Dat zijn de dagen dat ik het doequote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof je voor PMS zoveel moeite moet doen
Omdat 'ie gewoon de TOFSTE FOKKER TER WERELD is, had ik dat al gezegd ??quote:
Moeilijk he, een vraag beantwoordenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:37 schreef PeterNB het volgende:
Omdat 'ie gewoon de TOFSTE FOKKER TER WERELD is, had ik dat al gezegd ??
(Anders herhaal ik het nog wel effe hoor: IkWeetNiets MOET MINISTERPRESIDENT VAN
DIT KONINKRIJK WORDEN !!!!!)
Da's toch duidelijk ? Ik mag een greep in zijn magnifieke zappa-mp3-collectiequote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moeilijk he, een vraag beantwoorden.
Kun je ook zonder drank dronken worden?quote:
Ja hoor een kater zonder drank gaat prima..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je ook zonder drank dronken worden?![]()
Dan heb je geen kater de day after.
Kut!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:46 schreef PeterNB het volgende:
Die ging niet.....................
Nee heeee!!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor een kater zonder drank gaat prima..
Sorry Lobassie,quote:
Heb ik ook al es gezegdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee heeee!!!!
Drank zonder een kater, da's veel interessanter.
Nee das balen !!! Pijn in je harses zonder dat je je te buiten ben gegaan... Ik noem het zuurquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee heeee!!!!
Drank zonder een kater, da's veel interessanter.
Ik quote jou toch nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:50 schreef PeterNB het volgende:
En ik las hem notabene voor uit een moppenboek !!!!
Kutquote:
Lees het anders nog eensquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee das balen !!! Pijn in je harses zonder dat je je te buiten ben gegaan... Ik noem het zuur
Neuh .. vind het wel goedquote:
Daar hebben ze trucjes voor bedacht.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee das balen !!! Pijn in je harses zonder dat je je te buiten ben gegaan... Ik noem het zuur
Uhhh ... Ben niet getrouwdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar hebben ze trucjes voor bedacht.![]()
[ afbeelding ]
Scheelde niet veel.quote:
Kloptquote:
Heeeee nmns ..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier zit wel een nachtploeg
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sorry Lobassie,
Ik heb je even uit mijn ava_sub gehaald omdat die op dit moment even aan IkWeetNiets toebehoord !!!
Na de verkiezingen krijg jij hem weer
Vertelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:14 schreef Disana het volgende:
Dus dankzij Zappa is hier opnieuw een liefde geboren.
Ik zou um voor zijn ballen schoppen !!quote:
Tja de wereld zit raar in elkaarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch jammer, heb je een keer echt hoofdpijn, is er niemand die sex wil......
Nou, tussen PeterNB en IkWeetNiets natuurlijk. En dan was er ook nog ineens die DentalFloss, ook al een Zappa gek die hier z'n liefde of z'n kennis komt belijden.quote:
doe maar, ik heb er de kracht niet voorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou um voor zijn ballen schoppen !!
Oh..welk postnr was dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, tussen PeterNB en IkWeetNiets natuurlijk. En dan was er ook nog ineens die DentalFloss, ook al een Zappa gek die hier z'n liefde of z'n kennis komt belijden.
Ja zo apart..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, tussen PeterNB en IkWeetNiets natuurlijk. En dan was er ook nog ineens die DentalFloss, ook al een Zappa gek die hier z'n liefde of z'n kennis komt belijden.
Ik ook niet .. virtueel dan maar ... * harde kick *quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
doe maar, ik heb er de kracht niet voor
Ja hoor, je kon erop wachten: nieuwe=kloonquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zo apart..
Maar je bent wel een echte fan, als je je speciaal voor zo'n post registreert.
Weet ik veel... bladzijde 2? Het stikt hier van de Zappa fans, Pietje Puk krijgt van mij morgen een pak rammel.quote:
Uittrekken zal je bedoelen.... sletquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:26 schreef Lobasca het volgende:
En die IkWeetNiets moet ik ook nog aan zijn hemd trekken
Zal ik je nog eens een lezing over de poedel geven?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zo apart..
Maar je bent wel een echte fan, als je je speciaal voor zo'n post registreert.
Jaahhhh kloptquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Orgasmes zijn goed tegen hoofdpijn hoor.
Wegwezen Gert....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:33 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Zal ik je nog eens een lezing over de poedel geven?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet .. virtueel dan maar ... * harde kick *
Ik hoef geen lezingen van een kloon.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:33 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Zal ik je nog eens een lezing over de poedel geven?
Ik stoot anders mijn kop vaak aan de rand van het bedquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Orgasmes zijn goed tegen hoofdpijn hoor.
Niks persoonlijks hoor maar toch maar aan de saridonquote:
Groter bed kopenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik stoot anders mijn kop vaak aan de rand van het bed
Sinds eergister kan je naast de datum en tijd het # postnr zien...niks geen geklooi met verwijzingen naar bladzijden meer, aangezien ik een rare pagina instelling heb...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik veel... bladzijde 2? Het stikt hier van de Zappa fans, Pietje Puk krijgt van mij morgen een pak rammel.
Je vriendje?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, je kon erop wachten: nieuwe=kloon![]()
't Is mijn vriendje, en híj is de Zappa fan of the house. Twee rijen lang aan cd's. Ik vind het meesterlijk maar kan het niet áánhoren.
Bek dicht, valse rukeend!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Uittrekken zal je bedoelen.... slet
Nest in dit gevalquote:
Doe het dan ook op de grond of op de keukentafelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:40 schreef PC eend het volgende:
Ik stoot anders mijn kop vaak aan de rand van het bed
In de nieuwe layout? In Silver niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds eergister kan je naast de datum en tijd het # postnr zien...niks geen geklooi met verwijzingen naar bladzijden meer, aangezien ik een rare pagina instelling heb...
Je kunt sowieso al een directe link naar een post maken, door op het posticon te klikken van een bericht.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds eergister kan je naast de datum en tijd het # postnr zien...niks geen geklooi met verwijzingen naar bladzijden meer, aangezien ik een rare pagina instelling heb...
Die rand afzagen is natuurlijk wel goedkoperquote:
Ja, ik zit in baggerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
In de nieuwe layout? In Silver niet.
Het enige zagen wat je kent is ditquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die rand afzagen is natuurlijk wel goedkoper
Ik weet nog dat jij dat van Teamlead leerdequote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt sowieso al een directe link naar een post maken, door op het posticon te klikken van een bericht.
In de adresbalk verschijnt dan een link. Als je die copy/paste, dan komt degene die daar op klikt, direct bij die post uit ipv bovenaan een bladzijde.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt sowieso al een directe link naar een post maken, door op het posticon te klikken van een bericht.
In de adresbalk verschijnt dan een link. Als je die copy/paste, dan komt degene die daar op klikt, direct bij die post uit ipv bovenaan een bladzijde.
Of een helm opzettenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe het dan ook op de grond of op de keukentafel
Boven dit bericht staat mijn naam. Links daarvan een minnetje. En weer links dáárvan staat de posticon. Klik daarop en in je adresbalk verschijnt het postnummer.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dit gaat mijn pet alweer te boven
Dat is alleen toegestaan als je een bad-hair-day hebt.quote:
't Is niet waar... hoe weet je dat? Ik dacht dat hij niet meer actief was op fok.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:49 schreef Lobasca het volgende:
Teamlead gaat samenwonen en de katjes van beide partijen ook
Dr staat heul geen minnetje naast jouw naam..wel een briefje..bedoel je dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Boven dit bericht staat mijn naam. Links daarvan een minnetje. En weer links dáárvan staat de posticon. Klik daarop en in je adresbalk verschijnt het postnummer.
Nee en nu weet je waaromquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is niet waar... hoe weet je dat? Ik dacht dat hij niet meer actief was op fok.
Jij kan ook alleen maar iemand bij de enkels afzagenquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is niet waar... hoe weet je dat? Ik dacht dat hij niet meer actief was op fok.
Yeah right. Winterpeen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij dat van Teamlead leerde
Ja, het briefje (kan ook iets anders zijn).quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dr staat heul geen minnetje naast jouw naam..wel een briefje..bedoel je dat?
Oii !!!! heb je eindelijk mijn geheim ontdekt (zucht) Gut het werkt ook nogquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar iemand bij de enkels afzagen
No problemquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is alleen toegestaan als je een bad-hair-day hebt.
Je kan natuurlijk ook gewoon op de datum drukken. Dat doet namelijk het zelfdequote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:56 schreef Disana het volgende:
Ja, het briefje (kan ook iets anders zijn).
Grrrrrquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Oii !!!! heb je eindelijk mijn geheim ontdekt (zucht) Gut het werkt ook nog
Speeltuin is dicht voor allochtone eendenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Grrrrr
Ik krijg zin om ff in een klimrek te klimmen
Zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon op de datum drukken. Dat doet namelijk het zelfde
quote:
DISCRIMINATIE!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Speeltuin is dicht voor allochtone eenden
Roep Gert ff kleurlingquote:
Is al gepepernoot.quote:
En dst voor iemand die niet drinkt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Meer ruimte om te klikken is soms wel eens handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |