Dat vind ik dus ook een van de weinige dingen die nog leuk zijn om te zien. Dat verwende nest dat haar zin niet krijgt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:16 schreef Scandalous het volgende:
maar Amanda is dus ook pissig op Claire?
Of door Huub....je hebt nou eenmaal personen die een ander hun wil op willen leggen via agressie...quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:15 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft het weer over eigenwaarde en zelfrespect. Sure Lieke, laat je nog een keer rammen door Brian dan komt alles goed.
Waarom zegt er nou niemand tegen zeurlene: Als het je niet bevalt ga je toch lekker naar huisquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:17 schreef Scandalous het volgende:
Selene- leuk, twee Liekes, nog meer koppijn
Dat dat zeikwijf lekker snel weer afnokt. Wat voegt zij in hemelsnaam toe?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:17 schreef Scandalous het volgende:
Selene- leuk, twee Liekes, nog meer koppijn
Claire wist waar ze instapte, een gekkenhuis dus. Je weet toch dat je aangepakt gaat worden, ze moet niet zeiken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:19 schreef Katewalker het volgende:
Huub heeft eindelijk door hoe Lieke discusseert...en het irriteert hem mateloos...hahahahaha ik lach me rot...![]()
Ik vind dat Claire te hard wordt aangepakt...ze is er verdorie net...al die mensen daar zijn vreemden (in de realiteit) en al tijden een groep..
Ik vind het een akelig portret maar deze keer juich ik haar aanwezigheid toe omdat ze problemen maakt tussen Amanda en Lieke (een verhouding die ik niet zie zitten).quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dat zeikwijf lekker snel weer afnokt. Wat voegt zij in hemelsnaam toe?
Of is ze echt enkel weer terug om Amanda een vriendinnetje te geven?
Claire ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:19 schreef schatje het volgende:
Lieke heeft rode vlekken in d'r gezicht.
Absoluut mee eens.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het een akelig portret maar deze keer juich ik haar aanwezigheid toe omdat ze problemen maakt tussen Amanda en Lieke (een verhouding die ik niet zie zitten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |