Truste Dolfquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:04 schreef Gert het volgende:
Hmmm, ik heb heerlijk droomvoer. Nighty night.
http://nl.youtube.com/watch?v=BieVgyrfglQ
Nu!quote:
En van wie heb je dat zuigen geleerd?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Van jou dus. Dat herinnerde ik me ook alweer. Ik leerde het trouwens ook van jou.
Van mijquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
En van wie heb je dat zuigen geleerd?
Volgens mij ben jij een kloon van LekkerSimpel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van jou toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coosquote:
Van wie heb jij dat para zijn geleerd?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een kloon van LekkerSimpel.
Ja, Gert Gret Greet maakt d'r een potje van.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coos![]()
Ik kom de boel reguleren, gert maakt er een potje van
Dan mag ik wel snel bijles gaan gevenquote:
Sinds ik jou ken zie ik achter iedere boom een "rus".quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van wie heb jij dat para zijn geleerd?
Waar jij opeens vandaan komt lijkt mij een betere vraagquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, Gert Gret Greet maakt d'r een potje van.
Gelukkig geen vierquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Sinds ik jou ken zie ik achter iedere boom een "rus".
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar jij opeens vandaan komt lijkt mij een betere vraag![]()
Ik ben hier alweer korte tijd
Moet ergens een geruststellende gedachte zijn voor een oud communistquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Sinds ik jou ken zie ik achter iedere boom een "rus".
Ik stuif af en toe 's in.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar jij opeens vandaan komt lijkt mij een betere vraag![]()
Ik ben hier alweer korte tijd
Neocommunistquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet ergens een geruststellende gedachte zijn voor een oud communist
Doe mij maar ovomaltine.quote:
Ik kreeg een beetje de schijt over de scheve verhoudingen die hier op het forum begonnen te ontstaanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik stuif af en toe 's in.Ik dacht al dat je dood was of nog erger, computerstoringen had, of zat je vast?
Dat maag leegpompen is dan weer minderquote:Op vrijdag 11 januari 2008 03:25 schreef Soury het volgende:
Overdosis is ook wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |