Dat is alleen toegestaan als je een bad-hair-day hebt.quote:
't Is niet waar... hoe weet je dat? Ik dacht dat hij niet meer actief was op fok.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:49 schreef Lobasca het volgende:
Teamlead gaat samenwonen en de katjes van beide partijen ook
Dr staat heul geen minnetje naast jouw naam..wel een briefje..bedoel je dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Boven dit bericht staat mijn naam. Links daarvan een minnetje. En weer links dáárvan staat de posticon. Klik daarop en in je adresbalk verschijnt het postnummer.
Nee en nu weet je waaromquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is niet waar... hoe weet je dat? Ik dacht dat hij niet meer actief was op fok.
Jij kan ook alleen maar iemand bij de enkels afzagenquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is niet waar... hoe weet je dat? Ik dacht dat hij niet meer actief was op fok.
Yeah right. Winterpeen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij dat van Teamlead leerde
Ja, het briefje (kan ook iets anders zijn).quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dr staat heul geen minnetje naast jouw naam..wel een briefje..bedoel je dat?
Oii !!!! heb je eindelijk mijn geheim ontdekt (zucht) Gut het werkt ook nogquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar iemand bij de enkels afzagen
No problemquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is alleen toegestaan als je een bad-hair-day hebt.
Je kan natuurlijk ook gewoon op de datum drukken. Dat doet namelijk het zelfdequote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:56 schreef Disana het volgende:
Ja, het briefje (kan ook iets anders zijn).
Grrrrrquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Oii !!!! heb je eindelijk mijn geheim ontdekt (zucht) Gut het werkt ook nog
Speeltuin is dicht voor allochtone eendenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Grrrrr
Ik krijg zin om ff in een klimrek te klimmen
Zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon op de datum drukken. Dat doet namelijk het zelfde
quote:
DISCRIMINATIE!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Speeltuin is dicht voor allochtone eenden
Roep Gert ff kleurlingquote:
Is al gepepernoot.quote:
En dst voor iemand die niet drinkt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Meer ruimte om te klikken is soms wel eens handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |