.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:45 schreef chufi het volgende:
En weer moet er gebeiged worden richting Lieke omdat Claire haar 100 cp's heeft gegeven
Is dat uberhaupt nog een team dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:46 schreef Nostalgist het volgende:
Het is nu wel duidelijk..... Claire kiest de kant van Lieke, Jaap en Huub.
Nope, alleen voor Lieke, het gaat 2-2-2 worden. Het "spel" zit muurvast, als we nog kunnen spelen van een spel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:46 schreef Nostalgist het volgende:
Het is nu wel duidelijk..... Claire kiest de kant van Lieke, Jaap en Huub.
Waar ik vandaan kom noemen ze dat irritatiequote:Op donderdag 10 januari 2008 18:50 schreef Varen het volgende:
Lieke ziet zenuwachtigheid bij Huub
De verdeling was idd al vastgesteld , dus alleen de namen erbij.. Ja dan is het jammer dat je onderaan komt te staan .. Dat je daar dan boos om wordt is natuurlijk wel erg zielig van Huub en Aman ...quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:48 schreef riri het volgende:
Hebben Hebben Hebben....
Claire heeft het recht de punten zo te verdelen zoals ze wil......jullie zullen het moeten nemen zoals het is
Claire heeft absoluut het recht!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:48 schreef riri het volgende:
Hebben Hebben Hebben....
Claire heeft het recht de punten zo te verdelen zoals ze wil......jullie zullen het moeten nemen zoals het is
Projectie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:50 schreef Varen het volgende:
Lieke ziet zenuwachtigheid bij Huub
Jee wat lijkt ze op Sidonia!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:44 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Nostalgist.![]()
Jaap zegt dat Selène geen miljonair is geworden omdat ze anti Lieke was......heerlijk die loslippigheid van Jaap.
[ afbeelding ]
Huub scheelt punten niks.Als jij daar in ging zou je toch ook nadekken over dekking of niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
De verdeling was idd al vastgesteld , dus alleen de namen erbij.. Ja dan is het jammer dat je onderaan komt te staan .. Dat je daar dan boos om wordt is natuurlijk wel erg zielig van Huub en Aman ...
Nietsquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:53 schreef Varen het volgende:
Wat heeft Huub gedaan?
BB Bart zei dat ook.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:52 schreef mazaru het volgende:
Ik heb duidelijk ruim van te voren hier gehoord dat ze er in wordt gezet als vriendin van Lieke
Ze heeft de kooi van het begin gevolgt,ze weet hoe die RAT in mekaar zit,en toch die punten,maar dat moest van de febo.neem dat dat van mij aan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:43 schreef Kinga het volgende:
Ze had eigenljik Brian niks moeten geven, hij heeft toch een onuitputtelijke voorraad.
Tuurlijk, dat is het enige wat telt. Dit toneelstukje kijk ik mee vanaf de zijlijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub scheelt punten niks.Als jij daar in ging zou je toch ook nadekken over dekking of niet.
Had BSOL daar nog niet een mooie cap van ???quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:54 schreef Starlie het volgende:
Ach Selene is weer op haar kut getrapt... laat dat wijf toch opflikkeren....
Mooi, gladjakker was het.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:53 schreef schatje het volgende:
Die nieuwe butler heb ik niet meer gezienDie maat van Dimitri.
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ze heeft de kooi van het begin gevolgt,ze weet hoe die RAT in mekaar zit,en toch die punten,maar dat moest van de febo.neem dat dat van mij aan.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |