.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:45 schreef chufi het volgende:
En weer moet er gebeiged worden richting Lieke omdat Claire haar 100 cp's heeft gegeven
Is dat uberhaupt nog een team dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:46 schreef Nostalgist het volgende:
Het is nu wel duidelijk..... Claire kiest de kant van Lieke, Jaap en Huub.
Nope, alleen voor Lieke, het gaat 2-2-2 worden. Het "spel" zit muurvast, als we nog kunnen spelen van een spel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:46 schreef Nostalgist het volgende:
Waar ik vandaan kom noemen ze dat irritatiequote:Op donderdag 10 januari 2008 18:50 schreef Varen het volgende:
Lieke ziet zenuwachtigheid bij Huub
De verdeling was idd al vastgesteld , dus alleen de namen erbij.. Ja dan is het jammer dat je onderaan komt te staan .. Dat je daar dan boos om wordt is natuurlijk wel erg zielig van Huub en Aman ...quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:48 schreef riri het volgende:
Hebben Hebben Hebben....
Claire heeft het recht de punten zo te verdelen zoals ze wil......jullie zullen het moeten nemen zoals het is
Claire heeft absoluut het recht!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:48 schreef riri het volgende:
Hebben Hebben Hebben....
Claire heeft het recht de punten zo te verdelen zoals ze wil......jullie zullen het moeten nemen zoals het is
Projectie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:50 schreef Varen het volgende:
Lieke ziet zenuwachtigheid bij Huub
Jee wat lijkt ze op Sidonia!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:44 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Nostalgist.![]()
Jaap zegt dat Selène geen miljonair is geworden omdat ze anti Lieke was......heerlijk die loslippigheid van Jaap.
[ afbeelding ]
Huub scheelt punten niks.Als jij daar in ging zou je toch ook nadekken over dekking of niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
De verdeling was idd al vastgesteld , dus alleen de namen erbij.. Ja dan is het jammer dat je onderaan komt te staan .. Dat je daar dan boos om wordt is natuurlijk wel erg zielig van Huub en Aman ...
Nietsquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:53 schreef Varen het volgende:
Wat heeft Huub gedaan?
BB Bart zei dat ook.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:52 schreef mazaru het volgende:
Ik heb duidelijk ruim van te voren hier gehoord dat ze er in wordt gezet als vriendin van Lieke
Ze heeft de kooi van het begin gevolgt,ze weet hoe die RAT in mekaar zit,en toch die punten,maar dat moest van de febo.neem dat dat van mij aan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:43 schreef Kinga het volgende:
Ze had eigenljik Brian niks moeten geven, hij heeft toch een onuitputtelijke voorraad.
Tuurlijk, dat is het enige wat telt. Dit toneelstukje kijk ik mee vanaf de zijlijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub scheelt punten niks.Als jij daar in ging zou je toch ook nadekken over dekking of niet.
Had BSOL daar nog niet een mooie cap van ???quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:54 schreef Starlie het volgende:
Ach Selene is weer op haar kut getrapt... laat dat wijf toch opflikkeren....
Mooi, gladjakker was het.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:53 schreef schatje het volgende:
Die nieuwe butler heb ik niet meer gezienDie maat van Dimitri.
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ze heeft de kooi van het begin gevolgt,ze weet hoe die RAT in mekaar zit,en toch die punten,maar dat moest van de febo.neem dat dat van mij aan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Had BSOL daar nog niet een mooie cap van ???
IK denk niet dat Huub erbij zit, gezien zijn reactiequote:Op donderdag 10 januari 2008 18:46 schreef Nostalgist het volgende:
Behoorlijk overdreven, 874.000 kijkers was 4 januari een uitzonderlijke piek.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:56 schreef schatje het volgende:
Huub zei dat er 900.000 kijkers kijken.
Nu je het zegtquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:00 schreef Donnie29 het volgende:
Hier lijkt Claire een beetje op,
http://galactic.to/azb9152a/grey_1.jpg
Nee, ik denk dat ze in het echt ook zo is. Lieke doet niets fout, doet niets om beter (af) te zijn. Lieke is gewoon het summum van eerlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Lieke niet gewoon dat ze blij is met een dekking als Claire, ik begrijp dat niet.
Zal wel tv maken zijn.
Gaat hem niet worden ! Ten eerste zit zn buik ertussen en ten tweede moet ie hem nog vinden...quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:09 schreef farscapevr6 het volgende:
oplossing voor jaap z n sexprobleem.......
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:09 schreef farscapevr6 het volgende:
[ afbeelding ]
Ow dacht dat ie zei dat ze dommer is dan ze zich voordoetquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:10 schreef Disana het volgende:
Huub denkt dat Claire zich dommer voordoet dan ze is, en vraagt of deze houding haar veel voordeel oplevert.
oooh goed, maar kan Jaap dat wel?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:09 schreef farscapevr6 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zit Claire heel goed de kat uit de boom te kijken en is slimmer dan menig van ons denkt ! Top dieenebartquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:09 schreef beequeen het volgende:
Lieke geeft antwoord voor Claire, wat een zwaktebod van Claire zeg.
Sorry dieenebart.
Misschien doet ze dat omdat ze dan beter kan communiceren en omgaan met de restquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:10 schreef Disana het volgende:
Huub denkt dat Claire zich dommer voordoet dan ze is, en vraagt of deze houding haar veel voordeel oplevert.
Nee, dat zei hij nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow dacht dat ie zei dat ze dommer is dan ze zich voordoet
Is ook zo, hoe kan ik dat nu vergeten. Ik vind Claire een ontzettend zwakke speler tot nu toe maar zijn er überhaupt nog spelers behalve Huub en Jaap?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze in het echt ook zo is. Lieke doet niets fout, doet niets om beter (af) te zijn. Lieke is gewoon het summum van eerlijk.
Ja, dat zou kunnen, dan ziet Huub het dus goed.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Misschien doet ze dat omdat ze dan beter kan communiceren en omgaan met de rest
Bonden met iemand die impopulair is...slimquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zit Claire heel goed de kat uit de boom te kijken en is slimmer dan menig van ons denkt ! Top dieenebart
Volgens mij is Lieke ook een speler, alleen op een veel indirectere en persoonlijkere manier.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook zo, hoe kan ik dat nu vergeten. Ik vind Claire een ontzettend zwakke speler tot nu toe maar zijn er überhaupt nog spelers behalve Huub en Jaap?
Ja, vind ik ook.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:59 schreef Disana het volgende:
Toneelstukje of niet, ik vind dat punten uitdelen een prachtige manier om een onuitgesproken nieuwe miljonair kleur te laten bekennen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:09 schreef farscapevr6 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hij heeft zichzelf niet gemaakt Ririquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:13 schreef riri het volgende:
Lekkere uitpuilende ogen heeft Huub weer...
oftewel: Huubquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:13 schreef riri het volgende:
Alsof Jaap bij die drukbel zou kunnenquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:09 schreef farscapevr6 het volgende:
[ afbeelding ]
I know dear, dat zeg ik toch de hele tijd?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:16 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Waar hebben jullie het over..........alles is gescript door het hokje.......en NIX anders!
Dat vind ik dus ook een van de weinige dingen die nog leuk zijn om te zien. Dat verwende nest dat haar zin niet krijgt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:16 schreef Scandalous het volgende:
maar Amanda is dus ook pissig op Claire?
Of door Huub....je hebt nou eenmaal personen die een ander hun wil op willen leggen via agressie...quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:15 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft het weer over eigenwaarde en zelfrespect. Sure Lieke, laat je nog een keer rammen door Brian dan komt alles goed.
Waarom zegt er nou niemand tegen zeurlene: Als het je niet bevalt ga je toch lekker naar huisquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:17 schreef Scandalous het volgende:
Selene- leuk, twee Liekes, nog meer koppijn
Dat dat zeikwijf lekker snel weer afnokt. Wat voegt zij in hemelsnaam toe?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:17 schreef Scandalous het volgende:
Selene- leuk, twee Liekes, nog meer koppijn
Claire wist waar ze instapte, een gekkenhuis dus. Je weet toch dat je aangepakt gaat worden, ze moet niet zeiken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:19 schreef Katewalker het volgende:
Huub heeft eindelijk door hoe Lieke discusseert...en het irriteert hem mateloos...hahahahaha ik lach me rot...![]()
Ik vind dat Claire te hard wordt aangepakt...ze is er verdorie net...al die mensen daar zijn vreemden (in de realiteit) en al tijden een groep..
Ik vind het een akelig portret maar deze keer juich ik haar aanwezigheid toe omdat ze problemen maakt tussen Amanda en Lieke (een verhouding die ik niet zie zitten).quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dat zeikwijf lekker snel weer afnokt. Wat voegt zij in hemelsnaam toe?
Of is ze echt enkel weer terug om Amanda een vriendinnetje te geven?
Claire ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:19 schreef schatje het volgende:
Lieke heeft rode vlekken in d'r gezicht.
Absoluut mee eens.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het een akelig portret maar deze keer juich ik haar aanwezigheid toe omdat ze problemen maakt tussen Amanda en Lieke (een verhouding die ik niet zie zitten).
Ik ook, ik haat dat mens maar dit doet ze goed.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het een akelig portret maar deze keer juich ik haar aanwezigheid toe omdat ze problemen maakt tussen Amanda en Lieke (een verhouding die ik niet zie zitten).
Okay, die lof wil ik haar dan nog wel geven.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:23 schreef Disana het volgende:
Door de febo gestuurd om te stoken en ruzie uit te lokkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dat zeikwijf lekker snel weer afnokt. Wat voegt zij in hemelsnaam toe?
Of is ze echt enkel weer terug om Amanda een vriendinnetje te geven?
Dat moet zich nog uitwijzen, dat is er zo leuk aan wat mij betreft. Claire lijkt zich op het eerste gezicht ook al niet zo populair te maken, dan heb je straks misschien een dekkingskoppel dat tot vervelens toe op elkaar aangewezen is (net als bij tijden Huub en Lieke).quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, die lof wil ik haar dan nog wel geven.
Alhoewel die verhouding met de komst van Claire ook niet meer de moeite voor Lieke is, volgens mij.
Hij stond verdomme in zn handen te klappen om de aandacht van Mikey te krijgen.....quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:20 schreef Scandalous het volgende:
Brian: MIKEY! DAAR! DAAR! LUISTER NAAR MIJ!! MIKEY HIER HIER!!!
alsof het een hond is![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:26 schreef Guuskeee het volgende:
toch een lekker wijf die lieke...
[ afbeelding ]
alleen die anabolen he...
toen lieke brak met Huub wisten vele streamers al dat de nieuwe bewoner met lieke zou bonden, zelf Jaap en Huub hebben dat uitgesporken, wat weet lieke en Wij niet..........nou DIT............quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:19 schreef Disana het volgende:
Wat geeft het nou als dit gescript zou zijn. We zitten toch geboeid te kijken naar hoe de verhoudingen komen te liggen? Ik vind dit mooi om naar te kijken, hoor.
Ze houden die jongen ook voor de gek daar achter.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:56 schreef schatje het volgende:
Huub zei dat er 900.000 kijkers kijken.
Ik zit er niet mee, het is weer eens iets anders dan iedereen voor (Brian en) Amanda. Ik laat me wel leiden door de redactie hoor, als ze het leuk weten te brengen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:28 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
toen lieke brak met Huub wisten vele streamers al dat de nieuwe bewoner met lieke zou bonden, zelf Jaap en Huub hebben dat uitgesporken, wat weet lieke en Wij niet..........nou DIT............
Brian is er niet blij mee dat Amanda zo doet.Ik vind het heerlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda tegen Claire : "Hier ligt het bestek en daar is de poort"
Had ik ook, dus...........maar weer streams genomen, ik leer het nooit.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:00 schreef Scandalous het volgende:
Irritant is dat zeg... er in vallen en geen idee hebben waar het over gaatff bijlezen
Luisterrr naar mij want ik luister ook naar jouquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian is er niet blij mee dat Amanda zo doet.Ik vind het heerlijk.
En laat dat nu net gaan gebeuren op het feestje zaterdagquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:29 schreef rooie3 het volgende:
Dit word lachen twee vrouwen tegen twee vrouwen.Haal de mannen maar effe weg,kunnen we lachen.
Dit is Bianca van DOB!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:26 schreef Guuskeee het volgende:
toch een lekker wijf die lieke...
[ afbeelding ]
alleen die anabolen he...
Brian ziet alles mislukken.Hij weet het niet meer.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:33 schreef Varen het volgende:
Oei oei die Amanda![]()
Ze gaat tegen Brian zijn plannen in
Ja dat is zo grappig, ze is echt op haar teentjes getrapt omdat iemand niet meteen bovenop haar duikt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:38 schreef riri het volgende:
Waarom is het een probleem als één iemand naar Lieke trekt en is het geen probleem als al die mensen wel met Amanda klikken?
Heeft Lieke ooit zo gedaan als andere mensen met anderen klikken?
Ze houdt van humor en daar heeft Lieke niet veel vanquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:38 schreef Dark het volgende:
Claire gaat het nog moeilijk krijgen, ze heeft nu bijna iedereen tegen zich en moet waarschijnlijk alleen met Lieke door.......wat een feest
Ja die RAT wil dat het zo gaat als hij dat wil.Ik hoop dat die siliconesnol een goeie ruzie krijgt met die RAT.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:31 schreef Varen het volgende:
Bian vindt dat Amanda te hard is en te vroeg
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:41 schreef Varen het volgende:
Brian heeft heel hard op zijn tong gebeten
Tsja, waar is ze ingestapt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:41 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire kijkt vuil richting Huub
Brian heeft niet zo'n zin in een 2-2-2.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:31 schreef Varen het volgende:
Bian vindt dat Amanda te hard is en te vroeg
Die mag bij de febo eten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:39 schreef Varen het volgende:
Jaap eet niet mee?
Ze wil populair worden en dan papt ze aan met Huub, omdat Huub de populairste is, ze wil aanbeden worden behandeld als een prinsesje ook door streamers.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef Nostalgist het volgende:
Selene steunt Huub nu in ieder woord.... Zou ze closer met hem willen zijn ?
Mooi,hij word al zenuwachtig.Nu effe geen film redactie.Melk dit uit en roep Huub dan effe weg.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:41 schreef Varen het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:41 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire kijkt vuil richting Huub
Zei hij dat?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:44 schreef Katewalker het volgende:
Brian is bang dat Huub en Lieke weer naar elkaar trekken...Amanda moet dus aardig tegen Lieke blijven doen....
Mooi zo!! Met zijn rattentanden in zijn rattentongquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:41 schreef Varen het volgende:
Ze is gastspeler, hier wint ze niks bij. Selène zit er alleen om te stoken met Flens als back-up.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:45 schreef maril het volgende:
[..]
Ze wil populair worden en dan papt ze aan met Huub, omdat Huub de populairste is, ze wil aanbeden worden behandeld als een prinsesje ook door streamers.
Maar ze vind het niet leuk dat streamers haar niet leuk vinden, daar werkt ze nu aan let maar op, over een week is ze de queen van DGK.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is gastspeler, hier wint ze niks bij. Selène zit er alleen om te stoken met Flens als back-up.
Nu nog een kwestie van een klap op zijn achterhoofd geven en ze schieten uit zijn hoofd!quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:13 schreef riri het volgende:
Ze heeft zelf gezegd dat ze terug is gegaan omdat ze niet kon aanzien hoe Amanda en Lieke hand in hand liepen. Gegeven dat ze een enorm jaloerse stoker is die wil dat alles om haar draait, geloof ik dat nog ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef maril het volgende:
[..]
Maar ze vind het niet leuk dat streamers haar niet leuk vinden, daar werkt ze nu aan let maar op, over een week is ze de queen van DGK.
Alsof mooi opgemaakt iets zou helpen aan die debielenkopquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef rooie3 het volgende:
Wat is Lieke lelijk opgemaakt zeg.
Nee zeker weten van niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof mooi opgemaakt iets zou helpen aan die debielenkop
Hij zei het 2 keer dus ik verstond het toch goed...quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:54 schreef Scandalous het volgende:
B: Ik ben jouw manager en jij bent mijn woordvoerder![]()
Proestquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof mooi opgemaakt iets zou helpen aan die debielenkop
Ok Dat zei ie dus :-)quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:54 schreef Scandalous het volgende:
B: Ik ben jouw manager en jij bent mijn woordvoerder![]()
en dan het antwoord van Amanda:quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:02 schreef Dark het volgende:
Brian - Doe vooral je ding, ik ga je daar niet in remmen, maar wees daar een beetje gedoseerd in!
Gelukkigquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:06 schreef rooie3 het volgende:
Brian ziet de bui al hangen.Vakantie is voorbij.Amanda gaat op oorlogspad.
Valt me nog mee dat ze die lelijke roze pluisboa niet omheeft, ook zo'n travestieten dingquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:06 schreef Starlie het volgende:
Ja Lieke doet je goed die roze jas nu zie je er helemaal uit als een travestiet!
Word tijd dat achter Huub effe vakantie geeft.Effe indimmen Huub .quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
GelukkigJe zag het meteen na die verdeling maar Huub moest natuurlijk weer in het middelpunt gaan staan door nog groffer te willen zijn.
En dat zonder SL. Hij zegt nu ook dat hij een sneak is om voortgang te boeken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:11 schreef Mokum020 het volgende:
Brian heeft wel zelfinzicht...hij heeft fysiek geweld en Amanda verbaal geweld..
Al het glas is nog heel, je bent ruim op tijdquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:14 schreef noekje het volgende:
Alles gemist. Was het zo leuk als ik denk dat het was?
Ik word altijd bloednerveus van die gesprekken tussen die twee, ik lees het dan wel, maar kijk niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:56 schreef Scandalous het volgende:
Vet moeizaam altijd, die gesprekken.... Luister dan!laat mij ook uitpraten dan! zo gespannen altijd
Volgens Amanda gaat het nog leuk worden vanavondquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:14 schreef noekje het volgende:
Ben je gek, alles staat straks op VOL qua filmpjes.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:14 schreef noekje het volgende:
Het voelt inderdaad altijd heel ongemakkelijk. Ook zit ik dan op het puntje van mijn stoel waarop ik zomaar opeens in hard lachen kan uitbarsten want dan gaat er weer een deur.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:15 schreef maril het volgende:
[..]
Ik word altijd bloednerveus van die gesprekken tussen die twee, ik lees het dan wel, maar kijk niet.
Nog maar eens...:20 jaar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman op oorlogspad! Ze mag wel uitkijken dat ze haar tong er niet afbijt!
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:18 schreef noekje het volgende:
Het voelt inderdaad altijd heel ongemakkelijk. Ook zit ik dan op het puntje van mijn stoel waarop ik zomaar opeens in hard lachen kan uitbarsten want dan gaat er weer een deur.
Dat komt door hoe Brian praat. Naar om aan te horen.
verhaallijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:23 schreef Katewalker het volgende:
Wel typisch..Claire trekt het meest met Lieke op..kan het met haar het best vinden..ook intuitief..maar zegt ff tussen neus en lippen door wel tegen Lieke dat ze toch Huub wel iets vind hebben, dat ze hem leuk vind...
Ik vind een 2-2-2 ook wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:26 schreef Starlie het volgende:
Huub denkt dus (ook) dat Claire is uitgezocht als steun voor Lieke.... De tijd zal het leren he...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:24 schreef Ziet het volgende:
huub en brian hebben dus al eens een keer besproken dat als ze anders waren begonnen ze misschien wel samen hadden kunnen spelen
Kijken welk setje het het langste volhoudt!quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind een 2-2-2 ook wel leuk eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |