En dat zonder SL. Hij zegt nu ook dat hij een sneak is om voortgang te boeken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:11 schreef Mokum020 het volgende:
Brian heeft wel zelfinzicht...hij heeft fysiek geweld en Amanda verbaal geweld..
Al het glas is nog heel, je bent ruim op tijdquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:14 schreef noekje het volgende:
Alles gemist. Was het zo leuk als ik denk dat het was?
Ik word altijd bloednerveus van die gesprekken tussen die twee, ik lees het dan wel, maar kijk niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:56 schreef Scandalous het volgende:
Vet moeizaam altijd, die gesprekken.... Luister dan!laat mij ook uitpraten dan! zo gespannen altijd
Volgens Amanda gaat het nog leuk worden vanavondquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:14 schreef noekje het volgende:
Ben je gek, alles staat straks op VOL qua filmpjes.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:14 schreef noekje het volgende:
Het voelt inderdaad altijd heel ongemakkelijk. Ook zit ik dan op het puntje van mijn stoel waarop ik zomaar opeens in hard lachen kan uitbarsten want dan gaat er weer een deur.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:15 schreef maril het volgende:
[..]
Ik word altijd bloednerveus van die gesprekken tussen die twee, ik lees het dan wel, maar kijk niet.
Nog maar eens...:20 jaar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman op oorlogspad! Ze mag wel uitkijken dat ze haar tong er niet afbijt!
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:18 schreef noekje het volgende:
Het voelt inderdaad altijd heel ongemakkelijk. Ook zit ik dan op het puntje van mijn stoel waarop ik zomaar opeens in hard lachen kan uitbarsten want dan gaat er weer een deur.
Dat komt door hoe Brian praat. Naar om aan te horen.
verhaallijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:23 schreef Katewalker het volgende:
Wel typisch..Claire trekt het meest met Lieke op..kan het met haar het best vinden..ook intuitief..maar zegt ff tussen neus en lippen door wel tegen Lieke dat ze toch Huub wel iets vind hebben, dat ze hem leuk vind...
Ik vind een 2-2-2 ook wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:26 schreef Starlie het volgende:
Huub denkt dus (ook) dat Claire is uitgezocht als steun voor Lieke.... De tijd zal het leren he...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:24 schreef Ziet het volgende:
huub en brian hebben dus al eens een keer besproken dat als ze anders waren begonnen ze misschien wel samen hadden kunnen spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |