Ik ook, ik haat dat mens maar dit doet ze goed.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het een akelig portret maar deze keer juich ik haar aanwezigheid toe omdat ze problemen maakt tussen Amanda en Lieke (een verhouding die ik niet zie zitten).
Okay, die lof wil ik haar dan nog wel geven.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:23 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een akelig portret maar deze keer juich ik haar aanwezigheid toe omdat ze problemen maakt tussen Amanda en Lieke (een verhouding die ik niet zie zitten).
Door de febo gestuurd om te stoken en ruzie uit te lokkenquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dat zeikwijf lekker snel weer afnokt. Wat voegt zij in hemelsnaam toe?
Of is ze echt enkel weer terug om Amanda een vriendinnetje te geven?
Dat moet zich nog uitwijzen, dat is er zo leuk aan wat mij betreft. Claire lijkt zich op het eerste gezicht ook al niet zo populair te maken, dan heb je straks misschien een dekkingskoppel dat tot vervelens toe op elkaar aangewezen is (net als bij tijden Huub en Lieke).quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, die lof wil ik haar dan nog wel geven.
Alhoewel die verhouding met de komst van Claire ook niet meer de moeite voor Lieke is, volgens mij.
Hij stond verdomme in zn handen te klappen om de aandacht van Mikey te krijgen.....quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:20 schreef Scandalous het volgende:
Brian: MIKEY! DAAR! DAAR! LUISTER NAAR MIJ!! MIKEY HIER HIER!!!
alsof het een hond is![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:26 schreef Guuskeee het volgende:
toch een lekker wijf die lieke...
[ afbeelding ]
alleen die anabolen he...
toen lieke brak met Huub wisten vele streamers al dat de nieuwe bewoner met lieke zou bonden, zelf Jaap en Huub hebben dat uitgesporken, wat weet lieke en Wij niet..........nou DIT............quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:19 schreef Disana het volgende:
Wat geeft het nou als dit gescript zou zijn. We zitten toch geboeid te kijken naar hoe de verhoudingen komen te liggen? Ik vind dit mooi om naar te kijken, hoor.
Ze houden die jongen ook voor de gek daar achter.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:56 schreef schatje het volgende:
Huub zei dat er 900.000 kijkers kijken.
Ik zit er niet mee, het is weer eens iets anders dan iedereen voor (Brian en) Amanda. Ik laat me wel leiden door de redactie hoor, als ze het leuk weten te brengen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:28 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
toen lieke brak met Huub wisten vele streamers al dat de nieuwe bewoner met lieke zou bonden, zelf Jaap en Huub hebben dat uitgesporken, wat weet lieke en Wij niet..........nou DIT............
Brian is er niet blij mee dat Amanda zo doet.Ik vind het heerlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda tegen Claire : "Hier ligt het bestek en daar is de poort"
Had ik ook, dus...........maar weer streams genomen, ik leer het nooit.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:00 schreef Scandalous het volgende:
Irritant is dat zeg... er in vallen en geen idee hebben waar het over gaatff bijlezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |