en toen dat weg was is ze nooit gestopt met krabben met als gevolg 2 grote wonden aan de zijkanten van dr koppie.
1 is er al helemaal weg nu en de andere korst begint los te komen
Kattenkorstjesquote:Op zondag 16 december 2007 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Thanksquote:
Echt?quote:Op zondag 16 december 2007 13:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kattenkorstjes![]()
Die pulk ik er zelf altijd af.
quote:Op zondag 16 december 2007 13:02 schreef MissBliss het volgende:
Nee, ze heeft oormijt gehad en toen dat weg was is ze nooit gestopt met krabben met als gevolg 2 grote wonden aan de zijkanten van dr koppie.
Best wel ja...af en toe meppen ze een bal uit de boom, maar die zijn onbreekbaar.quote:
Ik vond je vorige bureau leuker.quote:Op zondag 16 december 2007 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xena toen we haar net hadden :
[ afbeelding ]
Xena nu :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |