abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56305570
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:12 schreef DutchieBre het volgende:
Mag ik hier ook FoBo reacties plaatsen ? Dan zullen jullie zien dat BaajGuardian niet zo'n vriend is van alles wat in de vrije natuur gebeurd, terwijl hij hier juist pretendeert pro te zijn in alles wat de natuur biedt zonder dat in hokjes te plaatsen.
Waarom ben je op het moment zo irritant?
pi_56309015
Ik ben niet irritant. Maar heb een beetje een hekel aan mensen die twee gezichten blijken te hebben. Hier de hulpeloze dieren beschermen, ondertussen wel homofobe gedrag tonen in een FoBo. Dus volgens BG mag dieren niets "aangedaan" worden, maar homo's mogen wel anders worden behandeld.

Maargoed, ik ben geen homo, maar dat vond ik een beetje kromme gedachte van meneer, dan mag jij me irritant noemen.
pi_56316928
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:54 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ben niet irritant. Maar heb een beetje een hekel aan mensen die twee gezichten blijken te hebben. Hier de hulpeloze dieren beschermen, ondertussen wel homofobe gedrag tonen in een FoBo. Dus volgens BG mag dieren niets "aangedaan" worden, maar homo's mogen wel anders worden behandeld.

Maargoed, ik ben geen homo, maar dat vond ik een beetje kromme gedachte van meneer, dan mag jij me irritant noemen.
Jouw vorige posts waren anders wel op het kinderlijke ingesteld, dat is wel irritant. Maar ik zie dat je het ook anders kan. Heb je zo'n groot wrok jegens BG? Ik begrijp niet dat je je daar zo druk om kan maken.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:05:25 #179
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56316955
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:54 schreef DutchieBre het volgende:

Homofoob?
Vent ik heb zoveel homosexuele mensen gekend en bevriend mee geweest, en ik ben zelf ook hetero.
Jij komt in mn fotoboek met kusjes smilies en ik reageerde gewoon iets van "doe eens normaal, ik ben hetero"
Als je dat als homofoob opvat Krijg een leven.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_56317026
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Homofoob?
Vent ik heb zoveel homosexuele mensen gekend en bevriend mee geweest, en ik ben zelf ook hetero.
Jij komt in mn fotoboek met kusjes smilies en ik reageerde gewoon iets van "doe eens normaal, ik ben hetero"
Als je dat als homofoob opvat Krijg een leven.
Wat 'ook' hetero? Bedoel je niet ook homo? Anders slaat die zin namelijk nergens op.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:15:54 #181
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56317116
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:10 schreef Bonjasky82 het volgende:

[..]

Wat 'ook' hetero? Bedoel je niet ook homo? Anders slaat die zin namelijk nergens op.
Nee hij zei dat hij hetero was, en ik ben ook hetero.
pi_56317920
Als jij op een ludiek geplaatste reactie reageert dat ik niet zo eng moet doen. Ja, dan vind ik dat homoafwijzend gedrag. Maargoed, daar ging deze hele discussie niet over. Sorry dat ik het naar voren bracht. Ik wilde er alleen maar mee aantonen dat BG niet zo consequent is in zijn gedachtengang als hij zich hier doet voorkomen. Dat daarom een discussie aangaan heel lastig wordt, want mensen met 2 meningen vind ik lastige personen om mee te discusiëren.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:21:50 #183
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56318069
Als jij niet kunt herkennen dat mijn antwoord ook ludiek was ben je een roze struikmatroos.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:22:41 #184
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56318082
Wat is er raar aan 2 meningen hebben trouwens? Als ik van mening verander kom dat door ervaring, ik ben iig niet iemand die 1 mening aanhoud omdat het op papier staat.
pi_56318541
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat is er raar aan 2 meningen hebben trouwens? Als ik van mening verander kom dat door ervaring, ik ben iig niet iemand die 1 mening aanhoud omdat het op papier staat.
Wouter Bos.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:17:32 #186
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56318879
Jongens, hou er maar mee op. Het was een leuke discussie, maar is nu een beetje een kansloos moddergooiwerk geworden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56319043
Ze zet mensen iig wel aan het denken. Een kat de nek omdraaien is blijkbaar zieliger dan 100 nertsen die worden neergeknuppeld tot mensen denken dat ze dood zijn en ze dan levend villen. Ik vind dit maar een vaag topic. Die meid is een beetje vreemd, maar ze is niet erger of gemener dan de walvisdoder of de zeehondenknuppelaar.
pi_56319116
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik werk niet aan een maatschappij die de wereld vermoord, zelfs al zou ik het willen kan ik dat niet.
BG , jij werkt helemaal niet
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_56319174
Die meid is behoorlijk succesvol, ze maakt ten minste iets los. Kijk maar naar de discussies in dit topic.

En dat met een idee, dat al 100 keer eerder en beter uitgevoerd is.
pi_56320700
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Dieren horen in de natuur, niet in een doosje.
Wie heeft dat bepaald?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 18:09:02 #191
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56322797
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 16:12 schreef Wallinator het volgende:

[..]

Wie heeft dat bepaald?
De natuur. En als jij daar tegen bent, zal ik jou eens lekker in een doosje stoppen.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 18:09:31 #192
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56322806
lees daar maar in wat je wilt trouwens, ik weet dat je meteen gaat topicreporten omdat je denkt dat het een doodverwensing is. watever.
pi_56322882
BG, ik vind je posts steeds minder en minder waarde toevoege aan de discussie. In het nauw gedreven en dan zo terugslaan. Beetje jammer.

On Topic: Batsnek, kun je eens een voorbeeld geven van eerdere en betere pogingen ? kijken of ik het daar ook mee oneens ben
  zaterdag 26 januari 2008 @ 18:33:04 #194
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_56323321
Tijd voor een laagje stof, hup het archief in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')