Slaap lekker Talithaquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:51 schreef Talitha het volgende:
Fipo
edit: gelukt, kan ik nu gaan slapen
@watquote:
Ja, gezellig Lobascaquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:00 schreef Lobasca het volgende:
Zal ik ff iets van de Dolly Dots posten?
Ik heb ze live gezien, vorig jaar januari bij vrienden van Amstel Livequote:Op donderdag 10 januari 2008 19:00 schreef Lobasca het volgende:
Zal ik ff iets van de Dolly Dots posten?
Junior, ik heb die wijffies in mijn hart zitten!quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
De moderne versie
http://nl.youtube.com/watch?v=T7m9uY7HyjA
Slecht dat ze waren, slecht.
Ik vind het zowaar wel aardig nuquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
De moderne versie
http://nl.youtube.com/watch?v=T7m9uY7HyjA
Slecht dat ze waren, slecht.
Deze gaat idd wel, wacht maar tot je ze 3 nummers live achtereen hoortquote:
Oh is dat "jouw tijd"quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:11 schreef Lobasca het volgende:
Junior, ik heb die wijffies in mijn hart zitten!
Dat soort tijden slaap ikquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:13 schreef Lobasca het volgende:![]()
![]()
![]()
vanmorgen om 7.oo draaide ik de cd al![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Deze gaat idd wel, wacht maar tot je ze 3 nummers live achtereen hoort
Haai Blurkyquote:
Fotooooooquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:19 schreef Lobasca het volgende:
En in die tijd deed ik pure chloor en talkpoeder in mijn haar om het ook zo te krijgen..
Al weer wakker.quote:
Goedkope smoezen zijn zo 2007quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:21 schreef Lobasca het volgende:
Foto's heb ik wel, maar geen scanner
Pietquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goedkope smoezen zijn zo 2007
Doe jij de mijne ook ff en scan er eentje in (bij de buurmanquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe jij de mijne ook ff en scan er eentje in (bij de buurman), je hebt nog een half uur. Dan moet ik bier drinken
.
Dat kan iedere lutser zeggen zonder foto'squote:Op donderdag 10 januari 2008 19:27 schreef Lobasca het volgende:
20 jaar geleden zag ik er heul niet onaardig uit
!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat kan iedere lutser zeggen zonder foto's.
Handig, zo'n smileyquote:
Ey..thats mequote:Op donderdag 10 januari 2008 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Handig, zo'n smiley.
Iedereen is weg.
Omdat ik heul niet voor de dolly dots ging, maar voor die 10 andere acts die gaaf waren. Die dots waren maar opvullingquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:37 schreef Lobasca het volgende:
Maarre..waarom was jij wel bij de Dolly Dots en ik niet?
Wie waren er dan? Guus Meeuwis?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat ik heul niet voor de dolly dots ging, maar voor die 10 andere acts die gaaf waren. Die dots waren maar opvulling.
quote:
Je moet er van houdenquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, en rowwen heze, within temptation, frank boeijen, ellen ten damme, etc.
Erg leuk.
http://nootnet.nl/gay.mp3quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je moet er van houden![]()
Waar blijft Zappa btw?![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:36 schreef chufi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=cobp4t13VbM
Voor alle schijnlheilen !!
Ben jij nog steeds afgezant van king jaap?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Selene heeft het erover dat ze er niet uitziet als ze rookt. Heeft ze haar onderkin niet goed bekeken bij haar tijdelijke afwezigheid. En dat moet dan de beauty of the nerd zijn :s
Ken het niet. Maar oordeel zelf.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:36 schreef -Blurk- het volgende:
Stil hier, wilde net even iets vragen aan de muziekkenners hier.
Ben uitgenodigd voor volgende week een concert in Paradiso, daar speelt Coparck, kent iemand deze groep?
En in het voorprogramma Brazzaville.
Iemand weleens van gehoord en zo ja, is het de moeite waard?
Mmmmm, weet het nog niet, wel aardig, maar....quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ken het niet. Maar oordeel zelf.
http://3voor12.vpro.nl/artiesten/artiest/3276041
Sta je op scherp Soury? Waarom?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:06 schreef Soury het volgende:
Sta op scherp
http://www.youtube.com/watch?v=JaNogNtT0zA
Deze is beter
Oh never mind... Voel me een beetje klote.. Niks byzondersquote:
Ja, Clint is top! What a guyquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:14 schreef Soury het volgende:
En de foto's van Clint maken me een stuk beter voelen
Lekker nummerquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:50 schreef Gert het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=pD8ymBR2Ufo
WTF: ik heb alles van Zappaquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:08 schreef Disana het volgende:
Hmm, niet echt veel Zappa hier...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
http://i18.tinypic.com/6lvgfhu.jpg
Ik zit hier te kotsen........en dat komt niet door jou, maar door dat screenshot.......quote:
Het zweet loopt mij ook van mijn voorhoofd afquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:40 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, het was een drukke avond hier, tot morgen allemaal!
Ik weet het niet Soury, maar het is heel stil vanavond, erg jammer, maar leuk dat je er nog even bent, blijf ik ook nog even hangen.quote:
Doe maar niet hoor .. ik tief opquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik weet het niet Soury, maar het is heel stil vanavond, erg jammer, maar leuk dat je er nog even bent, blijf ik ook nog even hangen.
Met die korte lontjesquote:
Wéér een palmboompje erbij?quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh toch nog mensen. Nog wat gemist?
trutquote:
Was er maar wat in te lezenquote:
Ik heb alleen een stuk touwquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:22 schreef Soury het volgende:
Een hangmat zou wel welkom zijn
Piss toch es offquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:29 schreef PeterNB het volgende:
Attentie dames en heren hier volgt een zeer belangrijke mededeling:
IkWeetNiets is de beste Fok!er ter wereld !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft ie je een goudmijntje aan Zappa-stuff bezorgd?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:29 schreef PeterNB het volgende:
Wat is er muis? Kater?quote:
En zijn klonen dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:29 schreef PeterNB het volgende:
Yep zonder drank.. Knap he?quote:
Een Zirkonium-mijntje !!!!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft ie je een goudmijntje aan Zappa-stuff bezorgd?
En waarom ook alweerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:29 schreef PeterNB het volgende:
Alsof je voor PMS zoveel moeite moet doenquote:
Dat zijn de dagen dat ik het doequote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof je voor PMS zoveel moeite moet doen
Omdat 'ie gewoon de TOFSTE FOKKER TER WERELD is, had ik dat al gezegd ??quote:
Moeilijk he, een vraag beantwoordenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:37 schreef PeterNB het volgende:
Omdat 'ie gewoon de TOFSTE FOKKER TER WERELD is, had ik dat al gezegd ??
(Anders herhaal ik het nog wel effe hoor: IkWeetNiets MOET MINISTERPRESIDENT VAN
DIT KONINKRIJK WORDEN !!!!!)
Da's toch duidelijk ? Ik mag een greep in zijn magnifieke zappa-mp3-collectiequote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moeilijk he, een vraag beantwoorden.
Kun je ook zonder drank dronken worden?quote:
Ja hoor een kater zonder drank gaat prima..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je ook zonder drank dronken worden?![]()
Dan heb je geen kater de day after.
Kut!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:46 schreef PeterNB het volgende:
Die ging niet.....................
Nee heeee!!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor een kater zonder drank gaat prima..
Sorry Lobassie,quote:
Heb ik ook al es gezegdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee heeee!!!!
Drank zonder een kater, da's veel interessanter.
Nee das balen !!! Pijn in je harses zonder dat je je te buiten ben gegaan... Ik noem het zuurquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee heeee!!!!
Drank zonder een kater, da's veel interessanter.
Ik quote jou toch nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:50 schreef PeterNB het volgende:
En ik las hem notabene voor uit een moppenboek !!!!
Kutquote:
Lees het anders nog eensquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee das balen !!! Pijn in je harses zonder dat je je te buiten ben gegaan... Ik noem het zuur
Neuh .. vind het wel goedquote:
Daar hebben ze trucjes voor bedacht.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee das balen !!! Pijn in je harses zonder dat je je te buiten ben gegaan... Ik noem het zuur
Uhhh ... Ben niet getrouwdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hebben ze trucjes voor bedacht.![]()
[ afbeelding ]
Scheelde niet veel.quote:
Kloptquote:
Heeeee nmns ..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier zit wel een nachtploeg
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sorry Lobassie,
Ik heb je even uit mijn ava_sub gehaald omdat die op dit moment even aan IkWeetNiets toebehoord !!!
Na de verkiezingen krijg jij hem weer
Vertelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:14 schreef Disana het volgende:
Dus dankzij Zappa is hier opnieuw een liefde geboren.
Ik zou um voor zijn ballen schoppen !!quote:
Tja de wereld zit raar in elkaarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch jammer, heb je een keer echt hoofdpijn, is er niemand die sex wil......
Nou, tussen PeterNB en IkWeetNiets natuurlijk. En dan was er ook nog ineens die DentalFloss, ook al een Zappa gek die hier z'n liefde of z'n kennis komt belijden.quote:
doe maar, ik heb er de kracht niet voorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou um voor zijn ballen schoppen !!
Oh..welk postnr was dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, tussen PeterNB en IkWeetNiets natuurlijk. En dan was er ook nog ineens die DentalFloss, ook al een Zappa gek die hier z'n liefde of z'n kennis komt belijden.
Ja zo apart..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, tussen PeterNB en IkWeetNiets natuurlijk. En dan was er ook nog ineens die DentalFloss, ook al een Zappa gek die hier z'n liefde of z'n kennis komt belijden.
Ik ook niet .. virtueel dan maar ... * harde kick *quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
doe maar, ik heb er de kracht niet voor
Ja hoor, je kon erop wachten: nieuwe=kloonquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zo apart..
Maar je bent wel een echte fan, als je je speciaal voor zo'n post registreert.
Weet ik veel... bladzijde 2? Het stikt hier van de Zappa fans, Pietje Puk krijgt van mij morgen een pak rammel.quote:
Uittrekken zal je bedoelen.... sletquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:26 schreef Lobasca het volgende:
En die IkWeetNiets moet ik ook nog aan zijn hemd trekken
Zal ik je nog eens een lezing over de poedel geven?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zo apart..
Maar je bent wel een echte fan, als je je speciaal voor zo'n post registreert.
Jaahhhh kloptquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Orgasmes zijn goed tegen hoofdpijn hoor.
Wegwezen Gert....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:33 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Zal ik je nog eens een lezing over de poedel geven?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet .. virtueel dan maar ... * harde kick *
Ik hoef geen lezingen van een kloon.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:33 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Zal ik je nog eens een lezing over de poedel geven?
Ik stoot anders mijn kop vaak aan de rand van het bedquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Orgasmes zijn goed tegen hoofdpijn hoor.
Niks persoonlijks hoor maar toch maar aan de saridonquote:
Groter bed kopenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik stoot anders mijn kop vaak aan de rand van het bed
Sinds eergister kan je naast de datum en tijd het # postnr zien...niks geen geklooi met verwijzingen naar bladzijden meer, aangezien ik een rare pagina instelling heb...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik veel... bladzijde 2? Het stikt hier van de Zappa fans, Pietje Puk krijgt van mij morgen een pak rammel.
Je vriendje?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, je kon erop wachten: nieuwe=kloon![]()
't Is mijn vriendje, en híj is de Zappa fan of the house. Twee rijen lang aan cd's. Ik vind het meesterlijk maar kan het niet áánhoren.
Bek dicht, valse rukeend!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Uittrekken zal je bedoelen.... slet
Nest in dit gevalquote:
Doe het dan ook op de grond of op de keukentafelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:40 schreef PC eend het volgende:
Ik stoot anders mijn kop vaak aan de rand van het bed
In de nieuwe layout? In Silver niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds eergister kan je naast de datum en tijd het # postnr zien...niks geen geklooi met verwijzingen naar bladzijden meer, aangezien ik een rare pagina instelling heb...
Je kunt sowieso al een directe link naar een post maken, door op het posticon te klikken van een bericht.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds eergister kan je naast de datum en tijd het # postnr zien...niks geen geklooi met verwijzingen naar bladzijden meer, aangezien ik een rare pagina instelling heb...
Die rand afzagen is natuurlijk wel goedkoperquote:
Ja, ik zit in baggerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
In de nieuwe layout? In Silver niet.
Het enige zagen wat je kent is ditquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die rand afzagen is natuurlijk wel goedkoper
Ik weet nog dat jij dat van Teamlead leerdequote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt sowieso al een directe link naar een post maken, door op het posticon te klikken van een bericht.
In de adresbalk verschijnt dan een link. Als je die copy/paste, dan komt degene die daar op klikt, direct bij die post uit ipv bovenaan een bladzijde.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt sowieso al een directe link naar een post maken, door op het posticon te klikken van een bericht.
In de adresbalk verschijnt dan een link. Als je die copy/paste, dan komt degene die daar op klikt, direct bij die post uit ipv bovenaan een bladzijde.
Of een helm opzettenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe het dan ook op de grond of op de keukentafel
Boven dit bericht staat mijn naam. Links daarvan een minnetje. En weer links dáárvan staat de posticon. Klik daarop en in je adresbalk verschijnt het postnummer.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dit gaat mijn pet alweer te boven
Dat is alleen toegestaan als je een bad-hair-day hebt.quote:
't Is niet waar... hoe weet je dat? Ik dacht dat hij niet meer actief was op fok.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:49 schreef Lobasca het volgende:
Teamlead gaat samenwonen en de katjes van beide partijen ook
Dr staat heul geen minnetje naast jouw naam..wel een briefje..bedoel je dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Boven dit bericht staat mijn naam. Links daarvan een minnetje. En weer links dáárvan staat de posticon. Klik daarop en in je adresbalk verschijnt het postnummer.
Nee en nu weet je waaromquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is niet waar... hoe weet je dat? Ik dacht dat hij niet meer actief was op fok.
Jij kan ook alleen maar iemand bij de enkels afzagenquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is niet waar... hoe weet je dat? Ik dacht dat hij niet meer actief was op fok.
Yeah right. Winterpeen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij dat van Teamlead leerde
Ja, het briefje (kan ook iets anders zijn).quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dr staat heul geen minnetje naast jouw naam..wel een briefje..bedoel je dat?
Oii !!!! heb je eindelijk mijn geheim ontdekt (zucht) Gut het werkt ook nogquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar iemand bij de enkels afzagen
No problemquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is alleen toegestaan als je een bad-hair-day hebt.
Je kan natuurlijk ook gewoon op de datum drukken. Dat doet namelijk het zelfdequote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:56 schreef Disana het volgende:
Ja, het briefje (kan ook iets anders zijn).
Grrrrrquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Oii !!!! heb je eindelijk mijn geheim ontdekt (zucht) Gut het werkt ook nog
Speeltuin is dicht voor allochtone eendenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Grrrrr
Ik krijg zin om ff in een klimrek te klimmen
Zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon op de datum drukken. Dat doet namelijk het zelfde
quote:
DISCRIMINATIE!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Speeltuin is dicht voor allochtone eenden
Roep Gert ff kleurlingquote:
Is al gepepernoot.quote:
En dst voor iemand die niet drinkt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Meer ruimte om te klikken is soms wel eens handig.
Drink aleen maar witte wijnquote:
Misschien heeft ze vaak hoofdpijnquote:
Piss off deel ?quote:
Heb ook een TR gestuurd, dus die ban is kat in bakkiequote:
Was ook maar om te plagenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat zeg ik inderdaad omdat het zo is.
Koffie is lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:41 schreef Lobasca het volgende:
Ik zit aan de koffie...krijg je ook hoofdpijn van
Voor oldbies doen we alles.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ook een TR gestuurd, dus die ban is kat in bakkie
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor oldbies doen we alles.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:48 schreef Disana het volgende:
Ik weet nog dat jij dat van Teamlead leerde
Ik ook..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan koffie kan ik wel zeggen
Mogge.quote:
Mijn bodyklok zegt dat het 08.54u is, tijd om te gaan slapen geloof ik.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:41 schreef Lobasca het volgende:
Ik zit aan de koffie...krijg je ook hoofdpijn van
Ah.. ook een manier om een jetlag te vermiijden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn bodyklok zegt dat het 08.54u is, tijd om te gaan slapen geloof ik.
Ik vind dat zoeken naar aanleidingen wel grappigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
twas niet eens grappig bedoeld....
Truste Dolfquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:04 schreef Gert het volgende:
Hmmm, ik heb heerlijk droomvoer. Nighty night.
http://nl.youtube.com/watch?v=BieVgyrfglQ
Nu!quote:
En van wie heb je dat zuigen geleerd?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Van jou dus. Dat herinnerde ik me ook alweer. Ik leerde het trouwens ook van jou.
Van mijquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
En van wie heb je dat zuigen geleerd?
Volgens mij ben jij een kloon van LekkerSimpel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van jou toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coosquote:
Van wie heb jij dat para zijn geleerd?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een kloon van LekkerSimpel.
Ja, Gert Gret Greet maakt d'r een potje van.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coos![]()
Ik kom de boel reguleren, gert maakt er een potje van
Dan mag ik wel snel bijles gaan gevenquote:
Sinds ik jou ken zie ik achter iedere boom een "rus".quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van wie heb jij dat para zijn geleerd?
Waar jij opeens vandaan komt lijkt mij een betere vraagquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, Gert Gret Greet maakt d'r een potje van.
Gelukkig geen vierquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Sinds ik jou ken zie ik achter iedere boom een "rus".
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar jij opeens vandaan komt lijkt mij een betere vraag![]()
Ik ben hier alweer korte tijd
Moet ergens een geruststellende gedachte zijn voor een oud communistquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Sinds ik jou ken zie ik achter iedere boom een "rus".
Ik stuif af en toe 's in.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar jij opeens vandaan komt lijkt mij een betere vraag![]()
Ik ben hier alweer korte tijd
Neocommunistquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet ergens een geruststellende gedachte zijn voor een oud communist
Doe mij maar ovomaltine.quote:
Ik kreeg een beetje de schijt over de scheve verhoudingen die hier op het forum begonnen te ontstaanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik stuif af en toe 's in.Ik dacht al dat je dood was of nog erger, computerstoringen had, of zat je vast?
Dat maag leegpompen is dan weer minderquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:25 schreef Soury het volgende:
Overdosis is ook wel lekker
Ja maar wie gaat er dan ook DGK-dingen doen??quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje de schijt over de scheve verhoudingen die hier op het forum begonnen te ontstaan
Toen ik het definitief naar de verkeerde kant vond doorslaan, heb ik ff de handoek in de ring gegooit, ik trok het niet meer en begon me er over op te winden en dan moet ik dus ff afstand nemen....
Nah ik kots het wel weer uitquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat maag leegpompen is dan weer minder
Ik had het niet over de tsunami van groupies die dit forum teisteren, maar over het verdampende vrouwenoverschot in de SCquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja maar wie gaat er dan ook DGK-dingen doen??![]()
Ik leg het je nog één keer uit. Ooit.
Slaap lekkerquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn hele harem ging naar de klote
Nou dan zien we je voorlopig niet terug zekerquote:
ik raak nooit uitgelezen..ben nu met de biografie van Wilhelmina bezigquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik raak nooit uitgelezen..ben nu met de biografie van Wilhelmina bezig
Nee, vertelquote:
Nee, vertelquote:
Dan zal ik je er maar niet verder meer in storenquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan zal ik je er maar niet verder meer in storen
quote:
Ik wou het nog vragen, maar dacht dat dat een beetje dom was op 11 janquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En moet die k.kerstboom ook nog aftuigen
Past wel bij me dusquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wou het nog vragen, maar dacht dat dat een beetje dom was op 11 jan
quote:
Moet zo de deur uit...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:35 schreef HiDiHo het volgende:
Nog maar een bakkie doen dan?
Ga ik daarna ook maar even wat opruimen![]()
Ja, ik moet ook nog boodschappen doenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet zo de deur uit...maar een bakkie gaat er nog wel in
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:29 schreef Disana het volgende:
Het stikt hier van de Zappa fans, Pietje Puk krijgt van mij morgen een pak rammel.
Gewoon, voor de lolquote:
Kia oraquote:
Friday On my Mind ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Suggesties voor nieuwe TT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |