Volgens mij zit Claire heel goed de kat uit de boom te kijken en is slimmer dan menig van ons denkt ! Top dieenebartquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:09 schreef beequeen het volgende:
Lieke geeft antwoord voor Claire, wat een zwaktebod van Claire zeg.
Sorry dieenebart.
Misschien doet ze dat omdat ze dan beter kan communiceren en omgaan met de restquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:10 schreef Disana het volgende:
Huub denkt dat Claire zich dommer voordoet dan ze is, en vraagt of deze houding haar veel voordeel oplevert.
Nee, dat zei hij nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow dacht dat ie zei dat ze dommer is dan ze zich voordoet
Is ook zo, hoe kan ik dat nu vergeten. Ik vind Claire een ontzettend zwakke speler tot nu toe maar zijn er überhaupt nog spelers behalve Huub en Jaap?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze in het echt ook zo is. Lieke doet niets fout, doet niets om beter (af) te zijn. Lieke is gewoon het summum van eerlijk.
Ja, dat zou kunnen, dan ziet Huub het dus goed.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Misschien doet ze dat omdat ze dan beter kan communiceren en omgaan met de rest
Bonden met iemand die impopulair is...slimquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zit Claire heel goed de kat uit de boom te kijken en is slimmer dan menig van ons denkt ! Top dieenebart
Volgens mij is Lieke ook een speler, alleen op een veel indirectere en persoonlijkere manier.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ook zo, hoe kan ik dat nu vergeten. Ik vind Claire een ontzettend zwakke speler tot nu toe maar zijn er überhaupt nog spelers behalve Huub en Jaap?
Ja, vind ik ook.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:59 schreef Disana het volgende:
Toneelstukje of niet, ik vind dat punten uitdelen een prachtige manier om een onuitgesproken nieuwe miljonair kleur te laten bekennen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:09 schreef farscapevr6 het volgende:
oplossing voor jaap z n sexprobleem.......
[ afbeelding ]
Ja, hij heeft zichzelf niet gemaakt Ririquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:13 schreef riri het volgende:
Lekkere uitpuilende ogen heeft Huub weer...
oftewel: Huubquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:13 schreef riri het volgende:
Lekkere uitpuilende ogen heeft Huub weer...
Alsof Jaap bij die drukbel zou kunnenquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:09 schreef farscapevr6 het volgende:
oplossing voor jaap z n sexprobleem.......
[ afbeelding ]
I know dear, dat zeg ik toch de hele tijd?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:16 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Waar hebben jullie het over..........alles is gescript door het hokje.......en NIX anders!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |