Dat zijn de dagen dat ik het doequote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof je voor PMS zoveel moeite moet doen
Omdat 'ie gewoon de TOFSTE FOKKER TER WERELD is, had ik dat al gezegd ??quote:
Moeilijk he, een vraag beantwoordenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:37 schreef PeterNB het volgende:
Omdat 'ie gewoon de TOFSTE FOKKER TER WERELD is, had ik dat al gezegd ??
(Anders herhaal ik het nog wel effe hoor: IkWeetNiets MOET MINISTERPRESIDENT VAN
DIT KONINKRIJK WORDEN !!!!!)
Da's toch duidelijk ? Ik mag een greep in zijn magnifieke zappa-mp3-collectiequote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moeilijk he, een vraag beantwoorden.
Kun je ook zonder drank dronken worden?quote:
Ja hoor een kater zonder drank gaat prima..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je ook zonder drank dronken worden?![]()
Dan heb je geen kater de day after.
Kut!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:46 schreef PeterNB het volgende:
Die ging niet.....................
Nee heeee!!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor een kater zonder drank gaat prima..
Sorry Lobassie,quote:
Heb ik ook al es gezegdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee heeee!!!!
Drank zonder een kater, da's veel interessanter.
Nee das balen !!! Pijn in je harses zonder dat je je te buiten ben gegaan... Ik noem het zuurquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee heeee!!!!
Drank zonder een kater, da's veel interessanter.
Ik quote jou toch nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:50 schreef PeterNB het volgende:
En ik las hem notabene voor uit een moppenboek !!!!
Kutquote:
Lees het anders nog eensquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee das balen !!! Pijn in je harses zonder dat je je te buiten ben gegaan... Ik noem het zuur
Neuh .. vind het wel goedquote:
Daar hebben ze trucjes voor bedacht.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee das balen !!! Pijn in je harses zonder dat je je te buiten ben gegaan... Ik noem het zuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |