Doe maar niet hoor .. ik tief opquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik weet het niet Soury, maar het is heel stil vanavond, erg jammer, maar leuk dat je er nog even bent, blijf ik ook nog even hangen.
Met die korte lontjesquote:
Wéér een palmboompje erbij?quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh toch nog mensen. Nog wat gemist?
trutquote:
Was er maar wat in te lezenquote:
Ik heb alleen een stuk touwquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:22 schreef Soury het volgende:
Een hangmat zou wel welkom zijn
Piss toch es offquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:29 schreef PeterNB het volgende:
Attentie dames en heren hier volgt een zeer belangrijke mededeling:
IkWeetNiets is de beste Fok!er ter wereld !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft ie je een goudmijntje aan Zappa-stuff bezorgd?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:29 schreef PeterNB het volgende:
Wat is er muis? Kater?quote:
En zijn klonen dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:29 schreef PeterNB het volgende:
Yep zonder drank.. Knap he?quote:
Een Zirkonium-mijntje !!!!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft ie je een goudmijntje aan Zappa-stuff bezorgd?
En waarom ook alweerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:29 schreef PeterNB het volgende:
Alsof je voor PMS zoveel moeite moet doenquote:
Dat zijn de dagen dat ik het doequote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof je voor PMS zoveel moeite moet doen
Omdat 'ie gewoon de TOFSTE FOKKER TER WERELD is, had ik dat al gezegd ??quote:
Moeilijk he, een vraag beantwoordenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:37 schreef PeterNB het volgende:
Omdat 'ie gewoon de TOFSTE FOKKER TER WERELD is, had ik dat al gezegd ??
(Anders herhaal ik het nog wel effe hoor: IkWeetNiets MOET MINISTERPRESIDENT VAN
DIT KONINKRIJK WORDEN !!!!!)
Da's toch duidelijk ? Ik mag een greep in zijn magnifieke zappa-mp3-collectiequote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moeilijk he, een vraag beantwoorden.
Kun je ook zonder drank dronken worden?quote:
Ja hoor een kater zonder drank gaat prima..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je ook zonder drank dronken worden?![]()
Dan heb je geen kater de day after.
Kut!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:46 schreef PeterNB het volgende:
Die ging niet.....................
Nee heeee!!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor een kater zonder drank gaat prima..
Sorry Lobassie,quote:
Heb ik ook al es gezegdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee heeee!!!!
Drank zonder een kater, da's veel interessanter.
Nee das balen !!! Pijn in je harses zonder dat je je te buiten ben gegaan... Ik noem het zuurquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee heeee!!!!
Drank zonder een kater, da's veel interessanter.
Ik quote jou toch nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:50 schreef PeterNB het volgende:
En ik las hem notabene voor uit een moppenboek !!!!
Kutquote:
Lees het anders nog eensquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee das balen !!! Pijn in je harses zonder dat je je te buiten ben gegaan... Ik noem het zuur
Neuh .. vind het wel goedquote:
Daar hebben ze trucjes voor bedacht.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee das balen !!! Pijn in je harses zonder dat je je te buiten ben gegaan... Ik noem het zuur
Uhhh ... Ben niet getrouwdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hebben ze trucjes voor bedacht.![]()
[ afbeelding ]
Scheelde niet veel.quote:
Kloptquote:
Heeeee nmns ..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier zit wel een nachtploeg
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sorry Lobassie,
Ik heb je even uit mijn ava_sub gehaald omdat die op dit moment even aan IkWeetNiets toebehoord !!!
Na de verkiezingen krijg jij hem weer
Vertelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:14 schreef Disana het volgende:
Dus dankzij Zappa is hier opnieuw een liefde geboren.
Ik zou um voor zijn ballen schoppen !!quote:
Tja de wereld zit raar in elkaarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch jammer, heb je een keer echt hoofdpijn, is er niemand die sex wil......
Nou, tussen PeterNB en IkWeetNiets natuurlijk. En dan was er ook nog ineens die DentalFloss, ook al een Zappa gek die hier z'n liefde of z'n kennis komt belijden.quote:
doe maar, ik heb er de kracht niet voorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou um voor zijn ballen schoppen !!
Oh..welk postnr was dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, tussen PeterNB en IkWeetNiets natuurlijk. En dan was er ook nog ineens die DentalFloss, ook al een Zappa gek die hier z'n liefde of z'n kennis komt belijden.
Ja zo apart..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, tussen PeterNB en IkWeetNiets natuurlijk. En dan was er ook nog ineens die DentalFloss, ook al een Zappa gek die hier z'n liefde of z'n kennis komt belijden.
Ik ook niet .. virtueel dan maar ... * harde kick *quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
doe maar, ik heb er de kracht niet voor
Ja hoor, je kon erop wachten: nieuwe=kloonquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zo apart..
Maar je bent wel een echte fan, als je je speciaal voor zo'n post registreert.
Weet ik veel... bladzijde 2? Het stikt hier van de Zappa fans, Pietje Puk krijgt van mij morgen een pak rammel.quote:
Uittrekken zal je bedoelen.... sletquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:26 schreef Lobasca het volgende:
En die IkWeetNiets moet ik ook nog aan zijn hemd trekken
Zal ik je nog eens een lezing over de poedel geven?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zo apart..
Maar je bent wel een echte fan, als je je speciaal voor zo'n post registreert.
Jaahhhh kloptquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Orgasmes zijn goed tegen hoofdpijn hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |