abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2008 @ 17:17:06 #101
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56027567
D'r is ook weinig veranderd in die 4 jaar dus je hebt niet veel gemist.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 14 januari 2008 @ 17:55:07 #102
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_56028344
Begrijp me goed, ik ben het niet eens dat er dieren worden doodgemaakt voor hun bont, ik accepteer wel dat er dieren worden doodgemaakt om hun vlees. Je eigen kat doodmaken alleen om er een tas van te maken is te egoïstisch voor worden, trek dan tenminste ook nog soep van z'n vlees en ik pis op mensen die dit gedrag goed proberen te praten, slap gelul dat er een statement mee gemaakt wordt is onzin, dus pis gezamelijk op dit gestoorde gedrag of pis helemaal niet..
pi_56028683
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:55 schreef PretKroket het volgende:
Begrijp me goed, ik ben het niet eens dat er dieren worden doodgemaakt voor hun bont, ik accepteer wel dat er dieren worden doodgemaakt om hun vlees.
Waarom maak je dat onderscheid. Mensen hebben namelijk geen van beide echt nodig om goed te kunnen leven.
  maandag 14 januari 2008 @ 18:24:46 #104
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_56028972
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarom maak je dat onderscheid. Mensen hebben namelijk geen van beide echt nodig om goed te kunnen leven.
Niet iedereen weegt 40 kg en leeft in hun lemen hutje op knollen, valles..Ik train veel en daarom heb ik eiwitten nodig om te herstellen (afkomend van vlees/vis/zuivel). Dezeeze eiwitten ga ik niet opvangen met supplementenrotzooi. Daarom maak ik dat onderscheid dus. Ik zeg niet dat ik het leuk vind dat er dieren geslacht worden, en (soms) op té pijnlijke wijze (dat het niet in één keer gebeurt is), als er een goed alternatief zou zijn(komen) voor het slachten van dieren zou ik dat ook doen, maar vlees groeit nou eenmaal niet aan de bomen!
  maandag 14 januari 2008 @ 18:40:40 #105
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56029397
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:24 schreef PretKroket het volgende:

[..]

Niet iedereen weegt 40 kg en leeft in hun lemen hutje op knollen, valles..Ik train veel en daarom heb ik eiwitten nodig om te herstellen (afkomend van vlees/vis/zuivel). Dezeeze eiwitten ga ik niet opvangen met supplementenrotzooi. Daarom maak ik dat onderscheid dus. Ik zeg niet dat ik het leuk vind dat er dieren geslacht worden, en (soms) op té pijnlijke wijze (dat het niet in één keer gebeurt is), als er een goed alternatief zou zijn(komen) voor het slachten van dieren zou ik dat ook doen, maar vlees groeit nou eenmaal niet aan de bomen!
Wist je dat noten, vooral pindas, zaden zoals zonnebloempitten, en de meeste soya producten genoeg eiwitten bevatten en ook nog eens 100x gezonder zijn dan vlees met alle verzadigde vetten die er in zitten?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 14 januari 2008 @ 18:42:14 #106
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_56029440
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Wist je dat noten, vooral pindas, zaden zoals zonnebloempitten, en de meeste soya producten genoeg eiwitten bevatten en ook nog eens 100x gezonder zijn dan vlees met alle onverzadigde vetten die er in zitten?
Ja.. en wist je ook dat er vele verschillende soorten eiwitten zijn elk z'n eigen functies?
  maandag 14 januari 2008 @ 18:43:24 #107
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56029471
Trouwens, wat is het verschil tussen mensen eten en naar de supermarkt gaan om rosbief of rundergehakt te kopen eigenlijk... dat vind ik ook wel een leuke stelling...
Vooral als je dan een mens gewoon meeneemt naar een stal en daar met een mes zijn/haar strot open snijd en dan dood laat bloeden, en daarna kun je stukken van deze mens af snijden en braden.
Lekker? Of is dat niet lekker... ik weet het zelf niet ik ben vegetarisch namelijk..
  maandag 14 januari 2008 @ 18:44:05 #108
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56029494
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:42 schreef PretKroket het volgende:

[..]

Ja.. en wist je ook dat er vele verschillende soorten eiwitten zijn elk z'n eigen functies?
Ik denk dat als je wilt bulken je dat beter met onverzadigd vet kunt doen.
  maandag 14 januari 2008 @ 18:45:27 #109
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56029531
Even typo gecorrigeerd in een van mn gequote posts trouwens, onverzadigd (plantaardig) > verzadigd (dierlijk)
  maandag 14 januari 2008 @ 18:48:23 #110
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_56029604
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Trouwens, wat is het verschil tussen mensen eten en naar de supermarkt gaan om rosbief of rundergehakt te kopen eigenlijk...
Een pond gehakt is wat gemakkelijker verkrijgbaar dan een onderbeen of een linkerarm .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 14 januari 2008 @ 18:56:34 #111
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56029795
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Naïef, je spelt het naïef.

En het enige verschil met leren schoenen/broeken/riemen/jassen/stoelen/banken/stuurwielen/handschoenen is dat dit kunst moet zijn.
Of is het dat een kat zo lief en aaibaar is?
Ik denk dat het enkel kunst genoemd wordt om het in de spotlights te brengen zodat mensen geconfronteerd worden met hun eigen ignorante gedrag jegens dieren.
Want wat is kunst nu eigenlijk, mensen noemen tegenwoordig zoveel dingen kunst, een tegeltje met sperma erop is zogenaamd kunst... Je ziet door de wansmaak bijna de betekenis van kunst niet meer in deze tijden.. Dingen als een aap een schilderij laten verfen vind ik dan weer wel kunst omdat het juist laat zien hoe makkelijk het is iets kunst te noemen...

Ik denk niet dat je kunst meer kunt presenteren als iets dat "mooi" is...
De tijd van menselijke prestaties is voorbij, dit is de tijd van conformisme en entertainment, de tijd waarin talentlozen aanbeden worden.

Ik vind dit niet kunst, ik vind dit wel een boodschap. Ik denk dat definities met elkaar verward worden, dat zie je steeds meer, met heel veel dingen.
  maandag 14 januari 2008 @ 18:57:20 #112
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56029811
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:48 schreef JDude het volgende:

[..]

Een pond gehakt is wat gemakkelijker verkrijgbaar dan een onderbeen of een linkerarm .
Nee man, mensen lopen overal... en zelfs een capouchon dragende puber kan aan een slagersmes komen.
pi_56029999
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:56 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik denk dat het enkel kunst genoemd wordt om het in de spotlights te brengen zodat mensen geconfronteerd worden met hun eigen ignorante gedrag jegens dieren.
Want wat is kunst nu eigenlijk, mensen noemen tegenwoordig zoveel dingen kunst, een tegeltje met sperma erop is zogenaamd kunst... Je ziet door de wansmaak bijna de betekenis van kunst niet meer in deze tijden.. Dingen als een aap een schilderij laten verfen vind ik dan weer wel kunst omdat het juist laat zien hoe makkelijk het is iets kunst te noemen...

De tijd van menselijke prestaties is voorbij, dit is de tijd van conformisme en entertainment, de tijd waarin talentlozen aanbeden worden.

Ik vind dit niet kunst, ik vind dit wel een boodschap. Ik denk dat definities met elkaar verward worden, dat zie je steeds meer, met heel veel dingen.
Er is geen definitie van kunst

Over het algemeen wordt elke vernieuwende creatieve handeling onder verstaan.

Een tas van een kat maken is dus creatief. Echter dit statement is al zo vaak gemaakt, dat het niet vernieuwend. Het is wel shockerend, omdat mensen niet de gedachte erachter niet willen bevatten. Daarom wordt het kunst genoemd; omdat er genoeg domme mensen zijn die dit als een grens doorbreken zien.

Persoonlijk vind ik het gewoon een matig in elkaar geflanste tas, met weinig vernieuwende boodschap, onder kunst zou ik het dus never nooit niet scharen.
pi_56030828
Ik dacht wel dat dit sommige mensen heel erg zou schockeren. Maar eigenlijk is dat heel vreemd. De manier waarop ons (welteverstaan heerlijke) vlees wordt gemaakt, is velen malen harder en dier onvriendelijker dan een ge-euthanasie kat. Wat is het probleem nu echt? Is het niet dat een kat schattig is, en koeien en varkens niet?

Of misschien is het vreemd, omdat mensen verwachten dat iemand een soort band heeft met een kat, en niet meer een slecht-koe. Maar zelfs dan, in feite veranderd er niets. Je vind de vrouw dan gewoon vreemd, niet perse omdat ze de kat heeft gedood maar omdat ze iets doet wat jouw als 'eng' overkomt.

Dus. Dat meisje was een beetje vreemd, en nep. Maar omdat al dat volk in het publiek allemaal zielig "OEHHHH" ging roepen was ze gewoon een HELDIN.
ignorance more frequently begets confidence than does knowledge - Charles Darwin
pi_56032923
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Het idee dat kunst 'mooi' moet zijn is al decennia achterhaald. Vroeger ging kunst vooral om het mooie, nauwelijks om het creatieve. Zo zie je bij oude Italiaanse schilderijen vaak exact dezelfde (bijbel)voorstelling afgebeeld. De diverse schilders maakten dus gewoon een bekend plaatje na, de één net wat beter (mooier) dan de ander.

Vervolgens zijn kunstenaars meer hun eigen onderwerpen gaan kiezen en hun eigen manier om die af te beelden. Niet langer vooral bijbelvoorstellingen en flatteuze portretten, maar ook een paar vieze sokken of een hoer. Niet langer realistisch geschilderd, maar als een impressie van de realiteit. Dat was vaak ook schokkend voor het publiek.

Tegenwoordig is kunst vooral een kwestie van creativiteit en is het 'mooie' veel minder van belang. Het werk van tinkebell is creatief, het heeft een boodschap, het roept emotie op en het vergt een bepaalde kundigheid. In die zin is het wel degelijk kunst.

Over de vraag of het kwalitatief goede kunst is kun je natuurlijk van mening verschillen, maar kunst is het zeker.
pi_56033271
Helder, zij moet dood, van haar roze huid maken wij roze badeendjes en roze speelgoedkatjes .. Iedereen gelukkig .. En niet miepen, dit is onder het mom van kunst ..
pi_56033734
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:40 schreef PretKroket het volgende:

De aandachtshoer in kwestie heette trouwens Stinkebell
Oh wat een grappige woordgrap!!1!11!!

Kleuterhumor
pi_56260815
quote:
Aanklacht tegen kattenmoordenares
AMSTERDAM - Het comité Dierennoodhulp heeft aangifte gedaan van dierenmishandeling van hamsters en moord op een kat door kunstenares Katinka Simonse.

Kunstproject saving the pets van de omstreden Katinka Simonse

Bij het kunstproject 'Save the Pets' van Simonse in een galerie aan de Eerste Jan Steenstraat rennen honderd hamsters in felgekleurde ballen. Tegenstanders vinden dit dierenmishandeling, maar de kunstenares bestrijdt dat, zo meldt AT5 .

De kunstenares vertelde eerder op tv dat ze de kat had omgebracht omdat het dier depressief was. Van het kattenbont maakte ze een tas.

Bij de Dierenbescherming komen vaker klachten binnen over haar 'werk'. 'Verwerpelijk en dieronwaardig ' vindt de Dierenbescherming de kunst van Simonse.
bron. www.telegraaf.nl
  woensdag 23 januari 2008 @ 21:21:03 #119
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56260861
Tinkebell (van die kattentas) opgejaagd wild

Staat al een tijdje op het forum en de FP hoor .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 23 januari 2008 @ 21:52:19 #120
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_56261810
zieke kop hebt dat wijf
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  woensdag 23 januari 2008 @ 22:08:43 #121
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_56262291
Hrhr, die site van haar .
quote:
sorry, too many visitors!! (thnx geenstijl, fok, at5 and the bodybuilders..)

Looove TINKEBELL.
contact me
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:02:24 #122
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56270688
Tinkebel is tof
pi_56270743
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:40 schreef PretKroket het volgende:
Zit ik net tv te kijken, DWDD, zit er een of andere mongoloide 'kunstenares' op de spreekstoel, die verklaarde dat ze haar kat de nek omgedraaid had omdat deze 'ziek zou zijn. Ze had er een prachtige tas van gemaakt. Na enig doorvragen kwam eruit dat zij de kat had vermoord omdat deze depressief zou zijn .. De reden dat deze kat depressief is geworden, is dat kankerkind zelf.. Deze aandachtshoer probeert door te shockeren haar zogenaamde denkwijze te verspeiden bij het publiek kankerhoer dat ze mag sterven. Ze is een huisdier onwaardig

Ik vind dat ze er zelf depressief uit ziet, dus hierbij verklaar ik ook een tas van haar te maken

De aandachtshoer in kwestie heette trouwens Stinkebell

Link naar website:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/gezienindwdd.php?id=406
De aflevering zelf staat er nog niet op
Precies wat ik denk.
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:28:20 #124
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56271289
Dan denk je kortzichtig, gefeliciteerd
pi_56272364
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Naïef, je spelt het naïef.

En het enige verschil met leren schoenen/broeken/riemen/jassen/stoelen/banken/stuurwielen/handschoenen is dat dit kunst moet zijn.
Of is het dat een kat zo lief en aaibaar is?
Maar die beesten zijn niet doodgemaakt speciefiek om te gaan dienen als mooi stuur.
We eten ze op en gebruiken de rest voor andere dingen.
In dat licht alleen al vind ik het een heel andere kwestie.

Beesten doodmaken om 1 of andere achterlijke statement te maken vind ik gewoon ziek.
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Dan denk je kortzichtig, gefeliciteerd
Goed hoor.
pi_56276728
Ik eet zelf vlees, sterker nog, een maaltijd zonder een flink stuk vlees is voor mij nauwelijks een complete maaltijd. En net zoals ik die koe op mijn bord niet 'persoonlijk' heb gekend, heb ik die kat van tinkebell ook niet 'persoonlijk' gekend. Toch is er wel een verschil. Katten zijn huisdieren en nemen voor veel mensen al snel de rol in van 'vriend' en 'maatje'. We kennen vaak mensenlijke eigenschappen (hoe onterecht soms ook) aan onze huisdieren toe, eigenschappen die we - als het goed is - ook aan onze vrienden toekennen, zoals betrouwbaarheid, loyaliteit, wederzijds begrip etc. Tja, en je vrienden vermoord je nu eenmaal niet. (als het goed is tenminste..) Een koe in de wei blijft een koe in de wei, en daar voelt men verder weinig bij. Als koeien voor veel mensen als huisdier zouden fungeren werden ze veel minder snel geslacht en opgegeten.

Volgens mij is dat het hele eieren eten..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56277519
Ach beste vriend, wat zie je er depressief uit !! Kom eens hier, ik zal je uit je lijden verlossen en een handtas van je maken .. Klinkt inderdaad ook erg raar .. Ik ben het roerend eens met de poster voor mij !
pi_56278550
Mensen die een statement proberen te maken
  donderdag 24 januari 2008 @ 17:41:15 #129
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56279443
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:27 schreef nozem het volgende:
Ik eet zelf vlees, sterker nog, een maaltijd zonder een flink stuk vlees is voor mij nauwelijks een complete maaltijd. En net zoals ik die koe op mijn bord niet 'persoonlijk' heb gekend, heb ik die kat van tinkebell ook niet 'persoonlijk' gekend. Toch is er wel een verschil. Katten zijn huisdieren en nemen voor veel mensen al snel de rol in van 'vriend' en 'maatje'. We kennen vaak mensenlijke eigenschappen (hoe onterecht soms ook) aan onze huisdieren toe, eigenschappen die we - als het goed is - ook aan onze vrienden toekennen, zoals betrouwbaarheid, loyaliteit, wederzijds begrip etc. Tja, en je vrienden vermoord je nu eenmaal niet. (als het goed is tenminste..) Een koe in de wei blijft een koe in de wei, en daar voelt men verder weinig bij. Als koeien voor veel mensen als huisdier zouden fungeren werden ze veel minder snel geslacht en opgegeten.

Volgens mij is dat het hele eieren eten..
Dat heet doctrine.
pi_56279957
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:41 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat heet doctrine.
Ben jij ook zo'n psycho als Tinkebell?
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:52:16 #131
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56280841
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:09 schreef Wallinator het volgende:

[..]

Ben jij ook zo'n psycho als Tinkebell?
Ja, ik draag een muts gemaakt van mijn hond.

Mooie muts trouwens.
pi_56281917
Zo, gelukkig zijn wij niet de enigen die haar raar gedrag vinden tonen !
quote:
Hamsters van kunstenares in beslag genomen

AMSTERDAM - De Stichting Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming (LID) heeft donderdag in samenwerking met een hondengeleider van de politie Amsterdam-Amstelland honderd hamsters van kunstenares Tinkebell in beslag genomen. Dat maakte de Dierenbescherming donderdag bekend.

De Amsterdamse Dierenbescherming was vorige week naar de tentoonstelling gaan kijken. „Toen hebben we besloten om dit bij de Landelijke Inspectiedienst neer te leggen. Zij zijn donderdag gaan kijken en namen de dieren in beslag”, aldus een woordvoerster van de Dierenbescherming.

Volgens de Dierenbescherming wordt het welzijn van de hamsters ernstig geschaad. De dieren zitten 4 uur lang in een bol opgesloten en hebben geen vrije keuze of ze willen rennen, slapen, eten of drinken. Daarbij komt dat hamsters nachtdieren zijn en dus overdag meestal slapen, aldus de organisatie.

„De kunstenares zegt een statement te willen maken over de dubbele moraal van mensen in hun omgang met dieren. Daar heeft de Dierenbescherming natuurlijk niets op tegen, maar wél dat zij dat doet ten koste van deze hamsters. Dieren moeten niet worden gebruikt in bijvoorbeeld kunstuitingen of bij tentoonstellingen”, liet de zegsvrouw weten.

Tinkebell vraagt zich af of de Dierenbescherming invallen gaat doen bij mensen thuis die de hamsters ook in de bollen stoppen. „Ik probeer normaal gedrag in een andere context te laten zien. Kinderen met hamsters stoppen ze ook in zo'n bol.” De kunstenares liet weten dat de tentoontstelling vrijdag gewoon weer doorgaat.

De hamsters zijn naar een opvang gebracht. Er volgt een gerechtelijke procedure waarbij het Openbaar Ministerie bepaalt of de kunstenares met haar project door mag gaan, liet de Dierenbescherming weten.

De Dierenbescherming was overigens niet de enige organisatie die het welzijn van de hamsters in de gaten hield. Dinsdag deed het Comité Dierennoodhulp aangifte van dierenmishandeling.
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:22:51 #133
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56283089
Ik vind dat ze gelijk heeft, ik zou graag zien dat de staat met een maat meet ten opzichte van dieren ipv haar de zwarte piet toe te spelen, er zijn honderdduizenden nederlanders die hun hamster in een bal stoppen.
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:23:40 #134
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56283107
Dierenbescherming noemt zich dat
Stelletje clowns.
pi_56283346
Ja .. Leuk, ff een uurtje of misschien 2, maar dan in de avond, het moment dat die beestjes leven moeten. Overdag dienen ze te slapen en niet urenlang door een gek opgesloten worden in een balletje "om een statement" te maken .. Als ze echt een statement wil maken moet ze dat soort dingen maar bij zichzelf doen, hebben anderen er geen last van en kan ze ook haar statement maken !
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:42:05 #136
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56283624
Ah, en dieren hebben natuurlijk bij random nederlandse gezinnen totaal geen last van het feit dat ze in een ruimte van 20 bij 20 centimeter zitten, dag en nacht.. maar niet getreurd.. zo nu en dan mogen ze even in een bal rondlopen, dan zijn ze vrij.

Dat is natuurlijk wél volkomen normaal, tinkebel is een terrorist, ze moet dood.. want dat is ánders.
pi_56283836
Als jij het zo zielig vindt, waarom ben jij het dan eens met het feit dat zij 100 van die diertjes zo kwelt ? Erg kromme en bekrompen manier van denken
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:32:51 #138
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_56289142
Waarom moet ze zo extreem haar mening geven , waarom moet ze anderen wezens onder haar mening laten lijden . Er zijn ook andere manieren om je mening over zulke zaken te uiten
happen naar de baas
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:40:44 #139
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56289412
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:49 schreef DutchieBre het volgende:
Als jij het zo zielig vindt, waarom ben jij het dan eens met het feit dat zij 100 van die diertjes zo kwelt ? Erg kromme en bekrompen manier van denken
Ik ben een man van tegenstellingen Relativeren is het sleutelwoord.
En je moet mensen soms een spiegel voorhouden, als je dat moet doen door een lulverhaal op te hangen dan so be it. Its all in the eye of the beholder.
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:41:27 #140
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56289439
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:32 schreef Hijacking het volgende:
Waarom moet ze zo extreem haar mening geven , waarom moet ze anderen wezens onder haar mening laten lijden . Er zijn ook andere manieren om je mening over zulke zaken te uiten
Blijkbaar heeft dit effect.
Waarom moeten er inderdaad wezens lijden
Snap jij het?
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:47:44 #141
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_56289619
oke het klinkt extreem dramatisch die post van mij als ik het zo doorlees
Maar er zijn ook andere extreme acties waar mee je aandacht kunt krijgen voor zaken zoals dit.
happen naar de baas
pi_56289643
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 19:25 schreef PretKroket het volgende:

[..]

Omdat ze in huis wonen, ze een gedeelte v an de familie zijn, en meestal niet goed eetbaar
Vee daarentegen is voedzaam, geeft melk/vlees, en staat op de weide, ver van het gezin af..
Dit is grote kul.

Dat ze een gedeelte van de familie zijn is onzin. Het vee is voor de meeste boeren ook familie, echter ben jij misschien een stedeling die dat niet zo beseft.

Het enige verschil is dat de huisdieren in het algemeen ''knuffelbaar'' en ''lief'' zijn. (wat schattig!) Echter, in China eten ze bijvoorbeeld honden aan de vleet. Hetzelfde voor poezen en katten. Ik kan je trouwens ook nog wel een aantal recepten van cavia's geven, die schijnen ook lekker te zijn. Ik vind het in dat opzicht vreemd waarom het in Nederland niet zou kunnen om zulke gerechten op het menu te zetten.
pi_56289752
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:32 schreef DutchieBre het volgende:
Ja .. Leuk, ff een uurtje of misschien 2, maar dan in de avond, het moment dat die beestjes leven moeten. Overdag dienen ze te slapen en niet urenlang door een gek opgesloten worden in een balletje "om een statement" te maken .. Als ze echt een statement wil maken moet ze dat soort dingen maar bij zichzelf doen, hebben anderen er geen last van en kan ze ook haar statement maken !

zoals BJ zegt, 2 uur in een bal en dan 22 uur in een hok van 20x20 oid? en dat goed vinden?

beetje hypocriet
pi_56289776
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:47 schreef Hijacking het volgende:
oke het klinkt extreem dramatisch die post van mij als ik het zo doorlees
Maar er zijn ook andere extreme acties waar mee je aandacht kunt krijgen voor zaken zoals dit.
Nederland houdt van extremen!

Dit is weer een goed bewijs!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:00:53 #145
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56289963
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:48 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Dit is grote kul.

Dat ze een gedeelte van de familie zijn is onzin. Het vee is voor de meeste boeren ook familie, echter ben jij misschien een stedeling die dat niet zo beseft.

Het enige verschil is dat de huisdieren in het algemeen ''knuffelbaar'' en ''lief'' zijn. (wat schattig!) Echter, in China eten ze bijvoorbeeld honden aan de vleet. Hetzelfde voor poezen en katten. Ik kan je trouwens ook nog wel een aantal recepten van cavia's geven, die schijnen ook lekker te zijn. Ik vind het in dat opzicht vreemd waarom het in Nederland niet zou kunnen om zulke gerechten op het menu te zetten.
Mag je aan toevoegen dat vlees een bron van ziektekiemen is en melk van de koe aan het kalf toebehoort zoals de moedermelk van een mensenvrouw aan het mensenkind, mensen zijn van nature lactoseintolerant namelijk.
pi_56290157
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Mag je aan toevoegen dat vlees een bron van ziektekiemen is en melk van de koe aan het kalf toebehoort zoals de moedermelk van een mensenvrouw aan het mensenkind, mensen zijn van nature lactoseintolerant namelijk.
Juist!

Maar ik blijf een carnivoor!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:13:59 #147
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56290196
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:11 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Juist!

Maar ik blijf een carnivoor!
Ik ben vanaf mijn 11e vegetarisch, ik eet ook geen kaas, geen boter en geen eieren.. ook geen vis overigens.
pi_56290370
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik ben vanaf mijn 11e vegetarisch, ik eet ook geen kaas, geen boter en geen eieren.. ook geen vis overigens.
Dus je bent eigenlijk een veganist oid?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:43:17 #149
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56290673
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:26 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Dus je bent eigenlijk een veganist oid?
Nou ik draag wel leren schoenen, maar dat is meer omdat je geen andere schoenen kunt kopen, en klompen maken teveel kabaal. Dus niet echt veganist. enkel qua eten, maar dat is niet omdat ik het zielig vind voor dieren, hoewel ik tegenwoordig naar vlees kijk alsof ik naar een dood mens kijk..
Het is eigenlijk begonnen in mijn kindertijd, geleidelijk aan, ene na het andere product kreeg ik last van, bij het ene werd ik misselijk en bij het andere ziek. Sommige dingen als kip hebben weer een ander verhaal, maar goed ik ga daar niet allemaal over uitwijden. Nu ben ik wel veganistisch ingesteld eigenlijk, maar niet in de vorm dat ik anderen verbied vlees te eten, sterker nog ik heb vandaag kip champignon broodjes voor mn broertje en moeder meegenomen toen ik bij ze langs ging.
pi_56291818
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:43 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nou ik draag wel leren schoenen,
En hier daalde je geloofwaardigheid naar 0%.
pi_56291840
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:52 schreef blessed19 het volgende:

[..]

zoals BJ zegt, 2 uur in een bal en dan 22 uur in een hok van 20x20 oid? en dat goed vinden?

beetje hypocriet
Beetje ondoordachte reactie .. Een cavia is denk ik een keer of 200 kleiner in vergelijking met een mens, hun leefruimte kan dus ook een keer of 200 kleiner, hoeveel studenten wonen niet op 5 m ² ? Daarnaast ga jij ook wel eens een pleziertocht maken ergens heen, jij stapt dan ook zonder problemen voor 2 uur in je auto, die toch vele malen kleiner is dan dat huis waarin je leeft. Zo kun je alles blijven vergelijken ..
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:18:52 #152
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_56292987
Hamsters TINKEBELL. in beslag genomen

Trouwens, ik post hier niet meer aangezien het toch geen zin heeft om met extreem kortzichtige mensen, die andere mensen er van betichten kortzichtig te zijn, in discussie te gaan.
pi_56293212
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 03:24 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Beetje ondoordachte reactie .. Een cavia is denk ik een keer of 200 kleiner in vergelijking met een mens, hun leefruimte kan dus ook een keer of 200 kleiner, hoeveel studenten wonen niet op 5 m ² ? Daarnaast ga jij ook wel eens een pleziertocht maken ergens heen, jij stapt dan ook zonder problemen voor 2 uur in je auto, die toch vele malen kleiner is dan dat huis waarin je leeft. Zo kun je alles blijven vergelijken ..
Een student heeft een eigen keuze wanneer hij zijn kamer verlaat. Een student kan makkelijk zelf een vakantie boeken naar een ver land. (als we niet op financieel gebied kijken) Een student die op 5m2 leeft vindt zijn/haar kamer niet echt plezierig, plus kan hij altijd uit de kamer wanneer het hem uitkomt. Hij eet wanneer hij er zin in heeft, plus hij bepaald zelf wat hij wilt eten. Hij slaapt wanneer hij dat wil en hij geeft feestjes in de nacht, wanneer hij dat wilt.

Als je denkt dat een cavia ook zulke privelege's hebt, leef je in een sprookje.

kutargument dus!

*edit*

Wat je zei over de auto:

Tuurlijk ga ik 2 uur reizen om naar het strand te gaan! Dat is frisse lucht, zijn harde winden en sommige mensen voelen zich daar echt vrij! (wat de mens op dat moment dan ook is.)

[ Bericht 4% gewijzigd door blessed19 op 25-01-2008 09:39:26 ]
pi_56293227
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:18 schreef PretKroket het volgende:
Hamsters TINKEBELL. in beslag genomen

Trouwens, ik post hier niet meer aangezien het toch geen zin heeft om met extreem kortzichtige mensen, die andere mensen er van betichten kortzichtig te zijn, in discussie te gaan.
pi_56293256
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 03:00 schreef Wallinator het volgende:

[..]

En hier daalde je geloofwaardigheid naar 0%.
Als je verder had gelezen, zou je erachter komen dat het BG's keuze totaal niet is om vegetarier te zijn.

Maargoed, we hebben hier over kortzichtige mensen, waarbij jij zo een hoofdrol speler kan zijn.

vrijdag 25 januari 2008 @ 09:48:45 #156
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_56293448
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:18 schreef PretKroket het volgende:

omg
pi_56293757
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:48 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Dit is grote kul.

Dat is nou cultuur.
Zo normaal als het daar is om beesten te eten waar amper vlees aan zit, zo abnormaal is dat hier.

En welk beest je eet kan me in die zin niet aan mijn reet roesten, maar de acties van deze verkapte hannibal lector zijn gewoon trietst. En dan leg ik nog maar weer even de nadruk op haar kat.
pi_56293821
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:34 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Een student heeft een eigen keuze wanneer hij zijn kamer verlaat. Een student kan makkelijk zelf een vakantie boeken naar een ver land. (als we niet op financieel gebied kijken) Een student die op 5m2 leeft vindt zijn/haar kamer niet echt plezierig, plus kan hij altijd uit de kamer wanneer het hem uitkomt. Hij eet wanneer hij er zin in heeft, plus hij bepaald zelf wat hij wilt eten. Hij slaapt wanneer hij dat wil en hij geeft feestjes in de nacht, wanneer hij dat wilt.

Als je denkt dat een cavia ook zulke privelege's hebt, leef je in een sprookje.

kutargument dus!

*edit*

Wat je zei over de auto:

Tuurlijk ga ik 2 uur reizen om naar het strand te gaan! Dat is frisse lucht, zijn harde winden en sommige mensen voelen zich daar echt vrij! (wat de mens op dat moment dan ook is.)
Bij mijn ouders thuis hebben ze dat, de kooi staat altijd open. Die beesten kunnen er zo uit en rondlopen als ze zouden willen, maar dat doen ze niet.
Ook leven ze harstikke vrolijk. Die hamster van mij ook trouwens, maar die heeft ook een fikse kooi.
pi_56294148
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:09 schreef McKillem het volgende:

[..]

Bij mijn ouders thuis hebben ze dat, de kooi staat altijd open. Die beesten kunnen er zo uit en rondlopen als ze zouden willen, maar dat doen ze niet.
Ook leven ze harstikke vrolijk. Die hamster van mij ook trouwens, maar die heeft ook een fikse kooi.
Dat ze bij jouw ouders een gigantisch hok (de kamer) tot hun beschikking hebben, maakt niks uit. Het blijft een hok met opgesloten dieren. Dat is gewoon iets waar ik van walg.

Dat ze vrolijk leven vind ik wel tof voor je. Maar in mijn ogen leven ze vrolijk, omdat ze niet beter weten/erop ingesteld zijn. Maargoed, dat is dan een discussie die de offtopic-kant op gaat.
pi_56294321
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:06 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat is nou cultuur.
Zo normaal als het daar is om beesten te eten waar amper vlees aan zit, zo abnormaal is dat hier.

En welk beest je eet kan me in die zin niet aan mijn reet roesten, maar de acties van deze verkapte hannibal lector zijn gewoon trietst. En dan leg ik nog maar weer even de nadruk op haar kat.
En dat is juist de clou! Ze wilt laten zien dat erg veel mensen er niet bij nadenken als ze iets van een vachtje kopen. Het typische is wel dat wat hedendaags afschuwelijk is, het over een klene 10 a 20 jaar plotseling helemaal in de mode kan zijn. Dat is nou de mode in onze cultuur.

Dat ze haar kat vilt en eigenhandig een tas van maakt moet ze zelf weten. Het enige waar ik dan weer aan denk is dat er echt een aantal sicko's zijn in NL die door zulke akties inspiratie krijgen.
pi_56294482
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:26 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Dat ze bij jouw ouders een gigantisch hok (de kamer) tot hun beschikking hebben, maakt niks uit. Het blijft een hok met opgesloten dieren. Dat is gewoon iets waar ik van walg.

Dat ze vrolijk leven vind ik wel tof voor je. Maar in mijn ogen leven ze vrolijk, omdat ze niet beter weten/erop ingesteld zijn. Maargoed, dat is dan een discussie die de offtopic-kant op gaat.
Als zo'n beest er aan gewent is doe je hem dus geen kwaad in die zin.
Hij leeft er naar en is er vrolijk bij.
Ik zie dan geen probleem meer.
Maargoed, dan wel weer even de nadruk op "ik".
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:36 schreef blessed19 het volgende:

[..]

En dat is juist de clou! Ze wilt laten zien dat erg veel mensen er niet bij nadenken als ze iets van een vachtje kopen. Het typische is wel dat wat hedendaags afschuwelijk is, het over een klene 10 a 20 jaar plotseling helemaal in de mode kan zijn. Dat is nou de mode in onze cultuur.

Dat ze haar kat vilt en eigenhandig een tas van maakt moet ze zelf weten. Het enige waar ik dan weer aan denk is dat er echt een aantal sicko's zijn in NL die door zulke akties inspiratie krijgen.
Maar dat moet dan ten koste gaan van haar kat met de smoes dat dat beest depressief zou zijn?
Ik ben ook falikant tegen bond, maar ik ga dat echt niet duidelijk maken door met nog een beest precies hetgeen te doen waar ik op tegen ben.

Toegegeven, iedereen kent haar nu en "waar ze voor staat" maar ze gaat helemaal het punt voorbij. In plaats van dat nu iedereen opeens in actie komt tegen bond kotst iedereen haar uit voor wat ze doet. Dat kan niet de bedoeling zijn.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 10:46:08 #162
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56294495
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 03:24 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ten eerste beslis jij hoeveel ruimte een hamster nodig heeft qua leefruimte? Meneer de dierendictator.
De wereld is groot genoeg voor dieren maar de mens heeft het leefgebied van alle dieren ingeperkt, ik walg van mensen als jij.
pi_56294625
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:46 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ten eerste beslis jij hoeveel ruimte een hamster nodig heeft qua leefruimte? Meneer de dierendictator.
De wereld is groot genoeg voor dieren maar de mens heeft het leefgebied van alle dieren ingeperkt, ik walg van mensen als jij.
Hij kan niet bepalen wat voldoende ruimte zou zijn voor een hamster, maar intussen weet jij wel de vertellen dat de wereld groot genoeg is...
Ik heb momenteel de indruk dat de wereld met een rap tempo te klein aan het worden is voor mens _en_ dier.
pi_56295306
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:46 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Wat een lieve reactie ..

Waarom walg je van mij ? Ten eerste heb ik niet eens een huisdier, dus doe ik ook niets verkeerds . Kijk, jij gaat nu tegen de wetten van de natuur aanschoppen, dat is wel een lastige proces kan ik je verzekeren. Door de evolutie heen is gebleken dat de mens het verst is gaan in de ontwikkeling. De sterkste krijgt de leiding, in onze hedendaagse cultuur is dat nog immer zo, jouw chef op het werk heeft over het algemeen een sterkere capaciteit als dat jij hebt, daarom is hij chef geworden en daarom dien jij zijn opdrachten uit te voeren. Ben jij in het geheel tegen machtsverhoudingen ? Als alle mensen op die manier zouden gaan denken zouden we in een nog veel verknipte wereld leven.

Zo heeft de mens dus ook een machtsverhouding t.o.v. de cavia. Het verschil is wel dat wij het beestje over het algemeen een prettig leven gunnen en hen netjes altijd te eten geven, wat speelgoed en zijn eigen ruimte waar hij zich kan terugtrekken (zoals jij je eigen kamer hebt). Daarnaast laten we ze vaak genoeg vrij om ze lekker rond te laten dollen in de kamer. Vreemd genoeg komt het beestje op een gegeven moment toch wel weer terug naar zijn kooi, net zoals jij na een tijd buiten te zijn ook weer terugkomt naar jouw kamer.

Ik moet er niet aan denken om die cavia los te laten en hem zelf naar zijn eten te laten zoeken, ben bang dat ie snel dood zal gaan in de buitenlucht.

Kusjes voor BaajGuardian
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:31:32 #165
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56295626
Ik kijk naar het grote plaatje dutchiebrie, niet naar het niet verder dan de neus lang is.
Dieren horen in de natuur, niet in een doosje.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:35:16 #166
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56295734
Hoe wij de natuur behandelen, en dus ook de dieren, zo zal de mens zichzelf behandelen.
De natuur is vervuild, wij zijn vervuild, we stoppen dieren in doosjes, we stoppen mensen in doosjes.
We doen alsof het creeeren van veiligheid boven vrijheid staat bij dieren, zelfde met mensen.
Lees mn ondertitel, staat er niet voor niks.

De mens is niet verantwoordelijk voor dieren, maar omdat de mens zelf de planeet verneukt, en het leefgebied indamt zijn dieren zo verzwakt, dat is dan ook de enige reden waarom een hamster niet lang zou overleven buiten, niet door de natuur maar door de mens.
De mens is een ziekte zolang de mens de planeet en de dieren behandeld zoals ze doet.
We vervuilen en vermoorden dagelijks meer leven dan de mens zichzelf toezegd te kunnen redden.
De mens is niet superieur, de mens heeft de kinderschoenen nog niet uit.
pi_56295775
Het grote plaatje heet evolutie.

Dus ik kijk niet alleen zolang mijn neus is (overigens is die nog best groot ook, check m'n fobo maar )
pi_56295899
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Hoe wij de natuur behandelen, en dus ook de dieren, zo zal de mens zichzelf behandelen.
De natuur is vervuild, wij zijn vervuild, we stoppen dieren in doosjes, we stoppen mensen in doosjes.
We doen alsof het creeeren van veiligheid boven vrijheid staat bij dieren, zelfde met mensen.
Lees mn ondertitel, staat er niet voor niks.

De mens is niet verantwoordelijk voor dieren, maar omdat de mens zelf de planeet verneukt, en het leefgebied indamt zijn dieren zo verzwakt, dat is dan ook de enige reden waarom een hamster niet lang zou overleven buiten, niet door de natuur maar door de mens.
De mens is een ziekte zolang de mens de planeet en de dieren behandeld zoals ze doet.
We vervuilen en vermoorden dagelijks meer leven dan de mens zichzelf toezegd te kunnen redden.
De mens is niet superieur, de mens heeft de kinderschoenen nog niet uit.
Wanneer verhuis je naar Utopia ? Dit proces is nu eenmaal zo begonnen en zal niet zomaar eindigen, tenzij de vissen en cavia's in opstand gaan komen . Ik heb het idee dat jij wil streven naar het onhaalbare, kom je op je werk nooit in de problemen door die gedachtengang ?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:52:09 #169
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56296158
Ik werk niet aan een maatschappij die de wereld vermoord, zelfs al zou ik het willen kan ik dat niet.
pi_56296289
Aaah .. je werkt niet .. Had het kunnen weten ..
pi_56296556
Ik dank de hemel dat ze bij de eerste hulp doorgaans kijken naar acuut levensgevaar, de hoeveelheid pijn en de ernst van de wond, in plaats van naar de schattigheid van het slachtoffer in kwestie.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:17:10 #172
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56300630
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:57 schreef DutchieBre het volgende:
Aaah .. je werkt niet .. Had het kunnen weten ..
Een sneer naar de persoonlijke toestand van discussiërenden wordt niet toegestaan! Dit is geen Amerikaanse presidentsverkiezing. Hup, door met deze interessante discussie maar zonder persoonlijk te worden
pi_56300831
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:17 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Een sneer naar de persoonlijke toestand van discussiërenden wordt niet toegestaan! Dit is geen Amerikaanse presidentsverkiezing. Hup, door met deze interessante discussie maar zonder persoonlijk te worden
Tjah, het is nou ook weer niet echt dat hij niet gewoon om die opmerking vroeg.
pi_56302899
Mag ik hier ook FoBo reacties plaatsen ? Dan zullen jullie zien dat BaajGuardian niet zo'n vriend is van alles wat in de vrije natuur gebeurd, terwijl hij hier juist pretendeert pro te zijn in alles wat de natuur biedt zonder dat in hokjes te plaatsen.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:01:50 #175
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56303872
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:12 schreef DutchieBre het volgende:
Mag ik hier ook FoBo reacties plaatsen ? Dan zullen jullie zien dat BaajGuardian niet zo'n vriend is van alles wat in de vrije natuur gebeurd, terwijl hij hier juist pretendeert pro te zijn in alles wat de natuur biedt zonder dat in hokjes te plaatsen.
Je doet maar.
pi_56305570
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:12 schreef DutchieBre het volgende:
Waarom ben je op het moment zo irritant?
pi_56309015
Ik ben niet irritant. Maar heb een beetje een hekel aan mensen die twee gezichten blijken te hebben. Hier de hulpeloze dieren beschermen, ondertussen wel homofobe gedrag tonen in een FoBo. Dus volgens BG mag dieren niets "aangedaan" worden, maar homo's mogen wel anders worden behandeld.

Maargoed, ik ben geen homo, maar dat vond ik een beetje kromme gedachte van meneer, dan mag jij me irritant noemen.
pi_56316928
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:54 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ben niet irritant. Maar heb een beetje een hekel aan mensen die twee gezichten blijken te hebben. Hier de hulpeloze dieren beschermen, ondertussen wel homofobe gedrag tonen in een FoBo. Dus volgens BG mag dieren niets "aangedaan" worden, maar homo's mogen wel anders worden behandeld.

Maargoed, ik ben geen homo, maar dat vond ik een beetje kromme gedachte van meneer, dan mag jij me irritant noemen.
Jouw vorige posts waren anders wel op het kinderlijke ingesteld, dat is wel irritant. Maar ik zie dat je het ook anders kan. Heb je zo'n groot wrok jegens BG? Ik begrijp niet dat je je daar zo druk om kan maken.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:05:25 #179
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56316955
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:54 schreef DutchieBre het volgende:

Homofoob?
Vent ik heb zoveel homosexuele mensen gekend en bevriend mee geweest, en ik ben zelf ook hetero.
Jij komt in mn fotoboek met kusjes smilies en ik reageerde gewoon iets van "doe eens normaal, ik ben hetero"
Als je dat als homofoob opvat Krijg een leven.
pi_56317026
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Homofoob?
Vent ik heb zoveel homosexuele mensen gekend en bevriend mee geweest, en ik ben zelf ook hetero.
Jij komt in mn fotoboek met kusjes smilies en ik reageerde gewoon iets van "doe eens normaal, ik ben hetero"
Als je dat als homofoob opvat Krijg een leven.
Wat 'ook' hetero? Bedoel je niet ook homo? Anders slaat die zin namelijk nergens op.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:15:54 #181
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56317116
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:10 schreef Bonjasky82 het volgende:

[..]

Wat 'ook' hetero? Bedoel je niet ook homo? Anders slaat die zin namelijk nergens op.
Nee hij zei dat hij hetero was, en ik ben ook hetero.
pi_56317920
Als jij op een ludiek geplaatste reactie reageert dat ik niet zo eng moet doen. Ja, dan vind ik dat homoafwijzend gedrag. Maargoed, daar ging deze hele discussie niet over. Sorry dat ik het naar voren bracht. Ik wilde er alleen maar mee aantonen dat BG niet zo consequent is in zijn gedachtengang als hij zich hier doet voorkomen. Dat daarom een discussie aangaan heel lastig wordt, want mensen met 2 meningen vind ik lastige personen om mee te discusiëren.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:21:50 #183
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56318069
Als jij niet kunt herkennen dat mijn antwoord ook ludiek was ben je een roze struikmatroos.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:22:41 #184
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56318082
Wat is er raar aan 2 meningen hebben trouwens? Als ik van mening verander kom dat door ervaring, ik ben iig niet iemand die 1 mening aanhoud omdat het op papier staat.
pi_56318541
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is er raar aan 2 meningen hebben trouwens? Als ik van mening verander kom dat door ervaring, ik ben iig niet iemand die 1 mening aanhoud omdat het op papier staat.
Wouter Bos.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:17:32 #186
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56318879
Jongens, hou er maar mee op. Het was een leuke discussie, maar is nu een beetje een kansloos moddergooiwerk geworden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56319043
Ze zet mensen iig wel aan het denken. Een kat de nek omdraaien is blijkbaar zieliger dan 100 nertsen die worden neergeknuppeld tot mensen denken dat ze dood zijn en ze dan levend villen. Ik vind dit maar een vaag topic. Die meid is een beetje vreemd, maar ze is niet erger of gemener dan de walvisdoder of de zeehondenknuppelaar.
pi_56319116
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik werk niet aan een maatschappij die de wereld vermoord, zelfs al zou ik het willen kan ik dat niet.
BG , jij werkt helemaal niet
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_56319174
Die meid is behoorlijk succesvol, ze maakt ten minste iets los. Kijk maar naar de discussies in dit topic.

En dat met een idee, dat al 100 keer eerder en beter uitgevoerd is.
pi_56320700
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Dieren horen in de natuur, niet in een doosje.
Wie heeft dat bepaald?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 18:09:02 #191
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56322797
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 16:12 schreef Wallinator het volgende:

[..]

Wie heeft dat bepaald?
De natuur. En als jij daar tegen bent, zal ik jou eens lekker in een doosje stoppen.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 18:09:31 #192
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56322806
lees daar maar in wat je wilt trouwens, ik weet dat je meteen gaat topicreporten omdat je denkt dat het een doodverwensing is. watever.
pi_56322882
BG, ik vind je posts steeds minder en minder waarde toevoege aan de discussie. In het nauw gedreven en dan zo terugslaan. Beetje jammer.

On Topic: Batsnek, kun je eens een voorbeeld geven van eerdere en betere pogingen ? kijken of ik het daar ook mee oneens ben
  zaterdag 26 januari 2008 @ 18:33:04 #194
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_56323321
Tijd voor een laagje stof, hup het archief in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')