Jaahhhh kloptquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Orgasmes zijn goed tegen hoofdpijn hoor.
Wegwezen Gert....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:33 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Zal ik je nog eens een lezing over de poedel geven?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet .. virtueel dan maar ... * harde kick *
Ik hoef geen lezingen van een kloon.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:33 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Zal ik je nog eens een lezing over de poedel geven?
Ik stoot anders mijn kop vaak aan de rand van het bedquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Orgasmes zijn goed tegen hoofdpijn hoor.
Niks persoonlijks hoor maar toch maar aan de saridonquote:
Groter bed kopenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik stoot anders mijn kop vaak aan de rand van het bed
Sinds eergister kan je naast de datum en tijd het # postnr zien...niks geen geklooi met verwijzingen naar bladzijden meer, aangezien ik een rare pagina instelling heb...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik veel... bladzijde 2? Het stikt hier van de Zappa fans, Pietje Puk krijgt van mij morgen een pak rammel.
Je vriendje?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, je kon erop wachten: nieuwe=kloon![]()
't Is mijn vriendje, en híj is de Zappa fan of the house. Twee rijen lang aan cd's. Ik vind het meesterlijk maar kan het niet áánhoren.
Bek dicht, valse rukeend!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Uittrekken zal je bedoelen.... slet
Nest in dit gevalquote:
Doe het dan ook op de grond of op de keukentafelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:40 schreef PC eend het volgende:
Ik stoot anders mijn kop vaak aan de rand van het bed
In de nieuwe layout? In Silver niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds eergister kan je naast de datum en tijd het # postnr zien...niks geen geklooi met verwijzingen naar bladzijden meer, aangezien ik een rare pagina instelling heb...
Je kunt sowieso al een directe link naar een post maken, door op het posticon te klikken van een bericht.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds eergister kan je naast de datum en tijd het # postnr zien...niks geen geklooi met verwijzingen naar bladzijden meer, aangezien ik een rare pagina instelling heb...
Die rand afzagen is natuurlijk wel goedkoperquote:
Ja, ik zit in baggerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
In de nieuwe layout? In Silver niet.
Het enige zagen wat je kent is ditquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die rand afzagen is natuurlijk wel goedkoper
Ik weet nog dat jij dat van Teamlead leerdequote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt sowieso al een directe link naar een post maken, door op het posticon te klikken van een bericht.
In de adresbalk verschijnt dan een link. Als je die copy/paste, dan komt degene die daar op klikt, direct bij die post uit ipv bovenaan een bladzijde.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt sowieso al een directe link naar een post maken, door op het posticon te klikken van een bericht.
In de adresbalk verschijnt dan een link. Als je die copy/paste, dan komt degene die daar op klikt, direct bij die post uit ipv bovenaan een bladzijde.
Of een helm opzettenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe het dan ook op de grond of op de keukentafel
Boven dit bericht staat mijn naam. Links daarvan een minnetje. En weer links dáárvan staat de posticon. Klik daarop en in je adresbalk verschijnt het postnummer.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dit gaat mijn pet alweer te boven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |