Nu nog een kwestie van een klap op zijn achterhoofd geven en ze schieten uit zijn hoofd!quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:13 schreef riri het volgende:
Lekkere uitpuilende ogen heeft Huub weer...
Ze heeft zelf gezegd dat ze terug is gegaan omdat ze niet kon aanzien hoe Amanda en Lieke hand in hand liepen. Gegeven dat ze een enorm jaloerse stoker is die wil dat alles om haar draait, geloof ik dat nog ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef maril het volgende:
[..]
Maar ze vind het niet leuk dat streamers haar niet leuk vinden, daar werkt ze nu aan let maar op, over een week is ze de queen van DGK.
Alsof mooi opgemaakt iets zou helpen aan die debielenkopquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef rooie3 het volgende:
Wat is Lieke lelijk opgemaakt zeg.
Nee zeker weten van niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof mooi opgemaakt iets zou helpen aan die debielenkop
Hij zei het 2 keer dus ik verstond het toch goed...quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:54 schreef Scandalous het volgende:
B: Ik ben jouw manager en jij bent mijn woordvoerder![]()
Proestquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof mooi opgemaakt iets zou helpen aan die debielenkop
Ok Dat zei ie dus :-)quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:54 schreef Scandalous het volgende:
B: Ik ben jouw manager en jij bent mijn woordvoerder![]()
en dan het antwoord van Amanda:quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:02 schreef Dark het volgende:
Brian - Doe vooral je ding, ik ga je daar niet in remmen, maar wees daar een beetje gedoseerd in!
Gelukkigquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:06 schreef rooie3 het volgende:
Brian ziet de bui al hangen.Vakantie is voorbij.Amanda gaat op oorlogspad.
Valt me nog mee dat ze die lelijke roze pluisboa niet omheeft, ook zo'n travestieten dingquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:06 schreef Starlie het volgende:
Ja Lieke doet je goed die roze jas nu zie je er helemaal uit als een travestiet!
Word tijd dat achter Huub effe vakantie geeft.Effe indimmen Huub .quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
GelukkigJe zag het meteen na die verdeling maar Huub moest natuurlijk weer in het middelpunt gaan staan door nog groffer te willen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |